Збірка_104. ЕТК_65_Деталі аудіосистеми (ч.2)В розділах про укладання проводки я вже писав про проводку SOUND SYSTEM - вона повністю прокладена разом з іншою проводкою, всі її роз'єми виведені на свої місця. Отже, в другій частині продовжу про установку та підключення її компонентів.
Деталі аудіосистемиДеталь №1 - аудіоситема SOUND SYSTEM. У мене вона не в "стандартній" комплектації, а з деякими змінами по акустиці.
Деталь №2 - регулятор фейдера. Використовувався до 89 року для більш ранніх моделей магнітол. В моєму випадку, проводка більш нова, з турінга, - тому він не використовується.
Деталь №3 - перехідний провід, для різних моделей магнітол - я вже писав про нього в попередніх записах.
Деталь №4 - джгут проводки SOUND SYSTEM. У моєму випадку він з турінга, тому має деякі відмінності.
Деталь №5 - джгут проводки для твітерів. Входить в джгут проводки "електропакету" - я про це писав у відповідному розділі. Але можна її купити і окремо (61 12 1 375 798) разом з корпусом роз'єму дверної проводки.
Деталь №6, №7 - в моєму випадку, це саморобні адаптери для паралельного підключення твітерів до контактів передніх динаміків.
Деталь №8 - передній динамік, 2 шт. В моєму випадку це не штатні динаміки SOUND SYSTEM для E30, а динаміки з подвійними контактами з E38. для підключення до них системи "hands-free" телефону (4Ом/4Ом 40W)
Деталь №9 - саморізи ST4,8X16 (07 11 9 907 789) для кріплення задніх динаміків
Деталь №10 - саморізи ST4,2X16 (07 11 9 906 749) для кріплення передніх динаміків
Деталь №11 - розпірна гайка ST 4.8 WEISS (63 17 1 367 868) для кріплення передніх динаміків. Мабуть на ранніх машинах використовувались не пластикові розпірні гайки, а металеві закладні. Принаймні у мене так, тому я використовував металеві закладні пластини.
Деталь №12 твітер SOUND SYSTEM 8 Ом лівий (65 13 1 377 687)
Деталь №13 твітер SOUND SYSTEM 8 Ом правий (65 13 1 377 688)
Деталь №14 - стійка ( 65 11 1 370 841). Опорний кронштейн для магнітоли, встановлюється на корпус обігрівача.
Деталь №15 - фетрова смужка 40X70X0,8MM (65 77 1 377 052). Я використав смужку з каучукової шумоізоляції.
Деталь №16...№19 - задній динамік SOUND SYSTEM. Поки що у мене нема оригінальних задніх колонок SOUND SYSTEM, тому тимчасово залишив свої динаміки Clarion. Але, так як на проводці для турінга E30 специфічні роз'єми для задніх динаміків, то довелось зробити для них адаптери/подовжувачі. Динаміки кріпляться через проставки, довгими гвинтами з гайками.
Деталь №20 - підсилювач (65 12 1 375 983)
Деталь №21 - кронштейн (65 12 1 380 166) Оригінальний знайти окремо не вдалось, тому я замовив у одноклубника точну його копію. Потім гальваніка - і в результаті, кронштейн нічим не гірший від оригінального.
Деталь №22 - листова гайка (07 12 9 925 737) - 3 шт. Для кріплення підсилювача.
Деталь №23 - болт M6X12 (07 11 9 915 033) - 1 шт. Для кріплення підсилювача.
Магнітолу я буду встановлювати разом із торпедою, то ж зараз, встановлюємо тільки акустику.
Я почав із передніх динаміків. Як я вже казав, у мене в кузові нема отворів для пластикових закладних, а передбачені місця для металевих листових гайок. Встановлюємо їх по чотири штуки з кожного боку. В ніші динаміка знаходимо синій та білий одно-пінові роз'єми, що йдуть у двері до твітерів. До синього підключаємо відповідний синій роз'єм проводки, а до білого підключаємо адаптер. До двох контактів адаптера підключаємо "+" на передній динамік і твітер. Контакт "-" проводки підключаємо до відповідного контакту динаміка. Передній динамік і твітер підключені паралельно.
До другої пари контактів динаміка підключаємо відповідні клеми проводки "hands-free" телефону.
Укладаємо проводку в нішу, фіксуємо хомутом та прикручуємо динамік саморізами. Передній нижній саморіз закручуємо вже після установки пластикових накладок. Аналогічно ліворуч.
Тепер встановлюємо твітери - замість заглушок дзеркал. Але тут мене спіткала невдача! ) Мабуть вже від старості виламався один контакт...
Я вже думав, що доведеться замінити твітери на якісь сучасні, але одноклубник запропонував відновити їх. Тож я їх відправив йому і став чекати результату. І результат перевершив мої сподівання! ) Окрім відновлених контактів, були замінені конденсатори, нові паралонові прокладки під сіткою, відновлені на 3D-принтері шпильки кріплення, проклеєні динаміки та корпус. Дуже вдячний Дімі за це.
Для установки твітерів довелось знімати внутрішню накладку з ущільнювачем скла. Проводку довелось трохи більше підтягнути назовні, щоб було зручно її підключати. Підключаємо відповідні клеми, вставляємо шпильки у відповідні пластикові фіксатори на дверях, та щільно їх притискаємо так, щоб защьолкнулась металева скоба.
Встановлюємо внутрішню накладку з ущільнювачем скла, додатково притискаючи нею корпус твітера. Аналогічно ліворуч.
Передня акустика встановлена та підключена.
Задня акустика кріпиться на задню полку. У мене полка із заводськими овальними вирізами для колонок SOUND SYSTEM та закладними пластинами для їх кріплення.
Видно навіть по слідах, що такі колонки там колись були встановлені... але, нажаль, до мене вони не дійшли... Тому, поки що встановлю звичайні динаміки Clarion, з якими я колись і купив цю полку. На щастя, їх встановили через проставки, тому полка залишилась не пошкодженою, окрім чотирьох отворів для кріплення цих динаміків. Але і це не критично - вони закриються корпусами колонок SOUND SYSTEM. Залишилось тільки їх знайти по адекватній ціні! ;)
Ну, а поки що - "маємо те, що маємо!" (с)
Підключаємо адаптери/подовжувачі до проводки та виводимо їх під полку.
Підключаємо до відповідних клем динаміків та встановлюємо полку.
Я вже казав, що на полку у мене є певні плани по її "апгрейду". Це також стосується і акустики - можливо, це буде акустика SOUND SYSTEM, а можливо, це буде аналог топової системи SOUNDBOARD...
...але це не точно!
Отже, вся акустика встановлена та підключена. Залишилось встановити та підключити підсилювач. Для цього довелось зняти електроантену, бо вона заважала.
Прикручуємо болтом до підсилювача кронштейн. До кронштейна саморізами прикручуємо блок контролю ламп задніх ліхтарів (при його наявності), та підключаємо їх роз'єми.
Вставляємо підсилювач в нішу заднього крила та прикручуємо саморізами кронштейн на місце установки блоку контролю ламп задніх ліхтарів.
З протилежного боку підсилювач повинен кріпитися ще одним саморізом, але на моєму кузові чомусь там не передбачено отвору для нього. Не знаю чому, - можливо, на ранніх машинах його не було. Хотів просвердлити отвір, але туди немає доступу, - заважає кронштейн петлі кришки багажника - то ж буде вже без цього кріплення - він і так добре тримається.
Встановлюємо на місце електроантену.
Нарешті, в багажнику все встановлено (окрім запасного колеса), - то ж можна встановити і ліву обшивку. Про це я писав значно раніше, але допишу вже тут.
Встановлюємо обшивку, ставимо на місце домкрат, колісний упор, вставляємо в обшивку кліпсу для колісного ключа, та фіксуємо його там.
Нагадаю - на моєму кузові передбачено більш раннє кріплення ключа - на стінку лівого карману. То ж тепер я можу закріпити навіть два колісних ключа!
Ті кліпси я також залишив, хоча зручніше, як на фото - не дарма його туди перенесли.
Ліворуч все готово.
Праворуч не вистачало тільки нового акумулятора. Тепер він також вже на своєму місці - EXIDE Premium 72 Ah
Аптечка, знак аварійної зупинки та ліхтар також вже на своєму місці.
Отже, акустика встановлена, в багажнику все зібрано - повертаємось до збірки салону.