Загальні питання > Юридичний розділ

Страховка ГО - стоимость, отзывы.

<< < (6/8) > >>

artur:
Вот такие повороты нас ждут:
1. Автогражданка каждый год будет дорожать вдвое
http://auto.bigmir.net/autonews/law/1584356-Avtograzhdanka-kazhdyj-god-budet-dorozhat--vdvoe-
2. Рада проголосовала за возвращение "писем счастья"
http://auto.bigmir.net/autonews/law/1584353-Oficial-no--Rada-progolosovala-za-vozvracshenie--pisem-schast-ja-

ифа пока с инернета...будет что-то официальное - выложу...

artur:
МТСБУ выступает за повышение страховых лимитов по ОСАГО в 2 раза

http://forinsurer.com/news/15/07/14/32710

artur:
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 21.07.2015 р. прийняла рішення щодо збільшення страхових сум за договорами ОСЦПВ. Згідно з рішенням, нові ліміти складатимуть: за шкоду заподіяну життю та здоров’ю  - 200 000 грн. на одного постраждалого, а за шкоду, заподіяну майну – 100 000 грн., але не більше 500 000 грн. за однією ДТП.  Договори страхування ОСЦПВ з новими лімітами планується укладати  з 01.11.2015 р. Підвищення страхових сум відбулося у зв’язку із ростом рівня інфляції, а також зі зміною індексу споживчих цін.

Прийняття цього рішення стало результатом ефективної взаємодії Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг та  Моторного  (транспортного) страхового бюро України.

Впровадження нових страхових сум дозволить наблизити розміри страхових відшкодувань до реальних витрат на ремонт транспортних засобів та компенсацію витрат у зв’язку із травмуванням або смертю громадян.

Дане підвищення було першим кроком наближення національних страхових лімітів до норм Директиви 2009/103/ЄС Європейського парламенту. Нині діючі ліміти у країнах ЄС складають:  у випадку шкоди, заподіяної життю та здоров’ю – 1,12 млн. євро на одного потерпілого або 5,6 млн. євро на одну страхову подію незалежно від кількості потерпілих, та у випадку майнових збитків – 1,12 млн. євро на одну страхову подію незалежно від кількості потерпілих.  Окрім цього, Європейська комісія кожні 5 років коригує розміри мінімальних страхових сум в обов’язковому страхуванні автоцивільної відповідальності відповідно до європейського індексу споживчих цін.

Як зазначив Генеральний директор Володимир Шевченко, МТСБУ пропонує щорічне збільшення страхових сум мінімум вдвічі, що дозволить протягом наступних 10-ти років наблизити українські стандарти до європейських у сфері обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності.

artur:
Список СК, які вибули з МТСБУ у 2014-2015 р.

2
   ПАТ "УСК "ГАРАНТ-АВТО"
   2014-12-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
27
   ПАТ СК "Укргазпромполіс"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
41
   СК "ОСТРА"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
49
   ПрАТ "Кримська СК"
   2014-05-16
   На підставі заяв страховиків про добровільний вихід із членів МТСБУ
59
   ПрАТ СК "Енергорезерв"
   2014-02-28
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
67
   ВАТ "СК "АСТАРТА"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
70
   ПрАТ "СК "ЛЕММА СІТІ СЕРВЕР"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
81
   ПАТ СК "ЛЕММА"
   2014-05-16
   На підставі заяв страховиків про добровільний вихід із членів МТСБУ
98
   ПрАТ "СК "Крона"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
108
   ПрАТ "СК "ІНКОМСТРАХ"
   2014-02-04
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
116
   ТДВ "СК "ПРОВІТА"
   2014-02-04
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
118
   ПрАТ "СК "Статус"
   2014-04-03
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
136
   ПрАТ "СК "Каштан"
   2014-02-27
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
139
   ПрАТ "Український страховий дім"
   2014-10-03
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
145
   ПрАТ "СК "ЕйЕмДжи Груп"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
151
   СТзДВ "Гарантія"
   2014-06-02
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
153
   ТДВ "СК "НАСТА"
   2014-01-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
155
   ПрАТ "СК "ІнтерЕкспрес"
   2014-04-04
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
164
   ТДВ СК "Нафтагазстрах"
   2014-04-03
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ

2015
55
   ПАТ "СК "ОРАНТА-ЛУГАНЬ"
   2015-04-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
69
   ПрАТ СК "ВОНА"
   2015-04-23
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ
130
   ТДВ "Альянс Україна"
   2015-03-26
   На підставі заяв страховиків про добровільний вихід із членів МТСБУ
137
   ПрАТ "СК "Україна"
   2015-07-01
   Позбавлені членства в МТСБУ через заборгованість до фондів МТСБУ



Так будем же внимательными и не преобретаем Полиса ОСАГО этих компаний!!!

artur:
МТСБУ передає врегулювання регламентних страхових подій страховим компаніям

Моторне транспортне (страхове) бюро України у 2016 році змінить порядок врегулювання страхових подій, за якими здійснюються регламентні виплати.

Новий порядок врегулювання розповсюджується на потерпілих у ДТП, де винуватцем був:

    транспортний засіб, водій якого не застрахував свою цивільно-правову відповідальність;
    невстановлений транспортний засіб, водій якого самовільно залишив місце ДТП;
    ранспортний засіб, який був викрадений у власника;
    транспортний засіб, який був наданий працівникам міліції та медичним працівникам закладів охорони здоров'я згідно з законодавством;
    водій, що має статус учасника бойових  дій;
    водій, що має статус інваліда війни;
    водій, що є інвалідом I групи,  який  особисто  керує  належним  йому
    транспортним  засобом,  а  також особа,  що керує транспортним
    засобом,  належним  інваліду I групи, у його присутності.

Законодавством покладено на МТСБУ обов’язок здійснювати страхове відшкодування потерпілому у ДТП, що сталось з вини вищезазначених осіб.

Президією МТСБУ прийнято концепцію взаємодії з членами Бюро у питаннях врегулювання таких страхових подій. Документ передбачає передачу процесу врегулювання зазначених страхових подій безпосередньо страховим компаніям. Прийом та реєстрація заяви про страховий випадок з вини зазначених вище осіб буде, як і сьогодні, здійснюватися МТСБУ. Проте подальший збір документів для здійснення страхового відшкодування та проведення експертизи для встановлення розміру збитків буде здійснювати одна із страхових компаній відповідно затвердженої Президією в порядку жеребкування черговості розподілу заяв. Після підготовки матеріалів, пакет документів буде передаватись МТСБУ, яке буде здійснювати страхове відшкодування безпосередньо потерпілому.

Також Президією затверджено порядок перевірки якості врегулювання зазначених страхових подій. Щомісячно буде здійснюватися вибіркова перевірка не менше 5% страхових справ з точки зору правомірності дій страховика, достатності документів для здійснення страхової виплати та обґрунтованості розміру страхового відшкодування.

Страховики-члени Бюро, які займатимуться врегулюванням страхових подій, що мають ознаки регламентних будуть обрані на конкурсній основі. Серед основних вимог до учасників відбору будуть якість врегулювання, рівень страхових виплат, кількість скарг на страховика та наявність розповсюдженої мережі представництв по території України. Порядок здійснення оплати МТСБУ за врегулювання страхових подій страховикам та детальні умови конкурсу для страховиків, що бажають здійснювати врегулювання страхових подій, за якими здійснюються регламентні виплати, планується розробити до 10 листопада 2015 року.

Передача врегулювання страхових подій, що мають ознаки регламентних покликана прискорити процес врегулювання та підвищити його якість для потерпілих. Новий порядок передбачає наступні переваги для потерпілого:

    наближає сервіс до клієнта - територіальна близькість врегулювальника до потерпілого, тому що страховики мають розгалужену мережу філіалів та представництв;
    запобігає ризику суб’єктивності у врегулюванні. Буде проводитися подвійна перевірка якості врегулювання - страховиком та Моторним бюро;
    надає більш широкий вибір експертів для визначення розміру заподіяної шкоди. Проведення незалежної експертизи є обов’язковим у випадках, коли винуватцем була особа, що не мала чинного страхового полісу чи втекла з місця ДТП.
    МТСБУ буде здійснювати постійну перевірку якості страхового врегулювання з боку страховиків. А  кожні 6 місяців будуть підводитись підсумки співпраці зі страховиками. Три страховика, чиї результати буде визнано найгіршими, та на чию роботу буде найбільше нарікань від потерпілих, буде виключено із процесу врегулювання регламентних подій. Їх місце займуть нові три компанії.

«МТСБУ щодня стоїть на захисті інтересів потерпілого. Проект з передачі врегулювання страховим компаніям є частиною масштабної програми оптимізації процесів врегулювання регламентних виплат. Передавши повноваження зі збору та підготовки документів для виплати ми розраховуємо суттєво скоротити строки страхового врегулювання, наблизити найкращий сервіс до потерпілого. Для страховиків такий досвід стане дуже важливим в контексті подальшого переходу до системи прямого врегулювання всіх випадків за договорами ОСЦПВ», - зауважив Володимир Шевченко, Генеральний директор МТСБУ.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии