Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 12 Апреля 2024, 22:10:55 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_128. ЕТК_62_Контрольні прилади. Додаткові інформаційні прилади



Додаткові інформаційні прилади




Деталь №1 - цифровий годинник. Буває в двох варіантах - з янтарним дисплеєм та чорними цифрами, або з чорним дисплеєм і янтарними цифрами. До 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини.

Деталь №2 - стрілочний годинник (62 13 1 376 903). Після 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини. Мені друзі подарували його ось в такому "настільному" варіанті! ;)


Деталь №3 - гвинт M3X10 ( 07 11 9 907 6050 - 4 шт. Для кріплення рамки годинника.
Деталь №4 - накладка стрілочного годинника (62 13 1 376 904)
Деталь №5 - рамка кріплення годинника (62 13 1 380 009). Підходить для всіх типів годинників.
Деталь №6 - блок БСК (Activ Check Control). Буває в різних варіантах, з написами на різних мовах, та з різними додатковими лампами в залежності від комплектації машини, відповідно з різними номерами ETK. В моєму варіанті це топовий варіанn для ринку Японії з всіма додатковими лампами та з написами на англійській мові. На фото зверху. Нижній варіант для дизельних Е28.

Деталь №7 - спрощений варіант для машин з 4-циліндровими двигунами, лише з додатковими лампами (63 31 1 376 895).
Деталь №8 - лампа 1,2W (62 11 1 368 299) - 2шт. Лампи підсвітки годинника та блоку БСК. При наявності додаткових ламп, їх кількість відповідно збільшується.
Деталь №9 - фіксуюча пружина (62 14 1 369 638) - 2 шт. Для кріплення блоку БСК.
Деталь №10 - скоба (62 14 1 373 174) - 1 шт. Для кріплення блоку БСК.


Замість годинника у мене встановлений бортовий комп'ютер, тому деталі №1, 2, 4, 5 не використовуються.
Я вже раніше писав про бортову систему контролю (Activ Check Control), про її функції та проводку, тому зараз напишу лише про установку самого блоку ламп.
Встановлювався він на машини із 6-циліндровими двигунами, або в спрощеному варіанті на деякі моделі з 4-циліндровими двигунами, при наявності в них відповідних опцій.
Для фіксації блоку в потолочній панелі потрібно встановити в її пластиковий кронштейн деталі №9 та №10.




Після установки потолочної панелі, підключаємо блок до проводки та щільно вставляємо в панель.


Поки що я встановив блок лише з однією додатковою лампою для подушки безпеки, але пізніше, коли всі додаткові функції будуть працювати, - встановлю топовий варіант на всі чотири додаткові лампи.

В цьому розділі залишився останній підрозділ:
Цифровий годинник з індикатором температури зовнішнього повітря


Раніше він був встановлений у мене, але я його замінив на бортовий комп'ютер - я про це вже писав. По сути це той же годинник, тільки з функцією нагадування кожну годину та вимірюваня температури. Датчик та гонг аналогічний тому, що і в бортовому компп'ютері.
Отже, на цьому з розділом контрольних приладів завершено.

Може колись я встановлю ще й додаткові прилади Zender чи Hartge, але не впевнений в цьому... ;)

 2 
 : 11 Апреля 2024, 16:38:51 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

Підрозділ
Деталі комбінації приладів




Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.

Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)

Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)


Деталь №8, 9 - не використовується.
Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.



Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.

Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
Деталь №19 - не використовується.
Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.

Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
Деталь №28, №29 - не використовується.
Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.


Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.


Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.


Тепер можна збирати панель приладів.
Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)


Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.


Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США


Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...


Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.


З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.




Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.


Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.


Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.


Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.


Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.


Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.


Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!


Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.


Панель приладів підключена та встановлена.


Перевіряємо - все працює.


Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
Далі про установку панелі бортової системи контролю.

 3 
 : 10 Апреля 2024, 16:53:43 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Перекуп!  :D
і тойго...
Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна охолоджуючої рідини.
Такашо...тачка токо з салону, без пробігу - купили, а тітці троюродного брата куми внучатого зятя колір не подобається... От приходиться продавать...по сєбєстоімості...
))

Юра, ти не повіриш, хотів написать " охолоджуючої рідини", а потом якось вийшло "двигуна"... ))) хоча, ті ж яйця, тільки в профіль! )))

 4 
 : 10 Апреля 2024, 10:09:22 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Перекуп!  :D
і тойго...
Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна охолоджуючої рідини.

 5 
 : 09 Апреля 2024, 20:49:58 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Так понимаю шестерни абсолютно новые?
Я согласен, что оригинальные рассыпались спустя 30-35 лет, но материал всё равно не внушает доверия :^)
Абсолютно цілі, але не нові ))
Продають нові  3D, але відгуки на них різні... 50/50.
Побачимо на скільки цих вистачить...

 6 
 : 09 Апреля 2024, 17:48:25 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Так понимаю шестерни абсолютно новые?
Я согласен, что оригинальные рассыпались спустя 30-35 лет, но материал всё равно не внушает доверия :^)

 7 
 : 09 Апреля 2024, 15:32:09 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_126. ЕТК_62_Контрольні прилади. Контрольні прилади

Отже, розділ
Контрольні прилади

Підрозділ
Контрольні прилади


Я зняв з плати панелі приладів лише спідометр, так як потрібно було замінити у ньому шестерні одометра. Інші прилади знімати не було потреби.


Деталь №1 - спідометр (62 12 1 381 706). Бувають зі шкалою в км/год або в милях/год (для США). Шкала розмічена до 220 км/год, або до 240 км/год.
Деталь №2 (№3) - тахометр (62 13 1 374 877). Для різних моделей двигунів мають різну шкалу "червоної зони". Для  4-циліндрових моделей був доступний, як додаткова опція, і встановлювався замість годинника. Для "старших" моделей годинник в панелі приладів був не доступний.
Деталь №4 - тахометр без економетра. В даному випадку не використовується.
Деталь №5 - індикатор витрати палива (62 13 1 376 717). Економетр, був доступний тільки разом з тахометром. Іноді зустрічається годинник зі шкалою економетра.
Деталь №6 - паливний витратомір (62 13 1 374 824) Базовий прилад має шкалу в літрах - 55л до рестайлінгу, або 60л після рестайлінгу. В даному випадку не використовується.
Деталь №7 паливний витратомір для машин з додатковим баком (62 13 1 381 323). Раніше я вже писав про додатковий бак. Сам бак я вирішив поки що не встановлювати,  але проводка та прилад для нього встановлено.  Прилад має дві шкали в "долях об'єму" - основний бак та додатковий.
Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна.

Всі прилади можуть бути двох виробників - VDO, або Motometer. В моєму випадку це Motometer.

Останні декілька місяців я їздив із непрацюючим одометром. Часто від старості його шестерні виходять з ладу. Отже, відкручуємо чотири саморізи та знімаємо спідометр з плати.
Motometer




А ось і причина - маленька ведуча шестерня без зубців.


На наступній коричневій шестерні також не вистачає зубців.


Для доступу до шестерень знімаємо верхню прозору кришку.
При спробі зняти шестерню, вона взагалі тріснула! Хоча, знімаються вони дуже легко.


Наступна зелена шестерня мала такий вигляд, ніби вона взагалі "розплавилась"... І вона також розламалась на частини.


Нижні чорні шестерні цілі.


Маленьку ведучу шестерню довелось просто зішкрябувати з осі по частинах.




Отже, потрібно замінити шестерні. На них вказано кількість зубців.
Коричнева 44/17, зелена 38/23.


Чорні 31/11 та 33/26.


Маленька ведуча шестерня 12.



Шестерні просто вільно надіваються на вісь. Маленька ведуча шестерня надівається на вісь туго, щоб не прокручувалась.
Після заміни шестерень у мене виникла ідея "обнулити" пробіг... скажете - кримінал! :)
Панель приладів точно не від цієї машини, і пробіг на ній все одно не відповідає дійсності.


241359км - насправді, він значно більший, тому тут "втрачати нічого"! ;)
Спочатку я спробував крутити одометр назад вручну.... але при 241359км на це пішло б декілька днів! :) Потім я спробував крутити механічно електричним дремелем - значно швидше, але зубці на шестерні дуже швидко почали стиратись і їх би вистачило максимум на декілька тисяч кілометрів :) Довелось міняти ще і одну чорну шестерню...


Але потім, завдяки пораді одноклубника, я зрозумів, як це зробити простіше і швидше!
Відкручуємо другу прозору кришку та котушку.


Відгинаємо кронштейн котушки так, щоб вісь білих шестерень одометра не упиралась в нього.


З іншого боку вісь розвальцована. Довелось її трохи обточити дремелем, щоб вона вийшла з отвору.


Виймаємо вісь та відхиляємо її так, щоб білі шестерні вийшли із зчеплення з одометром.


Тепер вільно виставляємо на одометрі всі "нулі", та вирівнюємо всі білі шестерні.


Вставляємо вісь на її місце, прикручуємо котушку та прозорі кришки. Розвальцовувати її не потрібно - вона упирається в кронштейн котушки і не зможе сама випасти із отвору.
Нижній лічильник обнуляємо натиснувши на важіль. Тепер одометр знову працює і на ньому "нульовий" пробіг! ;)


Нове життя - новий відлік! ;)


Чи це не законно?... :)

 8 
 : 04 Апреля 2024, 14:53:37 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Тепер у мене в E30 кнопок більше, ніж на піаніно! :)...

Теперь как в самолёте)))))))))))

 9 
 : 04 Апреля 2024, 13:46:10 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_125. ЕТК_51_Оснащення кузова. Центральна консоль

Встановлюємо центральну консоль.
Центральна консоль




Деталь №1 - консоль для касет ANTHRAZIT (51 16 1 913 843).  На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких консоль була обтягнута натуральною шкірою. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з "карманом" для дрібниць, або з вирізом для касетниці, та з вирізами для кнопок підігріву сидінь, електрошторки та регулятора режимів АКПП. В моєму варіанті - з вирізом для касетниці та з вирізами для кнопок підігріву сидінь, і електрошторки.
Деталь №2 - не використовується.
Деталь №3 - проставка (51 16 1 943 121) - 1 шт.
Деталь №4 - пластикова гайка M6 (16 13 1 176 747) - 1 шт.
Деталь №5 - попільничка задня (51 16 1 904 809). Складається з коробу та кришки. В моєму випадку вона не використовується по своєму прямому призначенню, - так як нікому, ніколи не дозволю курити в моїй машині! :) Тому в кришку попільнички я встановив дві кнопки підігріву задніх сидінь. ;)
Деталь №6 - патрон лампи підсвітки (64 11 1 366 170) - 1 шт.

Установка проста. Встановлюємо та підключаємо кнопки підігріву сидінь та електрошторки, лампу підсвітки попільнички. Вставляємо гачки центральної консолі в отвори на консолі торпеди, надіваємо консоль на важіль ручного гальма, притискаємо до килима та фіксуємо пластиковою гайкою, через проставку до шпильки на кузові. Вставляємо задню попільничку. В моєму випадку, ще встановлюємо та підключаємо кнопки підігріву задніх сидінь.


Тепер можна встановити і чохол важеля ручного гальма, про який я давно вже писав. Просто защьолкується скобами в консоль.


У мене є декілька різних оригінальних касетниць, але на її місці у мене встановлено телефон. А про касетниці напишу пізніше, окремий запис. Підключаємо та встановлюємо телефон.


Всі деталі торпеди встановлені та підключені. Окрім панелі приладів.


Тепер у мене в E30 кнопок більше, ніж на піаніно! :)

Далі встановлюю панель приладів та передні сидіння і переходжу на наступний рівень - мотор! ;) А може BBS...

 10 
 : 04 Апреля 2024, 12:34:32 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_124. ЕТК_51_Оснащення кузова. Відділ для дрібних речей

Встановлюємо консоль торпеди.
Відділ для дрібних речей




Деталь №1 - відділ для дрібних речей (51 16 1 941 830). На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких консоль була обтягнута натуральною шкірою. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з вирізами для кнопок електросклопідйомників передніх та / або задніх. Також  відрізняється розташуванням цих кнопок для до рестайлінгу та після рестайлінгу. Для дизельних машин має додаткову шумоізоляцію. В моєму варіанті - з вирізами для передніх та задніх електросклопідйомників, і з додатковою "дизельною" шумоізоляцією.
В мою консоль був вмонтований амперметр, але після установки кондиціонера, за консоллю не залишилось місця для нього, і він упирався в кондиціонер. Тому довелось міняти консоль. Пощастило знайти її в ідеальному стані, але для рестайлінгу.


Довелось вирізати в ній отвори для всіх кнопок. Добре, що на внутрішній частині є заводські виштамповки по яких потрібно різати.


Ліворуч консоль після рестайлінгу - на ній передбачені місця для всіх шести кнопок електросклопідйомників, включно з кнопкою автоматичного запобіжника. Праворуч консоль до рестайлінгу - на ній передбачені місця тільки для п'яти кнопок електросклопідйомників, але без кнопки автоматичного запобіжника. Вона встановлюється над магнітолою праворуч.


Помітно, що на фото ліворуч, кнопки більше зміщені назад.


Але це ще не все. При наявності телефону із системою "handsfree", по заводській інструкції EBA, мікрофон встановлюється на місце кнопки кондиціонера. Але при наявності ще і кондиціонера, є "план B" - мікрофон врізається в консоль по шаблону з інструкції. Отже, ріжемо далі! :)






Всі отвори вирізані, мікрофон встановлено, по місцях стикування з торпедою, та центральною консоллю проклеєні смужки "антискроипу".




Так як на торпеді та на підрульовому кожусі у мене встановлена додаткова оригінальна "дизельна" шумоізоляція, то і консоль перетворюємо в "дизельну"! ;)




Деталь №2 (№3+№4) - попільничка передня ANTHRAZIT (51 16 1 904 808). Були ексклюзивні комплектації, в яких попільничка була обтягнута натуральною шкірою чорного, сірого або коричневого кольору.
Деталь №3 - попільничка передня (51 16 1 911 696). Складається з декількох деталей - короб, кришка, металеві вставки та світловоди для підсвітки.

В зборі. На металевій вставці лишились сліди корозії, мабуть заклею їх "антискрипом" чи якоюсь тканиною - все-одно курити в машині я нікому не дозволю! :) Або куплю "карман" (№14).

Деталь №4 - рамка попільнички передньої (51 16 1 906 887).
Деталь №5 - саморіз B3,9X16MM (51 13 1 879 479) - 2 шт. Для кріплення рамки.
Деталь №6 - пластикова гайка M6 (16 13 1 176 747) - 1 шт. Для кріплення консолі до кузова.
Деталь №7 - кронштейн (51 16 1 904 785). Для кріплення консолі до кузова.
Деталь №8 (№11) - саморіз ST4,2X13 ( 07 11 9 907 939) - 2 шт. Для кріплення кронштейна до консолі.

Деталь №9 - запірна кліпса (51 16 1 932 255) - 2 шт. Для кріплення консолі до корпусу обігрівача по боках.
Деталь №10 - кронштейн (51 16 1 916 508). Для кріплення консолі до торпеди.
Деталь №11 (№8) - саморіз ST4,2X13 ( 07 11 9 907 939) - 1 шт. Для кріплення кронштейна до консолі.
Деталь №12 - листова гайка ST4,8-1 (07 12 9 925 735) - 1 шт. Для кріплення консолі до торпеди.
Деталь №13 - саморіз ST4,8X16 (07 11 9 901 299) - 1 шт. Для кріплення консолі до торпеди.

Деталь №14 - відділення для дрібних речей (72 60 1 942 786). Встановлюється замість попільнички. Такий собі "пакет для не курячих" ;) Ще доступний до замовлення. Може потім замовлю собі для колекції :) Фото з інету:


Отже, прикручуємо кронштейни.




Встановлюємо рамку з прикурювачем та попільничкою.


Підключаємо мікрофон, прикурювач та підсвітку попільнички, встановлюємо консоль під торпеду. Підключаємо та встановлюємо всі кнопки електросклопідйомників. Фіксуємо консоль пластиковою гайкою до шпильки на кузові.


На фото видно роз'єм ламп заднього ходу, та доданий роз'єм для підсвітки ручки КПП - про це буде окремий запис.
Прикручуємо консоль до нижнього кронштейна торпеди.


Фіксуємо кліпсами по боках консоль до корпусу кондиціонера. Праворуч ця кліпса одночасно фіксує і пластиковий щиток торпеди.


Консоль встановлена.


Відповідно до року випуску машини, у мене кнопка автоматичного запобіжника електросклопідйомників повинна бути встановлена над магнітолою праворуч. Але, по-перше, у мене там вже нема для неї місця, а по-друге, мені не вдалося знайти консоль в доброму стані для до рестайлінгу. Тому ця кнопка у мене встановлена, як на рестайлінгу - в консолі, разом з іншими кнопками склопідйомників. Це навіть, зручніше, логічнеше, і красивіше, як на мене.
Я вже дуже давно писав про шумоізоляцію КПП (51 48 1 913 064) у відповідному розділі.


Нарешті, її можна встановити на місце.


Ну і рамку з чохлом важеля КПП також встановив, але про неї напишу пізніше.


Далі встановлюю центральну консоль.

Страницы: [1] 2 3 ... 10