BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30
BMW E30 Тень Интеллигенции
The_Glory:
Збірка_115. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Обтічник
Отже, повертаємось до люка, щоб закінчити з ним.
Для люка був передбачений вітрозахисний щиток, чи обтічник. До вересня 85 року у вигляді плексигласового щитка, а після вересня 85 року - у вигляді механічного щитка, що відкривався разом з механізмом люку.
Обтічник
Обтічник з плексигласу був доступний, як окремий комплект дооснащення, у відповідному розділі ETK:
Комплект дооснащення вітровідбивача
Окрім оригінального щитка був доступний і афтемаркет щиток від виробника Clim Air. Спочатку у мене був встановлений саме він. Потім я купив оригінальний щиток BMW. Тепер у мене їх два.
Деталь №1 - ремкомплект люка з ручним приводом ( 54 12 9 056 596) та з електроприводом ( 54 12 9 056 597). Вже не доступно до замовлення.
Деталь №2 (№1) - комплект дооснащення вітровідбивача (82 11 9 401 098). Вже не доступно до замовлення. Хоча, окремі деталі кріплення ще доступні.
Деталь №3 - ущільнююча прокладка (72 60 1 857 053)
Деталь №4 - гвинт (72 60 1 852 660) - 2 шт.
Деталь №5 - кронштейн (72 60 1 852 659) - 2 шт.
Деталь №6 - пластикова гайка (72 60 1 852 661) - 2 шт.
Деталь №7 (№8...№13) - механічний щиток, що відкривається разом з механізмом люку. Встановлювався замість передньої притискної планки, разом з механізмом люку. Для цього на кузові в ніші люка передбачені спеціальні металеві кронштейни. На машинах виробництва до вересня 85 року цих кронштейнів нема, тому без зварювальних робіт, такий щиток встановити не можливо.
Відповідно, у мене встановлено плексигласовий щиток - він має навіть більш "олдскульний" вигляд! ;)
Спочатку потрібно було привести щитки в належний вигляд - відполірувати.
Почав з оригінального щитка BMW.
Полірував вручну, наждачним папером 1000, 1500, 2500 з водою, потім два рази пройшов поліроллю.
Результат:
Затемнення не дуже сильне, хоча по краю помітно, що воно "вигоріло" на сонці за роки.
Те ж саме і зі щитком Clim Air.
Результат:
На цьому щитку затемнення сильніше, або воно менше "вигоріло" на сонці за роки.
Щитки трохи відрізняються за розміром та формою. Оригінальний BMW трохи ширший та має передні кути з меншим радіусом закруглення. Кріплення однакове і підходить до обох щитків.
Раніше у мене був встановлений щиток Clim Air.
Тепер я вирішив встановити оригінальний щиток BMW.
В передніх кутах ніші люка передбачені спеціальні зазори для установки в них кронштейнів щитка. Вони просто щільно вставляються своїми гачками.
Встановлюємо на дах щиток з ущільнювачем, вирівнюємо та прикручуємо до кронштейнів гвинтами з пластиковими гайками. Все.
Вигляд із салону:
Зовнішній вигляд:
На цьому монтаж люку закінчено.
Але в ETK залишився ще один підрозділ по люку:
Управління ручною під.-здв. кришкою люка
Хоча, по VIN-коду в моїй машині був люк з ручним приводом, але мені вона дісталася вже з електролюком. Тому про ручний люк я нічого не буду писати, бо ніколи не користувався ним, і толком нічого не знаю про нього... Знаю тільки, що майже у всіх зламана його ручка :)
Тепер буду закінчувати збірку салону. Наступного разу напишу про дуже раритетну штуку! ;)
Ray_:
Читал, читал... И похоже плохо читал - почему-то был уверен, что люк ставишь более новый с откидным щитком.
Когда купил, люк был на ручке. До сих пор где-то валяется (ручка). Но он открывался только вверх. (как потом выяснилось, была какая-то жопа с тросами) А когда переделывал на электро, то поскольку люк невозможно было задвинуть в крышу, пришлось варварски выломать кронштейн на одном полозье. Благо на замену был весь комплект. Поэтому опыта люка на ручке тоже практически нет))))))
Машинка обретает суперовский внешний вид! (y)
The_Glory:
Та була мисль приварить ті кронштейни, коли корито люка знімали і варили.... але не захотів - цей щиток дуже подобається - олдскульна штука така! ) Та й користі з нього мабуть більше, ніж від механічного... Можна було обидва поставить )) якщо влізе один під один ) але то вже точно не має сенсу )
The_Glory:
Збірка_116. ЕТК_03_Дооснащення, аксесуари. Сонцезахисна штора вікна дверей задніх
Повертаюсь до збірки салону.
Задні двері повністю зібрані, то ж можна встановлювати на них сонцезахисні шторки.
Мабуть, це найрідкісніша оригінальна опція для Е30 з усіх доступних.
Дооснащення, аксесуари
Отже,
Сонцезахисна штора вікна дверей задніх
Деталь №1 - комплект дооснащення сонцезахисної штори вікна дверей задніх (51 16 1 942 230). Всі чотири штори йдуть під одним номером, тому замовити їх окремо не можливо. Хоча, весь комплект теж вже давно не доступний до замовлення.
Деталь №2 - гачок (51 16 1 942 910) - 4 шт. Для фіксації штори вікна, що відкривається.
Деталь №3 - липучка (51 16 1 942 912) - 2 шт. Для фіксації штори глухої частини вікна.
Деталь №4 - кнопка дверного замка. Номер в ETK чомусь не вказано. Має більшу висоту, порівняно зі стандартною кнопкою.
В ETK також не вказані гумові накладки на стики шторок.
Майже 10 років тому, мені пощастило знайти та купити цей комплект новим.
В комплекті був клей для гумових накладок, але він вже тоді засох :) Також була оригінальна інструкція EBA по монтажу.
Конструкція та монтаж шторок дуже простий, навіть трохи "кустарний" :) Вони просто щільно затискаються під ущільнювачами скла, та приклеюються двостороннім скотчем. Не дуже надійна конструкція, тому користуватися ними потрібно дуже акуратно! Не дивлячись на це, одна шторка у мене все таки зламалась. Влітку, на сонці, скотч, що тримає липучку шторки відклеються, і вона під дією пружини скручується. Одного разу, її вісь зіскочила з пружини. Довелось ремонтувати і користуватися нею ще обережніше! :)
Десять років тому я дуже детально описував процес установки цих штор, але коротко повторю ще раз.
Спочатку вставляємо гачок на передньому торці шторки під ущільнювач скла.
Потім опускаємо шторку вниз і заводимо її "язичок" під ущільнювач стійки вікна.
"Язичок" на задньому торці шторки засовуємо під ущільнювач глухого скла.
Притискаємо шторку до дверної обшивки, щоб приклеївся скотч на передній частині. Накручуємо подовжену кнопку дверного замка.
Над петлями шторки, під ущільнювач скла, защьолкуємо гачки.
Горизотальна шторка встановлена.
Вставляємо вісь вертикальної шторки в посадочне місце на горизонтальній шторці.
Верхню частину затискаємо під ущільнювач двома гачками з обох боків стійки вікна.
Вертикальна шторка встановлена.
На стик та на верхній торець приклеюємо гумові накладки. Замість клею, я використовував двосторонній скотч. На випадок, якщо буде потрібно їх зняти. В нижній кут глухого скла приклеюємо на двосторнній скотч липучку.
Шторки встановлені.
Фото із салону будуть трохи пізніше, коли буде встановлене заднє сидіння, а поки що мої старі фото.
P.S.
Просто для інформації.
На двері турінгу встановлювалася тільки одна, горизонтальна, шторка. Фото з інету:
Я вже раніше писав про задню полку із сонцезахисною шторою. Але була ще одна накладна штора для седану - на заднє скло. Вона кріпилася подібним методом до решіток стандартної задньої полки.
Сонцезахисна штора
Деталь №1 - комплект дооснащення сонцезахисної штори (82 12 9 406 983). Вже не доступний до замовлення.
Деталь №2 - не використовується.
Деталь №3 - гачок (82 12 9 413 176). Металевий гачок для кріплення накладної задньої сонцезахисної штори до решіток полки. Фото з інету:
Деталь №4 - гачок (82 12 9 413 178). Прикручується на шторку.
Деталь №5 - гачок (82 12 9 413 177). Прикручується на кузов.
Деталь №6 - не використовується.
Зі шторками закінчив, тепер ставлю заднє сидіння.
yntu:
Коли гуглиш номер шторок, здається що ти сам його видумав))) Гугл крім твоїх постів нічого не знає)
Навигация
Перейти к полной версии