Український клуб BMW E30
Технічний розділ => Ремонт та обслуговування BMW E30 => Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску => Тема начата: Alexey94 от 02 Ноября 2017, 19:34:10
-
Всім - привіт. Допоможіть будь ласка ?! Двигун м10 на карбі. Після ремонту головки кипить! До ремонту не знаю, що і як з ним було так як купив з не робочим двигуном. 100% НЕ термостат, не помпа і не радіатор... Може хто знає ?
-
в радиаторе булек нет? или эмульсии в масле?
-
Причина була в тому, що на великих обертах вентилятор повинен був крутитися швидше, а він крутився так само як і на малих. Там ще рідна система охолодження стоїть.
-
ну по идее вентилятор выше 3000 раскручиваться вообще не должен, для того там муфта и придумана