Технічний розділ > Електрообладнання двигуна, загальне електрообладнання, електропиводи, Панель приладів

Різниця в проводках м10 jetronic?

<< < (4/5) > >>

mozgov.net:
Дана проводка з автоматичною  електронною стабілізацією холостого. як на новіших м20 і тд.
фото не моє, з нету, але фішки такі ж самі


mozgov.net:
знайшов ЄБУ холостих, клапан в пошуку.


потрібна підсказка.
на схемі термовиключатель (22).
він комбінований. датчик температури на приборку і термовиключатель.

якщо я правильно зрозумів, то:
на трамблері в мене вакуум для пізнього і раншого запалювання.
до прогрівки мотора ел.магнітний клапан(23) відкриває вакуум для пізнього запалювання, а припрогрівці переключається на раннє.

я правильно зрозумів? поправте мене якщо помиляюсь

п.с. на форумі є спеціалісти по м10?

canon:
раньше писал об устройстве всей этой фигни на всероссийском форуме, но сейчас не нашел

в первую очередь, я бы порекомендовал качнуть ETM, вроде 85 год подходит, и посмотреть на различия ранней и поздней схем джетрона

основное различие в управлении холостым ходом, там в одной все завязано около idle speed stabilization relay, во втором вокруг idle speed control unit (могу путать точные названия, пишу по памяти).
Насчет термодатчиков: понятно, что один из них, самый большой - термовременное реле для пусковой форсунки.Один - сигнал температуры на приборку, еще один - температура на мозг. Тот что сочлененный - кроме показаний температуры, дает сигнал "прогрева" двигателя. Опять же, насколько помню - по сигналу прогрева накрепко закрывается прогревочный клапан. А вот насчет клапана управления зажиганием - не уверен. И да, насчет опережения. Вакуумная трубка одна, поэтому там только опережение.

mozgov.net:
ЕТМ штудіював, порівнював.

ел клапан(7) переключає вакуум для трамблера ( чи ні?)
тут походу обидва --idle speed control unit і idle speed stabilization relay завязані.
в проводці я не найшов виводів на прогрівочний клапан, і я так зрозумів цей комбінований термовимикач на 45С градусів дає сигнал на
idle speed stabilization relay щоб прикрити, чи відкрити ЄРХХ або електроклапан вакуума для трамблера.( тут алгоритм не ясний)
цей дотчик 45С має бути на замикання чи розмикання?

в мене ось такий трамблер
http://www.elcats.ru/bmw/Parts.aspx?MdlId=4e60e252-c916-4bb7-ad97-a60398526463&UnitId=74900007&T=%D0%A0%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AC+%D0%97%D0%90%D0%96%D0%98%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%AF
коли створюю розрідження ротом в одній трубці то бігунок рухається на раннє, і відповідно в іншій на пізнє.
десь читав, шо в мороз мотор завлдиться і прогрівається краще на пізньому запалюванні.(поправте якщо помиляюсь).
для чого тоді інженери робили запізнє?

canon:
у тебя часом трамблер не для м20?
на родном десятом трамблере на мембране только один вход


--- Цитировать ---ел клапан(7) переключає вакуум для трамблера
--- Конец цитаты ---
да, в зависимости от режима, либо соединяет трамблер с атмосферой, либо с задроссельным пространством

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии