Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 344844 раз)

0 Пользователей и 23 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +591/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4024
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1170 : 03 Сентября 2024, 15:07:00 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_158. ЕТК_13_Підготовка та регулювання робочої суміші (ч.1)

    Отже, переходимо до розділу ETK
    Підготовка та регулювання робочої суміші

    Я раніше вже писав про зборку та установку дроселя. Тепер про інші підрозділи.
    Деякі деталі я встановив вже давно, ще коли прокладав паливні трубки, але напишу про них тільки зараз.

    Система подачі палива, фільтр




    Деталь №1 - паливний фільтр D=80MM ( 13 32 1 270 038) - 1 шт. Я завжди використовую фільтр Mahle KL9.
    Деталь №2 - паливний фільтр з відділювачем D=82MM (13 32 1 278 330) - 1 шт. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №3 - кронштейн паливного фільтра (13 32 1 713 062) - 1 шт. Одночасно є кронштейном і для адсорбера.
    Деталь №4 - хомут L77-84 (07 12 9 952 131) - 1 шт.
    Деталь №5 - гайка M6 (07 14 7 134 319) - 1 шт. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №6 - болт M6X16 (07 11 9 904 357) - 2 шт.
    Деталь №7 - пружне кільце B6 (07 11 9 933 082) - 2 шт.
    Деталь №8, №11 - паливний шланг 8X13MM (16 12 1 180 409).
    Деталь №9, №12 - паливопровід (13 32 1 289 037). В моєму випадку не використовується.
    Деталь №10 - хомут L12-15 (07 12 9 952 104) - 4 шт.
    Деталь №13 - пустотілий гвинт M14X1,5X26 (32 41 6 783 886) - 2 шт. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №14 - ущільнююче кільце A14X18-AL (07 11 9 963 200) - 4 шт. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №15 - кронштейн паливного шлангу (13 54 1 287 046) - 1 шт.
    Деталь №16 - захисна окантовка GRAU (51 72 1 832 146) - 1 шт.

    Прикручуємо до лонжерона кронштейн фільтра, фіксуємо фільтр хомутом. На ребро лонжерона надіваємо захисну окантовку, щоб шланг не терся об нього. Приєднуємо шланги хомутами до відповідних паливних трубок.
    Шланг подачі палива.


    Шланги обратки та вентиляції бака.


    Шланги подачі та обратки фіксуємо один до одного пластиковим кронштейном (№15).


    Фільтр та його шланги встановлено.

    Клапан вентиляції паливного бака




    Деталь №1 - клапан вентиляції паливного бака AB-ELEKTRONIK (13 90 1 726 705) - 1 шт.
    Деталь №2 - паливний шланг 32MM-210MM (13 31 1 288 284).
    Деталь №3 - паливний шланг 6X11MM (13 31 1 272 750).
    Деталь №4 - не використовується.
    Деталь №5 - паливний шланг 8X13MM (16 12 1 180 409).
    Деталь №6 - адаптер - 1шт. Чомусь не вказаний в ETK.

    З'єднуємо шланги хомутами по схемі.




    Та підключаємо до адсорбера.


    Адсорбер фіксуємо хомутом на кронштейні паливного фільтра, підключаємо шланги вентиляції бака до відповідної трубки.


    Шланги вентиляції фіксуємо один до одного пластиковим кронштейном.


    Клапан підключаємо до дросельної заслінки разом із вакуумними трубками. Про це напишу пізніше.

    ЕБУ системи регулювання холостого ходу




    На більш ранніх варіантах, біля ЕБУ Motronic встановлювався окремий ЕБУ регулювання холостого ходу. В моїй, більш пізній, моторній проводці він не передбачений. Отже, з цього розділу в моєму випадку використовуються тільки датчики. Я про них вже писав в інших розділах.

    Деталь №13 - датчик температури (12 62 1 710 512) - 1 шт. Для панелі приладів (коричневий на 1 пін)
    Деталь №14 - датчик температури M12X1,5 (13 62 1 709 966) - 1 шт. Для ЕБУ Motronic (синій на 2 піна)
    Деталь №15 - датчик тиску мастила (61 31 1 354 274) - 1 шт.

    Датчики температури встановлюємо в корпус термостата та підключаємо до моторної проводки.


    Датчик тиску мастила встановлюємо в блок двигуна під масляним фільтром та підключаємо до жовтого роз'єму моторної проводки.


    Його провод прокладаємо разом з проводом датчика положення колінчастого валу.


    Далі про повітряний фільтр та розходомір повітря.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1171 : 05 Сентября 2024, 12:17:03 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_159. ЕТК_13_Підготовка та регулювання робочої суміші (ч.2)

    Витратомір повітря




    Деталь №1 - витратомір повітря (13 62 1 286 615) - 1 шт.
    Деталь №2 - ковпачок (13 62 1 363 874) - 1 шт. Пластикова заглушка червоного кольору. Колись вона у мене була, але потім десь загубилася. Вона  ще доступна до замовлення, але її ціна не адекватна, як на мене. Тому я просто підібрав по розміру заглушку, з тих, що були у мене в гаражі.
    Деталь №3 - гумометалевий шарнір (13 71 1 272 495) - 3 шт. Мабуть це помилка в ETK. Ці шарніри на E30 з M20B25 не використовуються.
    Деталь №4 - гайка з шайбою M6 (07 14 7 134 319) - 3 шт. Не використовуються.
    Деталь №5 - клапан регулювання холостого ходу L-подібний (13 41 1 286 065) - 1 шт. Буває T-подібний (13 41 1 433 626). Відрізняється розташуванням фланців.
    Деталь №6 - гумовий кронштейн (13 41 1 705 5640 - 1 шт. Для машин з каталізатором.
    Деталь №7 - кронштейн (13 41 1 708 832) - 1 шт. Для машин з каталізатором.
    Деталь №8 - гофрований кожух (13 71 1 708 800) - 1 шт. Відрізняється для різних клапанів регулювання холостого ходу.
    Деталь №9, №10 - хомут L71-78 (07 12 9 952 129) - 2 шт.
    Деталь №11 - шланг (13 41 1 718 777) - 1 шт.
    Деталь №12 - хомут L28-33 (07 12 9 952 113) - 2 шт. Використовується тільки на машинах після 88 року. Але я вирішив їх також встановити про всяк випадок.
    Деталь №13 - гумове кільце (13 71 1 272 494) - 1 шт. Використовується тільки для важких умов експлуатації (Heavy Duty). В моєму випадку не використовується.
    Деталь №14...№17 - роз'єми моторної проводки для клапана регулювання холостого ходу та витратоміра повітря. Про них я писав в розділі про моторну проводку.

    Витратомір повітря у мене працює нормально, в ньому ніхто не довбався своїми руками, тому я його просто почистив та пофарбував. І поставив червону заглушку в отвір для регулювання.






    Глушник шуму всмоктування. Змінний елемент фільтра




    Деталь №1 - глушник шуму всмоктування( 13 71 1 726 965) - 1 шт. Пластиковий корпус для повітряного фільтру.
    Деталь №2 - змінний елемент фільтру (13 72 1 720 861) - 1 шт. Я використовую фільтр BOSCH S9964.

    Деталь №3 - скоба кріплення L=34MM (13 71 1 707 0440 - 4 шт.
    Деталь №4 - гумова накладка (13 71 1 312 328) - 1 шт.
    Деталь №5 - гумометалевий шарнір (13 71 1 259 818) - 2 шт. Я їх не знімав з корпусу фільтра.
    Деталь №6 - гайка з шайбою M6 (07 14 7 134 319) - 2 шт.
    Деталь №7 - ущільнююча прокладка (13 71 1 705 064) - 1 шт.
    Деталь №8 - стопорна гайка M6 (51 21 1 803 3630 - 4 шт.

    Деталь №9 - болт M6X16 (07 11 9 904 357) - 1 шт. Встановлений в корпусі фільтра.
    Деталь №10 - труба всмоктування (13 71 1 713 1280 - 1 шт.
    Деталь №11 - шнорхель (13 71 1 284 612) - 1 шт. В моєму випадку не використовується. Замість нього використовується вставка в кришку фари. Про це напишу у відповідному розділі.

    Існує інший варіант корпусу для повітряного фільтру - з металевим коробом, для важких умов експлуатації (Heavy Duty).

    Глушник шуму всмоктування. Змінний елемент фільтра


    З нього в моєму випадку використовується тільки одна деталь:
    Деталь №7 - гумова накладка (13 71 1 312 328) - 1 шт. Не розумію чому її нема в попередньому розділі ETK. На пластиковому корпусі також передбачене місце для її установки.

    Прикручуємо витратомір повітря до корпусу фільтра чотирма гайками №8, через прокладку №7 та одним болтом, який не вказаний в ETK.
    Защьолкуємо в корпус фільтра пластиковий дифузор, який чомусь взагалі не вказаний в ETK. Встановлюємо фільтр №2 та скоби №3.


    Закриваємо корпус фільтра та фіксуємо скобами.






    Встановлюємо гумову вставку №4 на лонжерон, та вставку №7 на кронштейн.


    Кронштейн клапана регулятора холостого ходу я встановив на колектор ще раніше.


    Встановлюємо корпус фільтра в пази кронштейна та прикручуємо двома гайками, разом з кронштейном привода круїз-контролю.
    Встановлюємо гофру та клапан регулятора холостого ходу, фіксуємо все хомутами. Встановлюємо трубу всмоктування. Підключаємо роз'єми проводки до витратоміра та клапана регулювання холостого ходу.


    Далі про вакуумні шланги.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1172 : 05 Сентября 2024, 14:09:14 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_160. ЕТК_12_Двигун. Двигун з вакуумною системою управління

    Двигун з вакуумною системою управління




    Деталь №1 - повітряний нагнітач системи нейтралізації вихлопних газів (11 61 1 284 269) - 1 шт. Пластикова трубка, складається з двох частин.
    Деталь №2 - зворотній клапан (34 33 1 158 1130 - 1 шт.
    Деталь №3 - шланг (34 33 1 153 977) - 1 шт.
    Деталь №4, №5 - вакуумний шланг 12X19 (34 33 1 115 926)
    Деталь №6 - хомут L18-24 (07 12 9 952 109) - 9 шт.

    Шланг на вакуумному підсилювачі гальм я встановив вже давно.
    Нагадаю, що я встановив подвійний вакуумний підсилювач гальм з повнопривідної E30 324ix, тому шланг знаходиться з іншого боку, і його довелось трохи вкоротити.




    З'єднуємо шланги, відповідно до схеми ETK. Я одразу приєднав до шлангів фланці дросельної заслінки. Вони часто випадають з корпусу дроселя від старості. Я їх посадив на клей - маю надію, що тепер будуть добре триматися.


    Приєднуємо шланги до відповідних штуцерів на дроселі та до гофри і вакуумного підсилювача гальм. Між шлангами на дроселі є ще один штуцер - до нього приєднуємо шланг клапана вентиляції бака, про який я писав раніше.


    Вакуумні шланги встановлені, і тепер розташовані таким чином:


    Також приєднані до дроселя, та відрегульовані троси педалі акселератора та круїз-контролю.

    З усього, що стосується двигуна, мені залишилося встановити тільки паливні форсунки, радіатор та випускну систему.

    Я вже згадував про шланги гідро підсилювача керма, то ж наступного разу напишу про них.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1173 : 05 Сентября 2024, 15:48:15 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_161. ЕТК_32_Мастилопроводи гідро підсилювача рульового управління. Масляний резервуар, деталі

    Отже, повертаємось до розділу ETK
    Рульове управління та геометрія підвіски

    Мастилопроводи гідро підсилювача рульового управління




    Деталь №1 - не використовується.
    Деталь №2 - пустотілий гвинт M14X1,5X26 (32 41 6 783 886) - 2 шт.
    Деталь №3 - ущільнююче кільце A14X20-ALMG (32 41 1 129 986) - 4 шт.


    Деталь №4 - не використовується.
    Деталь №5 - шланг високого тиску (32 41 1 137 153) - 1 шт.
    Деталь №6 - ущільнююче кільце A16X21-ALMG  - 4 шт. Чомусь не вказано в ETK/
    Деталь №7 - пустотілий гвинт M16X28 (32 41 6 783 886) - 2 шт.
    Деталь №8 - кільцевий штуцер (32 41 1 128 765) - 1 шт.

    Деталь №9 - хомут L18-24 (07 12 9 952 109) - 2 шт.
    Деталь №10 - хомут L15-19 (07 12 9 952 107) - 2 шт.

    Деталь №11 - шланг 16X22MM (32 41 1 131 545) - 1 шт. Довжина 0.5 м. На фото старий шланг, бо новий я десь загубив :) Замовив вже новий ще раз.
    Деталь №12 - шланг 12X18MM (32 41 1 131 524) - 1 шт. Довжина 0.5 м.
    Деталь №13 - кільцевий штуцер (32 41 1 127 472) - 1 шт.


    Щоб було зручніше, я прикрутив шланги до рульової рейки ще перед установкою двигуна.
    До рейки прикручується шланг високого тиску та шланг обратки.


    Болти та штуцери мають різні діаметри, тому переплутати їх не можливо.


    Масляний резервуар, деталі




    Деталь №1 - резервуар для мастила ATF (32 41 1 097 1640 - 1 шт. В бачок вбудований фільтр, тому потрібно його періодично міняти на новий.
    Деталь №2 - кришка (32 41 1 128 332) - 1 шт.
    Деталь №3 - ущільнююче кільце (32 41 1 128 333) - 1 шт.
    Деталь №4 - кронштейн (32 41 1 126 321) - 1 шт.
    Деталь №5 - болт M6X16 (07 11 9 904 357) - 2 шт.
    Деталь №6 - пружна шайба B6 (07 11 9 932 099) - 1 шт.
    Деталь №7 - пружне кільце B6 (07 11 9 933 082) - 1 шт.
    Деталь №8 - гайкотримач M6 (32 41 1 127 1860 - 1 шт.

    Вставляємо закладну гайку №8 в спеціальний отвір на кузові, та прикручуємо кронштейн№4. Як я вже казав, я встановив подвійний вакуумний підсилювач гальм з повнопривідної E30 325ix, тому він суттєво змістився вперед. І тепер виникла така проблема із установкою бачка гідро підсилювача керма...


    На щастя, ця проблема виявилась не критичною, і легко вирішилась шляхом не значного підгинання кронштейну.


    І бачок все таки став на своє місце.


    Але трохи вище, ніж було раніше. Це також не критично.


    Тепер трохи не зручно буде заливати та перевіряти рівень гальмівної рідини в бачку гальмівного циліндра, але це також не критично.


    Насос гідро підсилювача керма я ще не купив, тому про нього напишу пізніше.

    А взагалі, то двигун майже повністю зібраний.




    Чекаю на радіатори, тоді вже буду закінчувати повністю все по двигуну та кондиціонеру.

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +124/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1200
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • X3 F25
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1174 : 06 Сентября 2024, 13:07:54 »
  • 0
  • 0

  • Цитировать
    В бачок вбудований фільтр, тому потрібно його періодично міняти на новий.

    Неочикувано :)
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1175 : 10 Сентября 2024, 12:49:42 »
  • 0
  • 0

  • Неочикувано :)
    таладно! :)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1176 : 10 Сентября 2024, 12:51:04 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_162. ЕТК_63_Фари протитуманні

    Приїхав новий радіатор кондиціонера MAHLE, але ж, -  Made in China... Що вам сказати....дивлюсь я на нього, і думаю, що може краще встановити все таки старий оригінальний радіатор....? Виглядає він значно надійніше, ніж цей новий китайський... Ну то таке... Зібрався встановлювати і вентилятор. Вирішив перевірити його ще раз про всяк випадок... і він почав заклинювати...отакої! Добре, що перевірив. Спробував розібрати - клильчатка прикипіла намертво до осі... при спробі її вибити я його зламав... :( Добре, що у товариша є такий самий вентилятор, теж зламаний - спробую з двох зібрати один. То ж запис про радіатори і кондиціонер відкладаються на не визначений термін...
    А поки що, напишу про фари.
    Освітлювальні прилади

    Почну з протитуманних фар.
    Фари протитуманні

    На машинах до рестайлінгу протитуманні фари бувають двох видів, в залежності від типу переднього фартука. До 85 року "косий" фартук, і 85-87 рік "прямий" фартук. Відмінність в рамках кріплення фар. Самі фари однакові. Скло протитуманних фар могло бути прозоре, або жовте (для ринку Франції).
    Отже, в моєму випадку, це "прямий" фартук 85-87 року і, відповідно фари для нього.



    Деякі деталі не вказані окремо в ETK, і йдуть в зборі під одним номером. Ось так:



    Деталь №1 - протитуманна фара в зборі ліва (63 17 1 376 935) та права (63 17 1 376 936) - 2 шт. Фара в корпусі, з проводкою та з рамкою.
    Деталь №2 - протитуманна фара ліва (63 17 1 381 419) та права (63 17 1 381 420) - 2 шт. Фара в корпусі, з проводкою та скобою з гвинтом для регулювання кута нахилу фари.
    Деталь №3 - розсіювач лівий (63 17 1 375 067) та правий (63 17 1 375 068) - 2 шт. Скло фари в зборі з відбивачем.
    Деталь №4 - лампа галогенна 12V 55W H3 (63 21 7 160 779) - 2 шт.
    Деталь №5 - рамка кріплення розсіювача (63 17 1 374 883) - 2 шт.
    Деталь №6 - саморіз (07 14 6 977 197) - 4 шт.

    Деталь №7 - рамка кріплення (63 17 1 376 916) - 2 шт. Йде в комплекті з гумовим ущільнювачем.

    Деталь №8 - не використовується.
    Деталь №9 - реле (61 36 8 353 447) - 1 шт. 5-контактне реле (K8), чорного кольору, аналогічне до реле (K4) ближнього світла та задніх протитуманних ліхтарів. Встановлюється в блок запобіжників, разом із запобіжниками №29 та №30. Я про нього писав в розділі по реле.
    Деталь №10 - щиток (63 17 1 373 577) - 4 шт. Заглушка в кріплення фар.
    Деталь №11 - саморіз ST4,8X13 (07 11 9 904 285) - 6 шт.
    Деталь №12 - розпірна гайка ST 4.8 WEISS (63 17 1 367 868) - 6 шт.
    Деталь №13 - не використовується.

    Корпус фари йде в зборі з ущільнювачем розсіювача, проводкою та скобою з гвинтом для регулювання кута нахилу фари. Ущільнювач я замінив на новий - вирізав з аналогічного матеріалу. Встановив проводку та скобу з гвинтом регулювання кута нахилу фари.




    Встановив лампи. До речі, про лампи. Декілька років тому я купив нові оригінальні розсіювачі. Встановив в них лампи Osram Night Breaker +150%. З цими лампами скло фари дуже сильно нагрівалось. І через декілька тижнів, в дощ, при потраплянні на скло холодної води з калюжі, обидва нові скла тріснули.... Тому тепер я використовую стандартні лампи, без всяких "+100500%". Скло коштує не дешево, тому знову купувати нові зараз не готовий. Залишив, як є, з тріщинами - відбивачі нові, світять добре.


    Скло встановлене - фара в корпусі, з проводкою та скобою з гвинтом для регулювання кута нахилу фари (№2).


    Встановлюємо пластикові кліпси в передній фартук з внутрішнього боку.





    Вставляємо гумовий ущільнювач в рамки, та прикручуємо саморізами рамки кріплення фар.









    Але в моєму випадку ці рамки не будуть використовуватись взагалі. Я встановив їх просто, щоб не лежали в гаражі. То ж просто примірка фари.


    Я вже казав, що протитуманні фари були і жовтого кольору. Мені здалося, що з синім кольором машини це буде добре виглядати. То ж вирішив поклеїти на них жовту плівку. Додатковий захист для скла, хоча воно вже з тріщинами...


    Стандартні лампи. Жовта захисна плівка. Потрібно було так відразу зробити, ще тоді, - може й скло було б ціле...


    Ще одна примірка.


    Фари готові до установки.


    Але встановлювати я їх буду не в заводські рамки кріплення на передньому фартуці, а в фартук BBS. В ньому передбачено кріплення фар без рамок. Ось таким чином:


    Виглядає гарно, мені подобається! ;)


    Отже, протитуманні фари встановлено.
    А сам фартук та весь боді-кіт BBS я буду встановлювати після того, як складу всю передню частину.

    Далі мабуть про основні фари.
    Або про вентилятор, якщо вийде скласти його з двох ;)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1177 : 10 Сентября 2024, 15:26:36 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_163. ЕТК_63_Фари (ч.1). Підготовка та цікаві досліди.

    Чомусь по фарах у мене вийшло дуже багато фото, тому вирішив їх розділити на декілька частин.
    В першій частині напишу про підготовку фар, та цікаві хімічні досліди :)

    Отже, колись давно я зі звичайних фар Hella зробив аналог фар Hella Black. Як на мене, то вийшло досить добре. Але за ці роки експлуатації вигляд фар трохи погіршився...




    То ж я вирішив знову їх повністю розібрати і привести до належного вигляду. Почистив та помив скло, відбивачі та лінзи. Нові оригінальні ущільнювачі коштують не виправдано дорого, тому замінив їх на звичайні універсальні - вони нічим не гірше.




    На відбивачах трохи помітно результат все тих же Osram Night Breaker +150% - плями та цятки від перегріву. Хоча, відбивачі тоді були заново покриті хромом.


    Лінзи


    Фари дальнього світла відпісочив, погрунтував та пофарбував.


    Саморізи та шпильки регулювання оцинковані.


    На моїх фарах встановлений гідрокоректор. Гідроприводи я не став розбирати (мабуть вони зовсім не розбірні), тому вони залишились не оцинковані. Я відпісочив їх шпильки і вирішив спробувати якось їх захистити від корозії в домашніх умовах.


    В ютубі знайшов відео про міднення - наче все просто і красиво... То ж вирішив зробити ці цікаві хімічні досліди! :)
    Купив необхідні інгрідієнти, відповідно до "рецепту" ;)

    Мідний купорос - 100 г
    Дистильована вода - 450 г
    Електроліт для акумуляторів - 100 г


    Готуємо суміш.
    Насипаємо мідний купорос.


    Додаємо воду.


    Потім додаємо кислоту. Не навпаки! Це важливо!


    Розмішуємо і отримуємо рідину красивого синього кольору. Ретельно обезжирюємо шпильки у розчиннику, або в кислоті, і опускаємо їх на секунду в розчин.  І в результаті цього хімічного "фокусу" отримуємо шпильки покриті міддю!


    Після повторного занурення стає ще краще.


    Але не на довго.... :) Після повного висихання покриття стало більше схоже на ржавчину, і легко стиралося руками! :)
    Отже, "фокус" не  удався! :)
    Довелося повторно пісочити шпильки і просто пофарбувати їх цинковою фарбою.


    Тепер про пластикові різьбові втулки для регулювання. Вони чомусь доступні тільки в зборі зі шпильками та пластиковими ручками, і коштують, наче вони золоті! :)
    Ручки різні для фар ближнього та дальнього світла. Шпильки також мають різну довжину.
    У мене було аж три типи ручок.




    Проблема з втулками та ручками була вирішена завдяки моєму товаришу, що займається 3D-друком. Вдячний йому за це.


    Накінечники шпильок можна купити оригінальні, або аналоги. Окрім двох накінечників для шпильок гідрокоректора. Вони доступні тільки в оригіналі і коштують теж не адекватно. На фото - біла втулка внизу ліворуч. Коли відновлю роботу гідрокоректора, то тоді може їх і замовлю. Хоча, не розумію в чому в них різниця...
    Ну і останнє з підготовчих робіт - поклейка на фари захисної прозорої плівки.


    Тепер все готово до зборки фар.

    Charger69

    • Член Клуба
    • ***
    • Рейтинг +60/-13
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 364
    • Місто (Home): Черновцы
    • ДА, У МЕНЯ М40, НО Я ВСЁ РАВНО ЛЮБЛЮ PIERBURG 2BE
      • BMW Е30, 316, М40В18, BMW - Arctisblau Metallic 045, 1986
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1178 : 12 Сентября 2024, 15:44:42 »
  • 1
  • 0

  • Все дуже гарно виглядає, молодець!  (y)
    "... То ж вирішив поклеїти на них жовту плівку. Додатковий захист для скла, хоча воно вже з тріщинами..."
    Мені дістались такими в жовтій плівці ще давно, тож так воно і стоїть на машині десь з 2016 року. :)
    А за спеціальні ущільнювачі не знав ... :|
    Записан
    Если хочешь что-то сделать - сделай это СВОИМИ руками
    http://forum.e30club.com.ua/index.php/topic,1306.0.html

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +591/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4024
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1179 : 12 Сентября 2024, 16:53:50 »
  • 0
  • 0

  • Все дуже гарно виглядає, молодець!  (y)
    "... То ж вирішив поклеїти на них жовту плівку. Додатковий захист для скла, хоча воно вже з тріщинами..."
    Мені дістались такими в жовтій плівці ще давно, тож так воно і стоїть на машині десь з 2016 року. :)
    А за спеціальні ущільнювачі не знав ... :|
    О, Рома, сто років тебе не чув! )
    Дякую )
    А твоя там як?

    Charger69

    • Член Клуба
    • ***
    • Рейтинг +60/-13
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 364
    • Місто (Home): Черновцы
    • ДА, У МЕНЯ М40, НО Я ВСЁ РАВНО ЛЮБЛЮ PIERBURG 2BE
      • BMW Е30, 316, М40В18, BMW - Arctisblau Metallic 045, 1986
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1180 : Сегодня в 14:25:26 »
  • 0
  • 0

  • О, Рома, сто років тебе не чув! )
    Дякую )
    А твоя там як?
    :)
    Моя стоїть під навісом на роботі, вкрита чохлом. Їнколи виїжджємо, прогуляємось і назад.  :|
    Записан
    Если хочешь что-то сделать - сделай это СВОИМИ руками
    http://forum.e30club.com.ua/index.php/topic,1306.0.html