Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: Перелік комбінацій стабілізаторів для E30. Хто знає що на 320 ?  (Прочитано 2970 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Всім привіт! Люди добрі, підкажіть будь ласка, хто знає - які стабілізатори поперечної стійкості ставилися спереду і ззаду. Знайшов на амереканському сайті - from the sway bar master list on this site:
Eibach....................20mmF 16mmR
H&R........................22mmF 18mmR
Racing Dynamic........22mmF 16mmR
Ireland Engineering....22mmF 19mmR
318i(m10): Front: 18mm Rear: none
318is(m42): Front: 20mm Rear: 12mm
318ic(m42): Front: 21mm Rear: 12mm
325e(pre 9/86): Front: 18.5mm Rear: 12mm
325e(9/86): Front: 20mm Rear: 12mm
325i(m20): Front: 20mm Rear: 12mm
325is(m20): Front: 20mm Rear: 12mm
325ic(m20): Front: 21mm Rear: 12mm
325ix(M20): Front: 17mm Rear: 14.5mm
325ix Touring(M20): Front: 18mm Rear: 14.5mm
M3(s14): Front: 19mm Rear: 14.5mm
suspension techniques: front: 22 rear: 19
Whiteline 24mm front 16mm rear
AC Schnitzer: Front: 20mm Rear: 16mm
Eibach: Front: 20mm Rear: 16mm
Suspension Techniques: Front: 22mm Rear: 19mm
Ireland Engineering (adjustable): Front: 25mm Rear: 22mm
H&R (adjustable): Front: 22mm Rear: 18mm
Racing Dynamics Early Style (adjustable): Front: 22mm Rear: 16mm
Racing Dynamics Late Style (adjustable): Front: 22mm Rear: 19mm
M-Technik: Front: 20mm Rear: 14.5mm
В мене двигун m20b20(а в них як раз 320их по ходу немає) спереду стоїть на 18,5. Вчора замінив передні стійки на 51-ші, і одразу глянув що ззаду - а ззаду немає нічого :( От тепер думаю що ставити на зад і чи треба ставити товстіше на перед. Чи взгагалі і так буде норм. Хотілось щоб кренів було поменьше. Заниження немає.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +624/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4069
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle

Список хороший, но ты цены видел на эти фирмовые стабы? ) На счет достоверности данных по ним ничего не скажу, а по стоку в списке есть много неточностей или ошибок. Лучше смотреть по ЕТК.

На 320 в стоке перед 18,5мм, или 20мм при подвеске М-техник
http://2009.bmw-autocats.ru/parts/E30/4-doors/Europe/320i-M20/browse/front_axle/stabilizer_front/

Зад без стаба или 12мм при спортивной подвеске, (для туринга 13,5мм), или 14,5мм при подвеске М-техник
http://2009.bmw-autocats.ru/parts/E30/4-doors/Europe/320i-M20/browse/rear_axle/stabilizer_rear/

У меня передний был 18,5, а сзади не было. Задний поставил М-техник 14,5 - крены стали меньше. Когда менял всю подвеску поставил и передний М-техник 20.
Бери с туринга 13,5 - их сейчас много разбирают, бо М-техник 14,5 найти сложнее. Но в принципе и стоковый 12 норм будет - в любом случае будет лучше, чем вообще без заднего стаба.
« Последнее редактирование: 17 Мая 2015, 09:47:00 от The_Glory »
Записан

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Дякую за розгорнуту відповідь. Списочок просто знайшов, знаю що h&r коштує дорого і айріш інженірінг задній тільки 250 доларів. Мені просто цікаво як було в оригіналі, щоб коли ставити задній не порушити баланс. Бо оверстір і андерстір для щрденної машини не бажане.