Український клуб BMW E30
Технічний розділ => Архів та FAQ (Archive & FAQ) => Зчеплення, МКПП, АКПП, Куліса, карданний вал, редуктор. => Тема начата: Рома bmw316ix от 15 Октября 2015, 22:57:49
-
дуже простий і швидкий спосіб прокачати щеплення якщо ремонтуєш один...
берем вакумний шланг(десь 80 см)надіваєм один кінець на сосок переднього лівого супорта,другий на сосок робочого циліндра щеплення.
потім трохи відкручуємо два соска і педальою тормоза качаєм(десь 6-7 плавних! качків)при цьому в бачку тормозної бачим як ідуть бульбашки.
педаль щеплення нечіпаєм.!після чого затягаєм два соски і щеплення прокачане...я роблю це сам на ямі за 15хв.
-
дуже простий і швидкий спосіб прокачати щеплення якщо ремонтуєш один...
берем вакумний шланг(десь 80 см)надіваєм один кінець на сосок переднього лівого супорта,другий на сосок робочого циліндра щеплення.
потім трохи відкручуємо два соска і педальою тормоза качаєм(десь 6-7 плавних! качків)при цьому в бачку тормозної бачим як ідуть бульбашки.
педаль щеплення нечіпаєм.!після чого затягаєм два соски і щеплення прокачане...я роблю це сам на ямі за 15хв.
А я робив так без ями на двох домкратах. :)
За спосіб - залік, дійсно працює. (y)
-
Позавчора міняв робочий циліндр щеплення, також сам, але прокачував просто влавлюючи шток (5-7разів) на знятому робочому, при цьому штуцер не чіпаєш. Важливо слудкувати за рівнем гальмівної рідини! Руками відчувається чи прокачується чи ні. Далі поставив на місце, перевірив на педалі і все ок.
Також як варіант.
-
Позавчора міняв робочий циліндр щеплення, також сам, але прокачував просто влавлюючи шток (5-7разів) на знятому робочому, при цьому штуцер не чіпаєш. Важливо слудкувати за рівнем гальмівної рідини! Руками відчувається чи прокачується чи ні. Далі поставив на місце, перевірив на педалі і все ок.
Також як варіант.
зачем столько телодвижений . они нужны если реально спешишь . я за все время владения 30ть прокачиваю самотеком. открутил штуцер и ушел минут на 10ть . пришел закрутил долил рюмку житкости . накачал педаль что б тугая стала- слез в яму открутил- закрутил и все.
-
зачем столько телодвижений . они нужны если реально спешишь . я за все время владения 30ть прокачиваю самотеком. открутил штуцер и ушел минут на 10ть . пришел закрутил долил рюмку житкости . накачал педаль что б тугая стала- слез в яму открутил- закрутил и все.
Как оказалось все способы работают.
-
Яма, яма ..., какого ... она нужна? Мне вот приходится все без неё делать и два свапа менял без ямы, а тут чтобы открутить штуцер на РСЦ в яму скачут. (shake)
-
Яма, яма ..., какого ... она нужна? Мне вот приходится все без неё делать и два свапа менял без ямы, а тут чтобы открутить штуцер на РСЦ в яму скачут. (shake)
у трушного 30точника должен быть свой гараж с ямой и крюком для лебедки , ну если не свой так друзей)) минимум 5ти, что было свободно в любой момент. Иначе смысл гаража теряется,накой он нужен тогда? резину зимнюю хранить или омывачку доливать))
А вообще в последний раз перед последним свапом у меня сильно начал течь рабочий и я постоянно провтыковал тот момент когда жидкость ниже оторной трубки , так я давал 5 грн охраннику в левом коперативе и заезал на естакаду.
-
Яма, яма ..., какого ... она нужна? Мне вот приходится все без неё делать и два свапа менял без ямы, а тут чтобы открутить штуцер на РСЦ в яму скачут. (shake)
я ж просто описав як зробити це швидко...а в кого руки правильно ростуть і смикалка працює зробить уже як йому виходить...
-
Да ладно, без обид, за способы плюсую, они всем понадобятся.