BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30
BMW E30 Тень Интеллигенции
vlad-e30:
Круто, дуже цікаво...
The_Glory:
Збірка_186. ЕТК_61_Важіль склоочисника / щітка склоочисника
Я дуже давно збирався замовити щітки склоочисника, але постійно про них забував. І от, нарешті, при черговому замовленні ременя для насоса гідропідсилювача керма, я якось випадково згадав і про щітки! :) Замовив. Отже, насос працює нормально, система покачалась, все ОК. Тому повертаюсь до розділу ETK
Загальне електрообладнання автомобіля
Останній його підрозділ
Важіль склоочисника / щітка склоочисника
Оригінальні склоочисники можуть бути двох виробників - SWF, або BOSCH.
Деталь №1 - важіль склоочисника лівий (61 61 1 372 551) та правий (61 61 1 372 552) - 2 шт. В моєму випадку це важелі BOSCH - лівий 66577 та правий 66578. Лівий важіль має більший згин в двох площинах, та меншу довжину, ніж правий.
Важелі SWF відрізняються від BOSCH коротшою пружиною та відсутністю заклепки на корпусі.
На фото, чорний - SWF, сірі - BOSCH. До речі, не раджу клацати пружиною на знятому важелі - я так зламав кронштейн кріплення важеля. Потім випадково купив важіль SWF, і зрозумів, що вони різні :) Довелось шукати важіль саме BOSCH.
Деталь №2 - щітка склоочисника ліва (61 62 7 140 965) та права (61 61 8 353 297), або комплект щіток (61 61 9 069 196) - 2 шт. В оригіналі частіше всього йдуть щітки SWF. Я їх замовив по номеру аналогу SWF 116112, - так значно дешевше.
Щітки мають індикатор регламенту заміни - чорний кружечок біля кріплення щітки. Коли кружечок стає жовтого кольору - потрібно замінити щітки.
Щітки потрібно встановлювати цим кружечком догори, щоб його було видно.
Деталь №3 - гумовий елемент щітки склоочисника (61 61 1 372 747) - 2 шт. Можна замінити тільки саму гумову вставку, але я не впевнений, чи є в цьому сенс.
Деталь №4 - захисний ковпак SWF (61 61 1 372 746), або BOSCH (61 61 1 376 313) - 2шт. В моєму випадку SWF.
Встановлюємо та защьолкуємо щітки на важелі.
Надіваємо важелі на осі механізму склоочисника, вирівнюємо та прикручуємо гайкою.
Вставляємо під важіль захисний ковпачок та закриваємо ним гайку.
Щітки склоочисника встановлені.
Закриваємо капот - готово.
Отже, зовні мені залишилося тільки пофарбувати і встановити передній та задній бампери. По технічці, - відновити та встановити гальмівні супорти. Працюю над цим.
Скоро вже фінішна пряма! :)
P.S.
Ще потрібно привести до ладу хоч один комплект колісних дисків. Трохи вже почав, наступного разу напишу про це.
The_Glory:
Збірка_187. ЕТК_36_Колісний диск стальний, дизайн 1
Відповідно до мого плану збірки, останніми пунктами в ньому були бампери та колеса. З плану якось випали гальмівні супорти - вони повинні бути вже встановленими, але щось пішло трохи не за планом.. :) Зараз займаюся бамперами, але паралельно вирішив трохи приділити уваги і колесам. Хоча не всім, а лише запасному.
Отже, мова піде про стандартне запасне колесо. За весь час мені доводилося користуватися ним не більше 2-3 разів. Тому я вирішив зробити його більше, як "декоративне", ніж запасне аварійне колесо. :)
Починаю розділ ETK
Колеса з шинами
Перший його підрозділ
Колісний диск стальний, дизайн 1
Може колись для колекції я куплю ще і комплект стальних дисків з декоративними ковпаками, а поки що розглядаю тільки один диск для запасного колеса. До рестайлінгу стальні диски були сріблястого кольору, а після рестайлінгу чорного. На ранніх машинах зустрічаються сріблясті стальні диски "метричного" розміру під шини TRX.
Деталь №1 - Колісний диск стальний Silber 51/2JX14 ET:35 (36 11 1 125 686), Schwarz 51/2JX14 ET:35 (36 11 1 178 826), "метричний" 365X150TD ET:35 (36 11 1 179 309). У мене більш вузький стальний диск Silber 5JX14 ET:35
Деталь №2 - вентиль шини L=42,5MM (36 12 1 116 326). При замовленні по цьому номеру вентиля шини, він приходить в зборі із золотником та ковпачком. Тому окремо їх можна не замовляти.
Деталь №3 - золотник вентиля (36 14 1 095 389)
Деталь №4 - ковпачок для вентиля (36 12 1 120 779)
Для того, щоб викрутити чи закрутити золотник доведеться використовувати старий ковпачок зі спеціальною головкою. На оригінальному ковпачку її не передбачено.
Вентиль в зборі
Деталь №5 - колісний болт Schwarz M12X1,5 (36 13 6 781 150). Оригінальні болти мають чорне покриття. Я свої відпісочив та оцинкував. Коли дійду до комплектів коліс, то мабуть куплю комплект нових болтів.
Наступні позиції для запасного колеса, звісно, що я не використовую, але напишу просто для інформаціі.
Деталь №6 - декоративний обід (36 13 1 120 543). Хромована накладка на обід стального диска.
Деталь №7 - фіксуюча пружина (36 13 1 122 301). Кріплення накладки на обід.
Деталь №8 - ковпак маточини колеса (36 13 1 127 230). Хромований декоративний ковпак в центральний отвір диска.
Деталь №9 - емблема D=45MM (36 13 1 181 082). Наклейка з емблемою на ковпак.
Фото з інету:
Деталь №10 - ковпак колеса D=375MM на сріблястий диск (36 13 1 178 778). ковпак колеса D=391MM на чорний диск (36 13 1 179 170). Фото з інету:
Для моделей 318is та деяких Touring і Cabrio були доступні ковпаки (36 13 1 180 667). Фото з інету:
Деталь №11 - емблема D=70MM (36 13 6 758 569). Наклейка з емблемою на ковпак.
Щоб зібрати колесо, потрібні ще грузки для балансування. Нажаль "олдскульні" свинцеві грузки з клеймом BMW вже давно не доступні до замовлення.
Грузок, свинець
Тому я замовив декілька цинкових грузків нового зразка. Нажаль, вони вже без клейма BMW, тому можна було просто встановити звичайні грузки з шиномонтажа.
Цинковий грузок
Деталь №1 - фіксуюча пружина для легкосплавного диску (36 11 6 766 311), або для стального диску (36 11 6 766 312). Звісно, що у мене для стального диску.
Деталь №2 - цинковий грузок. Доступні різні варіанти ваги. Я замовив 4 штуки: 10G (36 11 6 766 315), 15G (36 11 6 766 316), 20G (36 11 6 766 317), 25G (36 11 6 766 318). До речі грузок 10G не цинковий, а пластиковий. Нові технології! :)
Деталь №3 - цинковий грузок, що приклеюється. Це вже сучасні грузки. Я їх не використовував.
Як я вже сказав, я вирішив зробити автентичне запасне колесо, хоч воно і буде більше "декоративним", ніж аварійним запасним. Оригінальні свинцеві грузки BMW знайти не вдалось, але шина мабуть таки ще оригінальна 80-х років, виробництва MICHELIN. Звісно, що вона вся в дрібних тріщинках, їздити на ній страшнувато... Сподіваюся, що не доведеться! :) Бачили б ви вираз обличчя майстра на шиномонтажі, коли я показав йому цю шину і попросив встановити її на диск! )))
Отже, диск був відпісочений, вирівняний, та пофарбований порошковою фарбою. Наділи шину, а з балансуванням там була ціла історія - а саме із установкою грузків. Мабуть майстри вже звикли їх клеїти, тому виникли деякі складнощі. :) Але врешті решт, колесо було зібране. Вийшло ось так красиво! ;)
Made in W. Germany
MICHELIN XZX
Старе маркування розміру шини - 175SR14
Сучасного маркування дати виробництва на шині нема. Цікаво було б дізнатися дату виробництва, але я не знаю як...
Зовні колесо виглядає гарно і "олдскульно"! ;)
Приміряв на машину - теж прикольно! :) Може таки і куплю потім комплект стальних дисків ;)
Але, його місце в багажнику.
Фіксуємо кришкою та гайкою.
Ставимо пластикову опору для обшивки підлоги багажника.
Кладем обшивку.
До речі, я вже писав у відповідному розділі по обшивці - зазвичай фіксуюча кришка має проріз, щоб не було потреби повністю викручувати гайку, щоб зняти її, та витягти колесо. Але я встановив більш ранню кришку, без прорізу, - щоб її зняти та витягти колесо, потрібно повність викрутити гайку. Ми ж легких шляхів не шукаємо! )))
Закриваємо обшивку. Тепер багажник повністю укомплектований.
P.S.
Нарешті я таки встановив молдинги на накладки BBS. Довелось нижню грань молдинга трошки підпиляти.
Отже, зовні залишилось встановити тільки бампери. Зараз готую їх до фарбування.
P.P.S.
Замовив ремкомплекти для гальмівних супортів. Але їх потрібно почистити та пофарбувати. Розглядаю три варіанти:
1 - гальванічне цинкування. Повна та рівномірна очистка і покриття. Просто, надійно і не дорого.
2 - порошкове фарбування. Кращий вигляд, але проблема з різьбовими отворами та внутрішніми поверхнями циліндрів - вони залишаться без покриття.
3 - керамічне покриття. Красивий вигляд, але ті самі проблеми, що й з порошковим фарбуванням. Трохи дорожче.
Якщо хтось вже робив якісь з цих варіантів, буду вдячний за відгуки та рекомендації.
The_Glory:
Просто фото
Писати поки що нема про що, тому, - просто фото :)
Зняв тент, а під ним все-одно купа пилу... потрібно щось таки буде робити з цією "тимчасовою" піщаною підлогою в гаражі... Протер, трохи помив - красива! ;)
Зовні машина практично вся повністю зібрана. Залишилось встановити тільки передній та задній бампери. Кріплення все вже готове, пластикові молдинги бамперів також готові до фарбування.
Ремкомлекти та деталі гальмівних супортів вже всі приїхали, потрібно тільки оцинкувати, або пофарбувати супорти.
Фарбування - штука, не дуже дешева, а в мене за цей рік, з цією війною, "фінансова срака", мабуть вже досягла свого апогею (а може ще й не досягла...), тому цей процес трохи затягнеться... Чекаю.
yntu:
Така гарна, що хочеться поставити на тривале зберігання і на двір не вивозити... все таки крутий колір!
Навигация
Перейти к полной версии