Технічний розділ > Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску

m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.

<< < (9/9)

Anticross:

--- Цитата: canon от 28 Марта 2017, 09:52:29 ---скорее богатая смесь

--- Конец цитаты ---
Це перше що спадало на думку. Але всі говорили про чорний дим і все таке. Щось не спостерігаю. Проте, сажа на вихлопній є і наче відчувається запах бенза(хоча може то мені вже здається). Регулятор тиску купляв вживаний коли ще насоса паливного не міняв, за словами продавця - робочий. Спробую назад свій старий поставити. А для того щоб тиск поміряти в рампі і роботу регулятора що треба ?

canon:
тройник, манометр и два кусочка шланга
это дело устанавливается в подающую топливную магистраль

Anticross:
Який манометр хоч треба, той що тиск в колесах міряти ж навряд підійде ? Киньте пліз посилання на варіанти. На вихідних спробував підкинути свій старий регулятор палива. Коли знімав регулятор зі звротоки наче нічого не текло, тільки з того отвору який у рампу був вставлений. Результат той же самий. Після деякого часу катання - не схоплює, погано заводиться. Холості інколи до 2 тис. стрибають, а ще помітив що вони не рівні. Ще що привернуло увагу - коли намагаєшся завести лампа масла миготить з кожною спробою стартера крутнути. Так же воно і повинно бути ? Ще десь читав про регулювання CO на розходомірі. В мене там пломби немає, може вже хтось і крутив до цього. Це якось може вплинути на такі симптоми ?

canon:
обычный манометр базарный для жидкости, атмосфер на 6
у меня гдето валяется
цена на базаре около 100 грн

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии