Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 313902 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +556/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3979
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #930 : 18 Июля 2023, 12:02:55 »
  • 0
  • 0

  • Спасибо, очень интересно... А центральный замок ты имеешь ввиду под оригинальные замки?
    Ну, да

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #931 : 18 Июля 2023, 12:07:27 »
  • 0
  • 0

  • У меня стоят универсальные ц.з.. Поэтому даже не  знаю какая у меня личика. У меня тоже разные ключи, тоже нужно провести такую процедуру...
    Влад, ти знаєш, у мене зліва стояв звичайний замок, плюс штатний ЦЗ і китайська сигналка, і воно прекрасно працювало з пульта )
    Я ж все китайське вирішив викинуть, - олдскул і всьотакоє )) Тож тепер хз , як воно буде...Арийдеться ставить новий замок мабуть, щоб потім не бігать навколо машини, якщо вона не закриється, чи не відкриється ключем ))))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #932 : 20 Июля 2023, 22:26:10 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_61. ЕТК_41_Кузов. Ручка двери Пд/запорный механизм/ключ (ч,2)

    Замки готові, можна їх встановлювати. То ж продовжуємо розділ
    Ручка двери Пд/запорный механизм/ключ





    Про ручки я вже писав раніше, тепер про замки.
    Деталь №8 - стандартний замок в зборі з ключем, лівий (51 21 1 911 065) та правий (51 21 1 911 065). Але, як я писав в попередньому записі, при необхідності можна легко лівий замок переробити на правий і навпаки.
    Деталь №9 - замок для машин з центральним замком в зборі з ключем, лівий(51 21 1 924 903).
    Деталь №10 - стандартний замок, лівий (51 21 1 911 063) та правий (51 21 1 911 064).
    Деталь №11 - замок для машин з центральним замком, лівий(51 21 1 924 901).
    Деталь №12 - основний ключ з підсвіткою, та другий основний ключ без підсвітки. В ЕТК багато номерів в залежності від типу ключа чи його заготовки. Мій ключ із підсвіткою вже дуже зношений.


    Але підсвітка в ньому працює


    Я хотів замінити в ньому заготовку, але судячи по його конструкції, це не вийде зробити. Тож доведеться потім замовити новий.


    А поки що всі замки переробив під другий основний ключ, який зберігся в доброму стані.


    Всього в комплекті повинно бути 4 ключі:
    1 - основний ключ з підсвіткою №12.
    2 - основний ключ без підсвітки №12.
    3 - основний ключ компактний №13. Це заготовка без пластикової накладки. Встановивши на нього контейнер з підсвіткою №26, отримуємо перший основний ключ з підсвіткою.
    4 - сервісний ключ, або ключ для паркувальників valet. Підходить тільки для водійських дверей та замка запалювання. Багажник та ящик для дрібниць не відкриває.
    Потрібно буде потім зібрати весь цей комплект.

    Деталь №14 - головка ключа з підсвіткою (32 32 9 056 354), вже не доступна до замовлення.
    Деталь №15 - лампа підсвітки 0.13W (51 21 1 935 001)
    Деталь №16 - кнопка підсвітки (32 32 1 151 013)
    Деталь №25 - шкіряний футляр для ключа (51 21 8 213 607). Але по цьому номеру приходить футляр вже більш нового дизайну.

    Тепер деталі кріплення замків.
    Деталь №17 - пластикова декоративна накладка замку (51 21 1 865 246) - 2 шт.
    Деталь №18 - кронштейн пасажирського замка для машин із центральним замком (51 21 1 913 968).
    Деталь №19 - фіксуюча скоба замка для машин із центральним замком (51 21 1 913 969).
    Деталь №20 - фіксуюча скоба замка (51 21 1 838 035). Але візуально та конструктивно №19 та №20 ідентичні.
    Деталь №21 та №24 - прокладочна шайба (51 21 1 889 459 та 51 21 1 916 536). Скоріше за все, використовується замість №18 та №23 на машинах без центрального замка.
    Деталь №22 - гумова прокладка (51 21 1 889 499) - 2 шт.
    Деталь №23 - кронштейн водійського замка для машин із центральним замком(51 21 1 902 291)
    Деталь №27 - ремонтний комплект циліндра замка стандартного (51 21 9 556 313), та для центрального замка (51 21 9 061 343). Це повний набір деталей замка в розібраному вигляді. Я про них вже писав у попередньому записі по ремонту своїх замків.

    У мене в машині є штатний центральний замок, тому установка передбачає кінцеві вимикачі для ключа. Про них я раніше згадував в розділі про центральний замок.
    Починаю з пасажирського правого замка.


    Замок та вимикач ставляться на кронштейн та фіксуються скобами. Для фіксації проводки використовуються дві пластикові скоби.




    При повороті ключа, важіль замикає контакт


    Тепер водійський лівий замок.


    В моєму випадку, замість стандартної скоби №19 використовується скоба з обігрівом замка. Це додаткова опція, про неї напишу окремо.


    Кріплення вимикача


    Проводка фіксується спеціальною кліпсою


    При повороті ключа, важіль замикає контакт


    На попередньому фото видно місце для кріплення ще одного вимикача. Я приміряв його туди - стає нормально, але замок до нього не дістає.


    Цікаво, для чого це зроблено...? Може були якісь інші замки ще з якимись опціями? Якщо хтось знає, поділіться, будь-ласка інформацією.
    До речі, ще один важливий нюанс, пов'язаний з додатковими опціями. А саме, із штатною сигналізацією. В ній передбачений додатковий третій провод в кінцевому вимикачі для ключа. Відповідно, й на дверній проводці його роз'єм має три контакта, а не два.


    У мене поки що нема вимикача з трьома контактами, тому я зробив тимчасовий адаптер з 3 на 2 контакти.




    Сигналізація поки не буде "бачити" поворот ключа. До речі, куплю вимикач на 3 контакти (61 31 1 375 138).


    І нарешті, встановлюємо правий замок. Теоретично все дуже просто, але робити це не дуже зручно, тому це зайняло чимало часу. До речі, вимикач довелось зняти, бо він заважав ставити фіксуючу пластину. Отже, вставляємо замок в отвір дверей, зсередини ставимо кронштейн, і в спеціальний паз вставляємо фіксуючу скобу. Скоба засовується по напрямку з переду на зад. Заходить вона дуже туго, притискаємо нею кронштейн із замком до дверей.


    Встановлюємо вимикач, знову ж таки, робити це дуже не зручно.


    Проводку фіксуємо пластиковими кліпсами на кронштейні та на пластиковому корпусі механізму дверного замка.


    Роз'єм підключаємо до дверної проводки та фіксуємо у спеціальний тримач на дверях.


    І ще одна кліпса на дверях


    Місце установки тримача та кліпси


    Правий замок встановлено.


    Про лівий замок я писав у попередньому записі - потрібно буде замовити новий, так як мої обидва ліві зламані і не працюють. То ж поки що його не встановлював. Принцип установки аналогічний, але замість стандартної фіксуючої скоби, використовується скоба із нагрівальним елементом. Про це напишу пізніше.

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +5/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 176
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #933 : 24 Июля 2023, 10:35:44 »
  • 0
  • 0

  • Спасибо, познавательно...
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #934 : 24 Июля 2023, 15:39:32 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_46. ЕТК_51_Оснащення кузова. Скління. (ч.2)

    Скління


    Я недавно писав про бокове скло, але зупинився на тому, що зняв тонування та помив його.
    Ущільнювачі та накладки shadow line вже встановлені, то ж тепер в двері можна встановлювати скло.
    Я все ж таки знайшов ще два зелених скла SOLIVER G з кодом Бельгії E6 - тепер все скло в дверях від одного виробника. з однаковим клеймом, як і має бути.
    Відвіз скло на поліровку.


    Ну, що сказати - чуда не сталось! :) Декілька глибоких подряпин все-таки залишилось, але загальний ефект є - скло стало більш гладке і прозоре, без дрібних подряпин та потертостей. Щоб прибрати глибокі подряпини потрібна не поліровка, а шліфовка. Це більш трудоємкий процес, і по своїй вартості наближається до вартості нового скла. Тож я вирішив, що мені буде достатньо простої поліровки ;)
    На білому добре помітний заводський зелений відтінок скла.








    Переднє скло встановлюється дуже просто. Заводимо його вертикально всередину дверей, повертаємо і вставляємо передній кронштейн, його пазом на ролик склопідйомника.


    Спеціальним ключем з набору інструментів виставляємо скло так, щоб через отвір в дверях був доступ до двох болтів на задньому кронштейні скла. Вирівнюємо скло і закручуємо болти.


    Пробуємо підняти і опустити скло, при необхідності послабляємо болти кріплення склопідйомника та скла. Регулюємо та вирівнюємо скло по направляючих, потім затягуємо всі болти.
    Тепер можна встановлювати зовнішній, внутрішній ущільнювач та декоративну планку. Планки тепер також shadow line, як і має бути.


    Переднє скло встановлено. Ліворуч все аналогічно.


    Переходимо до задніх дверей - тут все виявилось складніше... Для того, щоб встановити заднє скло, довелось повністю зняти склопідйомник, вертикальну стійку скла, ущільнювачі та глухе скло. Якби я це знав раніше, то і не ставив би це все :)
    Після цього вставляємо скло всередину дверей, і опускаємо на самий низ.


    Потім встановлюємо глухе скло з його ущільнювачем - просто щільно в паз дверної рамки. Вставляємо зверху вертикальну стійку в отвір на дверній рамці, притискаємо глухе скло і прикручуємо стійку внизу двома болтами. Вставляємо ущільнювачі.


    Тепер піднімаємо скло по направляючих ущільнювача вгору. Якщо воно саме не тримається, то чимось підпираємо його. Встановлюємо склопідйомник - дуже акуратно, щоб не подряпати скло. Вставляємо передній кронштейн на ролик склопідйомника, та прикручуємо задній кронштейн болтами - аналогічно, як і переднє скло. Регулювання також аналогічно передньому. Після цього встановлюємо зовнішній ущільнювач.


    Потім внутрішній ущільнювач з декоративною планкою. Як показала практика, кліпси внутрішнього ущільнювача я також даремно поставив. На багато зручніше спочатку цими кліпсами з'єднати внутрішній ущільнювач з декоративною планкою, а потім їх разом з кліпсами надіти на ребро дверей.


    Заднє скло встановлено. Ліворуч все аналогічно.






    SOLIVER G з кодом Бельгії E6




    Отже, двері практично зібрані, окрім внутрішніх обшивок - нарешті можна їх регулювати по замкам та виставляти зазори по кузову.

    P.S.
    Забігаючи наперед, скажу, що електроприводи склопідйомників після їх підключення, дуже туго працювали, їх навіть заклинювало при підніманні скла. Проблема була в змазці. Спеціальна тефлонова змазка для склопідйомників в аерозольному балоні виявилась справжнім гівном! Вона за декілька тижнів висохла, майже, як вода, і троси, по суті, були сухі. Змастив всі чотири склопідйомника звичайною універсальною автомобільною змазкою - і вони почали нормально працювати.

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +123/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • Е46 Touring
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #935 : 25 Июля 2023, 09:24:55 »
  • 0
  • 0

  • Гарно виходить)
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)
    Моя колишня Е30 http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/3_series_e30/yntu/

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +5/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 176
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #936 : 26 Июля 2023, 12:58:15 »
  • 0
  • 0

  • Круто... Ждём продолжение...
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #937 : 31 Июля 2023, 17:09:05 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_70. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Джут проводів (ч.4)

    Повертаюсь знову до проводки. В третій частині я зупинився на укладанні задньої частини салонної проводки. З передньою була затримка через те, що блок запобіжників був ще не закріплений, так як в нього потрібно було ще завести проводку кондиціонера. Я це вже зробив, але про кондиціонер будуть окремі записи.
    Отже, блок запобіжників повністю укомплектований всіма реле та оригінальними запобіжниками, з номіналом відповідно до ЕТМ, та закріплений на кузові. Кришку поки просто відполірував, але потрібно буде купити нову, з усіма написами.




    Всі джгути проводки додаткових опцій потягнуті через гумову вставку у моторному щиті, та укладені під рульовою колонкою.
    Проводка бортової системи контролю, електролюка, дзеркала з лампами для читання карт та додаткового освітлення салону прокладені вгору по передній стійці даху.


    Встановлені більш пізні кронштейни для проводки (чорний, на задньому плані) та для роз'ємів додаткового обладнання C302 і роз'єма торпедної проводки C103 (білий). З ними на багато зручніше підключати проводку додаткових опцій.


    Щоб закріпити свій ранній роз'єм C103 на білому кронштейні, довелося використовувати частину раннього чорного кронштейну.


    Відрізав потрібну частину.


    І встановив її в пази білого кронштейна. Не ідеально, але тримається... Реле комфорту довелось переставити під роз'єм C302.


    Підключені і встановлені в нішу лівого динаміка ЕБУ центрального замка та ЕБУ обігріву водійського замка та таймера затримки салонного освітлення (про них я вже згадував раніше).


    Підключене живлення "електропакету" - центральний замок, реле комфорту електросклопідйомників, електросклопідйомники та електролюк.
    Підключеня проводки електросклопідйомників та електролюку через кнопку-запобіжник. Два білих та один чорний роз'єми, які не можливо переплутати між собою.


    Центральний замок підключається на пін D (зелений) роз'єму C302.
    Реле комфорту підключається на пін Q (білий чорний) та на пін Z (червоний жовтий) роз'єму C302.


    Проводи "маси" чомусь виявились трохи короткі, і не діставали до точки G200 - щоб не робити додаткових скруток, довелось їх прикрутити болтом білого кронштейна - не критично.


    Провод "маси" реле комфорту (коричневий синій) підключається до кінцевика водійських дверей. До відповідного контакту підключається провод реле комфорту (коричневий синій), що йде до кінцевика правих дверей. Таким чином, реле працює від обох дверей.


    Я вже писав раніше, що на передніх дверях встановлені двоконтактні кінцевики. На другий контакт підключається провод "маси" реле обігріву замка та таймера оствітлення (коричневий фіолетовий), а до його відповідного контакту підключається штатний провод кінцевика (коричневий жовтий). На фото також підключений чорний провод - на сигналізатор ввімкненого освітлення.


    До речі, на водійський кінцевик підключаються контакти ще декількох опцій, тому там виходить ціла "гирлянда" з контактів. Про них напишу окремо по кожній опції.

    Підключаємо основні проводи "маси" у точці G200, та живлення замка запалювання C200. Фіксуємо його роз'єм C200 на рульовій колонці у спеціальні пази. Підключаємо вимикач стоп-сигналів.


    Прокладаємо та фіксуємо проводку склопідйомників та кнопки-запобіжника через тунель.


    Проводку додаткових опцій укладаємо паралельно джгутам основної проводки по правому порогу.


    Та заводимо в нішу правого динаміка, до правих дверей. Підключаємо штатний провод "маси" салонного освітлення (коричневий фіолетовий) до кінцевика правих дверей. На другий контакт кінцевика підключаємо провод від реле комфорту (коричневий синій).


    Вся проводка додаткових опцій прокладена по лівому порогу. Хоча фізично вона не помістилася в заводські кронштейни, довелось використовувати пластикові стяжки.


    Під кермом ще виглядає трохи "хаотично", але насправді, залишилось тільки все підключити після установки торпеди.


    Отже, по салону прокладена вся проводка.
    Про кожну опцію буду писати окремо, у відповідному розділі ETK.
    А наступного разу напишу про укладання дверної проводки.

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +5/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 176
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #938 : 03 Августа 2023, 20:05:09 »
  • 0
  • 0

  • Слава ты волшебник, про проводку очень интересно, но лично для меня это кошмар... Жду продолжение... А разве двойной вакум был в оригинале... Шучу конечно
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #939 : 03 Августа 2023, 22:04:57 »
  • 0
  • 0

  • Був на рестайлових 325ix ,  - саме такий я і поставив.
    Хоча, сам вакуумник такий же, як на е32 і е34, але ставиться через ориг проставку саме для е30. Я давно вже про це писав.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #940 : 04 Августа 2023, 14:21:59 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_33. ЕТК_61_Пучки проводов (ч.2) (установка дверної проводки)

    В першій частині я детально описав всі роз'єми дверної проводки та їх розпіновку. Тепер мова буде про установку проводки в двері.
    Нагадую, проводка на всі четверо дверей для максимальної комплектації додатковими опціями.


    Починаю з водійських дверей. Дверна проводка заводиться ззовні, через отвір у передньому торці дверей, та фіксується гумовою гофрою. У моєму випадку встановлена заводська сигналізація, тому в дверному роз'ємі присутній кабель магнітного замка зі своїм, окремим, роз'ємом.


    Це суттєво ускладнює підключення дверної проводки до основної проводки - дуже не зручно, тому зайняло не мало часу. Корпус постійно випадав всередину кузова, або не притискав гумову гофру. До речі, гофру потрібно зразу щільно надіти на корпус дверного роз'єма, а потім затиснути між двома частинами його корпусу. Якщо спочатку підключити роз'єм, а потім пробувати на нього надіти гумову гофру, - вона не буде триматись. Часто по цій причині, туди попадає вода, і контакти окисляються і гниють.
    В кінці кінців, я це зробив!


    Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 4 червоних кліпси, 4 сірих, 1 кронштейн, 2 стяжки та скотч.


    Проводка до електроприводу дзеркала, до кнопки його регулювання, та до твітера виводиться вгору, та фіксується трьома червоними кліпсами. Проводка до кнопки регулювання далі фіксується двома меншими кліпсами сірого кольору, та виводиться до салонної ручки. Проводка до твітера виводиться назовні через спеціальний отвір та прокладається до переднього кута дверей, кріпиться на скотч (саме так було із заводу). Протягувати їх не дуже зручно, не розумію чому їх не проклали разом із проводами до електроприводу дзеркала...


    Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується двома стяжками по низу вирізу у дверях.


    В задній частині дверей проводка центрального замка, сигналізації та підігріву замка фіксується червоною кліпсою, та підключається до електропривода центрального замка. Роз'єми кінцевика ключа та підігріву замка вставляються у спеціальний кронштейн.


    Штатний замок та магнітний замок у мене ще не встановлені, тому проводка до них поки ще не закріплена. Вона буде фіксуватись двома сірими кліпсами на пластині замка та на дверному механізмі замка - так, щоб не заважала опусканню скла (далі покажу це на пасажирських дверях).


    Переходимо до пасажирських дверей. По суті, все аналогічно, але трохи простіше, так як проводки трохи менше.
    Протягуємо проводку в двері через отвір у передньому торці, підключаємо та фіксуємо гумову гофру.


    Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 3 червоних кліпси, 3 сірих, 1 кронштейн, 2 стяжки та скотч.


    Проводка до електроприводу дзеркала, та до твітера виводиться вгору, та фіксується трьома червоними кліпсами. Проводка до твітера виводиться назовні через спеціальний отвір та прокладається до переднього кута дверей, кріпиться на скотч (саме так було із заводу).


    Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується двома стяжками по низу вирізу у дверях.


    В задній частині дверей проводка центрального замка фіксується сірою кліпсою, та підключається до електропривода центрального замка. Роз'єм кінцевика ключа вставляється у спеціальний кронштейн.




    Проводка кінцевика ключа фіксується двома сірими кліпсами на пластині замка та на дверному механізмі замка - так, щоб не заважала опусканню скла.




    Із задніми дверями ще простіше. Дверна проводка заводиться ззовні, через отвір у передньому торці дверей, та фіксується гумовою гофрою. Один нюанс - щоб простіше протягнути через круглий отвір корпус роз'єма кнопки склопідйомника, потрібно відкрити  його верхню кришку.
    Дверний роз'єм проводки протягується в отвір у середній стійці кузова та з іншого боку також фіксується гумовою гофрою.


    Таким чином, на відміну від передніх дверей, на задніх дверях роз'єм підключається до основної проводки в середині стійки кузова, тому на нього не потрапляє вода і він значно краще зберігається. Роз'єм кріпиться в ніші середньої стійки кузова, біля овального отвору, спеціальною скобою.
    Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 4 стяжки.


    Проводка кнопки склопідйомника виводиться вгору, у спеціальний отвір біля дверної ручки.
    Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується чотирма стяжками по верху вирізу у дверях.
    В задній частині дверей проводка центрального замка підключається до електропривода центрального замка.

    Аналогічно з іншого боку.




    Дверна проводка встановлена.

    Хоча, напишу ще окремо про проводку підігріву замка водійських дверей та про ремонт його ЕБУ.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #941 : 04 Августа 2023, 16:31:12 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_51. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Обігрів циліндра замка. (ч.2) (ремонт ЕБУ)

    Я вже декілька разів згадував про обігрів циліндра замка та таймер затримки салонного освітлення. Ось його основні елементи:


    Для його роботи потрібна ще проводка та спеціальний механізм водійської дверної ручки, - з додатковим контактом.


    Але є одна проблема - мабуть 95% цих ЕБУ не працюють, через зламаний контакт. Мій ще працював, але, судячи по тріщині, жити залишилось йому теж не довго... З кожним відкриванням дверей цей контакт гнеться, і в кінці кінців, ламається. Припаяний новий контакт там також довго не буде триматися.


    У мене виникла ідея, як його відремонтувати, то ж як і обіцяв - напишу про це окремо.
    У мене було декілька таких ЕБУ зі зламаними контактами. Один з них хтось вже пробував розбирати, але він абсолютно не розбірний - залитий твердим герметиком. Тому я його просто розрізав! Всередині видно якісь радіодеталі, але очевидно, що він нерозбірний.


    Але мені з нього потрібна лише верхня частина його корпусу та не великий кусок провода відповідного кольору (коричневий зелений) з його проводки. Ще пригодився зламаний плафон підсвітки багажника - а саме, контакт з нього.


    Отже, акуратно обрізаємо верхню кришку, обтискаємо на проводі клему, та перегинаємо контакт з плафона по формі корпуса ЕБУ.


    Ідея, полягає в наступному - дублюємо заводський контакт проводом.


    Новий контакт притискаємо до корпусу такою ж кришкою.


    Підключаємо провод


    Товщина контакту з плафона в 3-4 рази більша, ніж заводський контакт ЕБУ - його зламати буде важко ;)


    Отже, реалізовую свою ідею.
    Припаюємо провод з клемою до залишків заводського контакту ЕБУ.


    Притискаємо його новим контактом.


    З іншого боку місце для клеми.


    Змащуємо кришку та корпус ЕБУ кузовним герметиком, та приклеюємо кришку, притискаючи нею новий контакт.


    Готово




    Після висихання герметику, зачищаємо краї від його залишків, і отримуємо на вигляд оригінальний ЕБУ, але з дублюючим контактом.


    Механізм дверної ручки буде замикати новий контакт на припаяний провод, і про всяк випадок, ще дублювати контакт через провод.




    Встановив ЕБУ на його місце, підключив до дверної проводки.


    Піднімаємо зовнішню ручку, і вона замикає контакт, притискаючи його до припаяного провода.


    І додатково через сам провод з клемою.


    Новий контакт тримається під кришкою міцно, то ж повинно працювати довго і безвідмовно! :)

    P.S.
    ЕБУ ще доступне до замовлення (61 31 1 374 784), але при його ціні близько 100-150$, я вважаю такий ремонт цілком доцільним. ;)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #942 : 07 Августа 2023, 16:37:49 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_71. ЕТК_51_Оснащення кузова. Направляючі скла.

    Про направляючі та ущільнювачі скла я вже писав у розділі по установці скла, але про окремий цей розділ ETK я забув... То ж таки напишу коротко, для порядку :)
    Направляюча скла переднього




    Деталь №1 - гумова направляюча скла ліва (51 32 1 907 289) та права (51 32 1 907 290) - не доступна до замовлення. Ставиться в рамку дверей, також служить ущільнювачем скла.
    Деталь №3 (накладка №2+ущільнювач №4) - кутова накладка права (51 32 1 924 918) - використовується тільки на самих простих комплектаціях, - без пасажирського дзеркала. Ставиться замість дзеркала. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №5 - накладка ліва (51 32 1 904 517) та права (51 32 1 904 518) - пластикова декоративна накладка. В моєму випадку її заміняють опційні накладки з твітерами, тому вона не використовується.
    Деталь №6 - гайка М5 (63 25 9 128 043) - для кріплення деталі №3. Не використовується.
    Деталь №7 - пластикова вставка (51 32 1 874 407) - 4 шт. для кріплення деталі №5.


    Деталі №8-10 - металеві направляючі скла, використовуються тільки на важільних склопідйомниках (після квітня 1988 року).
    На тросикових склопідйомниках направляюча троса одночасно є направляючою і для скла, тому вони в цьому випадку не використовуються.
    Отже, потрібно встановити всього дві деталі -  вставляємо гумову направляючу №1 в паз рамки дверей, а пластикові вставки №7 у спеціальні отвори біля дзеркала.
    Готово.


    З іншого боку аналогічно.

    Тепер задні двері.
    Направляюча скла заднього




    Деталь №1 - металева направляюча ліва (51 34 1 906 591) та права (51 34 1 906 592).
    Деталь №2 - болт M6x12 (07 11 9 915 015) - 4 шт., для кріплення направляючих №1.
    Деталь №3 - гумова направляюча скла ліва (51 34 1 906 807) та права (51 34 1 906 808).
    Деталь №4 - гумовий ущільнювач глухого скла лівого (51 34 1 906 747) та правого (51 34 1 906 748).
    Деталь №5 - наконечник (51 34 1 922 700) - не доступний до замовлення. Я не зрозумів, що це за деталь, у мене її не було. Схожа на додатковий ущільнювач для направляючої №1. Але на ущільнювачі №4 він уже передбачений. Можливо деталі №4 та №5 почали робити однією деталлю. Нажаль, це фото вийшло поганої якості.


    Деталі №6-9 - металеві направляючі скла, використовуються тільки на важільних склопідйомниках (після квітня 1988 року).
    На тросикових склопідйомниках направляюча троса одночасно є направляючою і для скла, тому вони в цьому випадку не використовуються.

    Повторю важливий момент - на задніх дверях перед установкою склопідйомників та направляючих, потрібно спочатку вставити в двері скло. Лише тоді можна встановлювати глухе скло та направляючі ущільнювачі.


    Отже, вставляємо та опускаємо скло на низ дверей, потім надіваємо ущільнювач №4 на глухе скло, та щільно вставляємо його у паз дверної рамки.


    Потім заводимо в двері направляючу №1 і вставляємо її вгорі у отвір в дверній рамці. Притискаємо нею глухе скло та прикручуємо знизу двома болтами №2.


    Вставляємо у паз дверної рамки гумову направляючу №3.
    З іншого боку аналогічно.

    Тепер можна заводити скло у гумові направляючі та фіксувати його на склопідйомнику - про це я вже писав раніше.

    По дверях мені залишилось тільки поставити замки на водійскі двері, та дверні обшивки.

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +123/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • Е46 Touring
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #943 : 08 Августа 2023, 08:18:04 »
  • 0
  • 0



  • На цій фото здалось, що машина вже на вулиці)
    « Последнее редактирование: 08 Августа 2023, 09:09:57 от yntu »
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)
    Моя колишня Е30 http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/3_series_e30/yntu/

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #944 : 08 Августа 2023, 09:13:40 »
  • 0
  • 0

  • рано їй ще на вулицю )