BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30
BMW E30 Тень Интеллигенции
The_Glory:
Збірка_180_ЕТК_18_Вихлопна система з каталізатором. Задня частина
Вихлопна система задня
Деталь №1 - задній додатковий глушник (18 10 1 705 783) - 1 шт. У мене встановлено польський аналог Polmostrov.
Деталь №2 - гумове кільце (18 21 1 105 635) - 1 шт. Я використовую аналог BOSAL 255766
Деталь №3 - кронштейн приймальної труби (18 21 1 712 511) - 1 шт.
Деталь №4 - болт з шайбою M8X16 (07 11 9 913 214) - 1 шт. Кріплення кронштейна до задньої балки.
Деталь №5 - скоба (18 20 1 707 925) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
Деталь №6 - скоба (18 20 1 178 132) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
Деталь №7 - скоба (18 21 1 176 029) - 2 шт. Хомут для кріплення глушника.
Деталь №8 - гайка з буртиком M8 (07 11 9 927 022) - 4 шт.
Деталь №9 - гумове кільце (18 21 1 712 838) - 2 шт.
Деталь №10 - насадка на вихлопну трубу 60 MM, хром (82 11 9 401 456), або чорна (82 11 9 401 457) - 2 шт. Насадки я поки що вирішив не купувати, так як ще не зовсім розумію якою буде вихлопна система після її заміни. Якщо буду встановлювати насадки, то чорні, - в загальному стилі "shadow line".
На фото є хомути для кріплення глушника, але є нюанс. Як виявилось, для вихлопної системи без каталізатора, вони трохи менші, тому що глушник там вужчий. Конструктивно також є відмінності - один з них складається з трьох частин, а другий, - з двох. Через свою неуважність, я купив саме такі хомути.
Вихлопна система без каталізатора
Деталь №4 - хомут (118 21 1 707 923) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
Деталь №5 - хомут (18 21 1 176 713) - 2 шт. Хомут для кріплення глушника.
Деталь №6 - кронштейн заднього глушника (18 21 1 176 033) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
Деталь №7 - гайка з буртиком M8 (07 11 9 927 022) - 4 шт.
Деталь №9 - хомут (18 21 1 176 712) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
Глушник для вихлопної системи з каталізатором ширший, тому хомути стають не зовсім добре.
Я не впевнений, чи вийде їх встановити. Тому поки що, тимчасово встановлю глушник на старе кріплення, що приварене прямо до глушника. Спробую знайти потрібні хомути для вихлопної системи з каталізатором, і при заміні їх встановлю.
Але, щоб підвісити глушник на ті гумові кільця, потрібен помічник і підйомник. Бо самому, лежачи на підлозі, у мене не вийшло це зробити, як я не старався... Тому знову - тимчасове кріплення...
Отже, вихлопна система встановлена тимчасово, на тимчасове кріплення, - щоб машина змогла доїхати своїм ходом до автосервісу по вихлопних системах, де все буду перероблено. Сподіваюсь, що це буде, як найшвидше, після виїзду машини.
Тепер все готово до першого тестового запуску двигуна. Заллю нове мастило, антифриз, і скоро буду пробувати...
Ray_:
Ура! Уже скоро (y)
Может я не разобрался, но по ЕТК задние балки одинаковые, но крепления под глушитель, например, на моей нет вообще. Некуда прикручивать :S
Резинки для банки смотрю у тебя они оригинальные. И внешне они отличаются от современных аналогов. Я так и не смог напялить резинку. Может если бы я прикрутил к кузову сначала хомут, а потом к хомуту глушитель, то получилось бы. Но болты хомута уже заржавели и расковыривать не хотелось. Повесить в сборе так и не удалось. И это у меня нет термозащиты над банкой! Повесил на подобранные резиновые кольца Fa1 от чего-то - не знаю. Они эластичнее.
The_Glory:
дивно, що нема кріплення на балці...
Та я взагалі не уявляю, як ті резинки натягнули на сто тоді ще! Я пам'ятаю, що я насилу їх зняв, коли розбирав машину! А тепер як їх надіти, - я хз... ще й той щиток заважає... Самому лежачи на підлозі - не реально... мож вдвох на ямі чи підйомнику і вийде.... побачимо...
Ray_:
Фотографии моей и из инета. Чётко видно, что если бы даже спилили ухо, к которому прикручивается крепление, то хоть какие-то следы остались бы.
И между верхними отверстиями крепления редуктора нет выемки... Может балка не от е30?)))
The_Glory:
Цікаво.... по ету балка однакова для всіх моделей, окрім м3, але для 4 циліндрових кріплення до балки не передбачено....
Навигация
Перейти к полной версии