BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30
BMW E30 Тень Интеллигенции
The_Glory:
Збірка_121. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Вимикач
Готуємо всі кнопки до установки.
Вимикач
Деталь №1 - вимикач аварійної сигналізації (61 31 1 367 340). Кнопка в базовій комплектації, має підсвітку. При активації починає світитись більш яскраво.
Деталь №2 - вимикач обігріву заднього скла (61 31 1 376 036). Кнопка в базовій комплектації. Більш ранні кнопки зеленого кольору, пізні жовтого. Підсвітки не мають. При активації починає світитись.
Деталь №3 - вимикач кондиціонера (61 31 1 372 051). Опційна кнопка. Кнопка кондиціонеру синього кольору, кнопка рециркуляції жовтого кольору. Підсвітки не мають. При активації починає світитись.
Деталь №4 - вимикач кондиціонера. Для E30 не використовується. Кнопка кондиціонеру синього кольору. Підсвітки не має. При активації починає світитись.
Деталь №5 - вимикач вентилятора (61 31 1 381 201). Перемикач режимів швидкості вентилятора обігрівача. Більш ранні мають три швидкості, пізні чотири.
Деталь №6 - кріплення вимикача вентилятора (64 11 8 362 900)
Піктограми на кнопці потрібно буде відновити.
Деталь №7 - автоматичний запобіжник (61 31 1 370 724). Після рестайлінгу має іншу форму корпусу (61 31 1 369 375). Опційна кнопка. Підсвітки взагалі не має. Відключає живлення всіх електросклопідйомників вручну, або автоматично при перенавантаженні.
Деталь №8 - вимикач задніх електросклопідйомників (61 31 1 385 796). Опційна кнопка. Підсвітки взагалі не має. Відключає живлення кнопок задніх електросклопідйомників, розташованих на дверях.
Деталь №9 - вимикач електросклопідйомників без підсвітки (61 31 1 367 373), або з підсвіткою (61 31 1 377 905) - 6 шт. Використовується і для електролюка - 1 шт. Опційна кнопка. Підсвітка працює постійно при увімкненому запалюванні.
Ліворуч з підсвіткою, праворуч без підсвітки:
На фото праворуч кнопка задньої електрошторки для E32/E34. Я не впевнений чи використовувалася саме вона для E30 - в EBA про це не сказано. Можливо, для цього використовувалася звичайна кнопка склопідйомника (№9), але мені кнопка електрошторки більше подобається.
Деталь №10 - гніздо прикурювача (61 34 1 367 690)
Деталь №11 - спіраль розжарювання (61 34 8 648 111)
Деталь №12 - вставка прикурювача (61 34 1 367 689). З підсвіткою.
Деталь №13 - лампа 12V 1,2W (63 21 7 167 000) - 1 шт. Підсвітка прикурювача та попільнички.
Деталь №14, №15 - перемикач режимів АКПП з електронним управлінням. В даному випадку не використовується.
На фото є ще опційні кнопки підігріву сидінь. Про це я вже писав раніше, тому тут лише про кнопки.
Більш ранні кнопки підігріву сидінь мають іншу форму та зелену підсвітку при активації. На фото зверху більш пізні кнопки, підсвітки не мають. При активації починають світитись.
Для підігріву задніх сидінь я використав кнопки E32/E34. Вони на фото знизу - схожі на вигляд, але зовсім різні конструктивно. Мають підсвітку. При активації починають світитись яскравіше.
Трохи про підготовку кнопок. Для ринку США кнопка обігріву заднього скла має підсвітку, по аналогії з кнопкою аварійної сигналізації. У мене є дві кнопки - рання зелена (праворуч) та пізня жовта (ліворуч).
Я помітив, що на пізніх жовтих кнопках є ще один не задіяний контакт (1) та якийсь діод...
Але в проводці цього контакту нема.
Не довго думаючи, я додав туди провід від підсвітки! :)
Але "фокус" не удався! :) Підсвітка не працює. Потім я уважно подивився схему ETM, і зрозумів, що для США там зовсім інша розпіновка та інша кнопка.
Тож поки залишив, як було.
Нюанс по автоматичному запобіжнику електросклопідйомників. До рестайлінгу ця кнопка встановлювалася над магнітолою, біля кнопки аварійної сигналізації. Після рестайлінгу її перенесли в консоль торпеди, до всіх інших кнопок електросклопідйомників. На мій погляд, це більш логічно та зручно. Відповідно, ці кнопки мають різні рамки корпусів. До рестайлінгу кнопка має тонку плоску рамку (праворуч), а після рестайлінгу товсту округлу рамку (ліворуч), як і інші кнопки електросклопідйомників.
І в завершенні, ще декілька слів про лампи підсвітки кнопок. Мені потрібно було замінити декілька перегорівших ламп. В кнопках електросклопідйомників вони просто вставляються в патрон, а в кнопці електроштори вони припаяні.
До речі, розібрав всі кнопки електросклопідйомників, та почистив їх контакти - електросклопідйомники стали значно краще працювати.
Виявилось, що нові лампи світять значно яскравіше і мають білий колір світла. Тому я скористався досвідом свого товариша - пофарбував лампи спеціальним кольоровим лаком - "цапонлак". Він буває різних кольорів. Я купив червоний, жовтий та зелений.
Отже, робив по рекомендації свого товариша - п'ять разів занурюємо лампу в жовтий лак, просушуючи кожен раз. Потім один раз занурюємо в червоний лак.
Отримуємо янтарний колір, аналогічний заводській підсвітці. На фото ліворуч лампа після п'яти шарів жовтого лаку, та готовий результат після одного шару червоного лаку на кнопці праворуч.
Колір світла став янтарним, але вони все-одно світять помітно яскравіше..... ну то вже таке... Покажу після установки! ;)
The_Glory:
Збірка_122. ЕТК_51_Оснащення кузова. Ящик для дрібниць
Ну, тепер в салоні з електрикою вже наче все закінчено.
Повертаємось до розділу
Оснащення кузова
Спочатку ящик для дрібниць.
Ящик для дрібниць
Деталь №1 - ящик для дрібниць ANTHRAZIT (51 16 1 884 243). Стандартно чорного кольору, але в комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору.
Деталь №2 - петля (51 16 1 916 022)
Деталь №3 - саморіз ST4,8X16 (07 11 9 916 945) - 3 шт. Для кріплення петлі до ящика.
Деталь №4 - закладна пластина (51 16 1 848 715) - 3 шт. Для кріплення петлі до ящика.
Деталь №5 - не використовується.
Деталь №6 - опорний кронштейн (51 16 1 913 891)
Деталь №7 - підвіс для ящика (51 16 1 904 471) - 2 шт. Гнучкий ремінець-обмежувач відкривання ящика.
Деталь №8 - штифт (51 16 1 828 956) - 2 шт. Для фіксації ремінців.
Деталь №9 - комплект запірного механізму (51 16 1 848 873). Базова ручка відкривання ящика. В даному випадку не використовується.
Деталь №10 - комплект запірного механізму з кодом (51 16 1 853 004). Ручка відкривання ящика під ключ. Ремкомплект замка (51 16 9 061 387). Про ремонт цього замка я писав у розділі про замки.
Деталь №11 - комплект запірного механізму з ключем (51 16 1 853 002).
Деталь №12 - верхня частина запірного механізму (51 16 1 849 472).
Деталь №13 - гвинт M5X12 (07 11 9 907 627) - 2 шт. Для кріплення ручки до ящика.
Деталь №14 - пружна шайба (07 11 9 932 0470 - 2 шт. Для кріплення ручки до ящика.
Деталь №15 - гайка M6 з шайбою (07 14 7 134 319) - 3 шт. Для кріплення петлі до кузова.
Деталь №16 - кронштейн (51 16 1 913 890). Фіксатор замка.
Деталь №17 - саморіз B3,9X16MM (51 13 1 879 479) - 2 шт. Для кріплення кронштейна №16 до торпеди.
Деталь №18 - листова гайка ST6,3-1-ZN (07 12 9 925 727) - 1 шт. Для кріплення кронштейна №16 до кузова.
Деталь №19 - саморіз ST6,3X16 (07 11 9 916 966) - 1 шт. Для кріплення кронштейна №16 до кузова.
Деталь №20...23 - не використовується.
В моєму випадку присутня оригінальна дерев'яна накладка на ящик.
Пізніше напишу про це окремо.
Накладка має металеву основу з різьбовими втулками. Кріпиться двома гвинтами М3.
Прикручуємо ручку із замком, встановлюємо дерев'яну накладку, прикручуємо петлю. А ремінці краще зразу не встановлювати - потім довелось їх знімати знов.
Ящик для дрібниць в "топовій" комплектації готовий до установки.
Але ж, спочатку потрібно встановити торпеду! ;)
The_Glory:
Збірка_123. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання панелі приладів
Нарешті, я дійшов до установки торпеди!
Облицювання панелі приладів
Деталі великі, тому всі одразу не помістилися на столі.
Спочатку сама торпеда:
Деталь №1 - облицювання панелі приладів (51 45 1 941 532). На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких торпеда була обтягнута натуральною шкірою. Також були варіанти сірого кольору, але зустрічаються надзвичайно рідко. На дизельних машинах торпеда має додаткову шумоізоляцію. Про її поклейку я вже писав раніше в розділі про кондиціонер.
Деталь №2 - гумовий буфер (51 45 1 917 675) - 2 шт. Гумовий буфер ящика для дрібниць. На фото вони встановлені на торпеді.
Деталь №3 - скоба (51 45 1 852 827) - 1 шт. Металева кліпса кріплення торпеди по центру під лобовим склом. На деяких машинах, в більшості на турінгах, вона відсутня.
Деталь №4 - саморіз ST6,3X16 (07 11 9 916 966) - 1 шт. Кріплення торпеди під рульовою колонкою.
Деталь №5 - листова гайка ST6,3-1 (07 12 9 925 742) - 1 шт. Кріплення торпеди під рульовою колонкою.
Деталь №6 (№24) - гайкотримач M6 (51 45 1 885 649) - 4 шт. Кріплення торпеди по боках.
Деталь №7 (№23) - болт M6X12 (07 11 9 904 459) - 4 шт. Кріплення торпеди по боках.
Підрульовий кожух та облицювання ящика для дрібниць:
Деталь №8 - облицювання ліве нижнє ANTHRAZIT (51 45 1 917 355). На більшості машин чорного кольору. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з регулятором нахилу фар та місцем для гонгу бортового комп'ютера. Також суттєво відрізняється для машин з подушкою безпеки. Для дизельних машин має додаткову шумоізоляцію. В моєму варіанті - з регулятором нахилу фар та місцем для гонгу бортового комп'ютера, і з додатковою "дизельною" шумоізоляцією.
Деталь №9 - облицювання праве нижнє (51 45 1 906 932). Пластиковий щиток, що закриває корпус обігрівача.
Деталь №10 (№16) - листова гайка B3,9 (51 13 1 914 097) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №11 - саморіз ST3,9X16 (07 11 9 906 745) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №12 - запірна кліпса (51 45 1 914 869) - 3 шт. Кріплення кожуха (№1) до торпеди. В ETK чомусь вказано три різні номери, різних кліпс, - але правильний саме цей номер. Одна кліпса взагалі не вказана - та, що фіксує кожух до рульової колонки (51 71 1 916 197) - на фото її видно.
Деталь №13 - кронштейн (51 45 1 906 532), Кріплення кожуха внизу до рульової колонки.
Деталь №14 - щиток ящика для дрібниць (51 16 1 911 985). Пластиковий щиток, що закриває ЕБУ Motronic.
Деталь №15 - саморіз ST3,9X13 (07 14 7 202 502) - 2 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №16 (№10) - листова гайка B3,9 (51 13 1 914 097) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №17 - запірна кліпса (51 71 1 916 197) - 2 шт. Кріплення щитків.
Деталь №18 - накладка облицювання панелі приладів (62 11 1 370 657). Пластикова накладка.
Деталь №19...21 - не використовується.
Деталь №22 - гайка (62 14 8 480 019) - 2 шт. Алюмінієва гайка для кріплення накладки.
Деталь №25 - плафон підсвітки ящика для дрібниць.
Деталь №26...35 - тільки для кожуха з подушкою безпеки. В даному випадку не використовуються.
Деталь №36 - я не впевнений, але можливо це аналог скоби №3.
Отже, починаємо установку з торпеди. Встановлюємо скобу №3 по центру в торпеду.
Вона повинна попасти у спеціальний кронштейн під лобовим склом.
Встановлюємо закладні гайки №6 по боках в кронштейни на кузові.
До них торпеда кріпиться своїми боковими кронштейнами.
Кронштейн для кріплення торпеди під рульовою колонкою із закладною під саморіз. Над рульовою колонкою клеїмо на торпеду смужку "антискрипу".
Кріпиться до цього кронштейна на кузові.
На торпеді внизу по центру є ще один кронштейн, але про нього напишу пізніше - до нього кріпиться консоль торпеди.
Отже, всі воздуховоди та сопла вже встановлені в торпеду, - то ж засовуємо її на її місце, так, щоб защьолкнути кліпсу під лобовим склом. Довелося знімати накладки передніх стійок даху, бо вони заважали. Заразом поклеїв на них внизу смужки "антискрипу". Зручніше робити це з помічником, але я завжди ставлю сам... трохи не зручно, але поставив.
Важливо! Перед установкою торпеди, обов'язково встановити пластикове облицювання рульової колонки. Інакше, потім його не вийде встановити. Знаю це з першого свого досвіду установки торпеди - довелось знов знімати! :)
Ліворуч разом із торпедою прикручується кронштейн кріплення ЕБУ ABS (про це я писав раніше). Фіксуємо торпедну проводку хомутом на кронштейні торпеди.
Під рульовою колонкою разом із торпедою прикручується другий кронштейн кріплення ЕБУ ABS (про це я писав раніше). На нього встановлюється та підключається реле ABS.
Встановлюємо на кронштейни та підключаємо ЕБУ ABS. Компактно укладаємо всю проводку.
Над ЕБУ ABS встановлюється ЕБУ подушки безпеки. Але, судячи з усього, для нього потрібно встановити якісь свої кронштейни. У мене їх поки що нема, тому встановлю його пізніше... Все одно підключати його не буду.
Фіксуємо хомутами джгути над панеллю приладів, виводимо всі роз'єми, що йдуть до панелі приладів.
Далі фіксуємо хомутами всі джгути проводки, крім проводки магнітоли та роз'ємів кнопок, під центральним воздуховодом.
Праворуч разом із торпедою прикручується кронштейн ЕБУ Motronic.
Над ящиком для дрібниць прикручується другий кронштейн ЕБУ Motronic. Але спочатку до нього потрібно прикрутити кронштейн ЕБУ круїз-контролю, та встановити сам блок ЕБУ.
Потім все в зборі засунути під торпеду та прикрутити до кронштейна на кузові та торпеди. Встановлюємо ЕБУ Motronic, прокладаємо проводку та підключаємо всі роз'єми.
Підключаємо плафон підсвітки в щитку, кнопку підсвітки, встановлюємо пластикові щитки, кріпимо їх саморізами до торпеди та між собою кліпсами.
Встановлюємо ремінці ящика для дрібниць.
Прокладаємо проводку через спеціальний отвір до роз'єму ліхтарика, щоб вона не затискалась при закриванні ящика.
У мене там ще проходить проводка до антирадару ;)
Підвішуємо ящик на ремінці. Прикручуємо петлю ящика до шпильок на кузові та регулюємо її, щоб замок нормально закривався. Встановлюємо ліхтарик (82 11 9 413 237).
Переносна лампа з підзарядкою
Ящик для дрібниць встановлено.
Встановлюємо центральну рамку з регуляторами обігрівача, підключаємо магнітолу бортовий комп'ютер та кнопки.
Праворуч все встановлено. Навіть, антирадар! :)
Надіваємо пластиковий кронштейн на підрульовий кожух. На фото видно додаткову "дизельну" шумоізоляцію.
Защьолкуємо кронштейн на трубу рульової колонки, вставляємо торець кожуха між металевих пластин на моторному щиті. Встановлюємо в кожух гонг бортового комп'ютера, підключаємо регулятор фар та його підсвітку. Кріпимо кожуж трьома кліпсами до торпеди та однією кліпсою до рульової колонки.
Встановлюємо та підключаємо вмикач світла на прикручуємо двома гайками накладку під панеллю приладів.
Торпеда встановлена. Тепер встановлюю її консоль.
Ray_:
Как всегда - на высоте!
Наконец увидел эту пресловутую центральную клипсу))))
Когда увидел крупную фотку боковой накладки, вспомнил, что на торпедо как раз скобы-крючки, которые надо завести под эти накладки, поэтому их надо ставить позже торпедо. Потом прочёл, что ты так и сделал)
По поводу пластика на рулевой - может у меня там всё уже разъ....., но верхнюю часть пластика при установленном торпедо снять сложно, но можно. По-моему, достаточно отпустить левые боковые болты, и тот что на рулевом кронштейне.
vlad-e30:
Как обычно, круть....
Навигация
Перейти к полной версии