BMW E30 Club Ukraine > Наш клуб

VII Слет. Супер-спринт. Результаты

(1/4) > >>

The_Glory:
В рамках VII Слета Украинского Клуба БМВ Е30 будут проходить соревнования по супер-спринту.
Соревнования не профессионально-спортивные, а скорее любительско-развлекательные, поэтому трасса не сложная, благодаря чему поучаствовать могут все, не зависимо от опыта и навыков в автоспорте.
Трасса представляет собой мини-кольцо:


В каждом заезде, одновременно, будут стартовать два автомобиля, которые будут находится на диаметрально противоположных точках кольца, и никак не будут мешать друг другу (по принципу параллельной гонки).

Длина круга - 416м.
Количество кругов - 2
Старт - с места
Финиш - остановка "базой"
Зачет - общий для Е30.
Призовые места - 1-е, 2-е, 3-е для Е30.


--- Цитировать ---3.2. Програма заходу:
11:00 - початок реєстрації, адміністративні і технічні перевірки.                                                                                   
12:00 - тренувальні заїзди.
13:30 - початок змагань.
16:30 - завершення змагань.
17:00 – нагородження переможців та призерів.
Розклад проведення заходу може бути змінено організаторами, у відповідності до поточної ситуації.

--- Конец цитаты ---


Более подробная информация и правила соревнований выложены ниже, в Регламенте соревнований.
Настоятельно рекомендую всем участникам соревнований ознакомиться с ним заранее, так как его нужно будет подписать.

Регистрация участников будет проводиться только на месте.
Количество участников ограничено - 30.
7 июля 2018г. до 11:00 всем участникам, на месте, нужно будет зарегистрироваться и получить стартовые номера. Стартовые номера будут выдаваться в порядке общей очереди, т.е. номеров "на выбор" - НЕ будет!










The_Glory:
Регламент зі змагань "Супер-спринт"
1. Загальні положення
1.1. Супер-спринт – швидкісне автомобільне змагання, яке проходить на трасі, що має форму кривої довільної конфігурації, закритої для стороннього руху.
1.2. Змагання проводяться з метою популяризації автомобільного спорту серед населення, залучення молоді до занять автоспортом, підвищення майстерності керування автомобілем та пропаганди культури кермування (управління автомобілем) і поведінки на дорогах загального користування.
1.3. Покриття траси – асфальт.
1.4. Дата проведення: 07 липня 2018 р.
1.5. Місце проведення: Вишгород, набережна
2. Організатори змагань:
Український клуб БМВ Е30 (BMW E30 Club Ukraine)
3. Розклад.
3.1. Реєстрація участників:
Реєстрація участників змагань проводиться на місці проведення заходу.
3.2. Програма заходу:
11:00 - початок реєстрації, адміністративні і технічні перевірки.                                                                                   
12:00 - тренувальні заїзди.
13:30 - початок змагань.
16:30 - завершення змагань.
17:00 – нагородження переможців та призерів.
Розклад проведення заходу може бути змінено організаторами, у відповідності до поточної ситуації.
4. Автомобілі. Залікові групи.
4.1. До участі у змаганнях допускаються серійні легкові автомобілі категорії “В”, підготовлені у відповідності до вимог, які зареєстровані в органах ДАІ.
Технічний комісар змагань має право не допустити автомобіль до участі, якщо на його думку конструкція автомобіля є небезпечною, або не відповідає формату змагань.
4.2. Допускається використання лише тих шин, які сертифіковані для шляхів загального призначення (на боковому корді має бути нанесено фабричним способом клеймо, або літера “Е”), та відповідають нормативам навантажень. Шини мають бути у стані, придатному для експлуатації у відповідності до ПДР України.
4.3. Всі автомобілі, які приймають участь у змаганнях, повинні бути обладнані сидіннями з підголовниками та  ременями безпеки, які мають бути використані під час руху.
4.4. Залікові групи.
До участі у змаганнях допускаються лише автомобілі марки BMW E30, незалежно від робочого об’єму  та типу  двигуна, типу приводу. Всі автомобілі приймають участь в абсолютному заліку. Всі інші моделі BMW можуть приймати участь в окремому заліку. Кількість учасників обмежена, в залежності від поточної ситуації.
5. Участники. Заявки.
5.1. Участник – будь-яка фізична особа, яка досягла повноліття, має посвідчення водія категорії “В” і не знаходиться у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння.
5.2. Кожен учасник зобов’язаний знати Регламент змагань і чітко виконувати всі викладені у ньому вимоги. На Учасника безпосередньо, покладається вся відповідальність за неухильне виконання вимог данного Регламенту, рішень Організатора, а також виконання вказівок суддів.
5.3. Реєструючись, Учасник тим самим заявляє, що він:
- Приймає умови проведення змагань;
- Звільняє Організатора від відповідальності за можливі збитки та шкоду, що можуть бути спричинені Учаснику та його майну під час змагань, а також за збитки та шкоду, спричинені Учасником персоналу і третім особам та їх майну;
- Зобов’язується беззаперечно виконувати вказівки і рішення Організатора і Суддів.
5.4. Максимальна кількість зареєстрованих учасників – 30. Кількість може бути змінено організаторами, у відповідності до поточної ситуації.                                                                                                                         
5.5. Організатор має право відмовити у реєстрації будь-якому бажаючому без пояснення причин.
5.6. Участник зобв’язаний розмістити стартові номери і рекламну продукцію (якщо така наявна) у визначених Організатором місцях. Стартові номери і рекламна продукція розміщується лише у вказаних Організатором місцях і повинні бути нанесені на автомобіль до початку змагань.
5.7. Всі учасники повинні мати на автомобілі, які приймають участь змаганнях, чинний страховий поліс, строк дії якого закінчується не раніше дати проведення змагань.
5.8. За невиконання вимог і неспортивну поведінку, Учасник може бути відсторонений від подальшої участі за рішенням головного судді, без зберігання отриманого результату заліку.
6. Умови проведення змагань.
6.1. Адміністративну перевірку повинен пройти кожен водій, заявлений до участі у змаганнях. Для адміністративної перевірки мають бути надані наступні документи:
- заявочна форма (повністю заповнена);
- посвідчення водія;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або документ, що його замінює;
- згоду власника транспортного засобу, якщо учасник не є його власником;
- поліс Обов’язкового Страхування Автоцивільної Відповідальності.
6.2. Кількість водіїв, які виступають на одному автомобілі – не більше одного. Заміна автомобіля, вказаного у заявці, заборонена (за виключенням форс-мажорних обставин і за наявності дозволу Керівника змагань).
6.3. Стартові номери присвоюються при реєстрації організаторами. 
6.4. Кожному Учаснику надається 2 кола для тренувального заїзду, та 2 кола для залікового заїзду. Кількість кіл може бути змінено організаторами, у відповідності до поточної ситуації. Залікові заїзди починаються тільки після завершення тренувальних заїздів всіх Учасників. Черговість заїздів, - відповідно до стартового номеру Учасника.                                                                                                                                                                                         
6.5. Під час знаходження автомобіля на трасі у ньому може знаходитись, окрім водія, штурман. На автомобілі  Учасника повинно бути ввімкнено ближнє світло фар, або протитуманні фари. Учасники зобов’язані бути пристібнутими ременями безпеки.                                                                                       
6.6. Старт подається за сигналом судді з місця при працюючому двигуні. На момент подання стартової команди автомобіль Участника має бути нерухомим. При цьому автомобіль має бути розташований до лінії старту.
6.7. Фінішують Учасники «базою». Тобто, фініш фіксується при перетині  передньою віссю автомобіля лінії фінішу і повній його зупиці, таким чином, щоб лінія фінішу залишилася між передньою і задньою осями автомобіля (в базі).
6.8. Штрафні санкції:
Не проходження реєстрації та Адміністративної перевірки – відмова у старті.
Запізнення на старт, неявка у зону старту протягом 1-єї хвилини після фінішу попереднього Учасника - за рішенням Головного Судді, можливе не зарахування спроб.
Непідкорення суддям – виключення із змагань.
Фальстарт – зупинка заїзду та перезаїзд. Повторний фальстарт +5 секунд.  Фальстартом є рух автомобіля вперед до подання сигналу.
Проїзд траси не за схемою або зупинка гонки з вини Учасника - не зарахування спроби. При сході Учасника з траси, він має право повернутися на неї у тому самому місці. В противному випадку спроба не зараховується.
За кожний збитий\зміщений з місця обмежувач-маркер, або обмежувальну стрічку додається по 1 секунді. Визначення збитого маркеру (наїзд, перекидування, зміщення) знаходиться у компетенції суддів.
Не проходження однієї із залікових спроб - загальний результат зараховується по зарахованій раніше спробі.
Учасник, який не завершив заїзд або під час заїзду був змушений змінити траекторію або швидкість руху, внаслідок перешкоди створеної глядачами, іншими учасниками або іншими об’єктами, має право на повторний заїзд.
При повторному такому заїзді, якщо Учасник має бажання його провести, попередній результат анулюється, незалежно погіршено, або покращено загальний результат за таких дій.
Судді на фігурах є суддями факту і протести на їх рішення не приймаються.
6.9. У випадку зупинки автомобіля на трасі за умови виникнення технічних несправностей, заносу або інших причин, Учасник зобов’язаний знаходитись в автомобілі до тих пір, поки комісари не забезпечать відповідну безпеку шляхом попередження інших учасників або зупинки гонки. При цьому обов’язкове увімкнення аварійної сигналізації на автомобілі. Стороння допомога на трасі допускається лише за рішенням Керівника змагань.
7. Нагородження.
7.1. За результатами змагань буде складено наступні класифікації:
Абсолютна особиста класифікація;
7.2. Нагородження:
Нагороджуються участники, які посіли 1 – 3 місця у заліку змагань в абсолюті.
Присутність Учасників, які мають бути нагороджені, на церемонії вручення призів обов’язкова.
7.3. Організатори мають право засновувати додаткові призи.
8. Протести.
8.1. Право на протести мають лише Учасники змагань.
8.2. Протести приймаються у письмовому вигляді, не пізніше 15 хвилин після фінішу Учасника. На результати змагань – не пізніше 20 хвилин після публікації попередньої загальної класифікації.
9. Додаткова інформація.
9.1.Організатори залишають за собою право змінювати будь-які положення даного Регламенту.
9.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду, як стосовно Учасників та їх майна, так і за збитки, спричинені третім особам, їх майну, дорожньому покриттю та прилеглим територіям. Така відповідальність покладається безпосередньо на винну особу.
9.3. На території проведення заходу діють Правила Дорожнього Руху, згідно п.12.5., яких, у пішохідних зонах швидкість руху не повинна перевищувати 20 км/год. Рекомендована швидкість руху 5-10 км/год.
9.4. Участник або глядач, відвідуючи даний захід, своєю присутністю дає згоду на розміщення на вказаному ресурсі фото- та відео матеріалів, де зафіксовано повністю або частково він або його майно.
9.5. Всі витрати по забезпеченню Учасників у ході змагань несуть самі Учасники або організації, що їх відрядили.


З регламентом ознайомлений і згоден, зобов’язуюсь виконувати всі його вимоги.

Mad_Max:
Привет, можно подробнее рассказать о процедуре проведения соревнований?
Будет как в прошлом году, тренеровки и заезды в которых победители определяются по лучшему времени заезда, тогда какое количество зачетных заездов для одного участника?
Или будет квалификация с последующей сеткой, а дальше по парам, победитель проходит дальше и до финала

The_Glory:
привет Влад
Будет нечто среднее, между теми двумя вариантами, что ты описал )
Вариант с квалификацией и парными заездами на вылет, конечно интереснее, но на это надо много времени. А вариант просто по времени с одного заезда - слишком просто и не совсем объективно - случайная ошибка ставит крест на хорошем результате (ну ты как раз в курсе)
Поэтому, учитывая прежний опыт, в этом году я планирую провести заезды по времени для всех участников (количество попыток будет зависеть от количества участников - если будет время, то конечно будет две попытки). Потом выбрать ТОП 4 и провести финальные заезды на вылет между 1-4 и 2-3.

Но в принципе готов выслушать пожелания потенциальных участников соревнований. и внести коррективы в формат проведения.

Mad_Max:
Решили как там, полуфиналы будут?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

Перейти к полной версии