Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 390026 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +624/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4069
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1095 : 28 Марта 2024, 13:59:48 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_121. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Вимикач

    Готуємо всі кнопки до установки.

    Вимикач




    Деталь №1 - вимикач аварійної сигналізації (61 31 1 367 340). Кнопка в базовій комплектації, має підсвітку. При активації починає світитись більш яскраво.
    Деталь №2 - вимикач обігріву заднього скла (61 31 1 376 036). Кнопка в базовій комплектації. Більш ранні кнопки зеленого кольору, пізні жовтого. Підсвітки не мають. При активації починає світитись.

    Деталь №3 - вимикач кондиціонера (61 31 1 372 051). Опційна кнопка. Кнопка кондиціонеру синього кольору, кнопка рециркуляції жовтого кольору. Підсвітки не мають. При активації починає світитись.
    Деталь №4 - вимикач кондиціонера. Для E30 не використовується. Кнопка кондиціонеру синього кольору. Підсвітки не має. При активації починає світитись.
    Деталь №5 - вимикач вентилятора (61 31 1 381 201). Перемикач режимів швидкості вентилятора обігрівача. Більш ранні мають три швидкості, пізні чотири.
    Деталь №6 - кріплення вимикача вентилятора (64 11 8 362 900)
    Піктограми на кнопці потрібно буде відновити.

    Деталь №7 - автоматичний запобіжник (61 31 1 370 724). Після рестайлінгу має іншу форму корпусу (61 31 1 369 375). Опційна кнопка. Підсвітки взагалі не має. Відключає живлення всіх електросклопідйомників вручну, або автоматично при перенавантаженні.

    Деталь №8 - вимикач задніх електросклопідйомників (61 31 1 385 796). Опційна кнопка. Підсвітки взагалі не має. Відключає живлення кнопок задніх електросклопідйомників, розташованих на дверях.
    Деталь №9 - вимикач електросклопідйомників без підсвітки (61 31 1 367 373), або з підсвіткою (61 31 1 377 905) - 6 шт. Використовується і для електролюка - 1 шт. Опційна кнопка. Підсвітка працює постійно при увімкненому запалюванні.

    Ліворуч з підсвіткою, праворуч без підсвітки:

    На фото праворуч кнопка задньої електрошторки для E32/E34. Я не впевнений чи використовувалася саме вона для E30 - в EBA про це не сказано. Можливо, для цього використовувалася звичайна кнопка склопідйомника (№9), але мені кнопка електрошторки більше подобається.
    Деталь №10 - гніздо прикурювача (61 34 1 367 690)
    Деталь №11 - спіраль розжарювання (61 34 8 648 111)
    Деталь №12 - вставка прикурювача (61 34 1 367 689). З підсвіткою.
    Деталь №13 - лампа 12V 1,2W (63 21 7 167 000) - 1 шт. Підсвітка прикурювача та попільнички.


    Деталь №14, №15 - перемикач режимів АКПП з електронним управлінням. В даному випадку не використовується.

    На фото є ще опційні кнопки підігріву сидінь. Про це я вже писав раніше, тому тут лише про кнопки.

    Більш ранні кнопки підігріву сидінь мають іншу форму та зелену підсвітку при активації. На фото зверху більш пізні кнопки, підсвітки не мають. При активації починають світитись.
    Для підігріву задніх сидінь я використав кнопки E32/E34. Вони на фото знизу - схожі на вигляд, але зовсім різні конструктивно. Мають підсвітку. При активації починають світитись яскравіше.

    Трохи про підготовку кнопок. Для ринку США кнопка обігріву заднього скла має підсвітку, по аналогії з кнопкою аварійної сигналізації.   У мене є дві кнопки - рання зелена (праворуч) та пізня жовта (ліворуч).


    Я помітив, що на пізніх жовтих кнопках є ще один не задіяний контакт (1) та якийсь діод...






    Але в проводці цього контакту нема.


    Не довго думаючи, я додав туди провід від підсвітки! :)


    Але "фокус" не удався! :) Підсвітка не працює. Потім я уважно подивився схему ETM, і зрозумів, що для США там зовсім інша розпіновка та інша  кнопка.


    Тож поки залишив, як було.

    Нюанс по автоматичному запобіжнику електросклопідйомників. До рестайлінгу ця кнопка встановлювалася над магнітолою, біля кнопки аварійної сигналізації. Після рестайлінгу її перенесли в консоль торпеди, до всіх інших кнопок електросклопідйомників. На мій погляд, це більш логічно та зручно. Відповідно, ці кнопки мають різні рамки корпусів. До рестайлінгу кнопка має тонку плоску рамку (праворуч), а після рестайлінгу товсту округлу рамку (ліворуч), як і інші кнопки електросклопідйомників.


    І в завершенні, ще декілька слів про лампи підсвітки кнопок. Мені потрібно було замінити декілька перегорівших ламп. В кнопках електросклопідйомників вони просто вставляються в патрон, а в кнопці електроштори вони припаяні.


    До речі, розібрав всі кнопки електросклопідйомників, та почистив їх контакти - електросклопідйомники стали значно краще працювати.

    Виявилось, що нові лампи світять значно яскравіше і мають білий колір світла. Тому я скористався досвідом свого товариша - пофарбував лампи спеціальним кольоровим лаком - "цапонлак". Він буває різних кольорів. Я купив червоний, жовтий та зелений.


    Отже, робив по рекомендації свого товариша - п'ять разів занурюємо лампу в жовтий лак, просушуючи кожен раз. Потім один раз занурюємо в червоний лак.


    Отримуємо янтарний колір, аналогічний заводській підсвітці. На фото ліворуч лампа після п'яти шарів жовтого лаку, та готовий результат після одного шару червоного лаку на кнопці праворуч.


    Колір світла став янтарним, але вони все-одно світять помітно яскравіше..... ну то вже таке... Покажу після  установки! ;)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1096 : 28 Марта 2024, 16:51:16 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_122. ЕТК_51_Оснащення кузова. Ящик для дрібниць

    Ну, тепер в салоні з електрикою вже наче все закінчено.
    Повертаємось до розділу
    Оснащення кузова

    Спочатку ящик для дрібниць.
    Ящик для дрібниць




    Деталь №1 - ящик для дрібниць ANTHRAZIT (51 16 1 884 243). Стандартно чорного кольору, але в комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору.
    Деталь №2 - петля (51 16 1 916 022)
    Деталь №3 - саморіз ST4,8X16 (07 11 9 916 945) - 3 шт. Для кріплення петлі до ящика.
    Деталь №4 - закладна пластина (51 16 1 848 715) - 3 шт. Для кріплення петлі до ящика.

    Деталь №5 - не використовується.
    Деталь №6 - опорний кронштейн (51 16 1 913 891)
    Деталь №7 - підвіс для ящика (51 16 1 904 471) - 2 шт. Гнучкий ремінець-обмежувач відкривання ящика.
    Деталь №8 - штифт (51 16 1 828 956) - 2 шт. Для фіксації ремінців.

    Деталь №9 - комплект запірного механізму (51 16 1 848 873). Базова ручка відкривання ящика. В даному випадку не використовується.
    Деталь №10 - комплект запірного механізму з кодом (51 16 1 853 004). Ручка відкривання ящика під ключ. Ремкомплект замка (51 16 9 061 387). Про ремонт цього замка я писав у розділі про замки.
    Деталь №11 - комплект запірного механізму з ключем (51 16 1 853 002).
    Деталь №12 - верхня частина запірного механізму (51 16 1 849 472).
    Деталь №13 - гвинт M5X12 (07 11 9 907 627) - 2 шт. Для кріплення ручки до ящика.
    Деталь №14 - пружна шайба (07 11 9 932 0470 - 2 шт. Для кріплення ручки до ящика.

    Деталь №15 - гайка M6 з шайбою (07 14 7 134 319) - 3 шт. Для кріплення петлі до кузова.
    Деталь №16 - кронштейн (51 16 1 913 890). Фіксатор замка.
    Деталь №17 - саморіз B3,9X16MM (51 13 1 879 479) - 2 шт. Для кріплення кронштейна №16 до торпеди.
    Деталь №18 - листова гайка ST6,3-1-ZN (07 12 9 925 727) - 1 шт. Для кріплення кронштейна №16 до кузова.
    Деталь №19 - саморіз ST6,3X16 (07 11 9 916 966) - 1 шт. Для кріплення кронштейна №16 до кузова.
    Деталь №20...23 - не використовується.

    В моєму випадку присутня оригінальна дерев'яна накладка на ящик.


    Пізніше напишу про це окремо.
    Накладка має металеву основу з різьбовими втулками. Кріпиться двома гвинтами М3.


    Прикручуємо ручку із замком, встановлюємо дерев'яну накладку, прикручуємо петлю. А ремінці краще зразу не встановлювати - потім довелось їх знімати знов.


    Ящик для дрібниць в "топовій" комплектації готовий до установки.


    Але ж, спочатку потрібно встановити торпеду! ;)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1097 : 02 Апреля 2024, 16:27:30 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_123. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання панелі приладів

    Нарешті, я дійшов до установки торпеди!
    Облицювання панелі приладів


    Деталі великі, тому всі одразу не помістилися на столі.
    Спочатку сама торпеда:


    Деталь №1 - облицювання панелі приладів (51 45 1 941 532). На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких торпеда була обтягнута натуральною шкірою. Також були варіанти сірого кольору, але зустрічаються надзвичайно рідко. На дизельних машинах торпеда має додаткову шумоізоляцію. Про її поклейку я вже писав раніше в розділі про кондиціонер.
    Деталь №2 - гумовий буфер (51 45 1 917 675) - 2 шт. Гумовий буфер ящика для дрібниць. На фото вони встановлені на торпеді.

    Деталь №3 - скоба (51 45 1 852 827) - 1 шт. Металева кліпса кріплення торпеди по центру під лобовим склом. На деяких машинах, в більшості на турінгах, вона відсутня.
    Деталь №4 - саморіз ST6,3X16 (07 11 9 916 966) - 1 шт. Кріплення торпеди під рульовою колонкою.
    Деталь №5 - листова гайка ST6,3-1 (07 12 9 925 742) - 1 шт. Кріплення торпеди під рульовою колонкою.
    Деталь №6 (№24) - гайкотримач M6 (51 45 1 885 649) - 4 шт. Кріплення торпеди по боках.
    Деталь №7 (№23) - болт M6X12 (07 11 9 904 459) - 4 шт. Кріплення торпеди по боках.


    Підрульовий кожух та облицювання ящика для дрібниць:


    Деталь №8 - облицювання ліве нижнє ANTHRAZIT (51 45 1 917 355). На більшості машин чорного кольору. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з регулятором нахилу фар та місцем для гонгу бортового комп'ютера. Також суттєво відрізняється для машин з подушкою безпеки. Для дизельних машин має додаткову шумоізоляцію. В моєму варіанті - з регулятором нахилу фар та місцем для гонгу бортового комп'ютера, і з додатковою "дизельною" шумоізоляцією.
    Деталь №9 - облицювання праве нижнє (51 45 1 906 932). Пластиковий щиток, що закриває корпус обігрівача.
    Деталь №10 (№16) - листова гайка B3,9 (51 13 1 914 097) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
    Деталь №11 - саморіз ST3,9X16 (07 11 9 906 745) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
    Деталь №12 - запірна кліпса (51 45 1 914 869) - 3 шт. Кріплення кожуха (№1) до торпеди. В ETK чомусь вказано три різні номери, різних кліпс, - але правильний саме цей номер. Одна кліпса взагалі не вказана - та, що фіксує кожух до рульової колонки (51 71 1 916 197) - на фото її видно.
    Деталь №13 - кронштейн (51 45 1 906 532), Кріплення кожуха внизу до рульової колонки.

    Деталь №14 - щиток ящика для дрібниць (51 16 1 911 985). Пластиковий щиток, що закриває ЕБУ Motronic.
    Деталь №15 - саморіз ST3,9X13 (07 14 7 202 502) - 2 шт. Кріплення щитка до торпеди.
    Деталь №16 (№10) - листова гайка B3,9 (51 13 1 914 097) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
    Деталь №17 - запірна кліпса (51 71 1 916 197) - 2 шт. Кріплення щитків.

    Деталь №18 - накладка облицювання панелі приладів (62 11 1 370 657). Пластикова накладка.
    Деталь №19...21 - не використовується.
    Деталь №22 - гайка (62 14 8 480 019) - 2 шт. Алюмінієва гайка для кріплення накладки.
    Деталь №25 - плафон підсвітки ящика для дрібниць.
    Деталь №26...35 - тільки для кожуха з подушкою безпеки. В даному випадку не використовуються.
    Деталь №36 - я не впевнений, але можливо це аналог скоби №3.

    Отже, починаємо установку з торпеди. Встановлюємо скобу №3 по центру в торпеду.


    Вона повинна попасти у спеціальний кронштейн під лобовим склом.


    Встановлюємо закладні гайки №6 по боках в кронштейни на кузові.


    До них торпеда кріпиться своїми боковими кронштейнами.


    Кронштейн для кріплення торпеди під рульовою колонкою із закладною під саморіз. Над рульовою колонкою клеїмо на торпеду смужку "антискрипу".


    Кріпиться до цього кронштейна на кузові.


    На торпеді внизу по центру є ще один кронштейн, але про нього напишу пізніше - до нього кріпиться консоль торпеди.


    Отже, всі воздуховоди та сопла вже встановлені в торпеду, -  то ж засовуємо її на її місце, так, щоб защьолкнути кліпсу під лобовим склом. Довелося знімати накладки передніх стійок даху, бо вони заважали. Заразом поклеїв на них внизу смужки "антискрипу". Зручніше робити це з помічником, але я завжди ставлю сам... трохи не зручно, але поставив.
    Важливо! Перед установкою торпеди, обов'язково встановити пластикове облицювання рульової колонки. Інакше, потім його не вийде встановити. Знаю це з першого свого досвіду установки торпеди - довелось знов знімати! :)


    Ліворуч разом із торпедою прикручується кронштейн кріплення ЕБУ ABS (про це я писав раніше). Фіксуємо торпедну проводку хомутом на кронштейні торпеди.


    Під рульовою колонкою разом із торпедою прикручується другий кронштейн кріплення ЕБУ ABS (про це я писав раніше). На нього встановлюється та підключається реле ABS.


    Встановлюємо на кронштейни та підключаємо ЕБУ ABS. Компактно укладаємо всю проводку.


    Над ЕБУ ABS встановлюється ЕБУ подушки безпеки. Але, судячи з усього, для нього потрібно встановити якісь свої кронштейни. У мене їх поки що нема, тому встановлю його пізніше... Все одно підключати його не буду.


    Фіксуємо хомутами джгути над панеллю приладів, виводимо всі роз'єми, що йдуть до панелі приладів.


    Далі фіксуємо хомутами всі джгути проводки, крім проводки магнітоли та роз'ємів кнопок, під центральним воздуховодом.


    Праворуч разом із торпедою прикручується кронштейн ЕБУ Motronic.


    Над ящиком для дрібниць прикручується другий кронштейн ЕБУ Motronic. Але спочатку до нього потрібно прикрутити кронштейн ЕБУ круїз-контролю, та встановити сам блок ЕБУ.


    Потім все в зборі засунути під торпеду та прикрутити до кронштейна на кузові та торпеди. Встановлюємо ЕБУ Motronic, прокладаємо проводку та підключаємо всі роз'єми.


    Підключаємо плафон підсвітки в щитку, кнопку підсвітки, встановлюємо пластикові щитки, кріпимо їх саморізами до торпеди та між собою кліпсами.


    Встановлюємо ремінці ящика для дрібниць.


    Прокладаємо проводку через спеціальний отвір до роз'єму ліхтарика, щоб вона не затискалась при закриванні ящика.
    У мене там ще проходить проводка до антирадару ;)


    Підвішуємо ящик на ремінці. Прикручуємо петлю ящика до шпильок на кузові та регулюємо її, щоб замок нормально закривався. Встановлюємо ліхтарик (82 11 9 413 237).

    Переносна лампа з підзарядкою



    Ящик для дрібниць встановлено.


    Встановлюємо центральну рамку з регуляторами обігрівача, підключаємо магнітолу бортовий комп'ютер та кнопки.


    Праворуч все встановлено. Навіть, антирадар! :)


    Надіваємо пластиковий кронштейн на підрульовий кожух. На фото видно додаткову "дизельну" шумоізоляцію.


    Защьолкуємо кронштейн на трубу рульової колонки, вставляємо торець кожуха між металевих пластин на моторному щиті. Встановлюємо в кожух гонг бортового комп'ютера, підключаємо регулятор фар та його підсвітку. Кріпимо кожуж трьома кліпсами до торпеди та однією кліпсою до рульової колонки.
    Встановлюємо та підключаємо вмикач світла на прикручуємо двома гайками накладку під панеллю приладів.


    Торпеда встановлена. Тепер встановлюю її консоль.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1098 : 02 Апреля 2024, 18:37:00 »
  • 0
  • 0

  • Как всегда - на высоте!
    Наконец увидел эту пресловутую центральную клипсу))))
    Когда увидел крупную фотку боковой накладки, вспомнил, что на торпедо как раз скобы-крючки, которые надо завести под эти накладки, поэтому их надо ставить позже торпедо. Потом прочёл, что ты так и сделал)
    По поводу пластика на рулевой - может у меня там всё уже разъ....., но верхнюю часть пластика при установленном торпедо снять сложно, но можно. По-моему, достаточно отпустить левые боковые болты, и тот что на рулевом кронштейне.
    Записан

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1099 : 03 Апреля 2024, 11:52:20 »
  • 0
  • 0

  • Как обычно, круть....
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1100 : 04 Апреля 2024, 12:33:15 »
  • 0
  • 0

  • Как всегда - на высоте!
    Наконец увидел эту пресловутую центральную клипсу))))
    Когда увидел крупную фотку боковой накладки, вспомнил, что на торпедо как раз скобы-крючки, которые надо завести под эти накладки, поэтому их надо ставить позже торпедо. Потом прочёл, что ты так и сделал)
    По поводу пластика на рулевой - может у меня там всё уже разъ....., но верхнюю часть пластика при установленном торпедо снять сложно, но можно. По-моему, достаточно отпустить левые боковые болты, и тот что на рулевом кронштейне.
    Ту кліпсу було б значно простіше защьолкувать до установки лобового скла )
    З накладками стійок, думав шо вийде на***ть судьбу, але не вийшло - довелось їх знімать ! ))
    Я коли перший раз торпеду ставив, то навпаки спец не ставив ті щитки, щоб не заважали... А коли торпеда вся була зібрана і підключена почав їх ставить.... і дуже розстроївся, коли поняв, шо хрєн я їх так поставлю!... ))) Відкручував торпеду і припіднімав її , шоб засунуть той клятий кожух! Пів ночі продовбався! )) Але запам'ятав! )))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1101 : 04 Апреля 2024, 12:34:32 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_124. ЕТК_51_Оснащення кузова. Відділ для дрібних речей

    Встановлюємо консоль торпеди.
    Відділ для дрібних речей




    Деталь №1 - відділ для дрібних речей (51 16 1 941 830). На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких консоль була обтягнута натуральною шкірою. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з вирізами для кнопок електросклопідйомників передніх та / або задніх. Також  відрізняється розташуванням цих кнопок для до рестайлінгу та після рестайлінгу. Для дизельних машин має додаткову шумоізоляцію. В моєму варіанті - з вирізами для передніх та задніх електросклопідйомників, і з додатковою "дизельною" шумоізоляцією.
    В мою консоль був вмонтований амперметр, але після установки кондиціонера, за консоллю не залишилось місця для нього, і він упирався в кондиціонер. Тому довелось міняти консоль. Пощастило знайти її в ідеальному стані, але для рестайлінгу.


    Довелось вирізати в ній отвори для всіх кнопок. Добре, що на внутрішній частині є заводські виштамповки по яких потрібно різати.


    Ліворуч консоль після рестайлінгу - на ній передбачені місця для всіх шести кнопок електросклопідйомників, включно з кнопкою автоматичного запобіжника. Праворуч консоль до рестайлінгу - на ній передбачені місця тільки для п'яти кнопок електросклопідйомників, але без кнопки автоматичного запобіжника. Вона встановлюється над магнітолою праворуч.


    Помітно, що на фото ліворуч, кнопки більше зміщені назад.


    Але це ще не все. При наявності телефону із системою "handsfree", по заводській інструкції EBA, мікрофон встановлюється на місце кнопки кондиціонера. Але при наявності ще і кондиціонера, є "план B" - мікрофон врізається в консоль по шаблону з інструкції. Отже, ріжемо далі! :)






    Всі отвори вирізані, мікрофон встановлено, по місцях стикування з торпедою, та центральною консоллю проклеєні смужки "антискроипу".




    Так як на торпеді та на підрульовому кожусі у мене встановлена додаткова оригінальна "дизельна" шумоізоляція, то і консоль перетворюємо в "дизельну"! ;)




    Деталь №2 (№3+№4) - попільничка передня ANTHRAZIT (51 16 1 904 808). Були ексклюзивні комплектації, в яких попільничка була обтягнута натуральною шкірою чорного, сірого або коричневого кольору.
    Деталь №3 - попільничка передня (51 16 1 911 696). Складається з декількох деталей - короб, кришка, металеві вставки та світловоди для підсвітки.

    В зборі. На металевій вставці лишились сліди корозії, мабуть заклею їх "антискрипом" чи якоюсь тканиною - все-одно курити в машині я нікому не дозволю! :) Або куплю "карман" (№14).

    Деталь №4 - рамка попільнички передньої (51 16 1 906 887).
    Деталь №5 - саморіз B3,9X16MM (51 13 1 879 479) - 2 шт. Для кріплення рамки.
    Деталь №6 - пластикова гайка M6 (16 13 1 176 747) - 1 шт. Для кріплення консолі до кузова.
    Деталь №7 - кронштейн (51 16 1 904 785). Для кріплення консолі до кузова.
    Деталь №8 (№11) - саморіз ST4,2X13 ( 07 11 9 907 939) - 2 шт. Для кріплення кронштейна до консолі.

    Деталь №9 - запірна кліпса (51 16 1 932 255) - 2 шт. Для кріплення консолі до корпусу обігрівача по боках.
    Деталь №10 - кронштейн (51 16 1 916 508). Для кріплення консолі до торпеди.
    Деталь №11 (№8) - саморіз ST4,2X13 ( 07 11 9 907 939) - 1 шт. Для кріплення кронштейна до консолі.
    Деталь №12 - листова гайка ST4,8-1 (07 12 9 925 735) - 1 шт. Для кріплення консолі до торпеди.
    Деталь №13 - саморіз ST4,8X16 (07 11 9 901 299) - 1 шт. Для кріплення консолі до торпеди.

    Деталь №14 - відділення для дрібних речей (72 60 1 942 786). Встановлюється замість попільнички. Такий собі "пакет для не курячих" ;) Ще доступний до замовлення. Може потім замовлю собі для колекції :) Фото з інету:


    Отже, прикручуємо кронштейни.




    Встановлюємо рамку з прикурювачем та попільничкою.


    Підключаємо мікрофон, прикурювач та підсвітку попільнички, встановлюємо консоль під торпеду. Підключаємо та встановлюємо всі кнопки електросклопідйомників. Фіксуємо консоль пластиковою гайкою до шпильки на кузові.


    На фото видно роз'єм ламп заднього ходу, та доданий роз'єм для підсвітки ручки КПП - про це буде окремий запис.
    Прикручуємо консоль до нижнього кронштейна торпеди.


    Фіксуємо кліпсами по боках консоль до корпусу кондиціонера. Праворуч ця кліпса одночасно фіксує і пластиковий щиток торпеди.


    Консоль встановлена.


    Відповідно до року випуску машини, у мене кнопка автоматичного запобіжника електросклопідйомників повинна бути встановлена над магнітолою праворуч. Але, по-перше, у мене там вже нема для неї місця, а по-друге, мені не вдалося знайти консоль в доброму стані для до рестайлінгу. Тому ця кнопка у мене встановлена, як на рестайлінгу - в консолі, разом з іншими кнопками склопідйомників. Це навіть, зручніше, логічнеше, і красивіше, як на мене.
    Я вже дуже давно писав про шумоізоляцію КПП (51 48 1 913 064) у відповідному розділі.


    Нарешті, її можна встановити на місце.


    Ну і рамку з чохлом важеля КПП також встановив, але про неї напишу пізніше.


    Далі встановлюю центральну консоль.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1102 : 04 Апреля 2024, 13:46:10 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_125. ЕТК_51_Оснащення кузова. Центральна консоль

    Встановлюємо центральну консоль.
    Центральна консоль




    Деталь №1 - консоль для касет ANTHRAZIT (51 16 1 913 843).  На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких консоль була обтягнута натуральною шкірою. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з "карманом" для дрібниць, або з вирізом для касетниці, та з вирізами для кнопок підігріву сидінь, електрошторки та регулятора режимів АКПП. В моєму варіанті - з вирізом для касетниці та з вирізами для кнопок підігріву сидінь, і електрошторки.
    Деталь №2 - не використовується.
    Деталь №3 - проставка (51 16 1 943 121) - 1 шт.
    Деталь №4 - пластикова гайка M6 (16 13 1 176 747) - 1 шт.
    Деталь №5 - попільничка задня (51 16 1 904 809). Складається з коробу та кришки. В моєму випадку вона не використовується по своєму прямому призначенню, - так як нікому, ніколи не дозволю курити в моїй машині! :) Тому в кришку попільнички я встановив дві кнопки підігріву задніх сидінь. ;)
    Деталь №6 - патрон лампи підсвітки (64 11 1 366 170) - 1 шт.

    Установка проста. Встановлюємо та підключаємо кнопки підігріву сидінь та електрошторки, лампу підсвітки попільнички. Вставляємо гачки центральної консолі в отвори на консолі торпеди, надіваємо консоль на важіль ручного гальма, притискаємо до килима та фіксуємо пластиковою гайкою, через проставку до шпильки на кузові. Вставляємо задню попільничку. В моєму випадку, ще встановлюємо та підключаємо кнопки підігріву задніх сидінь.


    Тепер можна встановити і чохол важеля ручного гальма, про який я давно вже писав. Просто защьолкується скобами в консоль.


    У мене є декілька різних оригінальних касетниць, але на її місці у мене встановлено телефон. А про касетниці напишу пізніше, окремий запис. Підключаємо та встановлюємо телефон.


    Всі деталі торпеди встановлені та підключені. Окрім панелі приладів.


    Тепер у мене в E30 кнопок більше, ніж на піаніно! :)

    Далі встановлюю панель приладів та передні сидіння і переходжу на наступний рівень - мотор! ;) А може BBS...

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1103 : 04 Апреля 2024, 14:53:37 »
  • 0
  • 0

  • Тепер у мене в E30 кнопок більше, ніж на піаніно! :)...

    Теперь как в самолёте)))))))))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1104 : 09 Апреля 2024, 15:32:09 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_126. ЕТК_62_Контрольні прилади. Контрольні прилади

    Отже, розділ
    Контрольні прилади

    Підрозділ
    Контрольні прилади


    Я зняв з плати панелі приладів лише спідометр, так як потрібно було замінити у ньому шестерні одометра. Інші прилади знімати не було потреби.


    Деталь №1 - спідометр (62 12 1 381 706). Бувають зі шкалою в км/год або в милях/год (для США). Шкала розмічена до 220 км/год, або до 240 км/год.
    Деталь №2 (№3) - тахометр (62 13 1 374 877). Для різних моделей двигунів мають різну шкалу "червоної зони". Для  4-циліндрових моделей був доступний, як додаткова опція, і встановлювався замість годинника. Для "старших" моделей годинник в панелі приладів був не доступний.
    Деталь №4 - тахометр без економетра. В даному випадку не використовується.
    Деталь №5 - індикатор витрати палива (62 13 1 376 717). Економетр, був доступний тільки разом з тахометром. Іноді зустрічається годинник зі шкалою економетра.
    Деталь №6 - паливний витратомір (62 13 1 374 824) Базовий прилад має шкалу в літрах - 55л до рестайлінгу, або 60л після рестайлінгу. В даному випадку не використовується.
    Деталь №7 паливний витратомір для машин з додатковим баком (62 13 1 381 323). Раніше я вже писав про додатковий бак. Сам бак я вирішив поки що не встановлювати,  але проводка та прилад для нього встановлено.  Прилад має дві шкали в "долях об'єму" - основний бак та додатковий.
    Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна.

    Всі прилади можуть бути двох виробників - VDO, або Motometer. В моєму випадку це Motometer.

    Останні декілька місяців я їздив із непрацюючим одометром. Часто від старості його шестерні виходять з ладу. Отже, відкручуємо чотири саморізи та знімаємо спідометр з плати.
    Motometer




    А ось і причина - маленька ведуча шестерня без зубців.


    На наступній коричневій шестерні також не вистачає зубців.


    Для доступу до шестерень знімаємо верхню прозору кришку.
    При спробі зняти шестерню, вона взагалі тріснула! Хоча, знімаються вони дуже легко.


    Наступна зелена шестерня мала такий вигляд, ніби вона взагалі "розплавилась"... І вона також розламалась на частини.


    Нижні чорні шестерні цілі.


    Маленьку ведучу шестерню довелось просто зішкрябувати з осі по частинах.




    Отже, потрібно замінити шестерні. На них вказано кількість зубців.
    Коричнева 44/17, зелена 38/23.


    Чорні 31/11 та 33/26.


    Маленька ведуча шестерня 12.



    Шестерні просто вільно надіваються на вісь. Маленька ведуча шестерня надівається на вісь туго, щоб не прокручувалась.
    Після заміни шестерень у мене виникла ідея "обнулити" пробіг... скажете - кримінал! :)
    Панель приладів точно не від цієї машини, і пробіг на ній все одно не відповідає дійсності.


    241359км - насправді, він значно більший, тому тут "втрачати нічого"! ;)
    Спочатку я спробував крутити одометр назад вручну.... але при 241359км на це пішло б декілька днів! :) Потім я спробував крутити механічно електричним дремелем - значно швидше, але зубці на шестерні дуже швидко почали стиратись і їх би вистачило максимум на декілька тисяч кілометрів :) Довелось міняти ще і одну чорну шестерню...


    Але потім, завдяки пораді одноклубника, я зрозумів, як це зробити простіше і швидше!
    Відкручуємо другу прозору кришку та котушку.


    Відгинаємо кронштейн котушки так, щоб вісь білих шестерень одометра не упиралась в нього.


    З іншого боку вісь розвальцована. Довелось її трохи обточити дремелем, щоб вона вийшла з отвору.


    Виймаємо вісь та відхиляємо її так, щоб білі шестерні вийшли із зчеплення з одометром.


    Тепер вільно виставляємо на одометрі всі "нулі", та вирівнюємо всі білі шестерні.


    Вставляємо вісь на її місце, прикручуємо котушку та прозорі кришки. Розвальцовувати її не потрібно - вона упирається в кронштейн котушки і не зможе сама випасти із отвору.
    Нижній лічильник обнуляємо натиснувши на важіль. Тепер одометр знову працює і на ньому "нульовий" пробіг! ;)


    Нове життя - новий відлік! ;)


    Чи це не законно?... :)

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1105 : 09 Апреля 2024, 17:48:25 »
  • 0
  • 0

  • Так понимаю шестерни абсолютно новые?
    Я согласен, что оригинальные рассыпались спустя 30-35 лет, но материал всё равно не внушает доверия :^)
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1106 : 09 Апреля 2024, 20:49:58 »
  • 0
  • 0

  • Так понимаю шестерни абсолютно новые?
    Я согласен, что оригинальные рассыпались спустя 30-35 лет, но материал всё равно не внушает доверия :^)
    Абсолютно цілі, але не нові ))
    Продають нові  3D, але відгуки на них різні... 50/50.
    Побачимо на скільки цих вистачить...

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +126/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1203
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • X3 F25
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1107 : 10 Апреля 2024, 10:09:22 »
  • 0
  • 0

  • Перекуп!  :D
    і тойго...
    Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна охолоджуючої рідини.
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1108 : 10 Апреля 2024, 16:53:43 »
  • 0
  • 0

  • Перекуп!  :D
    і тойго...
    Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна охолоджуючої рідини.
    Такашо...тачка токо з салону, без пробігу - купили, а тітці троюродного брата куми внучатого зятя колір не подобається... От приходиться продавать...по сєбєстоімості...
    ))

    Юра, ти не повіриш, хотів написать " охолоджуючої рідини", а потом якось вийшло "двигуна"... ))) хоча, ті ж яйця, тільки в профіль! )))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1109 : 11 Апреля 2024, 16:38:51 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

    Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
    До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
    Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

    Підрозділ
    Деталі комбінації приладів




    Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
    Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
    Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.

    Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)

    Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
    Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
    Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)


    Деталь №8, 9 - не використовується.
    Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.



    Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
    Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
    Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
    Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.

    Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
    Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
    Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
    Деталь №19 - не використовується.
    Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
    Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
    Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
    Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
    Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.

    Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
    Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
    Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
    Деталь №28, №29 - не використовується.
    Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

    Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.


    Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
    Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.


    Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.


    Тепер можна збирати панель приладів.
    Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)


    Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.


    Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
    Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США


    Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...


    Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

    Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.


    З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.




    Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.


    Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
    Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.


    Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
    Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
    Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.


    Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.


    Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.


    Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.


    Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!


    Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.


    Панель приладів підключена та встановлена.


    Перевіряємо - все працює.


    Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
    Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
    Далі про установку панелі бортової системи контролю.