Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.  (Прочитано 13724 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

zeny

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +146/-69
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2623
  • Місто (Home): Киев, Голосеево
  • 063 490 90 19
    • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
« Ответ #30 : 13 Октября 2015, 15:47:38 »
  • 0
  • 0

  • если лямбда стоит на одной трубе из двух. это уже не правель. если 2 трубы лямбда должна стоять между трубами. и считывать с двух данные.
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #31 : 14 Октября 2015, 09:42:57 »
  • 0
  • 0

  • если лямбда стоит на одной трубе из двух. это уже не правель. если 2 трубы лямбда должна стоять между трубами. и считывать с двух данные.
    Ну так воно з заводу стоїть по ідеї, з розрахунком що суміш приблизно однакова в обох групах по 3 циліндра. Ідеально звічно Х-пайп і лямбда яка стоїть в ньому, проте тоді вона буде росташована далі і корекція буде трохи з запізненням.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #32 : 14 Октября 2015, 13:01:16 »
  • 0
  • 0

  • На сколько я знаю двух трубный выхлоп ставили начиная с 2.3. на 2.0 не было такого. Какой нафиг завод.

    Не может смесь считываться с одной трубы. Если стоит в одной трубе лямбда, то во второй тоже должна стоять. Но это уже на более новых моторах.

    На двух трубном м20 выхлопе лямбда должна стоять на штанах, после родной гофры, на одной трубе, вварена МЕЖДУ трубами, ни каких икспайпов с завода не стояло.
    ВОТ!!!
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #33 : 14 Октября 2015, 14:49:09 »
  • 0
  • 0

  • На сколько я знаю двух трубный выхлоп ставили начиная с 2.3. на 2.0 не было такого. Какой нафиг завод.

    Не может смесь считываться с одной трубы. Если стоит в одной трубе лямбда, то во второй тоже должна стоять. Но это уже на более новых моторах.

    На двух трубном м20 выхлопе лямбда должна стоять на штанах, после родной гофры, на одной трубе, вварена МЕЖДУ трубами, ни каких икспайпов с завода не стояло.
    ВОТ!!!



    Нічого стверджувати не буду але по каталогу другий перехід 2 літри в мене видає 2-о трубний випуск. Ікспайпів звісно не стояло. Як воно було з заводу я не знаю, але в мене стоїть в одній трубі, і дві труби до каталізатора нічим не з"єднані. І труби я б не сказав що самопал, схожі на заводські, зайвих зварних швів не спостерігаю. P.S. Таки між двома трубами лямбда стоїть, щойно подивився. :)
    « Последнее редактирование: 14 Октября 2015, 15:19:57 от Anticross »
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #34 : 27 Февраля 2017, 09:53:58 »
  • 0
  • 0

  • Проблема була нарешті вирішена. Заміна лямбди на картину сильно не вплинула, справа була в бензонасосі. Поставив walbro на 255 л/год і машинка поїхала. Всім дякую за поради і допомогу. Стосовно лямбди і труб - дійсно вона стоїть між двома перед каталізатором, просто з того ракурсу що я дивився - здавалося що наче в одній.

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Тепер з"явилася нова проблема. Після того як трохи поїздиш і заглушиш двигун. Машина не заводиться взагалі. Стартер крутить але двигун не схоплює. Одного разу так крутив поки аккумулятор повністю не розрядив, а після 2 ох годин завелася. І коли заводиться інколи білий дим валить з труби, а інколи постріли дуже сильні. Проте під час руху тепер норм. І ще тепер на холостих інколи від 1000 до 2000 само підгазовує. Заміінено майже все крім датчику дроселя, росходоміру і форсунок. Підкиньте ідей.

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Трошки поїздив і помітив наступне:
    1) Стартонути з місця без підгазовки не виходить - глохне як починаєш щеплення відпускати, хоча розганяється норм, і на нейтралці не глохне
    2) При відкритті дроселя з"явилася якась секундна затримка. Тобто, натискаєш газульку - думає, а потім реакція двигуна.
    3) Звук двигуна при натисканні газульки якийсь дивний, як на якомусь харлі девідсоні низький рокіт з захльобуванням. Важко описати, типу як спочатку оберти падають а потім так пир-пир-джинь.
    4) Сажа на фихлопній, певна річ що таке бува з часом, але якось швидко забруднилася і аж чорна.
    Я прямо в здогадках: чи то до електрика їхати чи то до моториста.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
  • 0
  • 0

  • у тебя скорее всего смесь бедная. дофига бенза. вот и захлебывается. проверь регулятор топлевный. может он не работает и давит все в форсунки
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
  • 0
  • 0

  • у тебя скорее всего смесь бедная. дофига бенза.
    скорее богатая смесь
    Записан

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
  • 0
  • 0

  • скорее богатая смесь
    ну да)
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • скорее богатая смесь
    Це перше що спадало на думку. Але всі говорили про чорний дим і все таке. Щось не спостерігаю. Проте, сажа на вихлопній є і наче відчувається запах бенза(хоча може то мені вже здається). Регулятор тиску купляв вживаний коли ще насоса паливного не міняв, за словами продавця - робочий. Спробую назад свій старий поставити. А для того щоб тиск поміряти в рампі і роботу регулятора що треба ?

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
  • 0
  • 0

  • тройник, манометр и два кусочка шланга
    это дело устанавливается в подающую топливную магистраль
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Який манометр хоч треба, той що тиск в колесах міряти ж навряд підійде ? Киньте пліз посилання на варіанти. На вихідних спробував підкинути свій старий регулятор палива. Коли знімав регулятор зі звротоки наче нічого не текло, тільки з того отвору який у рампу був вставлений. Результат той же самий. Після деякого часу катання - не схоплює, погано заводиться. Холості інколи до 2 тис. стрибають, а ще помітив що вони не рівні. Ще що привернуло увагу - коли намагаєшся завести лампа масла миготить з кожною спробою стартера крутнути. Так же воно і повинно бути ? Ще десь читав про регулювання CO на розходомірі. В мене там пломби немає, може вже хтось і крутив до цього. Це якось може вплинути на такі симптоми ?
    « Последнее редактирование: 13 Апреля 2017, 13:23:31 от Anticross »
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
  • 0
  • 0

  • обычный манометр базарный для жидкости, атмосфер на 6
    у меня гдето валяется
    цена на базаре около 100 грн
    Записан