BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30
"Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
zeny:
понятно))
GeisT:
I так,знову всiм привiт,продовжу трохи свою розповiдь:нарештi новий карб встановлений ,чому я безмежно радий,i в моэï "дiвчинки" вiдкрилось друге дихання,проте не все було так гладко як думалося,тому про все по порядку.
Етап 1.Почерпавши iнфу з форумiв,ютуба:Порошина,Травникова"теория двс",доопрацював карб:замiнив жиклери,натфiлем придав гладку форму дифузорам,"Наилевский" рiзаний кулачок,подвiйний слоник в обидвi камери,по сутi i все,а далi вже все було трохи складнiше....
Етап 2.Встановлення прошло без проблем i майже без будь яких переробок,рiдний трос газа без проблем закрiпився на саморобному крiпленнi пiд нього i також без проблем зафiксувався в пластиковому "вухi" з пазом пiд тросик,також новi всi шланги подачi палива та паливний фiльтр,обратка через зворотнiй клапан заведена перед фiльтром знов в магicтраль,так як в бак просто не знайшов,а можливо ïï i нема :(.Далi цiкавiше...
Етап 3.Запустилась без проблем i почалось налаштування ,яке майже одразу й закiнчилось так як виявив що пiдтiкаэ бензонасос,тому продовжив через пару днiв,пicля замiни бензонасоса,але i тут не пощастило:холостий хiд нiяк не пiддавався,тому вирiшив звернутися до знайомого механiка,але поки думаю проïдусь(так би мовити побачити результат своïx cтарань),а результат нiякий:при плавному прискореннi-дьоргаэ,при рiзкому-прострiли в вихлопну.Ну думаю "без допомоги друга" нiяк))).Пару днiв i "друг" викроïв пару хвилин(як я думав) в своэму напруженому графiку для мене,але i тут все не слава Богу:виявилося що коли я намагався сам налаштувати карб,чи я,чи так "добре "був закручений гвинт "якостi",що його просто виплюнуло зi cвого мic ця((((.Через пару днiв з новим гвинтом знов до "друга" i на цей раз процес пiшов (clap),але не тiльки налаштуванням одного карба,також пришлось виставити коленвал по мiтках i трохи запалення пiдкорегувати i друзi-о чудо:вона поïxaла,i поïxaла пристойно як Messerschmitt BF109F (giggle),xоча я бажаю щоб полетiла як МЕ 262.))Що змiнилось : по перше нiякоï детонацiï при рiзкому прискореннi,нiякого характерного "клацання",як каже дядя Наиль ,на любiй передачi "топнул-пошла",дiйсно вiдчуваэш розгiн.Коли "друг" перевiряв результат своэï роботи ,то в мене аж серце кров'ю обливалось бо давав вiн ïй пiд хвicт не слабо,так що на сухому асфальтi мicцями зад зносило,короче понервував я трохи,i сiдих волосин менi добавилось))).Хоча з його слiв-не зовсiм iдеально як могло би буту при ïï об'эмi,каже якщо не влаштуэ(динамiка,розхiд)-далi гратися з жиклерами :пробувати пiдбирати.Так що далi будем "пасматреть",а поки вже не овоч чому я дуже радий (rofl)
Ну i пару фото.
GeisT:
Ну що "колеги",всім привіт і продовжимо,повільно але впевнено рухаюсь до своєї мети,проект по "відродженню" продовжується (clap)Значить що було зроблено на днях :так як вихлопна система давно віджила своє та й ще була на половину від жигуля прийшов час та з'явилась можливість її замінити.Значить що було зроблено: нова прийомна труба POLMOSTROV (Польща),стронгер(також поляк,виробника не пам'ятаю),прямоточний глушник Демі моторс(Україна),можливо одразу знайдуться противники такого "суп набору" :D ,але хотілось щось змінити,і повірте я отримав саме те що хотів (rofl) (rofl) (rofl) ,і тепер музика на кормі мене дуже тішить).Знайшов толкового майстра котрий все це встановив за дуже адекватну ціну.Також не втримався та встановив юбку мтех1(репліка),звісно без доопрацювань не обійшлось ,але якість досить не погана(скловолокно,товщина 1мм +) ,з нею трохи погрався під час встановлення,але куди ж без "сєкаса" в нашій справі :D ,рідний бампер було знято, вичищено від іржі з внутрішньої сторони, ну а далі по технології : обробка , грунтівка ,покраска ,лак в 3 шара (happy) ,ну а потім встановлення (гугл мені в поміч), бо трохи був не наробив собі "лиха" і болячки (mooning) собі на голову (whew).Встановлення було не з легких і без допомоги підростаючого покоління не обійшлось :D. Ну от якось так в двох словах,ну і трохи фото . Далі буде.
GeisT:
І так : історія продовжується, всім привіт,досить давно вже нічого не писав,і от сидячи за чашкою кави вирішив заповнити цей пробіл.) Взагалі-то нічого глобального в плані відновлення машинки не сталося,так як життя внесло деякі корективи,але все ж деякі приємні речі для неї і для себе я зробив.
Заміна ходової,яку планував, відкладався по причині того що ,механік поки завантажений замовленнями це по перше,а друге : вирішив спочатку зайнятися кузовом(Гугл словник пропонував "зайнятися сексом") :D. Хоча сєкас мене ще очікує :D.
За цей час поки знайшов ще одного зварника за прийнятний прайс і встиг звозити до нього братову е36, результатом задоволений,принанні дав надію на те що все можна зробити і з 30- ми він також працював,так що на весну вже намічений чіткий план і "маршрут" :).
А поки що в машинці замінив генератор на новий,так як мені "щастить" десь зломатися в ночі в непідходящий момент : їхав, насолоджувався дорогою та музичкой(про неї трохи згодом),аж раптом як в набридливій рекламі "лєна все пропало" : спочатку музичка,потім світло,а потім двигун стих. Одним словом генератор "приказал долго жить", спроби завестись ні до чого не призвели, стартер навіть не схвачував. От вперше в житті і знадобився мені набор автомобіліста,який придбав кількома місяцями раніше,поставив новенький знак аварійки,стою та чухаю потилицю,так як телефон розрядився,а в дитини 5% в економ режимі. Чухав не довго : не байдужий мужичок на great wall hover зупинився,прикурив "новими проводами" і серце 30-ки зашуршало,правда не надовго,хватило на 4 км шляху без світла і навіть аварійки,а до пункту призначення ще 25 км,на останні % з телефона дитини дзвінок на "базу",пояснення в двох словах :"Бен эта Данила ай нид хелп" ,і вже через пів години таксист "шумахер" з собачкою "йоріком" за штурмана тягнув нас на шнурку до дому за 500ре,деякі хотіли 750 (shake).
Так як знайомий генераторщик був на лікарняному(сам генератор розібрав на половину,і те що протестував було справне), вирішив замовити новий,так в машинці з'явився новий агрегат,саме смішне в тому що проблема була не в генераторі,а десь в поганому контакті,знайомий електрик провів лекцію про принцип роботи генератора,зняв приборку,перевірив лампочку,контакти,запобіжники,все працює,поставив на місце і це якась мабуть містика все запрацювало,доречі щей спідометр почав адекватно працювати(до того швидкість показував не одразу).
Так як останнім часом їздити довелося більше,а в дорозі полюбляю слухати свою музику вирішив встановити магнітолу,можливість поставити оригінальну звісно дуже підкупала,тим більше що на форумі є людина яка пропонує сей девайс,але хотілось більшого ніж радіо, та й якість звуку сучасних магнітол,на порядок вище ,я так думаю.
З передніми динаміками було все гуд плані розмірів і кріплень,і судячи з відтисків на обшивці вони можливо рідні,ну або ще Німеччини -Blaupunkt,стан їх звісно був вже потріпаний,тому вирішив їх також замінити на однойменного виробника.
Тож передні Blaupunkt динаміки, магнітола також Blaupunkt Porto 170,проста,з лаконічним і водночас симпатичним дизайном і досить функціональна,червона підсвітка кнопок,білий дисплей,з задніми динаміками було все не так гуд : взагалі-то їх не було ,але дірки в полці поробили дай Боже ,під якусь радянську акустику,в результаті динаміки менше 20см туда би просто не стали,почав шукати щось підходяще,але навіть те що знайшов, після декількох замірів,виявилося що також не стануть,в результаті попалися на очі досить пристойно зроблені фабричні подіуми під 16,5 діаметр,нижній діаметр подіума був 24 см,вони якраз таки і закрили розкурочену полку,задня акустика Hertz,доречі сітки з рідних передніх на нові Blaupunkt динаміки стали без проблем,залишилось тільки їх відновити. Встановив сам без проблем,на рідній пасивній антені радіо ловить відмінно навіть деякі Київські радіостанції за 100 км від Києва. Одним словом звучанням я дуже задоволений,ще замінив електронний годинник на класичний стрілочний,підготовив диски для літньої гуми,ну і на десерт не що давно придбав новий оригінальний інструмент в багажник (rofl)
Якось так :)!
Фото разом не грузяться тому окремо))
GeisT:
З телефона більше фото не грузяться,тому якось згодом ще додам
Навигация
Перейти к полной версии