Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 390201 раз)

0 Пользователей и 3 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +624/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4069
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1050 : 26 Января 2024, 16:07:28 »
  • 1
  • 0

  • Я дивлюсь, що Блаупункт там майже всю свю лінійку 80-90-х проапгрейдив чи шо? )






    Класно, але ціна 400-500 Євро зовсім не радує )
    « Последнее редактирование: 26 Января 2024, 16:11:33 от The_Glory »
    Записан

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1051 : 26 Января 2024, 16:25:26 »
  • 0
  • 0

  • За "индпошив" надо платить  :)
    Записан

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1052 : 28 Января 2024, 00:19:47 »
  • 0
  • 0

  • Нижній. Верхній теж норм, але нижній , походу, круче ;) ні і повторює дизайн магнітоли того часу
    Bremen sqr46 просто шикарна, крайню ціну яку у нас бачив кілька місяців тому була 21000+ грн.
    Але останні фото мені ще більше навіть сподобались
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1053 : 29 Января 2024, 17:02:11 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_103. ЕТК_65_Деталі стереосистеми

    Продовжимо про "музику".

    Деталі стереосистеми


    Раніше аудіо проводка у мене була напів-саморобна, з різних частин оригінальних проводок :) Передня частина з якоїсь більш нової проводки, до якої додані додаткові контакти для твітерів, джгут живлення об'єднаний з нею в 17-піновий роз'єм, а задня частина оригінальна е30. Такий собі "кастом", але ж воно таки нормально працювало. :)


    Хоча, штатно проводка стереосистеми E30 повинна виглядати трохи інакше - я її купив з відрізаними клемами динаміків, - може колись відновлю її повністю. Встановлювати я її не буду, тому напишу про неї коротко, - просто для інформації.


    Деталь №1 - проводка живлення магнітоли від роз'єма C302

    Деталь №2 - проводка для самих простих моно магнітол. У мене такої нема.
    Деталь №3 - регулятор фейдера, буває з різними контактами, в залежності від року випуску. На більш пізній проводці він відсутній, як і у мене. Хоча, кнопка регулятора у мене є.
    Деталь №4 - перехідний провід, різний для кожної моделі магнітоли - про них я писав минулого разу.
    Деталь №5 - передня частина проводки
    Деталь №6 - задня частина проводки

    Деталь №7 - запобіжник магнітоли
    Деталь №8 - перехідний провід живлення, різний для кожної моделі магнітоли - про них я писав минулого разу.
    Деталь №9 - динамік 4 OHM 15/20W або 8 OHM/18/20W - 4 шт.
    Деталь №10 - проводка автоматичної регулювання гучності (на фото вище)

    1- роз'єм магнітоли
    2 - зелений роз'єм панелі приладів
    Фото з інету - може бути в додатковій ізоляції.


    Деталь №11 - зелений роз'єм панелі приладів (на фото вище). Встановлюється на спеціальні контакти в панелі приладів.
    Деталь №12 - декоративна сітка динаміка. На ранніх машинах ставилась на всі чотири динаміки, а після 85 року, - тільки на задні.
    Деталі №13...17 - деталі кріплення динаміків.
    Деталь №18 - твітер, встановлювалися замість заглушок дзеркал, як додаткова опція до стереосистеми.

    А встановлювати я буду топову аудіо систему E30 - SOUND SYSTEM. Про це напишу наступного разу.

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1054 : 30 Января 2024, 10:43:42 »
  • 0
  • 0

  • Да Слава, это те магнитолы... Конечно Блаупункт, это я перепутал названия
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1055 : 13 Февраля 2024, 14:10:15 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_104. ЕТК_65_Деталі аудіосистеми (ч.2)

    В розділах про укладання проводки я вже писав про проводку SOUND SYSTEM - вона повністю прокладена разом з іншою проводкою, всі її роз'єми виведені на свої місця. Отже, в другій частині продовжу про установку та підключення її компонентів.

    Деталі аудіосистеми




    Деталь №1 - аудіоситема SOUND SYSTEM. У мене вона не в "стандартній" комплектації, а з деякими змінами по акустиці.
    Деталь №2 - регулятор фейдера. Використовувався до 89 року для більш ранніх моделей магнітол. В моєму випадку, проводка більш нова, з турінга, - тому він не використовується.
    Деталь №3 - перехідний провід, для різних моделей магнітол - я вже писав про нього в попередніх записах.
    Деталь №4 - джгут проводки SOUND SYSTEM. У моєму випадку він з турінга, тому має деякі відмінності.
    Деталь №5 - джгут проводки для твітерів. Входить в джгут проводки "електропакету" - я про це писав у відповідному розділі. Але можна її купити і окремо (61 12 1 375 798) разом з корпусом роз'єму дверної проводки.
    Деталь №6, №7 - в моєму випадку, це саморобні адаптери для паралельного підключення твітерів до контактів передніх динаміків.

    Деталь №8 - передній динамік, 2 шт. В моєму випадку це не штатні динаміки SOUND SYSTEM для E30, а динаміки з подвійними контактами з E38. для підключення до них системи "hands-free" телефону (4Ом/4Ом 40W)

    Деталь №9 - саморізи ST4,8X16 (07 11 9 907 789) для кріплення задніх  динаміків
    Деталь №10 - саморізи ST4,2X16 (07 11 9 906 749) для кріплення передніх  динаміків
    Деталь №11 - розпірна гайка ST 4.8 WEISS (63 17 1 367 868) для кріплення передніх динаміків. Мабуть на ранніх машинах використовувались не пластикові розпірні гайки, а металеві закладні. Принаймні у мене так, тому я використовував металеві закладні пластини.
    Деталь №12 твітер SOUND SYSTEM 8 Ом лівий (65 13 1 377 687)
    Деталь №13 твітер SOUND SYSTEM 8 Ом правий (65 13 1 377 688)
    Деталь №14 - стійка ( 65 11 1 370 841). Опорний кронштейн для магнітоли, встановлюється на корпус обігрівача.
    Деталь №15 - фетрова смужка 40X70X0,8MM (65 77 1 377 052). Я використав смужку з каучукової шумоізоляції.
    Деталь №16...№19 - задній динамік SOUND SYSTEM. Поки що у мене нема оригінальних задніх колонок SOUND SYSTEM, тому тимчасово залишив свої динаміки Clarion. Але, так як на проводці для турінга E30 специфічні роз'єми для задніх динаміків, то довелось зробити для них адаптери/подовжувачі. Динаміки кріпляться через проставки, довгими гвинтами з гайками.

    Деталь №20 - підсилювач (65 12 1 375 983)

    Деталь №21 - кронштейн (65 12 1 380 166) Оригінальний знайти окремо не вдалось, тому я замовив у одноклубника точну його копію. Потім гальваніка - і в результаті, кронштейн нічим не гірший від оригінального.

    Деталь №22 - листова гайка (07 12 9 925 737) - 3 шт. Для кріплення підсилювача.
    Деталь №23 - болт M6X12 (07 11 9 915 033) - 1 шт. Для кріплення підсилювача.

    Магнітолу я буду встановлювати разом із торпедою, то ж зараз, встановлюємо тільки акустику.
    Я почав із передніх динаміків. Як я вже казав, у мене в кузові нема отворів для пластикових закладних, а передбачені місця для металевих листових гайок. Встановлюємо їх по чотири штуки з кожного боку. В ніші динаміка знаходимо синій та білий одно-пінові роз'єми, що йдуть у двері до твітерів. До синього підключаємо відповідний синій роз'єм проводки, а до білого підключаємо адаптер. До двох контактів адаптера підключаємо "+" на передній динамік і твітер. Контакт "-" проводки підключаємо до відповідного контакту динаміка. Передній динамік і твітер підключені паралельно.
    До другої пари контактів динаміка підключаємо відповідні клеми проводки "hands-free" телефону.


    Укладаємо проводку в нішу, фіксуємо хомутом та прикручуємо динамік саморізами. Передній нижній саморіз закручуємо вже після установки пластикових накладок. Аналогічно ліворуч.


    Тепер встановлюємо твітери - замість заглушок дзеркал. Але тут мене спіткала невдача! ) Мабуть вже від старості виламався один контакт...


    Я вже думав, що доведеться замінити твітери на якісь сучасні, але одноклубник запропонував відновити їх. Тож я їх відправив йому і став чекати результату. І результат перевершив мої сподівання! ) Окрім відновлених контактів, були замінені конденсатори, нові паралонові прокладки під сіткою, відновлені на 3D-принтері шпильки кріплення, проклеєні динаміки та корпус. Дуже вдячний Дімі за це.


    Для установки твітерів довелось знімати внутрішню накладку з ущільнювачем скла. Проводку довелось трохи більше підтягнути назовні, щоб було зручно її підключати. Підключаємо відповідні клеми, вставляємо шпильки у відповідні пластикові фіксатори на дверях, та щільно їх притискаємо так, щоб защьолкнулась металева скоба.


    Встановлюємо внутрішню накладку з ущільнювачем скла, додатково притискаючи нею корпус твітера. Аналогічно ліворуч.


    Передня акустика встановлена та підключена.

    Задня акустика кріпиться на задню полку. У мене полка із заводськими овальними вирізами для колонок SOUND SYSTEM та закладними пластинами для їх кріплення.




    Видно навіть по слідах, що такі колонки там колись були встановлені... але, нажаль, до мене вони не дійшли... Тому, поки що встановлю звичайні динаміки Clarion, з якими я колись і купив цю полку. На щастя, їх встановили через проставки, тому полка залишилась не пошкодженою, окрім чотирьох отворів для кріплення цих динаміків. Але і це не критично - вони закриються корпусами колонок SOUND SYSTEM. Залишилось тільки їх знайти по адекватній ціні! ;)
    Ну, а поки що - "маємо те, що маємо!" (с)


    Підключаємо адаптери/подовжувачі до проводки та виводимо їх під полку.




    Підключаємо до відповідних клем динаміків та встановлюємо полку.


    Я вже казав, що на полку у мене є певні плани по її "апгрейду". Це також стосується і акустики - можливо, це буде акустика SOUND SYSTEM, а можливо, це буде аналог топової системи SOUNDBOARD...


    ...але це не точно! :)

    Отже, вся акустика встановлена та підключена. Залишилось встановити та підключити підсилювач. Для цього довелось зняти електроантену, бо вона заважала.
    Прикручуємо болтом до підсилювача кронштейн. До кронштейна саморізами прикручуємо блок контролю ламп задніх ліхтарів (при його наявності), та підключаємо їх роз'єми.




    Вставляємо підсилювач в нішу заднього крила та прикручуємо саморізами кронштейн на місце установки блоку контролю ламп задніх ліхтарів.




    З протилежного боку підсилювач повинен кріпитися ще одним саморізом, але на моєму кузові чомусь там  не передбачено отвору для нього. Не знаю чому, - можливо, на ранніх машинах його не було. Хотів просвердлити отвір, але туди немає доступу, - заважає кронштейн петлі кришки багажника - то ж буде вже без цього кріплення - він і так добре тримається.
    Встановлюємо на місце електроантену.




    Нарешті, в багажнику все встановлено (окрім запасного колеса), - то ж можна встановити і ліву обшивку. Про це я писав значно раніше, але допишу вже тут.
    Встановлюємо обшивку, ставимо на місце домкрат, колісний упор, вставляємо в обшивку кліпсу для колісного ключа, та фіксуємо його там.


    Нагадаю - на моєму кузові передбачено більш раннє кріплення ключа - на стінку лівого карману. То ж тепер я можу закріпити навіть два колісних ключа! :) Ті кліпси я також залишив, хоча зручніше, як на фото - не дарма його туди перенесли.


    Ліворуч все готово.


    Праворуч не вистачало тільки нового акумулятора. Тепер він також вже на своєму місці - EXIDE Premium 72 Ah




    Аптечка, знак аварійної зупинки та ліхтар також вже на своєму місці.






    Отже, акустика встановлена, в багажнику все зібрано - повертаємось до збірки салону.
    « Последнее редактирование: 13 Февраля 2024, 14:34:32 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1056 : 13 Февраля 2024, 17:38:18 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_105. ЕТК_51_Оснащення кузова. Обшивка дверей передніх

    Отже, тепер можна продовжувати збірку салону.
    Оснащення кузова

    А саме - установку дверних обшивок. Двері вже заклеєні плівкою.
    Встановлюємо обшивки передніх дверей.

    Обшивка дверей передніх




    Деталь №1 - Обшивка дверей передніх, ліва, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 41 1 967 155) - чорна "гусяча лапка".
    Деталь №1 - Обшивка дверей передніх, права, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 41 1 967 156) - чорна "гусяча лапка".

    Дана обшивка була доступна з 85 по 87 рік для машин з 6-циліндровими двигунами - це повністю відповідає моїй нинішній комплектації. На мою думку, тканина "гусяча лапка" - це одна з найкращих обшивок для E30. Хоча, було дуже багато різних варіантів та комбінацій текстур та кольорів.

    Був навіть варіант із захистом нижньої частини - для спеціальних автомобілів. У мене такого нема - просто для інформації.
    Обшивка дверей передніх


    Це металева накладка, що кріпиться поверх обшивки. Вже не доступна для замовлення. Фото з інету.




    Деталь №1 - Захист нижньої частини обшивки дверей передніх, лівий (51 41 1 952 005)
    Деталь №1 - Захист нижньої частини обшивки дверей передніх, правий (51 41 1 952 006)

    Дверний карман




    Деталь №1 - карман на двері SCHWARZ, лівий (51 41 1 911 191) та правий (51 41 1 911 192) - чорного кольору. Я вже раніше писав, що кармани різних кольорів в ETK мають різні номери, але по факту на всіх карманах, не залежно від їх кольору, вказаний номер для карманів чорного кольору. Не розумію чому так...
    Деталь №2 - кліпса (51 41 1 870 718) - по 9 шт. на кожні передні двері.
    Деиаль №3, №4 - кліпса з двох частин. Зручніше і дешевше використовувати кліпси №2.
    Деталь №5 - гвинт M4X12-Z3 (07 11 9 906 813) - по 2 шт. на кожні передні двері. В деяких випадках замість гвинтів можуть використовуватись саморізи.
    Деталь №6 - прокладочна шайба (51 41 1 805 353) - по 2 шт. на кожні передні двері.
    Деталь №7 - втулка D=11MM (51 41 1 911 964) - по 1 шт. на кожні передні двері. Декоративна втулка кнопки замка.
    Деталь №8 - ковпачок SCHWARZ (51 41 1 869 871) - по 1 шт. на кожні передні двері. Чорна заглушка в отвір склопідйомника - використовується для електросклопідйомників. Буває різних кольорів.
    Деталь №9 - монетниця SCHWARZ (51 41 8 110 033) Чорна монетниця, вставляється в карман. Буває різних кольорів. У мене поки що її нема.

    До обшивки прикріплюємо шумоізоляцію. Вставляємо карман в пази на обшивці та прикручуємо його до обшивки. Вставляємо декоративну втулку кнопки замка та заглушку склопідйомника. З внутрішньої сторони вставляємо по 9 кліпс в отвори в обшивці.


    Я вже писав, що спочатку приклєїв шумоізоляцію із войлоку, але вона виявилась занадто товстою, тому довелось замінити її на оригінальну шумоізоляцію із тонкого паралону.


    До речі, я її закріпив скобами, без клею - так простіше.


    Підлокітник передній


    Деталь №1 - підлокітник передній SCHWARZ лівий (51 41 1 911 181) та правий (51 41 1 911 182) Чорна дверна ручка. Буває різних кольорів.

    Деталі підлокітника




    Деталь №1 - саморіз ST4,8X45 (07 11 9 906 771) - по 2 шт. на кожні передні двері. Нижнє кріплення підлокотника.
    Деталь №2 - прокладочна шайба (07 11 9 936 439) - по 2 шт. на кожні передні двері.
    Деталь №3 - гайка (51 41 1 873 255) - по 3 шт. на кожні передні двері. Пластикова вставка в двері.
    Деталь №4 - саморіз ST4,8X25  (07 11 9 907 750) - по 1 шт. на кожні передні двері. Верхнє кріплення підлокотника.
    Деталь №5 - накладка SCHWARZ (51 41 1 903 734) - 1 шт. тільки на пасажирські передні двері. Чорна заглушка в підлокотник. Буває різних кольорів.

    Защьолкуємо пластикові вставки №3 у спеціальні отвори в дверях. Краще це зробити до поклейки плівки на двері. Вставляємо обшивку в затискачі внутрішньої накладки з ущільнювачем скла так, щоб тяга замка вийшла з отвору декоративної вставки. Вирівнюємо обшивку та защьолкуємо всі кліпси по її периметру. Вставляємо підлокотник в паз на кармані, та зміщаємо його назад так, щоб у верхній частині він своїм гачком зайшов за корпус дверей. Прикручуємо підлокотник трьома саморізами, та вставляємо праворуч заглушку, а ліворуч кнопку регулювання дзеркал. Вставляємо в пази декоративну рамку ручки відкривання дверей, та зміщаємо її до упору назад. Накручуємо кнопку на тягу замка.






    Ліворуч аналогічно.
    Вставляємо в лівий (або в правий) карман монетницю, якщо вона є ;)
    Обшивки передніх дверей встановлено. Переходимо до задніх.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1057 : 15 Февраля 2024, 12:43:48 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_106. ЕТК_51_Оснащення кузова. Обшивка дверей задніх

    Двері вже заклеєні плівкою.
    Встановлюємо обшивки задніх дверей.

    Обшивка дверей задніх




    Деталь №1 - Обшивка дверей задніх, ліва, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 42 1 967 179) - чорна "гусяча лапка".
    Деталь №1 - Обшивка дверей задніх, права, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 42 1 967 180) - чорна "гусяча лапка".

    Дана обшивка була доступна з 85 по 87 рік для машин з 6-циліндровими двигунами - це повністю відповідає моїй нинішній комплектації. На мою думку, тканина "гусяча лапка" - це одна з найкращих обшивок для E30. Хоча, було дуже багато різних варіантів та комбінацій текстур та кольорів.

    Деталі обшивки дверей




    Деталь №1, №2 - кліпса з двох частин. Зручніше і дешевше використовувати кліпси №3.
    Деталь №3 - кліпса (51 41 1 870 718) - по 10 шт. на кожні задні двері.
    Деталь №4 - втулка D=11MM (51 41 1 911 964) - по 1 шт. на кожні задні двері. Декоративна втулка кнопки замка.
    Деталь №5 - ковпачок SCHWARZ (51 41 1 869 871) - по 1 шт. на кожні задні двері. Чорна заглушка в отвір склопідйомника - використовується для електросклопідйомників. Буває різних кольорів. Заглушки різних кольорів в ETK мають різні номери, але по факту на чорній заглушці вказаний номер (51 41 1 869 870), якого взагалі нема в ETK. Не розумію чому так...
    До речі, про заглушки. На передніх дверях вони у мене були і раніше, тому там я їх просто поставив на їх місця. На задніх дверях у мене раніше були ручні склопідйомники, і виявилось, що заглушка не влазить у ці отвори. Ліворуч - передня обшивка, праворуч - задня.


    Для установки заглушки потрібно збільшити отвір в обшивці по контуру з маленьких отворів. Чому не зробили заглушку по розміру заводського отвору? Тому, що тоді вона буде упиратися в корпус електроприводу. А так вона стає навколо нього.




    Хоча, мабуть, це актуально тільки для "тросикових" електросклопідйомників.
    Я вже давно купив пару заглушок для задніх обшивок, але, як виявилось, це не оригінальні заглушки. Зовні вони однакові, але для них потрібно робити ще більші отвори.




    Тому довелось купувати ще одну пару оригінальних заглушок. Вирізаємо отвір та встановлюємо.






    До речі, для кнопки склопідйомника також потрібно вирізати в обшивці прямокутний отвір по заводській розмітці.

    Я вже писав, що спочатку приклєїв шумоізоляцію із войлоку, але вона виявилась занадто товстою, тому довелось замінити її на оригінальну шумоізоляцію із тонкого паралону.
    До речі, я її закріпив скобами, без клею - так простіше.


    Підлокітник задній




    Деталь №1 - підлокітник задній SCHWARZ лівий (51 42 1 916 545) та правий (51 42 1 916 546) Чорна дверна ручка. Буває різних кольорів.
    Деталь №2 - саморіз ST4,8X45 (07 11 9 906 771) - по 2 шт. на кожні задні двері. Кріплення підлокітника.
    Деталь №3 - прокладочна шайба (07 11 9 931 044) - по 2 шт. на кожні задні двері.
    Деталь №4 - гайка (51 41 1 873 255) - по 2 шт. на кожні задні двері. Пластикова вставка в двері.
    Деталь №5 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - по 1 шт. на кожні задні двері.
    Деталь №6 - прокладочна шайба (51 41 1 805 353) - по 1 шт. на кожні задні двері.

    До обшивки прикріплюємо шумоізоляцію. Прикручуємо одним саморізом підлокітник до обшивки. Вставляємо декоративну втулку кнопки замка та заглушку склопідйомника. З внутрішньої сторони вставляємо по 10 кліпс в отвори в обшивці.


    Защьолкуємо пластикові вставки №4 у спеціальні отвори в дверях. Краще це зробити до поклейки плівки на двері. Вставляємо обшивку в затискачі внутрішньої накладки з ущільнювачем скла так, щоб тяга замка вийшла з отвору декоративної вставки. Витягаємо роз'єм кнопки склопідйомника через отвір в обшивці, вирівнюємо обшивку та защьолкуємо всі кліпси по її периметру. Підключаємо кнопку та встановлюємо її в отвір. Вирівнюємо та прикручуємо підлокітник двома саморізами. Вставляємо в пази декоративну рамку ручки відкривання дверей, та зміщаємо її до упору назад. Накручуємо кнопку на тягу замка (зроблю це пізніше після установки однієї цікавої штуки ;) ).






    Ліворуч аналогічно.
    Обшивки задніх дверей встановлено.
    По боках залишилось встановити тільки пластикові обшивки передніх динаміків.
    « Последнее редактирование: 15 Февраля 2024, 13:06:12 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1058 : 15 Февраля 2024, 15:28:44 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_107. ЕТК_51_Оснащення кузова. Бічна обшивка простору для ніг

    Отже, по боках залишилось встановити тільки пластикові обшивки передніх динаміків. Тут все дуже просто, але в ETK цьому присвячено чомусь аж два практично однакових підрозділи.
    Бічна обшивка простору для ніг
    Бічна обшивка простору для ніг




    Деталь №1 - бічна обшивка передня ANTHRAZIT ліва (51 43 1 942 971) та права (51 43 1 942 972). Чорна пластикова обшивка. Бувають різних кольорів.
    Деталь №2 - саморіз ST4,2X16 (07 11 9 906 749) - 2 шт.
    Деталь №3 - розпірна гайка ST 4.8 WEISS (63 17 1 367 868) - 2 шт. Пластикова закладна гайка. В моєму випадку не використовуються - замість них металеві листові гайки..

    До 85 року ці обшивки були зроблені із такої ж тканини, як і килим на підлозі, і просто приклеювались до кузова. При цьому, передні динаміки ставилися поверх обшивки і закривались такими ж сітками, як і задні. Для кріплення динаміків, замість пластикових розпірних гайок,  використовувались металеві листові гайки. Фото з інету, для прикладу:






    Так як у мене машина в оригіналі 84 року, а в збірці я притримуюсь комплектації 85 року, то кріплення динаміків та обшивок у мене передбачене на металевих листових гайках, а не на пластикових розпірних гайках (№3). А самі обшивки вже зразка 85 року - чорні пластикові накладки, що одночасно служать і сітками динаміків.


    Обшивка кріпиться разом з динаміком, але лише на один нижній передній саморіз.


    Почистив та приклеїв войлочну шумоізоляцію на них. Знімаємо ущільнювач дверей, ставимо та прикручуємо обшивку, потім притискаєм її по контуру дверей дверним ущільнювачем.


    Ліворуч аналогічно, але потрібно ще попередньо зняти ручку відкривання капота, встановити обшивку, та прикрутити ручку на місце.

    Отже, двері повністю зібрані, всі бічні накладки встановлені.


    Чекаю на новий потолок, почав встановлювати люк.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1059 : 15 Февраля 2024, 18:02:47 »
  • 0
  • 0

  • Когда прикручиваю боковые панели, каждый раз переживаю, что саморезом проткну динамик. Никакой чёткой центровки панели по отверстию нет, снизу отжимает ковёр, спереди слева жгут проводов, поэтому...
    Та же самая проблема с попаданием винтов для ручки капота)))
    Понятно, что руки из....))))))))))))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1060 : 15 Февраля 2024, 21:08:18 »
  • 0
  • 0

  • Нє, ну я тож акуратно саморіз вставляю, але наче норм попадає - по дверному пройому рівняєш просто і усьо )

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1061 : 23 Февраля 2024, 10:02:08 »
  • 0
  • 0

  • Красотища какая....
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1062 : 27 Февраля 2024, 21:03:25 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_108. ЕТК_54_Люк с под.-сдв. кришкою и скл. верх. Підйомно-здвижна кришка люка/Рама люка

    Отже, починаю збирати люк та обшивку потолка. Вони пов'язані між собою, тому має бути певна послідовність у їх збірці.
    Про установку шумоізоляції та водовідвідних шлангів люка я вже писав раніше. Продовжу про сам люк.
    Люк с под.-сдв. кришкою и скл. верх

    Спочатку потрібно підготувати кришку люка та її рамку.
    Підйомно-здвижна кришка люка/Рама люка




    Деталь №1 - кришка (54 12 1 906 710) Кришки дуже часто ржавіють в місці кріплення та по контуру під ущільнювачем. Моя кришка, порівняно, добре збереглась. Хоча я купив іншу кришку, але моя виявилась в кращому стані. Тому просто частину ребра з донорської кришки вварили між бічними кріпленнями в мою кришку. Шумоізоляція теж збереглась в нормальному стані - так її і залишив.


    Деталь №2 - ущільнювач по периметру люка L=2580MM (54 12 1 903 725) Може бути встановлений або ущільнювач №2, або ущільнювачі з двох частин №3 та №4. Від чого це залежить, не зрозуміло, можливо просто від наявності на складі. В моєму випадку ущільнювач з двох частин.
    Деталь №3 - ущільнювач кришки люка передній L=930MM (54 12 8 106 928)
    Деталь №4 - ущільнювач кришки люка задній L=1650MM ( 54 12 1 906 999)


    Ущільнювач просто надівається на ребро по периметру кришки. Він має "бархатну" поверхню, але вона майже вся вже стерлась. Можна замовити новий, але він коштує не мало. І навіть новий ущільнювач не буде герметичним. Та й не повинен бути - він просто закриває щілину між люком та дахом, і в будь-якому разі пропускає воду. Саме тому в кузові і передбачена дренажна система люка. Отже, мій ущільнювач в нормальному стані, то ж залишив його. Але додатково місце його посадки обробив восковим герметиком, щоб в подальшому зберегти кришку від корозії.
    Кришка готова до установки, але буде встановлена, звісно, після установки механізму люка.

    Тепер підготуємо раму люка з обшивкою.


    Деталь №5 - рама люка (54 12 1 906 686)
    Деталь №6 - чомусь не вказана в ETK, але судячи з усього, це обшивка кришки люка. Може бути трьох кольорів:
    GRAU - сіра
    QUARZ - світло-бежева, для комплектації Edition
    ANTHRAZIT - чорна, для комплектації M-Technic
    Деталь №7 (№5+№6) - потолочна рама з тканевою обшивкою.
    Моя була сіра, але я її пофарбував у чорний колір.


    Спочатку було добре, але потім вона частково втратила колір. Тому обшивка буде нова, але про неї пізніше.
    Деталь №8 - скоба (54 12 1 848 635) - 6 шт. Для кріплення рами до кришки люка. На моїй кришці були ще антискрипні прокладки на скоби, які не вказані в ETK.

    Деталь №9 - з'єднувальний елемент лівий (54 12 1 857 141) та правий (54 12 1 857 142). Для кріплення водовідводної планки до рами.
    Деталь №10 - пустотіла заклепка A3X0,5X6-ST (07 11 9 949 614) - 2 шт. Вже не доступна до замовлення. Замінив їх звичайними заклепками 3,2x6.

    Деталь №11 - сухарь (54 12 1 933 905) - 2 шт.
    Деталь №12 - планка водовідвідна (54 12 1 837 094)
    Деталь №13 - пустотіла заклепка A3X0,5X4-ST (07 11 9 949 613) - 2 шт. Вже не доступна до замовлення.
    Планка в зборі з приклепаними сухарями (№11+№12+№13).

    Деталь №14 - опорний кронштейн (54 12 1 934 933) - 2 шт.




    Опорні кронштейни надіваються на планку.


    Саме таким чином:


    До них приєднуються тяги №9 та №10. Але спочатку потрібно приклепати їх до рами. В свою чергу, це можна робити тільки після встановлення обшивки. Саме така послідовність.
    Встановлюємо скоби з прокладками в раму.


    Ще нюанси про саму раму. На фото видно три гумових деталі, які не вказані в ETK - вони йдуть однією деталлю разом з рамою. Перед фарбуванням я їх зняв, то ж приклеюю на місце.
    В задній частині зверху - круглий гумовий шнур.




    В передній та задній частині знизу - гумові накладки.


    Отже, рама готова до установки обшивки.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1063 : 29 Февраля 2024, 13:10:54 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_109. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання даху, панель потолка, поручень (ч.1)

    Щоб продовжити установку механізму люка, потрібно спочатку встановити обшивку потолка, тому що вона по периметру люка притискається його деталями.
    Але площадку приводу та направляючі трубки тросів, звісно що, потрібно встановити до установки обшивки. Тому вона вже є на фото, але напишу про неї наступного разу. По факту, як я вже казав, люк та потолок встановлюється разом.
    Але зараз мова буде лише про обшивку потолка.
    Оснащення кузова

    Облицювання даху, панель потолка, поручень




    Деталь №1 - накладка потолка передня (51 44 1 884 197). Буває для машин без люка, з ручним люком та з електро люком. Крім того, ще для машин з блоком бортової системи контролю та без нього. То ж варіантів комбінацій багато.
    У мене топовий варіант - для електро люка, та з блоком бортової системи контролю. В нормальному стані, але без одного бокового кріплення.


    Ці пластикові кронштейни не вказані в ETK і йдуть разом з накладкою. Тому довелось їх друкувати на 3D-принтері та приклеювати.


    Заразом підклеїв і тріщини в накладці, та підсилив ці місця склосіткою.


    Деталь №2 - кришка електроприводу люка ANTHRAZIT (51 44 1 864 536). Чорна пластикова заглушка, тільки для електро люка. В мою хтось вклеїв додатковий плафон підсвітки.




    Було не погано, але я замінив цю заглушку на третій салонний плафон - стає ідеально. Покажу після установки.

    Деталь №3 - щиток (51 44 1 900 133). Гумова вставка для салонного дзеркала. Вона має лише один номер, я купив нову, але вона фізично не налазить на товсту ніжку дзеркала з індивідуальними світильниками для читання карт. Не розумію як її встановити... хіба, що розрізати. Якщо у когось є таке дзеркало - там звичайна ця вставка, чи може якась специфічна?


    Деталь №4 - додаткова обшивка, використовується тільки для E30 M3. В інших не використовується.
    Деталь №5 - обшивка потолка з люком. Може бути трьох кольорів:
    GRAU - сіра
    QUARZ - світло-бежева, для комплектації Edition
    ANTHRAZIT - чорна, для комплектації M-Technic
    Я свою сіру обшивку почистив, але не все відмилось, тому вирішив пофарбувати її в чорний колір. Спочатку було добре, але після того, як вона так лежала декілька років, колір частково втратився, з'явились якісь плями, і вигляд став ще гіршим, ніж вона була до цього. :)


    Деталь №6 - чорна тканина для обшивки потолка. Вже не доступна до замовлення. Тому я підібрав схожу по текстурі чорну тканину і замовив нову обшивку по лекалах зі своєї старої обшивки.


    Для порівняння кольору :)


    Деталь №7 - проволочна дуга для люка (54 12 1 904 657) - 1 шт. Для машин без люка (51 44 1 888 167) - 3 шт.
    Деталь №8 - проволочна дуга задня (51 44 1 916 040) - 1 шт. Складається з двох частин - дуга та наконечник.

    Деталь №9 - наконечник (51 44 1 913 099) - 2 шт. Гумова вставка. Для машин без люка - 6 шт.
    Деталь №10 - наконечник (51 44 1 916 081) - 2 шт. Гумова вставка. По факту - абсолютно аналогічна №9.
    Деталь №11 - не використовується.
    Деталь №12 - поручень (51 16 1 888 099) - 3 шт. Встановлюються на пасажирських місцях. Задні мають гачок для речей. Але він не вказаний в ETK. Кожен поручень має по дві декоративні кришки, які також не вказані в ETK.
    Деталь №13 - саморіз ST4,8X25 (07 11 9 907 750) - 8 шт. Для задніх поручнів.
    Деталь №13 - саморіз ST4,8X19 (07 11 9 907 790) - 4 шт. Для переднього пасажирського поручня.
    Деталь №14 - прокладка (51 16 1 807 239) - 2 шт. Чорні тонкі проставки для переднього пасажирського поручня.
    Деталь №14 - прокладка (51 16 1 911 179) - 4 шт. Білі товсті проставки для задніх поручнів.
    Деталь №15 - саморіз ST3,9X28 (07 11 9 907 931) - 2 шт. Для кріплення накладки потолка (№1)
    Деталь №16 - листова гайка ST3,9X28 (51 13 1 914 097) - 2 шт. Для кріплення накладки потолка (№1)

    Встановлюємо проставки для поручнів - вони просто защьолкуються в отвори в кузові.
    Чорні тонкі для переднього поручня


    Білі товсті для задніх поручнів. Також ззаду вставляємо гумові вставки для проволочних дуг.


    Можна починати встановлювати обшивку потолка.
    Але є ще одне доповнення. Про установку шумоізоляції люка я писав дуже давно. Так от, за цей час вона трохи провисла, тому я вирішив її зняти і трохи посилити місця кріплень та заклеїти тріщини в ній полімерним клеєм із склосіткою. Додатково приклеїв по периметру двосторонній скотч.


    Встановив - тепер вона тримається значно краще, і не буде провисати ти створювати посторонні звуки при їзді.


    Тепер точно все готово до установки обшивки потолка.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1064 : 29 Февраля 2024, 14:54:46 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_109. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання даху, панель потолка, поручень (ч.2)

    Тепер про саму установку обшивки потолка.
    Отже, обшивка пошита по лекалах із моєї старої обшивки, але трохи із запасом по периметру - про всяк випадок! ;) Тим більше, що я це роблю вперше. Зазвичай, кажуть, що потрібен помічник, щоб натягувати обшивку з двох сторін одночасно, але я впорався і сам. Виявилось, що це не так вже й складно, як здається! ;)
    Для установки потрібен клей для тканини та декілька тонких пензлів. Я купив клей Mastek EUROFIX 122 - дуже ним задоволений - швидко застигає і міцно тримає. Але майже не лишає шансів на помилку - відклеїти буде проблемно... :) Тканина з паралоновою підкладкою, тому мастив клей в два шари. Вистачило половини банки.
    Також потрібні канцелярські біндери, - штук 25-30 мінімум, гострі ножиці та маркер.


    Так як я роблю це вперше, то почав з найпростішого - обшивка рами люка. Кладемо раму на заготовку з тканини, вирівнюємо, загортаємо краї тканини, підрізаємо при необхідності, та приклеюємо - все просто! :) Спочатку середні ребра, потім перед та зад, потім боковини. На кутах потрібно робити по два розрізи - так зручніше заклеювати зовнішні кути.


    Тепер можна приклепати тяги водовідвідної планки - я про це писав раніше.


    Важливо не переплутати ліву та праву тяги та правильно їх встановити. Саме так:




    Обшивка рами люка готова до установки. Але встановлюватися буде разом із механізмом люка.


    Нарешті, починаємо встановлювати обшивку потолка. Вставляємо проволочні дуги в обшивку, та встановлюємо передню дугу в гумові наконечники.




    "Підвішуємо" обшивку, та вирівнюємо по центру салону.


    По місцю робимо два прорізи в обшивці напроти металевих скоб. Надіваємо обшивку на скоби разом із дугою, та притискаємо скобами до кузова.




    Задня дуга складається із двох частин - дуга та наконечник.


    Чому так зроблено - я не дуже розумію. Мабуть простіше було б зробити просто дугу, як і передня.
    З одного боку вставляємо дугу в наконечник.


    З іншого боку надіваємо металевий наконечник на дугу та вставляємо в гумовий наконечник.


    Рівняємо дугу, щоб вона попала в паз на шумоізоляціі, вирівнюємо обшивку по центру салону.


    Розтягуємо обшивку по даху, вирівнюємо її по периметру, та закріплюємо біндерами.




    Клеїти починаємо із заднього скла - верх та боковини.


    Потім задні двері - з одного боку фіксуємо обшивку біндерами, а з іншого боку натягуємо, підрізаємо та приклеюємо, притискаючи біндерами.




    Клей застигає доволі швидко, тому через 5-7 хвилин біндери можна знімати і притиснути обшивку ущільнювачем.


    Тепер з протилежного боку натягуємо, підрізаємо та приклеюємо, притискаючи біндерами.


    Далі натягуємо задню частину люка. Внутрішні кути заклеїти важче, ніж зовнішні кути на обшивці кришки, - залишаються щілини між розрізами. Тому, щоб не було видно жовту шумоізоляцію, я на кути приклеїв чорні смужки антискрипу. До речі для фіксації обшивки на цих кутах потрібно ще декілька дуже великих біндерів.


    Натягуємо та приклеюємо. В таких місцях біндери треба швидко знімати, або взагалі їх не використовувати - щоб від них не лишилось слідів на видимій поверхні тканини.


    Тепер натягуємо обшивку на передніх дверях, аналогічно заднім.


    Потім приклеюємо по верху лобового скла. Після цього натягуємо боковини люка та його кути. Кути - сама важка частина, - потрібно так натягнути, щоб закрити видиму частину, і при цьому не розірвати тканину по її розрізу. Дуже акуратно.


    Готово!


    Залишились дрібниці. Підрізаємо залишки на задньому та лобовому склі.




    Встановлюємо все, що ставиться поверх обшивки. Тут головне - не промахнутися з прорізом! :)
    Прикручуємо передній поручень.


    Прикручуємо задні поручні та встановлюємо плафони салонного світла. Прорізи краще робити H-подібної форми. Попередньо сто разів перевіривши! :)


    Прикручуємо задні ремені безпеки.


    Встановлюємо гачки для сонцезахисної штори. Прорізи краще робити H-подібної форми. Попередньо сто разів перевіривши! :)


    Задня полка знову на своєму місці, штора тепер піднімається.




    Останній розріз, - для салонного дзеркала, але тут вже не так критично - він закривається передньою накладкою потолка.


    До речі, накладка може бути встановлена тільки після установки та регулювання механізму приводу та тросів люка, тому її поки ще не встановлював.

    В цілому, як на мене, то вийшло доволі добре. Тим більше, для першого разу! :)




    Разом з обшивкою кришки - поки що просто поклав її зверху.


    Отже, обшивку потолка встановлено. Тепер можна встановлювати механізм люка та лобове і заднє скло. Наступного разу напишу про люк.