Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
 31 
 : 09 Марта 2024, 18:37:11 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
задній тож старий, але ж не усох ) Фіг його знає... він такий був із самого початку...а чому він такий - тайна покритая матом ))
Так и у меня с задним усе гаразд... нипанятно...

 32 
 : 08 Марта 2024, 21:38:38 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
У меня тоже планка не перекрывает весь зазор в лобовом замке. Но я думал, что это связано с тем, что замок не новый и, так сказать, усох)
Тоже думал поставить 2 штуки декоративных планок и порепетировал с ВАЗовской планкой. Мне показалось, что такое выглядит не намного лучше, чем просто выставить посредине с двумя зазорами по краям планки. Внешнему виду моей машины это не сильно вредит)))))
задній тож старий, але ж не усох ) Фіг його знає... він такий був із самого початку...а чому він такий - тайна покритая матом ))

 33 
 : 08 Марта 2024, 21:35:55 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Краса виходить)
самому подобаэться )

 34 
 : 08 Марта 2024, 16:40:13 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
У меня тоже планка не перекрывает весь зазор в лобовом замке. Но я думал, что это связано с тем, что замок не новый и, так сказать, усох)
Тоже думал поставить 2 штуки декоративных планок и порепетировал с ВАЗовской планкой. Мне показалось, что такое выглядит не намного лучше, чем просто выставить посредине с двумя зазорами по краям планки. Внешнему виду моей машины это не сильно вредит)))))

 35 
 : 08 Марта 2024, 12:49:17 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Краса виходить)

 36 
 : 07 Марта 2024, 16:13:10 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_114. ЕТК_51_Оснащення кузова. Скління (ч.2)

Я вже давно писав про установку дверного скла, а тепер дійшла черга і до установки лобового та заднього.
Скління


Для Е30 були доступні три види скла:
- звичайне прозоре
- теплоізолююче зелене Gruen (маркування G)
- теплоізолююче коричневе Gold Bronze (маркування B)
Крім цього, лобове скло (№1) могло ще бути із зеленою сонцезахисною смугою у верхній частині. Заднє скло (№5) завжди із обігрівом.
Моє переднє скло було вже не оригінальне, затерте і з тріщиною. Заднє було коричневе затоноване плівкою. Тому я вирішив замінити їх обидва. Отже, у мене тепер повний комплект зеленого скла.
Деталь №1 - лобове скло із зеленою сонцезахисною смугою (51 31 1 884 397). Я купив нове таке скло Pilkington (AB26233A).


Хоча, на етикетці вказані якісь інші коди, але воно таки підійшло.


Зелене скло із зеленою сонцезахисною смугою. Зняв наклейки, помив.


Деталь №5 - заднє скло зелене (51 31 1 884 404). Мені пощастило - купив у товариша оригінальне зелене заднє скло, в доброму стані, без тонування і з працюючим обігрівом.


Хоча, обігрів не весь працює - нижні три нитки обірвані. Спочатку я хотів спробувати їх відремонтувати спеціальним клеєм, але після відгуку одноклубника, передумав. У нього місце ремонту почало нагріватись і світитись до красна, як спіраль електрообігрівача, і скло лопнуло! Така перспектива мене не влаштовувала, тому не став ризикувати, і залишив, як є. Тим більше, що як раз ці три нижні нитки все-одно закриті задніми підголівниками та третім сто-сигналом. Головне, що клеми цілі, почистив їх.




Скло я встановлюю вперше, тому спочатку поцікавився, як це правильно робити. Багато хто радив ставити скло зразу разом з ущільнювачем і "замком" в зборі - "народним" методом, зі шнурком, витягуючи його в салон. Але кажуть, що при цьому часто ущільнювач втрачає свою форму, і починає пропускати воду. То ж, це не наш метод! :)
Вирішив встановлювати, як книжка пише - спочатку ущільнювач, потім скло, потім "замок". Ущільнювачі вже встановлені. Встановлюємо в них скло. Робити це потрібно з помічником - один пластиковою лопаткою випихає ущільнювач із салону, інший вирівнюю його на склі. І так по периметру знизу вгору, в обидві сторони.
Лобове на місці. Хоча, зайшло туго.... я вже думав, що не влізе! :)


Заднє ставили вже із силіконом - зайшло значно легше.


А тепер, саме "цікаве" - установка "замків". Я зробив зі зварювального електрода 3мм щось дуже віддаленно схоже на оригінальний інструмент для установки "замків" скла. :)


Але, чи то "замки" дуже старі і тверді, чи то інструмент вийшов не дуже правильний, але з ним нічого не вийшло! :)
Встановлював пластиковими лопатками для кліпс та плоскою викруткою. На задньому склі "замок" з двох частин. Нижній замок прямий - з нього й почав, як із самого простого.
Тепер вже, з власного досвіду, скажу - потрібно спочатку заправити "замок" в ущільнювач зі сторони скла, а потім лопаткою заправляти його зі сторони кузова. На кутах навпаки, і з силіконом. Спочатку нижній "замок", потім кутові накладки, потім верхній "замок". В принципі, все просто, але це зайняло у мене декілька годин...
Врешті решт, заднє скло встановлено!


Кутові накладки потрібно встановлювати дуже акуратно, щоб не погнути їх.


Верхні кути трохи складніше, ніж прямі ділянки, але із силіконом стали добре.


Оригінальне скло SPLINTEX Green, E6 - Бельгія. До речі, код країни на задньому склі випадково співпав із кодом на дверному склі - теж трохи пощастило! ;)


На лобовому склі чомусь зазор в ущільнювачі був трохи менший, ніж на задньому, особливо на верхніх кутах. Тут було трохи важче, але по-тихеньку, із силіконом все також влізло! Починав знизу від центру вліво і по колу. Теж зайняло години дві...
Переднє скло встановлено!


"Замок" і був трохи коротким, тому залишилась дірка, не закрита накладкою. Я вже замовив ще одну таку накладку - встановлю, коли приїде. Думаю, що це не критично.


Верхні кути, хоча і туго, але стали навіть краще, ніж це було раніше! :)


Pilkington Green, E1 - Німеччина. Тут з кодом країни трохи не співпало... ну то таке. ;)


Нарешті салон повністю закритий і не буде припадати пилом, якого дуже багато в моєму гаражі, через відсутність нормальної підлоги... Можна і сидіння ставити.
Ззаду вже щось схоже на машину! :)


Далі знову про люк.

 37 
 : 07 Марта 2024, 13:37:40 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_113. ЕТК_51_Оснащення кузова. Скління, додаткові елементи

Нарешті, все готово до установки переднього та заднього скла! Спочатку встановлюємо гумові ущільнювачі.
Скління, додаткові елементи


Передній


Задній


Деталь №1 - ущільнювач лобового скла (51 31 1 913 887). Для до рестайлінгових машин. Які відмінності після рестайлінгу я не знаю. Чув, що бувають ущільнювачі з дренажними отворами в нижніх кутах. У мене їх нема. Можливо, в цьому і полягає відмінність...
Деталь №2 - декоративна планка SCHWARZ (51 31 1 968 445). Чорний "замок" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації був хром CHROM (51 31 1 884 402)
Деталь №3 - манжета SCHWARZ (51 31 1 906 604). Чорна накладка на стик "замка" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації була хром CHROM (51 31 1 884 401)
Деталь №4 - ущільнювач заднього скла (51 31 1 913 888). Для до рестайлінгових машин. Які відмінності після рестайлінгу я не знаю.
Деталь №5 - декоративна планка верхня SCHWARZ (51 31 1 940 235). Чорний "замок" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації був хром CHROM (51 31 1 884 409)
Деталь №6 - декоративна планка нижня SCHWARZ (51 31 1 940 275). Чорний "замок" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації був хром CHROM (51 31 1 884 410)
Деталь №7 - манжета SCHWARZ (51 31 1 940 279) - 2 шт. Чорна кутова накладка на стик "замка" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації була хром CHROM (51 31 1 884 408)

Ущільнювачі цілі, в доброму стані, тому я їх ретельно помив від бруду, почистив від старого герметика та обробив силіконом. Із заводу вони по нижній грані та по верхніх кутах встановлювались на незастигаючий герметик, покритий тонкою плівкою - щоб ущільнювач не прилипав до герметика. Цей герметик та плівка не вказані в ETK, тому я замінив їх підручними матеріалами - аналогічною бутилкаучуковою стрічкою з будівельного магазину, та звичайними одноразовими тонкими пакетами! :)


Бутилкаучукова стрічка товщиною 1x15 мм


Враховуючи, що ущільнювачі та їх "замки" вже не нові, я вирішив "перестрахуватися" - поклеїв стрічку не тільки знизу та в верхніх кутах, а по всьому периметру вікна. Стрічка виявилась тоншою, ніж була заводська стрічка, тому я поклеїв її в два шари. Перший шар - по ребру і загорнув її на обидва боки ребра. Другий шар - на зовнішню поверхню ребра. Незастигаючий герметик стрічки дуже липне до рук, тому краще клеїти її мокрими руками.


Потім ріжемо пакет на вузькі смужки та клеїмо їх поверх бутилкаучукової стрічки.


Пакети брав одноразові, самі тонкі, які були в магазині. На обидва скла вистачило півтора пакетика :) Дуже тонка плівка не дає ущільнювачу прилипнути, і одночасно не заважає деформації герметика для хорошого ущільнення. При цьому, ущільнювач скла легко знімається, при необхідності.

Ставимо та вирівнюємо ущільнювач.


Готово.


"Замок", звісно, буде встановлюватись після установки скла.

Аналогічно спереду.
Але є один нюанс - важливо не заклеїти дренажні отвори в нижніх кутах лобового скла. Саме в цих місцях, через відсутність дренажу, часто кузов дуже сильно ржавіє.








Тепер можна встановлювати скло.

 38 
 : 07 Марта 2024, 11:16:25 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
UPD:
Невеличке доповнення про козирьки.
Поспілкувався з власниками кабріолетів - і таки схоже, що цей козирьок з кабріолета - там була прозора кишенька , в яку була вкладена інструкція зі схемою по користуванню м'яких дахом на кабріолеті. Фото з інету:


На седанах такої кишеньки не було. Але, якщо вже вона там була, то потім спробую її якось відновити. Буде часточка кабріолету в седані! :)

 39 
 : 05 Марта 2024, 22:17:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_112. ЕТК_51_Оснащення кузова. Сонцезахисний козирьок

Щоб вже все завершити з потолком, напишу про сонцезахисні козирьки. В ETK про них чомусь є аж два однакових розділи.
Сонцезахисний козирьок
Сонцезахисний козирьок




Деталь №1 - сонцезахисний козирьок лівий та правий. В ETK багато різних номерів, але наскільки я знаю, основні відмінності були в кольорі:
QUARZ - світло-бежевий, стандартний та для комплектації Edition
ANTHRAZIT - чорний, для комплектації M-Technic та для передньої потолочної панелі.
Також козирьки відрізняються формою для машин з бортовою системою діагностики та без неї. Останні мають виступ, що додатково закриває простір над салонним дзеркалом. На правому пасажирському козирьку з внутрішнього боку є дзеркальце.
В моєму випадку - чорні козирьки для потолочної панелі з бортовою системою діагностики. Я не впевнений, але судячи по сліду від наклейки на водійському козирьку, - то можливо, що вони з кабріолета. Там була наклейка з інструкцією по користуванню складним дахом. На седанах там був просто чистий козирьок, якщо я не помиляюсь.

Деталь №2 - кронштейн ANTHRAZIT (51 16 1 927 473) - 2 шт. Чорний пластиковий кронштейн. Або бежевий (51 16 1 965 779). На пізніх моделях він був чорний із заглушками для саморізів (51 16 8 243 576).
Деталь №3 - саморіз ST4,8X19 (07 11 9 902 483) - 8 шт.

Прикручуємо кронштейни по боках салонного дзеркала, та козирьки по краях передньої потолочної панелі.




Раніше я вже писав про саморобний третій салонний плафон - він чудово стає замість заглушки приводу електролюка. І користі від нього більше, ніж від заглушки.


Хоча, тепер у мене є ще й світильники для читання карт в дзеркалі. Тепер і в передній частині салону світла достатньо.


До речі - видно той слід від наклейки на водійському козирьку. Це таки від кабріолета, чи там повинен бути якийсь карман, чи що?

Якщо помітили, то на фото вже видно скло - далі про нього.

 40 
 : 05 Марта 2024, 20:40:14 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_110. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою (ч.3)

Не раз чув, що при не правильній установці кришки люка, можна її подряпати при закриванні... То ж хоч так підготувався, про всяк випадок! :)




По контуру можна було не обклеювати - там все-одно гумовий ущільнювач. Потім зняв той скотч.
Вручну з обох боків встановлюємо механізм в положення "провітрювання", вирівнюємо водовідвідну планку.


Кладемо обшивку кришки люка.


Закріплюємо її тяги до водовідвідної планки з обох боків - просто защьолкуємо.




Ролик повзуна повинен буде заходити в паз на обшивці.


Але це потрібно буде зробити пізніше. А поки що, засовуємо обшивку в нішу даху, щоб вона не заважала.


Кришка люка прикручується до куліс трьома болтами з кожного боку.


Ставимо кришку та прикручуємо її, не затягуючи болти.




Вручну опускаємо її в положення "закрито". По інструкції кришку люка потрібно виставити так, щоб спереду вона була на 1 мм нижче рівня даху, а ззаду - на 1 мм вище рівня даху. Права сторона виставилась без проблем. А от ліворуч, де кришку варили - фіаско! Або вставку між кріпленням приварили вище, ніж потрібно, або кришку "повело" від зварювання.... Але вона стала дугою... Це видно на фото:


Як я не старався, нормально виставити її не вдалось... Отже, поставив як вийшло... В положення "закрито".

Редуктор має три положення по кінцевику:
"відкрито" - довгий хід шестерні за годинниковою стрілкою
"провітрювання" - короткий хід шестерні проти годинникової стрілки
"закрито" - середнє положення.
Кнопкою встановлюємо його в середнє положення - "закрито". Така собі схемка :)


В цьому положенні прикручуємо редуктор, і перший тест видав такий результат:


На "провітрювання" нормально, а при відкриванні та закриванні кришка своїм "горбом" чіпляє за дах. Добре, що таки заклеїв кришку малярним скотчем! Подряпин нема. Опустив кришку ліворуч максимально вниз - після цього вона перестала чіпляти дах. Але тепер обидва ліві кути значно нижче рівня даху... От така фігня вийшла... :( Не знаю, що робити... мабуть буду шукати іншу цілу кришку... але ж це проблема... Ну таке... Продовжимо!
Витягуємо обшивку з ніші, заводимо її задні пази на ролики повзуна.




Тепер защьолкуємо кліпси на передній грані обшивки.




Закриваємо люк.




"Провітрювання".


Відкриваємо люк.


Редуктор на місці, можна його закривати передньою панеллю, про яку я писав в розділі про обшивку потолка.
По боках вона кріпиться саморізами через нішу люка у спеціальні кронштейни.




Край обшивки панелі притискається передньою притискною планкою, на незастигаючий герметик.


Прикручуємо планку.




WEBASTO - клеймо виробника люків.


По боках краї обшивки панелі заводяться під ущільнювач дверей. Біля лобового скла панель прикручується разом із сонцезахисними козирками. Про них напишу далі.


Нарешті, люк та обшивка потолка встановлені!

Страницы: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10