Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 300853 раз)

0 Пользователей и 4 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +552/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3974
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1110 : 11 Апреля 2024, 16:38:51 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

    Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
    До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
    Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

    Підрозділ
    Деталі комбінації приладів




    Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
    Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
    Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.

    Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)

    Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
    Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
    Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)


    Деталь №8, 9 - не використовується.
    Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.



    Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
    Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
    Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
    Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.

    Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
    Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
    Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
    Деталь №19 - не використовується.
    Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
    Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
    Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
    Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
    Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.

    Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
    Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
    Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
    Деталь №28, №29 - не використовується.
    Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

    Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.


    Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
    Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.


    Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.


    Тепер можна збирати панель приладів.
    Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)


    Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.


    Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
    Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США


    Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...


    Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

    Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.


    З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.




    Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.


    Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
    Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.


    Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
    Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
    Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.


    Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.


    Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.


    Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.


    Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!


    Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.


    Панель приладів підключена та встановлена.


    Перевіряємо - все працює.


    Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
    Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
    Далі про установку панелі бортової системи контролю.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1111 : 12 Апреля 2024, 22:10:55 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_128. ЕТК_62_Контрольні прилади. Додаткові інформаційні прилади



    Додаткові інформаційні прилади




    Деталь №1 - цифровий годинник. Буває в двох варіантах - з янтарним дисплеєм та чорними цифрами, або з чорним дисплеєм і янтарними цифрами. До 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини.

    Деталь №2 - стрілочний годинник (62 13 1 376 903). Після 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини. Мені друзі подарували його ось в такому "настільному" варіанті! ;)


    Деталь №3 - гвинт M3X10 ( 07 11 9 907 6050 - 4 шт. Для кріплення рамки годинника.
    Деталь №4 - накладка стрілочного годинника (62 13 1 376 904)
    Деталь №5 - рамка кріплення годинника (62 13 1 380 009). Підходить для всіх типів годинників.
    Деталь №6 - блок БСК (Activ Check Control). Буває в різних варіантах, з написами на різних мовах, та з різними додатковими лампами в залежності від комплектації машини, відповідно з різними номерами ETK. В моєму варіанті це топовий варіанn для ринку Японії з всіма додатковими лампами та з написами на англійській мові. На фото зверху. Нижній варіант для дизельних Е28.

    Деталь №7 - спрощений варіант для машин з 4-циліндровими двигунами, лише з додатковими лампами (63 31 1 376 895).
    Деталь №8 - лампа 1,2W (62 11 1 368 299) - 2шт. Лампи підсвітки годинника та блоку БСК. При наявності додаткових ламп, їх кількість відповідно збільшується.
    Деталь №9 - фіксуюча пружина (62 14 1 369 638) - 2 шт. Для кріплення блоку БСК.
    Деталь №10 - скоба (62 14 1 373 174) - 1 шт. Для кріплення блоку БСК.


    Замість годинника у мене встановлений бортовий комп'ютер, тому деталі №1, 2, 4, 5 не використовуються.
    Я вже раніше писав про бортову систему контролю (Activ Check Control), про її функції та проводку, тому зараз напишу лише про установку самого блоку ламп.
    Встановлювався він на машини із 6-циліндровими двигунами, або в спрощеному варіанті на деякі моделі з 4-циліндровими двигунами, при наявності в них відповідних опцій.
    Для фіксації блоку в потолочній панелі потрібно встановити в її пластиковий кронштейн деталі №9 та №10.




    Після установки потолочної панелі, підключаємо блок до проводки та щільно вставляємо в панель.


    Поки що я встановив блок лише з однією додатковою лампою для подушки безпеки, але пізніше, коли всі додаткові функції будуть працювати, - встановлю топовий варіант на всі чотири додаткові лампи.

    В цьому розділі залишився останній підрозділ:
    Цифровий годинник з індикатором температури зовнішнього повітря


    Раніше він був встановлений у мене, але я його замінив на бортовий комп'ютер - я про це вже писав. По сути це той же годинник, тільки з функцією нагадування кожну годину та вимірюваня температури. Датчик та гонг аналогічний тому, що і в бортовому компп'ютері.
    Отже, на цьому з розділом контрольних приладів завершено.

    Може колись я встановлю ще й додаткові прилади Zender чи Hartge, але не впевнений в цьому... ;)