Технічний розділ > Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску

Тече бензин.

(1/3) > >>

Anticross:
Була така ситуація - заправляєшся 50 і більше, бензин починає текти, судячи з усього вгорі бака дірка, там де зварний шов іде. Почав заправлятися не більше 40-ка і все стало норм. Нещодавно, вирішуючи проблему з дриканнням, замінив бензонасос на Walbro, який давить 255л/год. Машина перестала тупити, але почала довго стартувати. Після того як я вперше після заміни насоса заправився на 40 літрів, буквально за 20 км він майже весь витік. Бак однозначно під заміну, але не ясно чому майже все витекло, хоча зі старим насосом було все нормально при 40-ка літрах, і чому запах бензину іде з піфд капоту. Візуально під час швидкого огляду під капотом наче не тече. Дима чорного з вихлопної немає. Порадьте будь ласка куди сконцентрувати увагу.

yntu:
Що то э
--- Цитировать ---дриканнням
--- Конец цитаты ---
?

В першу чергу замiни бак, коли знiматимеш, оглянеш/замiниш шланги на баку i оглянеш паливну магiстраль. Зверни увагу на шланги пiд капотом. Поверхневого огляду маэ бути достатньо, щоб знайти дiрки.

може зути забита "обратка" з двигуна в бак, та все, що завгодно може бути  тiльки з паливом я б не шуткував, а поставив машину, поруч вогнегасник i шукав де тече. 

Anticross:

--- Цитата: yntu от 21 Февраля 2017, 12:53:05 ---Що то э  ?

--- Конец цитаты ---
Ну була в мене проблема коли газу даєш а машина ледь їде, потім простріли і дрикання. Замінив тоді і свічки і дроти і датчик колінвалу, котушку, лямбду, температурні датчики, трамплер. А після заміни насосу - відпустило і почала їхати як ще ніколи не їхала, але тепер бензин ллється. :( Ще помітив що тепер на заведеній машині з"явився якись дзвін в районі паливної магістралі, таке враження що металевий, це мабуть від того що клапан стравлює зайвий тиск.

canon:
обычно при заливке под завязку течет по уплотнению погружного насоса (если насос подвесной, то там где датчик-колба)

течь бензина ищи пока на улице холодно, он не так быстро испаряется... у меня, к примеру, текло то ли по уплотнительному колечку форсунки, то ли на входе в рампу, так летом всегда там сухо было и никаких следов кроме запаха - а зимой могло вплоть до лужицы стоять

Anticross:
Стосовно ущільнювальних кілець на форсунках: наскільки я розумію ущільнювач є як вгорі(кріплення до рампи) та і в низу(у впускному колекторі). Чи є різниця в розмірах цих кілець, чи вони однакові як вгорі так і внизу ? Двигун m20b20 motronic якщо що.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

Перейти к полной версии