Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 371047 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +612/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4053
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1215 : 07 Ноября 2024, 11:09:16 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_172_ЕТК_11_Двигун. Головка блоку циліндрів

    Ну, що ж, щоб нарешті запустити двигун, потрібно встановити вихлопну систему та випускні колектори. Отже, повертаємось до зборки двигуна. А саме, до розділів ETK

    Головка блоку циліндрів - додаткові елементи


    Головка блоку циліндрів




    Деталь №18 - установочний штифт (07 12 9 908 134) - 12 шт.

    Головка блоку циліндрів була вже давно повністю відремонтована, тому я з нею нічого не робив, окрім того, що добре почистив її ззовні. Але шість шпильок випускних колекторів довелось замінити.
    До речі, шпильки я взяв з іншої головки блоку циліндрів, яку колись дуже давно мені продав один козел, як повністю робочу.
    Але після її розборки та дефектування, в ній виявилась тріщина, тому тоді я й вирішив повністю відновити свою ГБЦ, - може воно і на краще! ;) А ця так і валялась в гаражі, як хлам. Заразом помив і її.







    Тріщина:




    З приводу її ремонту думки майстрів тоді розділилися - одні кажуть, що можна спробувати ту тріщину заварити і все буде добре, а інші кажуть, що тріщина після зварювання може піти далі по корпусу... Тож тоді я не став грати в цю лотерею, а повністю відновив свою головку блоку циліндрів. А цю може колись таки  спробую заварити... а може воно і не варто... Якщо хтось може щось порадити з цього приводу, буду вдячний.

    Отже, шість шпильок встановлено. Всі шпильки обробив мідним мастилом.


    Тепер можна встановлювати випускні колектори.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +612/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4053
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1216 : 07 Ноября 2024, 13:46:21 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_173_ЕТК_11_Двигун. Випускний колектор

    На цьому місці повинен був би бути запис про "тюнінг"! )) Але його не буде.
    Якщо пам'ятаєте, то я вже писав, що купив новий красивий та блискучий рівнодовгий випускний колектор Turbo Works, з нержавіючої сталі - наче б то, це китайська копія Supersprint...


    І він наче б то, навіть, більш-менш нормально став на двигун... майже нормально...  )


    Але перша його примірка на двигун, вже встановлений на машині, показала зовсім інше!


    Це максимум, як я зміг його запхнути туди! )))




    Його труби упирались в лонжерон, в трубки масляного фільтра, одна в одну, та в КПП.


    X-пайп, що був в комплекті, при цьому також ніяк не можна було встановити.




    Хоча, якби воно влізло, то виглядало б красиво! ;)


    Звісно, що при великому бажанні, можна було б той колектор порізати, заново погнути, потім поварити, і врешті решт, таки запхнути! Але в мене не було такого ні бажання, ні можливості. Тому я його продав.
    До речі, в одноклубника була точнісінько така ж історія з таким же колектором. Але я чув , що на E34 з M20 він якось таки стає.
    Отже, від китайського "тюнінга" довелось відмовитись! Та й таке!... :)
    Поки що буду встановлювати заводські колектори, а далі побачимо... ;)

    Випускний колектор




    Деталь №1 - випускний колектор передній (11 62 1 710 834) - 1 шт.
    Деталь №2 - різьбова пробка CM8X1 (07 11 9 919 210) - 2 шт.
    Деталь №3 - ущільнююче кільце A8X11,5-AL (07 11 9 963 041) - 2 шт.

    Деталь №4 - випускний колектор задній (11 62 1 710 825) - 1 шт.
    Деталь №5 - гайка M8 (11 62 1 711 954) - 12 шт. Мідна гайка FEBI 03687.

    Деталь №6 - ущільнююча прокладка з теплозахисним екраном (11 62 1 723 655) - 2 шт. Я використовую ELRING 495900.


    Деталь №7 - установочний штифт M10X40 (11 62 1 716 870) - 6 шт.
    Деталь №8 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 717) - 2 шт. Я використовую FEBI 01610.
    Деталь №9 - гайка M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Мідна гайка TRUCKTEC 0839054.


    Колектори були відпісочені та пофарбовані термостійкою цинковою фарбою.
    Закручуємо різьбові пробки (№2) з ущільнюючими кільцями (№3) у спеціальні отвори на колекторах. Я не впевнений, але десь читав, що ці отвори використовуються для замірів показників CO2 у випускних газах двигуна. А от для чого потрібні ще по два отвори з різьбою - я не знаю. Якщо хтось знає, підкажіть, будь-ласка.
    Шпильки (№7) з колекторів не було сенсу викручувати. Тому вони вже встановлені на колектори - надіваємо на них прокладки (№8) та накручуємо гайки (№9).


    Надіваємо на шпильки прокладки з теплозахисними екранами (№6), встановлюємо та прикручуємо колектори мідними гайками (№5).


    Попередньо шпильки були оброблені мідним мастилом.


    Випускні колектори встановлені. Тепер я можу встановлювати випускну систему.

    P.S.
    А як же "тюнінг"?! - скажете ви... ))
    Якось так. ;)


    Звісно, не так красиво, як блискучий китай :) За те, -  все стало ідеально рівно!
    Справжній "oldschool" для BMW E30 з M20 - Sebring.


    Саме такі рівнодовгі колектори встановлювались на BMW E30 AC Schnitzer.
    Зараз він виглядає не дуже привабливо, але я сподіваюсь, що мені вдасться його реанімувати! Про це пізніше буде окремий запис. Тоді вже буду щось думати і про нову вихлопну систему з красивим звуком... А поки що все залишиться, як було раніше.
    « Последнее редактирование: 07 Ноября 2024, 13:48:09 от The_Glory »
    Записан

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 134
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1217 : 07 Ноября 2024, 15:03:44 »
  • 0
  • 0

  • Сочувствую по поводу выхлопа. Хотя кроме красоты вряд ли что-то радикально изменилось бы. И вообще, по моему скромному опыту тюнинх практически всегда заканчивается "подгонкой по месту" с помощью болгарина и сварки. Лучше заводского очень мало что есть))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +612/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4053
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1218 : 07 Ноября 2024, 15:15:33 »
  • 1
  • 0

  • Згоден.  Та я то не дуже то й розстроївся! ) А коли випадково знайшовся Себрінг, то навіть зрадів! )) Олдскул тюнінг наче норм стає ;)

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1219 : 07 Ноября 2024, 21:05:42 »
  • 0
  • 0

  • Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +612/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4053
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1220 : 08 Ноября 2024, 07:50:02 »
  • 0
  • 0

  • Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....
    Щоб його туди запхнуть, то треба там все порізать переварить заново, - робота буде коштувать більше, ніж той колектор. А в результаті вийде якийсь франкенштейн весь в зварних швах - така собі красота ) хіба що термобинтом тоді замотать ))
    Коротше, я так вирішив, що воно того не варто.
    Тим більше, що ориг Себрінг, круче ніж китай )) І стає добре, тільки треба його підмарафетить трохи )
    А в Одесу я і просто так би з'їздив би із задоволенням! ) Але ж... але...
    « Последнее редактирование: 08 Ноября 2024, 07:51:38 от The_Glory »
    Записан

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1221 : 08 Ноября 2024, 10:33:47 »
  • 0
  • 0

  • Да всё правильно... Это я так... Я думал там не всё так печально, но увы... На драйве как-то читал про этот коллектор, так там проблема была только возле икс пайпа.... Может конечно там был другой коллектор
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +612/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4053
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1222 : 12 Ноября 2024, 13:48:28 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_174_ЕТК_13_Клапани, трубопроводи системи впуску

    Щоб, нарешті, завершити зборку двигуна, потрібно встановити паливні форсунки.
    Отже, повертаємось до розділу ETK
    Підготовка та регулювання робочої суміші

    Останній підрозділ
    Клапани, трубопроводи системи впуску




    Деталь №1 - розподільча магістраль (13 53 1 717 073) - 1 шт.
    Деталь №2 - болт M6X12 (07 11 9 913 442) - 4 шт. Кріплення розподільчої магістралі.
    Деталь №3 - форсунка BOSCH (13 64 1 734 776) - 6 шт. Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.
    Деталь №4 - кільце круглого перерізу 7,52X3,53 (13 64 1 730 767) - 13 шт. Я використовую гумові кільця BOSCH 1 280 210 752. По 2 шт. на кожну форсунку і 1 шт. на регулятор тиску палива.
    Деталь №5 - скоба (13 53 1 274 729) - 6 шт. Для фіксації форсунок в розподільчій магістралі.

    Деталь №6 - регулятор тиску 3,0BAR (13 53 1 711 541) - 1 шт.

    Деталь №7 - болт з шайбою M6X12 (07 11 9 915 033) - 2 шт. Кріплення регулятора тиску палива.
    Деталь №8 - вакуумний шланг Schwarz 3,5X1,8 (11 72 7 545 323) - 1 шт.
    Деталь №9 - паливний шланг 32MM-210MM (13 31 1 288 284) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
    Деталь №10 - з'єднувальний елемент (13 31 1 713 470) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.
    Деталь №11 (№14) - амортизатор пульсації палива, не використовується. Встановлювався тільки на Jetronic. На Motronic їх почали встановлювати біля паливного насосу, - я про них писав у відповідному розділі. Замість нього і встановлюється деталь №10.
    Деталь №12 - паливний шланг 561MM-920MM (13 31 1 722 565) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
    Деталь №13 (№15) - аналогічний паливний шланг, але він чомусь не вказаний в ETK.
    Деталь №16 - хомут (07 12 9 952 104) - 4 шт. Якщо використовувати штатні з'єднувальні елементи, то потрібно 10 таких хомутів. Як я вже казав, - не бачу в цьому сенсу. Тому в мене іх тільки чотири, а два з них вже встановлені раніше разом з паливними шлангами подачі та обратки.
    Деталь №17 - тримач провода (61 13 8 380 213) - 1 шт.

    Деталь №18 - кронштейн паливного шланга (13 31 1 714 455) - 1 шт. Аналогічний до №17, але з металевим кронштейном для кріплення.
    Деталь №19 - корпус роз'єма 2-POL (12 52 1 706 121) - 6 шт. Роз'єм паливних форсунок, сірого кольору на 2 піна. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
    Деталь №20 - захисний ковпачок L=12,5MM (61 13 1 358 330) - 6 шт. Гумовий захисний ковпачок для роз'ємів паливних форсунок. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
    Деталь №21 - з'єднувальна деталь (13 31 1 709 577) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.

    Отже, почнемо з форсунок. Вони декілька років лежали в коробці, тому перед установкою їх потрібно було перевірити та почистити.


    Спочатку зовні.




    А потім на спеціальному стенді для промивки форсунок. Для цього я купив ремкомплект форсунок. В нього входять гумові кільця, пластикові шайби, накінечники та фільтри. Гумові кільця BOSCH 1 280 210 752 купив раніше, окремо.


    Номер ремкомплекту на фото.


    Після заміни фільтрів, промивки, та заміни ремкомплекту форсунки готові до установки.






    Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.




    Форсунки щільно вставляються в розподільчу магістраль та фіксуються скобою. Скоба стає в нижній паз на корпусі форсунки. Верхні пази, можливо, використовуються на якихось інших автомобілях.


    Перед установкою потрібно змастити гумові кільця.


    Форсунки встановлені на магістраль.




    Фіксація форсунок скобами.




    Читав в інтерненті, що для того, щоб встановити розподільчу магістраль з форсунками, то потрібно знімати впускний колектор, клапанну кришку, або щось там підпилювати на них... Мене така перспектива лякала до усрачки! ))) Але, дурня все це!
    Для установки магістралі з форсунками достатньо зняти кронштейн впускного колектора та шланг вентиляції картера. Потім заводимо магістраль з передньої частини під колектор, та акуратно просовуємо її назад. При цьому, форсунки повинні бути розташовані горизонтально в бік лівого крила. Коли магістраль повністю зайшла під колектор повертаємо її на 90 градусів і встановлюємо форсунки в отвори колектора. Також не забуваємо перед усановкою змастити гумові кільця. Не дуже зручно, але все нормально стало на своє місце.


    Прикручуємо магістраль чотирма болтами до колектора.




    Підключаємо моторну проводку до форсунок, відповідно до довжини проводів. До речі, в більш пізніх варіантах проводка та роз'єми форсунок змонтовані в одну пластикову планку, і є окремою частиною моторної проводки.


    В мене це окремі роз'єми на кожну форсунку.


    Прикручуємо назад кронштейн впускного коектора та шланг вентиляції картера.


    Прикручуємо до магістралі регулятор тиску палива, та підключаємо його шланг до колектора.




    З іншого боку підключаємо до регулятора паливний шланг обратки.


    Фіксуємо шланг тримачем (№17) до корпусу повітряного фільтра - не впевнений, що так було із заводу, але іншого місця для нього я не знайшов.


    Аналогічним тримачем, але з металевим кронштейном (№18) фіксуємо шланг подачі палива до кріплення головного циліндру гальм. Я його встановив раніше, разом з вакуумним підсилювачем гальм.


    Там же шланги подачі та обратки з'єднав між собою спеціальним хомутом - я про це вже писав недавно.
    Шланг подачі підключаємо на вхід розподільчої магістралі.


    Як я вже казав - замість декількох окремих оригінальних шлангів, я використовував цільні шланги, без додаткових з'єднань - я думаю, що так буде надійніше і безпечніше для паливної системи.


    Паливні форсунки встановлені та підключені.


    Ну що ж, тепер двигун повністю зібраний і готовий до пробного запуску.












    Майже готовий. Потрібно ще замінити мастило, та залити антифриз. Ну і встановити вихлопну систему.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 134
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1223 : 12 Ноября 2024, 16:38:00 »
  • 0
  • 0

  • С нетерпением ждём!!!!!))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +612/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4053
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1224 : 12 Ноября 2024, 21:46:51 »
  • 0
  • 0

  • Сам жду! ))