BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30

BMW E30 Тень Интеллигенции

<< < (245/253) > >>

vlad-e30:
Да всё правильно... Это я так... Я думал там не всё так печально, но увы... На драйве как-то читал про этот коллектор, так там проблема была только возле икс пайпа.... Может конечно там был другой коллектор

The_Glory:
Збірка_174_ЕТК_13_Клапани, трубопроводи системи впуску

Щоб, нарешті, завершити зборку двигуна, потрібно встановити паливні форсунки.
Отже, повертаємось до розділу ETK
Підготовка та регулювання робочої суміші

Останній підрозділ
Клапани, трубопроводи системи впуску




Деталь №1 - розподільча магістраль (13 53 1 717 073) - 1 шт.
Деталь №2 - болт M6X12 (07 11 9 913 442) - 4 шт. Кріплення розподільчої магістралі.
Деталь №3 - форсунка BOSCH (13 64 1 734 776) - 6 шт. Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.
Деталь №4 - кільце круглого перерізу 7,52X3,53 (13 64 1 730 767) - 13 шт. Я використовую гумові кільця BOSCH 1 280 210 752. По 2 шт. на кожну форсунку і 1 шт. на регулятор тиску палива.
Деталь №5 - скоба (13 53 1 274 729) - 6 шт. Для фіксації форсунок в розподільчій магістралі.

Деталь №6 - регулятор тиску 3,0BAR (13 53 1 711 541) - 1 шт.

Деталь №7 - болт з шайбою M6X12 (07 11 9 915 033) - 2 шт. Кріплення регулятора тиску палива.
Деталь №8 - вакуумний шланг Schwarz 3,5X1,8 (11 72 7 545 323) - 1 шт.
Деталь №9 - паливний шланг 32MM-210MM (13 31 1 288 284) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
Деталь №10 - з'єднувальний елемент (13 31 1 713 470) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.
Деталь №11 (№14) - амортизатор пульсації палива, не використовується. Встановлювався тільки на Jetronic. На Motronic їх почали встановлювати біля паливного насосу, - я про них писав у відповідному розділі. Замість нього і встановлюється деталь №10.
Деталь №12 - паливний шланг 561MM-920MM (13 31 1 722 565) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
Деталь №13 (№15) - аналогічний паливний шланг, але він чомусь не вказаний в ETK.
Деталь №16 - хомут (07 12 9 952 104) - 4 шт. Якщо використовувати штатні з'єднувальні елементи, то потрібно 10 таких хомутів. Як я вже казав, - не бачу в цьому сенсу. Тому в мене іх тільки чотири, а два з них вже встановлені раніше разом з паливними шлангами подачі та обратки.
Деталь №17 - тримач провода (61 13 8 380 213) - 1 шт.

Деталь №18 - кронштейн паливного шланга (13 31 1 714 455) - 1 шт. Аналогічний до №17, але з металевим кронштейном для кріплення.
Деталь №19 - корпус роз'єма 2-POL (12 52 1 706 121) - 6 шт. Роз'єм паливних форсунок, сірого кольору на 2 піна. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
Деталь №20 - захисний ковпачок L=12,5MM (61 13 1 358 330) - 6 шт. Гумовий захисний ковпачок для роз'ємів паливних форсунок. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
Деталь №21 - з'єднувальна деталь (13 31 1 709 577) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.

Отже, почнемо з форсунок. Вони декілька років лежали в коробці, тому перед установкою їх потрібно було перевірити та почистити.


Спочатку зовні.




А потім на спеціальному стенді для промивки форсунок. Для цього я купив ремкомплект форсунок. В нього входять гумові кільця, пластикові шайби, накінечники та фільтри. Гумові кільця BOSCH 1 280 210 752 купив раніше, окремо.


Номер ремкомплекту на фото.


Після заміни фільтрів, промивки, та заміни ремкомплекту форсунки готові до установки.






Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.




Форсунки щільно вставляються в розподільчу магістраль та фіксуються скобою. Скоба стає в нижній паз на корпусі форсунки. Верхні пази, можливо, використовуються на якихось інших автомобілях.


Перед установкою потрібно змастити гумові кільця.


Форсунки встановлені на магістраль.




Фіксація форсунок скобами.




Читав в інтерненті, що для того, щоб встановити розподільчу магістраль з форсунками, то потрібно знімати впускний колектор, клапанну кришку, або щось там підпилювати на них... Мене така перспектива лякала до усрачки! ))) Але, дурня все це!
Для установки магістралі з форсунками достатньо зняти кронштейн впускного колектора та шланг вентиляції картера. Потім заводимо магістраль з передньої частини під колектор, та акуратно просовуємо її назад. При цьому, форсунки повинні бути розташовані горизонтально в бік лівого крила. Коли магістраль повністю зайшла під колектор повертаємо її на 90 градусів і встановлюємо форсунки в отвори колектора. Також не забуваємо перед усановкою змастити гумові кільця. Не дуже зручно, але все нормально стало на своє місце.


Прикручуємо магістраль чотирма болтами до колектора.




Підключаємо моторну проводку до форсунок, відповідно до довжини проводів. До речі, в більш пізніх варіантах проводка та роз'єми форсунок змонтовані в одну пластикову планку, і є окремою частиною моторної проводки.


В мене це окремі роз'єми на кожну форсунку.


Прикручуємо назад кронштейн впускного коектора та шланг вентиляції картера.


Прикручуємо до магістралі регулятор тиску палива, та підключаємо його шланг до колектора.




З іншого боку підключаємо до регулятора паливний шланг обратки.


Фіксуємо шланг тримачем (№17) до корпусу повітряного фільтра - не впевнений, що так було із заводу, але іншого місця для нього я не знайшов.


Аналогічним тримачем, але з металевим кронштейном (№18) фіксуємо шланг подачі палива до кріплення головного циліндру гальм. Я його встановив раніше, разом з вакуумним підсилювачем гальм.


Там же шланги подачі та обратки з'єднав між собою спеціальним хомутом - я про це вже писав недавно.
Шланг подачі підключаємо на вхід розподільчої магістралі.


Як я вже казав - замість декількох окремих оригінальних шлангів, я використовував цільні шланги, без додаткових з'єднань - я думаю, що так буде надійніше і безпечніше для паливної системи.


Паливні форсунки встановлені та підключені.


Ну що ж, тепер двигун повністю зібраний і готовий до пробного запуску.












Майже готовий. Потрібно ще замінити мастило, та залити антифриз. Ну і встановити вихлопну систему.

Ray_:
С нетерпением ждём!!!!!))))

The_Glory:
Сам жду! ))

The_Glory:
Збірка_175_Установка обвісу BBS (ч.3) - накладки на пороги

А поки що, продовжу установку обвісу BBS - накладки на пороги.






Для кріплення накладок використовується спеціальна пластикова планка.


Вона прикручується до кузова, і в її паз вставляється накладка порога. Додатково для фіксації та герметизації я поклеїв на планку бутил-каучукову стрічку.

 
Як я вже казав, - для кріплення обвісу, ще до фарбування машини, я встановив нержавіючі різьбові заклепки. Прикрутив планку до них нержавіючими болтиками.




Перша примірка, - наче нормально, можна приклеювати.




Приклеюємо накладку до планки на герметик. Встановлюємо на герметик задню маленьку накладку на колісну арку. З торця фіксуємо саморізами.


Передня частина накладок прикручується до переднього крила.




Також фіксується саморізами на торці колісної арки.


Лише після цього можна встановлювати передню накладку на крило. Вона вставляється в пази в накладці порога, та закриває його кріплення до крила.








Важливо відразу змити залишки герметика зі стиків до його висихання. Потрібно багато ганчірок.
Готово.








Саморізи замінив на чорні, щоб було не так помітно ) З внутрішнього боку закрив їх бутил-каучуком, щоб менше ржавіло.




Верхній стик накладок виглядає доволі акуратно.


В задній частині суттєве розширення. Miniwidebody :)


Нижнє кріплення цих накладок BBS абсолютно аналогічне до кріплення оригінальних заводських накладок M-Technic I. Можливо, що для нього використовувались оригінальні пластикові затискачі (51 71 1 933 125), або щось дуже схоже. В моєму комплекті нижнього кріплення не було, тому я заміряв розміри, та зробив ескіз затискача.


По ньому мій товариш зробив 3D модель та надрукував їх на принтері. Всього потрібно 8 штук.
Саморізи 4.2x19 та шайби я використовував з нержавіючої сталі.


Встановлюємо затискач на внутрішнє металеве ребро порогу, та прикручуємо до нього накладку.




Саморіз проходить під металевим ребром і притискає накладку до порога.


В задній частині ще два таких затискача - всього по 4 штуки на кожну сторону.
Накладки порогів BBS вирівнялись і тепер повністю закріплені.




Залишилось встановити тільки передній фартук BBS.

P.S.
А з молдингами поки що не знаю як бути. Спочатку вони заважали встановити накладки, а тепер накладки заважають встановити молдинги... Отакеот! )

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии