Технічний розділ > Електрообладнання двигуна, загальне електрообладнання, електропиводи, Панель приладів
Під"єднання роз"єма форсунок.
(1/1)
Anticross:
Всім привіт. Нещодавно відвіз машину на сервіс, щоб форсунки почистити, бо стала троїти після того як по калюжці проїхав. Під час того як знімали планку з форсами, знайшли згнивші дроти на роз"ємі форсунок (той роз"єм що йде в підкапоткну проводку, а не не самі форсунки). Привіз повністю моторну косу, але як виявилося там такого роз"єма немає. Погугливши знайшов що наче як зветься це диво C191. (https://photos.smugmug.com/Cars/1980-E21-323i/M20-C191-Plug-Replacement/i-vxx2gzM/0/L/5-L.jpg). Власне тепер цікавить куди далі воно йде ? Може хто небуть фото кинути, яким чином воно до моторної коси кріпиться, чи треба іншу косу шукати ? двигун m20 motronic.
Anticross:
Хм. Наче як цей роз"єм і повинен бути на моторній косі - що логічно. https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php?title=Engine_Loom . Або я чогось не розумію, або коса не з мотроніка.
buzya:
в чем суть вопроса? вырежи гнилую фишку и спаяй провода без разьема
Anticross:
--- Цитата: buzya от 18 Ноября 2019, 00:15:28 ---в чем суть вопроса? вырежи гнилую фишку и спаяй провода без разьема
--- Конец цитаты ---
Так і зробив. Їде тепер, як раніше ніколи е їхала. Чи то заміна форс допомогла чи то чистка, чи то нормальний контакт дротів. І на скільки я розумію то на м20 мотроні форси по 3 ллють одразу ? Чи я помиляюся ? От став тепер думати про всілякі мегасквірти вемси і повний сиквентал :)
Навигация
Перейти к полной версии