Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: Різниця в проводках м10 jetronic?  (Прочитано 8838 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

mozgov.net

  • *
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 14
  • Місто (Home): Chernivtsi region
    • e30 1988 m10b18 jetronic
Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
« Ответ #15 : 16 Ноября 2016, 17:50:39 »
  • 0
  • 0

  • Дана проводка з автоматичною  електронною стабілізацією холостого. як на новіших м20 і тд.
    фото не моє, з нету, але фішки такі ж самі


    Записан

    mozgov.net

    • *
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 14
    • Місто (Home): Chernivtsi region
      • e30 1988 m10b18 jetronic
    Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
    « Ответ #16 : 02 Апреля 2017, 22:48:05 »
  • 0
  • 0

  • знайшов ЄБУ холостих, клапан в пошуку.


    потрібна підсказка.
    на схемі термовиключатель (22).
    він комбінований. датчик температури на приборку і термовиключатель.

    якщо я правильно зрозумів, то:
    на трамблері в мене вакуум для пізнього і раншого запалювання.
    до прогрівки мотора ел.магнітний клапан(23) відкриває вакуум для пізнього запалювання, а припрогрівці переключається на раннє.

    я правильно зрозумів? поправте мене якщо помиляюсь

    п.с. на форумі є спеціалісти по м10?
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
    Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
    « Ответ #17 : 04 Апреля 2017, 10:06:39 »
  • 0
  • 0

  • раньше писал об устройстве всей этой фигни на всероссийском форуме, но сейчас не нашел

    в первую очередь, я бы порекомендовал качнуть ETM, вроде 85 год подходит, и посмотреть на различия ранней и поздней схем джетрона

    основное различие в управлении холостым ходом, там в одной все завязано около idle speed stabilization relay, во втором вокруг idle speed control unit (могу путать точные названия, пишу по памяти).
    Насчет термодатчиков: понятно, что один из них, самый большой - термовременное реле для пусковой форсунки.Один - сигнал температуры на приборку, еще один - температура на мозг. Тот что сочлененный - кроме показаний температуры, дает сигнал "прогрева" двигателя. Опять же, насколько помню - по сигналу прогрева накрепко закрывается прогревочный клапан. А вот насчет клапана управления зажиганием - не уверен. И да, насчет опережения. Вакуумная трубка одна, поэтому там только опережение.
    Записан

    mozgov.net

    • *
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 14
    • Місто (Home): Chernivtsi region
      • e30 1988 m10b18 jetronic
    Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
    « Ответ #18 : 06 Апреля 2017, 01:41:32 »
  • 0
  • 0

  • ЕТМ штудіював, порівнював.

    ел клапан(7) переключає вакуум для трамблера ( чи ні?)
    тут походу обидва --idle speed control unit і idle speed stabilization relay завязані.
    в проводці я не найшов виводів на прогрівочний клапан, і я так зрозумів цей комбінований термовимикач на 45С градусів дає сигнал на
    idle speed stabilization relay щоб прикрити, чи відкрити ЄРХХ або електроклапан вакуума для трамблера.( тут алгоритм не ясний)
    цей дотчик 45С має бути на замикання чи розмикання?

    в мене ось такий трамблер
    http://www.elcats.ru/bmw/Parts.aspx?MdlId=4e60e252-c916-4bb7-ad97-a60398526463&UnitId=74900007&T=%D0%A0%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AC+%D0%97%D0%90%D0%96%D0%98%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%AF
    коли створюю розрідження ротом в одній трубці то бігунок рухається на раннє, і відповідно в іншій на пізнє.
    десь читав, шо в мороз мотор завлдиться і прогрівається краще на пізньому запалюванні.(поправте якщо помиляюсь).
    для чого тоді інженери робили запізнє?
    « Последнее редактирование: 06 Апреля 2017, 01:47:23 от mozgov.net »
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
    Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
    « Ответ #19 : 06 Апреля 2017, 14:20:21 »
  • 0
  • 0

  • у тебя часом трамблер не для м20?
    на родном десятом трамблере на мембране только один вход

    Цитировать
    ел клапан(7) переключає вакуум для трамблера
    да, в зависимости от режима, либо соединяет трамблер с атмосферой, либо с задроссельным пространством
    « Последнее редактирование: 06 Апреля 2017, 14:22:32 от canon »
    Записан

    mozgov.net

    • *
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 14
    • Місто (Home): Chernivtsi region
      • e30 1988 m10b18 jetronic
    Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
    « Ответ #20 : 06 Апреля 2017, 14:42:50 »
  • 0
  • 0

  • не з м20, в м20 6 циліндрів.
    в мого знайомого на м10 точно такий же трамблер як у мене.
    в мене ще  є окремо вакуум від м20, так там тяга довща і вакуум не стає на трамблер м10.
    мені помилково відправили.

    за датчик 45С взнав, він на розмикання.
    коли мотор прогріваєть до 45С, ел. клапан відкриває вакуум для випередження.

    від чого можна взяти такий термоперемикач? не обовязково спарений, можна окремий
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
    Re: Різниця в проводках м10 jetronic?
    « Ответ #21 : 07 Апреля 2017, 09:27:21 »
  • 0
  • 0

  • надо глянуть, есть ли такая штука на карбе, и если есть - у мен ягде-то валялся карбовый тройник с датчиками
    Записан