Технічний розділ > Передня і задня підвіска, Гальма, Кермова система, Педальний вузол.

Гидроручник

<< < (5/5)

Anticross:
Гідравлічне ручне гальмо в основному на дискові гальма ставлять. На російському сайті е30 і ще десь на англомовних була купа інфи стосовно цього. Ставлять циліндр з ланоса і підключають до задньої магістралі через трійничок, як і раніше писалося. Мінуси очевидні - на довго ти так машину не залишиш, тобто воно тільки для спорта. Ну можна ще в занос відправити ним машину, екстренно загальмувати(але ж знову ж таки машина піде юзом), ну і під горку щоб стартонути було легше. Важіль в основному роблять довгий і без фіксації - ну для спорту. Мінуси ще в тому, що якщо на 30-кі стандартне ручне гальмо (маленькі барабани) н адискових задніх гальмах, то у разі гідравлічних вони перестають бути окремою системою (якщо звісно не замутити гідравліку на малі барабани або зробити окремий супорт як на ламбо і подібних машинах). Ще одна проблема, машини з АБС. Дехто на зад тулить супорта з ніви - вони наче з двома штуцерами, але, сам супорт гальмує гірше, бо поршень давить не рівномірно. Так що аби все працювало треба або відновлювати штатну ситстему з маленькими барабанами на ручне гальмо і не морочити голову, або прокладати окрему магістраль до окремих супортів під ручне, або шукати/виготовляти хитрий задній супорт з двома штуцерами. Тоді все буде по феншую. А про гідрач на задні штатні барабани - думаю то все від лукавого - для спорту ефективність і головне надійність мала, а як штатна система - занадто багато недоліків.

buzya:

--- Цитата: Anticross от 24 Октября 2014, 08:12:30 ---Гідравлічне ручне гальмо в основному на дискові гальма ставлять. На російському сайті е30 і ще десь на англомовних була купа інфи стосовно цього. Ставлять циліндр з ланоса і підключають до задньої магістралі через трійничок, як і раніше писалося. Мінуси очевидні - на довго ти так машину не залишиш, тобто воно тільки для спорта. Ну можна ще в занос відправити ним машину, екстренно загальмувати(але ж знову ж таки машина піде юзом), ну і під горку щоб стартонути було легше. Важіль в основному роблять довгий і без фіксації - ну для спорту. Мінуси ще в тому, що якщо на 30-кі стандартне ручне гальмо (маленькі барабани) н адискових задніх гальмах, то у разі гідравлічних вони перестають бути окремою системою (якщо звісно не замутити гідравліку на малі барабани або зробити окремий супорт як на ламбо і подібних машинах). Ще одна проблема, машини з АБС. Дехто на зад тулить супорта з ніви - вони наче з двома штуцерами, але, сам супорт гальмує гірше, бо поршень давить не рівномірно. Так що аби все працювало треба або відновлювати штатну ситстему з маленькими барабанами на ручне гальмо і не морочити голову, або прокладати окрему магістраль до окремих супортів під ручне, або шукати/виготовляти хитрий задній супорт з двома штуцерами. Тоді все буде по феншую. А про гідрач на задні штатні барабани - думаю то все від лукавого - для спорту ефективність і головне надійність мала, а як штатна система - занадто багато недоліків.

--- Конец цитаты ---
у нивы три поршня и два штуцера ,

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии