Збірка_123. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання панелі приладівНарешті, я дійшов до установки торпеди!
Облицювання панелі приладівДеталі великі, тому всі одразу не помістилися на столі.
Спочатку сама торпеда:
Деталь №1 - облицювання панелі приладів (51 45 1 941 532). На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких торпеда була обтягнута натуральною шкірою. Також були варіанти сірого кольору, але зустрічаються надзвичайно рідко. На дизельних машинах торпеда має додаткову шумоізоляцію. Про її поклейку я вже писав раніше в розділі про кондиціонер.
Деталь №2 - гумовий буфер (51 45 1 917 675) - 2 шт. Гумовий буфер ящика для дрібниць. На фото вони встановлені на торпеді.
Деталь №3 - скоба (51 45 1 852 827) - 1 шт. Металева кліпса кріплення торпеди по центру під лобовим склом. На деяких машинах, в більшості на турінгах, вона відсутня.
Деталь №4 - саморіз ST6,3X16 (07 11 9 916 966) - 1 шт. Кріплення торпеди під рульовою колонкою.
Деталь №5 - листова гайка ST6,3-1 (07 12 9 925 742) - 1 шт. Кріплення торпеди під рульовою колонкою.
Деталь №6 (№24) - гайкотримач M6 (51 45 1 885 649) - 4 шт. Кріплення торпеди по боках.
Деталь №7 (№23) - болт M6X12 (07 11 9 904 459) - 4 шт. Кріплення торпеди по боках.
Підрульовий кожух та облицювання ящика для дрібниць:
Деталь №8 - облицювання ліве нижнє ANTHRAZIT (51 45 1 917 355). На більшості машин чорного кольору. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з регулятором нахилу фар та місцем для гонгу бортового комп'ютера. Також суттєво відрізняється для машин з подушкою безпеки. Для дизельних машин має додаткову шумоізоляцію. В моєму варіанті - з регулятором нахилу фар та місцем для гонгу бортового комп'ютера, і з додатковою "дизельною" шумоізоляцією.
Деталь №9 - облицювання праве нижнє (51 45 1 906 932). Пластиковий щиток, що закриває корпус обігрівача.
Деталь №10 (№16) - листова гайка B3,9 (51 13 1 914 097) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №11 - саморіз ST3,9X16 (07 11 9 906 745) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №12 - запірна кліпса (51 45 1 914 869) - 3 шт. Кріплення кожуха (№1) до торпеди. В ETK чомусь вказано три різні номери, різних кліпс, - але правильний саме цей номер. Одна кліпса взагалі не вказана - та, що фіксує кожух до рульової колонки (51 71 1 916 197) - на фото її видно.
Деталь №13 - кронштейн (51 45 1 906 532), Кріплення кожуха внизу до рульової колонки.
Деталь №14 - щиток ящика для дрібниць (51 16 1 911 985). Пластиковий щиток, що закриває ЕБУ Motronic.
Деталь №15 - саморіз ST3,9X13 (07 14 7 202 502) - 2 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №16 (№10) - листова гайка B3,9 (51 13 1 914 097) - 1 шт. Кріплення щитка до торпеди.
Деталь №17 - запірна кліпса (51 71 1 916 197) - 2 шт. Кріплення щитків.
Деталь №18 - накладка облицювання панелі приладів (62 11 1 370 657). Пластикова накладка.
Деталь №19...21 - не використовується.
Деталь №22 - гайка (62 14 8 480 019) - 2 шт. Алюмінієва гайка для кріплення накладки.
Деталь №25 - плафон підсвітки ящика для дрібниць.
Деталь №26...35 - тільки для кожуха з подушкою безпеки. В даному випадку не використовуються.
Деталь №36 - я не впевнений, але можливо це аналог скоби №3.
Отже, починаємо установку з торпеди. Встановлюємо скобу №3 по центру в торпеду.
Вона повинна попасти у спеціальний кронштейн під лобовим склом.
Встановлюємо закладні гайки №6 по боках в кронштейни на кузові.
До них торпеда кріпиться своїми боковими кронштейнами.
Кронштейн для кріплення торпеди під рульовою колонкою із закладною під саморіз. Над рульовою колонкою клеїмо на торпеду смужку "антискрипу".
Кріпиться до цього кронштейна на кузові.
На торпеді внизу по центру є ще один кронштейн, але про нього напишу пізніше - до нього кріпиться консоль торпеди.
Отже, всі воздуховоди та сопла вже встановлені в торпеду, - то ж засовуємо її на її місце, так, щоб защьолкнути кліпсу під лобовим склом. Довелося знімати накладки передніх стійок даху, бо вони заважали. Заразом поклеїв на них внизу смужки "антискрипу". Зручніше робити це з помічником, але я завжди ставлю сам... трохи не зручно, але поставив.
Важливо! Перед установкою торпеди, обов'язково встановити пластикове облицювання рульової колонки. Інакше, потім його не вийде встановити. Знаю це з першого свого досвіду установки торпеди - довелось знов знімати!
Ліворуч разом із торпедою прикручується кронштейн кріплення ЕБУ ABS (про це я писав раніше). Фіксуємо торпедну проводку хомутом на кронштейні торпеди.
Під рульовою колонкою разом із торпедою прикручується другий кронштейн кріплення ЕБУ ABS (про це я писав раніше). На нього встановлюється та підключається реле ABS.
Встановлюємо на кронштейни та підключаємо ЕБУ ABS. Компактно укладаємо всю проводку.
Над ЕБУ ABS встановлюється ЕБУ подушки безпеки. Але, судячи з усього, для нього потрібно встановити якісь свої кронштейни. У мене їх поки що нема, тому встановлю його пізніше... Все одно підключати його не буду.
Фіксуємо хомутами джгути над панеллю приладів, виводимо всі роз'єми, що йдуть до панелі приладів.
Далі фіксуємо хомутами всі джгути проводки, крім проводки магнітоли та роз'ємів кнопок, під центральним воздуховодом.
Праворуч разом із торпедою прикручується кронштейн ЕБУ Motronic.
Над ящиком для дрібниць прикручується другий кронштейн ЕБУ Motronic. Але спочатку до нього потрібно прикрутити кронштейн ЕБУ круїз-контролю, та встановити сам блок ЕБУ.
Потім все в зборі засунути під торпеду та прикрутити до кронштейна на кузові та торпеди. Встановлюємо ЕБУ Motronic, прокладаємо проводку та підключаємо всі роз'єми.
Підключаємо плафон підсвітки в щитку, кнопку підсвітки, встановлюємо пластикові щитки, кріпимо їх саморізами до торпеди та між собою кліпсами.
Встановлюємо ремінці ящика для дрібниць.
Прокладаємо проводку через спеціальний отвір до роз'єму ліхтарика, щоб вона не затискалась при закриванні ящика.
У мене там ще проходить проводка до антирадару ;)
Підвішуємо ящик на ремінці. Прикручуємо петлю ящика до шпильок на кузові та регулюємо її, щоб замок нормально закривався. Встановлюємо ліхтарик (82 11 9 413 237).
Переносна лампа з підзарядкоюЯщик для дрібниць встановлено.
Встановлюємо центральну рамку з регуляторами обігрівача, підключаємо магнітолу бортовий комп'ютер та кнопки.
Праворуч все встановлено. Навіть, антирадар!
Надіваємо пластиковий кронштейн на підрульовий кожух. На фото видно додаткову "дизельну" шумоізоляцію.
Защьолкуємо кронштейн на трубу рульової колонки, вставляємо торець кожуха між металевих пластин на моторному щиті. Встановлюємо в кожух гонг бортового комп'ютера, підключаємо регулятор фар та його підсвітку. Кріпимо кожуж трьома кліпсами до торпеди та однією кліпсою до рульової колонки.
Встановлюємо та підключаємо вмикач світла на прикручуємо двома гайками накладку під панеллю приладів.
Торпеда встановлена. Тепер встановлюю її консоль.