BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30
BMW E30 Тень Интеллигенции
Ray_:
Наверное еще стоит заметить, что отверстий под нижние крепления такого радиатора в телевизорах "первого перехода" нема.
The_Glory:
--- Цитата: Ray_ от 05 Ноября 2024, 18:22:33 ---Наверное еще стоит заметить, что отверстий под нижние крепления такого радиатора в телевизорах "первого перехода" нема.
--- Конец цитаты ---
Ну, да, - саме тому, я і поміняв телевізор на вп з турінга )
Писав про це, в частині про кузовщину, але мабуть таки потрібно було нагадати )
vlad-e30:
Красота...... Ждём установку шмидмана..
The_Glory:
--- Цитата: vlad-e30 от 06 Ноября 2024, 10:06:38 ---Ждём установку шмидмана..
--- Конец цитаты ---
Уууу...тут всьо сложно..... )
The_Glory:
Збірка_172_ЕТК_11_Двигун. Головка блоку циліндрів
Ну, що ж, щоб нарешті запустити двигун, потрібно встановити вихлопну систему та випускні колектори. Отже, повертаємось до зборки двигуна. А саме, до розділів ETK
Головка блоку циліндрів - додаткові елементи
Головка блоку циліндрів
Деталь №18 - установочний штифт (07 12 9 908 134) - 12 шт.
Головка блоку циліндрів була вже давно повністю відремонтована, тому я з нею нічого не робив, окрім того, що добре почистив її ззовні. Але шість шпильок випускних колекторів довелось замінити.
До речі, шпильки я взяв з іншої головки блоку циліндрів, яку колись дуже давно мені продав один козел, як повністю робочу.
Але після її розборки та дефектування, в ній виявилась тріщина, тому тоді я й вирішив повністю відновити свою ГБЦ, - може воно і на краще! ;) А ця так і валялась в гаражі, як хлам. Заразом помив і її.
Тріщина:
З приводу її ремонту думки майстрів тоді розділилися - одні кажуть, що можна спробувати ту тріщину заварити і все буде добре, а інші кажуть, що тріщина після зварювання може піти далі по корпусу... Тож тоді я не став грати в цю лотерею, а повністю відновив свою головку блоку циліндрів. А цю може колись таки спробую заварити... а може воно і не варто... Якщо хтось може щось порадити з цього приводу, буду вдячний.
Отже, шість шпильок встановлено. Всі шпильки обробив мідним мастилом.
Тепер можна встановлювати випускні колектори.
Навигация
Перейти к полной версии