Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Сегодня в 11:25:02 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_120. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Перемикач на рульовій колонці.

Проводка укладена, тепер коротко напишу про перемикачі та кнопки.
Спочатку про перемикачі на рульовій колонці. В базовій комплектації їх два. Ліворуч, - перемикач покажчиків повороту та фар. Праворуч, - перемикач склоочисника. Для кожного з них передбачена додаткова опція у вигляді кнопки на торці перемикача. Ліворуч, - це кнопка для перемикання показників бортового комп'ютера. Праворуч, -  це кнопка для вмикання інтенсивної очистки лобового скла.
Додатковою опцією є третій перемикач, що встановлюється нижче праворуч - перемикач круїз-контролю. Про це я вже писав у відповідному розділі, тому тут напишу лише про сам перемикач.
При наявності подушки безпеки всі перемикачі на рульові колонці мають трохи іншу конструкцію їх важелів.

Перемикач на рульовій колонці




Деталь №1 - перемикач склоочисника з системою інтенсивної очистки лобового скла (61 31 1 372 583)
Деталь №2 - перемикач покажчиків повороту та фар, та бортового комп'ютеру (61 31 1 375 186)
Деталь №3 - гвинт M5X12 (07 11 9 906 816) - 4 шт.

Деталь №4 - вимикач протитуманних фар та задніх протитуманних ліхтарів (61 31 1 368 895). В базовій комплектації ця кнопка "одинарна" (№5), - тільки для задніх протитуманних ліхтарів. При наявності додаткової опції передніх протитуманних фар, встановлюється "подвійна" кнопка (№4).

Деталь №6 - вимикач освітлення (61 31 1 376 001). Вимикачі до рестайлінгу та після рестайлінгу мають різні роз'єми. Для скандинавських країн були інші вимикачі, з режимом "денних ходових вогнів". Також там було встановлене додаткове реле K9, що автоматично вимикає дальнє світло при ввімкненні протитуманних фар. Про це я вже писав раніше в розділі про реле.
Деталь №7 - кнопка (61 31 1 369 277). Ручка вимикача.
Деталь №8 - накладка вимикача (62 11 1 370 655). В моєму випадку ця накладка має ще опційну оригінальну накладку з дерева. Про цю опцію напишу окремо.

Деталь №9 - вимикач підсвітки ящика для дрібниць. (61 31 1 386 316).

"Топовий" комплект перемикачів:


Роз'єми перемикача покажчиків повороту та фар, та бортового комп'ютеру:
1 - роз'єм для підключення до основної проводки
2 - роз'єм для підключення до проводки бортового комп'ютеру
3 - роз'єм звукового сигналу
4 - роз'єм реле покажчика поворотів
5 - клема "маси"
У мене перемикач для ринку США, тому в ньому відсутній роз'єм "стояночних" габаритних вогнів. Нажаль, ця опція була не доступна в США, хоча доволі корисна. В ній перемикач має додаткові "крайні" положення після вмикання покажчика повороту, в яких вмикається тільки одна передня, та одна задня лампа габаритних вогнів, з відповідного боку машини. Підсвітка номера та підсвітка в салоні при цьому не вмикається. Це суттєво зберігає заряд акумулятора при тривалій стоянці на узбіччі дороги. Якщо знайду, то обов'язково заміню цей перемикач на "європейський".

Роз'єми перемикача склоочисника з системою інтенсивної очистки лобового скла:
6 - роз'єм для підключення до основної проводки
7 - клема "маси"
В порівнянні з базовим, цей перемикач має два додаткових проводи, що йдуть на контакти TS та PS реле склоочисника K10.

Роз'єми перемикача круїз-контролю:
8 - роз'єм для підключення до проводки круїз-контролю

Перемикачі прикручуються до рульової колонки. Там же прикручуються і їх клеми "маси". Підключаємо всі роз'єми.


Роз'єми всіх перемикачів фіксуються один з одним, та защьолкуються на роз'єм замка запалювання , що закріплений на рульовій колонці. Реле покажчика поворотів також фіксується на рульовій колонці.


До речі, на фото видно не задіяний білий роз'єм "стояночних" габаритних вогнів. Потрібно буде його таки задіяти.
Тепер можна встановити пластиковий кожух рульової колонки.  Про нього я вже писав у відповідному розділі.


Не всі піктограми на перемикачах добре збереглися, тому пізніше спробую якось їх відновити - гравіруванням, або наклейками... побачимо.

Ледь не забув - встановлюємо в кожух декоративне кільце замка запалювання.


Дрібниця, а вигляд з ним значно кращий! ;)


Далі про кнопки.

 2 
 : 26 Марта 2024, 15:54:01 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_119. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Джут проводів (ч.5)

Отже, проводка всіх наявних у мене на даний час електроопцій в салоні встановлена. Залишилось встановити тільки проводку торпеди.

Джут проводів (ч.5)




Деталь №2 - джут проводів панелі приладів (61 11 1 380 476)

1 - роз'єм C103, для підключення джгута до основної проводки. Розпіновка:

2 - роз'єм лівого повторювача вказівника повороту в крилі

3 - роз'єм перемикача світла


4 - роз'єм кнопок передніх та задніх протитуманних фар
5 - роз'єм лампи підсвітки

6 - роз'єм електронного або стрілочного годинника
7 - роз'єм кнопки вмикача підсвітки ящика для дрібниць
8 - роз'єм плафону підсвітки ящика для дрібниць
9 - роз'єм для зарядки акумуляторного ліхтарика

10 - роз'єм правого повторювача вказівника повороту в крилі
11 - роз'єм до ЕБУ Motronic (сигнал на тахометр та економетр)

12 - роз'єм кнопки обігріву заднього скла (доданий додатковий провід для підсвітки кнопки, за аналогією машин для США, та синій роз'єм для підсвітки додаткової кнопки)
13 - роз'єм кнопки сигналу аварійної зупинки


Я зробив таке "кастомне" кріплення для роз'єму C103 , але тримається він там не дуже добре.


Підключаємо до нього джгут, та розкладаємо його роз'єми.


Перед укладкою та фіксацією всіх джгутів, я згадав, що в роз'ємі додаткового обладнання C302 у мене залишився всього один пустий пін G. І я подумав - а чому б не підключити до нього "олдскульний" антирадар, що дуже давно валявся у мене в гаражі? :)


Толку від нього зараз не багато, але ж "прикольна" штука з тих часів, :) Та й на торпеді залишився "слід" від його кріплення, що тепер ним закриється ;). Отож, зробив проводку на пін G і підключив. :) Там ще й відповідний пін був - залишив його про всяк випадок ;)


Тепер у мене C302 повністю задіяний - FULL! ;)


Після установки іммобілайзера, був задіяний і останній отвір для проводки в гумовій вставці моторного щита - теж FULL! ;)


Ну і ось така "гирлянда" із кінцевиків водійських дверей для всіх додаткових опцій - теж FULL! ;)


Нарешті, в салоні прокладена ВСЯ проводка, тепер потрібно її тільки акуратно укласти та закріпити під торпедою. Встановлено ЕБУ бортового комп'ютера та сигналізації.


Частина джгутів закріплена спеціальними хомутами на кронштейні рульової колонки. Інші будуть закріплені до торпеди.


Далі про установку торпеди та паралельно про фіксацію проводки під нею.

 3 
 : 26 Марта 2024, 13:22:52 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_118. ЕТК_03_Дооснащення, аксесуари. Багатократне переривання пуску

Давно я не писав про проводку! :)

Остання з оригінальних додатковий опцій, що встановлюється в салоні:

Багатократне переривання пуску




Деталь №1 - багатократне переривання пуску (82 91 9 404 260). Штатна протиугінна система.
Деталь №3 - ключ замка багатократного переривання пуску (82 92 9 402 596). Електронний ключ.
Деталь №4 - замок багатократного переривання пуску (82 92 9 402 605). Електронний замок.
Деталь №2, 5...8 - не використовуються.

Я вже раніше писав про свою оригінальну охоронну систему з магнітним ключем. На відміну від неї, ця система не лише попереджає про несанкціоноване проникнення в машину, а перешкоджає її викраденню, шляхом розриву декількох електричних ланцюгів живлення. В комплексі, ці дві системи є "прототипом" більш сучасних охоронних та протиугінних систем.
Отже, я знайшов оригінальну інструкцію EBA, переклав, зробив розпіновку та розібрався з підключенням. В принципі, все простіше, ніж спочатку здавалось! ;) В інструкції німецькі інженери закликають після монтажу системи знищити всі розпіновки, та зняти номерні бірки з усіх роз'ємів, щоб максимально ускладнити задачу потенційним викрадачам! :) Для цього вони навіть УСІ проводи зробили чорного кольору! :) Місця розташування ЕБУ та замка по інструкції також довільні, на розсуд власника. То ж я не буду розповсюджувати цю "страшну" таємницю, але якщо комусь дуже потрібно , то звертайтесь! ;)

Штатну проводку для підключення іммобілайзера я підготував ще коли вона висіла у мене в гаражі на стіні - тому просто підключаю відповідні роз'єми в "тестовому" режимі, щоб впевнитись, що система працює.


Червоний діод в замку блимає - вже ознака того, що система працює.


Притискаємо щільно електронний ключ-брелок до замка - на ключі загорається червоний діод, а на замку при цьому гасне - знято з охорони. Працює!


Отже, проводку тепер можна встановлювати на машину.
Замок я вирішив розташувати в заглушці лівої кнопки над магнітолою - ближче до замка запалювання. Заглушки були декількох видів - з отвором для діодів різних штатних сигналізацій. Отвір підійшов ідеально.


Розплутав проводи, перемотав їх у вигляді джгута потрібної довжини.


Підключив та проклав проводку в салоні та під капот, ЕБУ "заховав" десь під торпедою, - як рекомендували німецькі інженери! ;)
Іммобілайзер встановлено.
Далі прокладаю проводку торпеди, і можна встановлювати торпеду та закінчувати збірку салону.

P.S.
Цікаво, чи можна замовити дублікат електронного ключа..? І як він кодується? Бо у мене він лише один і його корпус трохи тріснутий.

 4 
 : 14 Марта 2024, 15:00:26 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_117. ЕТК_52_Сидіння. Сидіння заднє.

Сидіння

В салоні все готово для установки задніх сидінь.
Трохи загальної інформації про них.
Турінг, кабріолет, та М3 мали задні сидіння іншої конструкції.
В турінгу його можна було складувати для збільшування об'єму багажника. Тому спинка складалася з чотирьох частин.
В кабріолеті заднє сидіння вужче, і було двомісним.
В М3 заднє сидіння було двомісним, і мало додаткову бокову підтримку по центру.
Про седани напишу детальніше, у вигляді FAQ:
В 2-дверних та 4-дверних седанах задні сидіння, конструктивно відрізняються, в залежності від року випуску, але, в принципі, взаємозамінні, хоча є деякі нюанси.
Подушка заднього сидіння до 83 року мала додаткове кріплення двома болтами до кузова.
Подушка для 2-дверного седана має прямі передні кути, а на подушці для 4-дверного седана вони закруглені, для зручності при посадці через задні двері. Конструктивно вони взаємозамінні, але якщо поставити подушку з 2-дверного седана на 4-дверний, то передні кути будуть заважати зручній посадці задніх пасажирів. Якщо поставити навпаки, то між боковиною 2-дверного кузова і сидінням в передній частині буде великий зазор.
Подушка та спинка заднього сидіння до 85 року на пружинному каркасі, а після 85 року на паралоні. Також вони мають "дзеркальне" розташування кріплень для замків ременів безпеки.
Спинки для 2-дверних та 4-дверних седанів однакові.
Спинка може бути звичайна, або з підлокітником. Підлокітник не можливо встановити на звичайну спинку.
Спинка з підлокітником може бути тільки на пружинному каркасі.
Задні підголівники можуть бути встановлені на будь-яку спинку.
Задні та передні підголівники однакові (окрім передніх RECARO).
Підігрів для заднього сидіння був не доступний.
Набори текстур тканини для обшивки були різні для машин з 4-циліндровими та 6-циліндровими моторами.

Отже, тепер про конкретне моє заднє сидіння. Спочатку було встановлене сидіння на пружинному каркасі, що відповідало 84 року випуску машини. Але потім я повністю замінив всі сидіння на топовий комплект з машини 89 року - передні спортивні сидіння та заднє сидіння з підлокітником та підголівниками. Перешив їх в чорний колір та встановив підігрів на всі сидіння.

Сидіння заднє пружинний каркас / основа


Як я вище вже сказав, в залежності від року випуску, двигуна, типу обшивки та комплектації машини, сидіння мають дуже багато номерів ETK. Тому не має сенсу їх вказувати.
Деталь №1, 3 - пружинний каркас, або подушка з паралону. У мене подушка з паралону.


Додатково встановлено підігрів подушки.


Деталь №2, 4 - пружинний каркас, або спинка з паралону. У мене спинка з підлокітником - вона завжди на пружинному каркасі. На паралоні її не існує.


Додатково встановлено підігрів спинки.


1989 рік


Деталь №5 - болт M6X20-Z3-2 (07 11 9 915 032) - 2 шт. Додаткове кріплення подушки до кузова. Тільки для машин до 83 року. В даному випадку не використовується.
Деталь №6 - захисний ковпак SCHWARZ (52 20 1 844 402) - 2 шт. Чорна пластикова кришка болтів. Тільки для машин до 83 року. В даному випадку не використовується.
Деталь №7 - саморіз ST6,3X16 (07119916965) - 2 шт. Нижнє кріплення спинки.
Деталь №8 - кріплення замка ременя безпеки (52 20 1 941 332)
Деталь №9 - кріплення замка ременя безпеки (52 20 1 941 338)

Монтаж заднього сидіння дуже простий. Спочатку надіваємо спинку її скобами на гачки на кузові, та прикручуємо саморізами (№7) нижнє кріплення.


До речі, на пластиковій накладці порогу є отвір. Я думав, що накладка фіксується разом зі спинкою одним саморізом. Але отвори не співпадають - це видно на фото. Іншого отвору для накладки у мене нема. Не зрозуміло... може це теж залежить від року випуску машини? В когось накладка прикручується до кузова в цьому місці?

Вставляємо замки ременів в кріплення. Витягуємо ремені поверх спинки. Підключаємо роз'єми "кастомного" підігріву.


Засовуємо подушку під спинку та защьолкуємо її передні скоби на кузовні кронштейни.


Заднє сидіння встановлено.

Обшивка сидіння


Деталь №1 - обшивка подушки тканина
Деталь №2 - обшивка спинки тканина
Деталь №3 - не вказана в ETK. Це можуть бути скоби для кріплення обшивки, але я не впевнений в цьому...

Як я вище вже сказав, в залежності від року випуску, двигуна, та комплектації машини, сидіння мають дуже багато варіантів обшивки з різними номерами ETK. Тому не має сенсу їх вказувати.
Була доступна обшивка з тканини, зі штучної шкіри та з натуральної шкіри. Основні кольори - чорний, синій, зелений, коричневий, бежевий, сірий, червоний. До рестайлінгу, та після рестайлінгу ці кольори мали різні відтінки та текстури. Набори текстур тканини для обшивки були різні для машин з 4-циліндровими та 6-циліндровими моторами. Були ще спеціальні обшивки для ексклюзивних та індивідуальних комплектацій - M-Technic, Edition та інші. На всіх E30 обшивка має повздовжні шви, окрім кабріолетів - там шви поперечні.
По VIN коду в моїй машині була обшивка із зеленої тканини PINIENGRUEN (0149) - для машин з 4-циліндровими двигунами (316). Але я купив машину вже з іншим салоном. Дверні обшивки були 0211 ANTHRAZIT, а сидіння перешиті в схожу тканину. Після заміни всіх сидінь я довго шукав тканину 0211 ANTHRAZIT, яка була доступна з 85 року для машин із 6-циліндовими двигунами - те, що треба для моєї нинішньої комплектації! І таки знайшов і купив, завдяки товаришу.


Але по факту, колір виявився не чорним, а коричневим... нажаль...


На той час чорну "гусячу лапку" я так і не знайшов, тому вирішив перешити сидіння просто в чорний колір, з поперечними швами, як на кабріолетах. Вийшло теж дуже гарно. Але ідея зробити весь салон в чорну "гусячу лапку" мене не залишає... :) Та й така тканина зараз вже попадається в продажу... У мене вже є задня спинка та чотири підголівника в оригінальній тканині 0211 ANTHRAZIT. Колись, може, у мене таки буде весь салон "гусяча лапка" 0211 ANTHRAZIT. Або синій "гусяча лапка" 0212 PACIFIC - дверні обшивки також вже є ;)

На фото на спинці видно декоративні накладки M TECHNIC (52 20 1 927 590).

Для E30 на задні сидіння вони були доступні лише для кабріолетів та M3. Але я їх теж встановив - з ними вигляд салону значно кращий! ;) Проколюємо ними обшивку, та загинаємо їх спиці всередині. Один нюанс - хоча я їх замовляв новими, на водійському сидінні колір наклейок швидко почав стиратися... Тому я їх "заламінував" прозорою клейкою плівкою.

Підлокітник




Деталь №1 - підлокітник тканина
Про підлокітник я теж вже вище писав - він може бути тільки в комплекті із спеціальною спинкою на пружинному каркасі. Обшивка, звісно, відповідає обшивці сидінь. Має спеціальний кронштейн для фіксації на каркасі спинки.


Монтаж / демонтаж дуже простий та швидкий. Вставляємо кронштейн в прорізи в каркасі, та защьолкуємо на скоби каркасу.


Чохол для перевезення лиж закривається обшивкою, яка фіксується зверху на застібку "липучку". Для користування чохлом, підлокітник так же легко та швидко знімається.


Підлокітник встановлено.


Складений


Підголівники задні




Деталь №1 - підголівник тканина
Повторюю - задні підголівники можуть бути встановлені на будь-яку спинку. Задні та передні підголівники однакові (окрім передніх RECARO).
Деталь №2 (№3...№8) - комплект додаткових елементів підголівника заднього (52 20 9 058 393).




Цей комплект встановлюється на задню спинку.


Збирається та прикручується до спинки двома болтами.


В обшивці робимо отвори на вставляємо пластикові накладки для направляючих підголівників.


Підголівники просто вставляються в отвори. Можуть регулюватися по висоті та нахилу.


Деталі заднього сидіння




Деталь №1 - подушка
Деталь №2 - спинка
Деталь №3 - кріплення замка ременя безпеки ANTHRAZIT (52 20 1 941 332). Чорне пластикове кріплення для замка ременя безпеки.
Деталь №4 - кріплення замка ременя безпеки ANTHRAZIT (52 20 1 941 338). Чорне пластикове кріплення для замка ременя безпеки.

До 85 року середній ремінь безпеки встановлювався ліворуч, а його замок праворуч. Після 85 року їх розташування змінили, навпаки - середній ремінь безпеки встановлювався праворуч, а його замок ліворуч. Відповідно, і кріплення для замків у спинках до 85 року, та після 85 року, теж "дзеркальне". Щоб привести у відповідність свої ремені до 85 року, із спинкою та полицею після 85 року, мені довелось поміняти місцями кріплення до кузова середнього ременя та його замка. І все стало на свої місця! ;)


Отже, заднє сидіння в топовій комплектації встановлено.
Вигляд салону разом зі шторками (через шторки і погане освітлення, якість фото погана).




Тепер, в повністю чорному салоні, стало темно та страшно! )))


Пізніше, надворі, в сонячну погоду, будуть кращі фото! :)

Далі встановлю торпеду, а потім передні сидіння. Це все, що залишилось по салону.

 5 
 : 13 Марта 2024, 13:59:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
То пан сам склЕпав! )))
Такого навіть у Майкла Дженсона не було! ))))

 6 
 : 13 Марта 2024, 11:15:06 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Коли гуглиш номер шторок, здається що ти сам його видумав))) Гугл крім твоїх постів нічого не знає)

 7 
 : 12 Марта 2024, 17:15:13 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_116. ЕТК_03_Дооснащення, аксесуари. Сонцезахисна штора вікна дверей задніх

Повертаюсь до збірки салону.
Задні двері повністю зібрані, то ж можна встановлювати на них сонцезахисні шторки.
Мабуть, це найрідкісніша оригінальна опція для Е30 з усіх доступних.
Дооснащення, аксесуари

Отже,
Сонцезахисна штора вікна дверей задніх




Деталь №1 - комплект дооснащення сонцезахисної штори вікна дверей задніх (51 16 1 942 230). Всі чотири штори йдуть під одним номером, тому замовити їх окремо не можливо. Хоча, весь комплект теж вже давно не доступний до замовлення.


Деталь №2 - гачок (51 16 1 942 910) - 4 шт. Для фіксації штори вікна, що відкривається.
Деталь №3 - липучка (51 16 1 942 912) - 2 шт. Для фіксації штори глухої частини вікна.
Деталь №4 - кнопка дверного замка. Номер в ETK чомусь не вказано. Має більшу висоту, порівняно зі стандартною кнопкою.
В ETK також не вказані гумові накладки на стики шторок.


Майже 10 років тому, мені пощастило знайти та купити цей комплект новим.


В комплекті був клей для гумових накладок, але він вже тоді засох :) Також була оригінальна інструкція EBA по монтажу.


Конструкція та монтаж шторок дуже простий, навіть трохи "кустарний" :) Вони просто щільно затискаються під ущільнювачами скла, та  приклеюються двостороннім скотчем. Не дуже надійна конструкція, тому користуватися ними потрібно дуже акуратно! Не дивлячись на це, одна шторка у мене все таки зламалась. Влітку, на сонці, скотч, що тримає липучку шторки відклеються, і вона під дією пружини скручується. Одного разу, її вісь зіскочила з пружини. Довелось ремонтувати і користуватися нею ще обережніше! :)


Десять років тому я дуже детально описував процес установки цих штор, але коротко повторю ще раз.
Спочатку вставляємо гачок на передньому торці шторки під ущільнювач скла.


Потім опускаємо шторку вниз і заводимо її "язичок" під ущільнювач стійки вікна.


"Язичок" на задньому торці шторки засовуємо під ущільнювач глухого скла.


Притискаємо шторку до дверної обшивки, щоб приклеївся скотч на передній частині. Накручуємо подовжену кнопку дверного замка.




Над петлями шторки, під ущільнювач скла, защьолкуємо гачки.


Горизотальна шторка встановлена.




Вставляємо вісь вертикальної шторки в посадочне місце на горизонтальній шторці.


Верхню частину затискаємо під ущільнювач двома гачками з обох боків стійки вікна.






Вертикальна шторка встановлена.


На стик та на верхній торець приклеюємо гумові накладки. Замість клею, я використовував двосторонній скотч. На випадок, якщо буде потрібно їх зняти. В нижній кут глухого скла приклеюємо на двосторнній скотч липучку.


Шторки встановлені.










Фото із салону будуть трохи пізніше, коли буде встановлене заднє сидіння, а поки що мої старі фото.






P.S.
Просто для інформації.
На двері турінгу встановлювалася тільки одна, горизонтальна, шторка. Фото з інету:


Я вже раніше писав про задню полку із сонцезахисною шторою. Але була ще одна накладна штора для седану - на заднє скло. Вона кріпилася подібним методом до решіток стандартної задньої полки.
Сонцезахисна штора


Деталь №1 - комплект дооснащення сонцезахисної штори (82 12 9 406 983). Вже не доступний до замовлення.
Деталь №2 - не використовується.
Деталь №3 - гачок (82 12 9 413 176). Металевий гачок для кріплення накладної задньої сонцезахисної штори до решіток полки. Фото з інету:




 Деталь №4 - гачок (82 12 9 413 178). Прикручується на шторку.
 Деталь №5 - гачок (82 12 9 413 177). Прикручується на кузов.


Деталь №6 - не використовується.

Зі шторками закінчив, тепер ставлю заднє сидіння.

 8 
 : 12 Марта 2024, 17:14:04 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Та була мисль приварить ті кронштейни, коли корито люка знімали і варили.... але не захотів - цей щиток дуже подобається - олдскульна штука така! ) Та й користі з нього мабуть більше, ніж від механічного... Можна було обидва поставить )) якщо влізе один під один )  але то вже точно не має сенсу )

 9 
 : 12 Марта 2024, 15:54:26 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Читал, читал... И похоже плохо читал - почему-то был уверен, что люк ставишь более новый с откидным щитком.
Когда купил, люк был на ручке. До сих пор где-то валяется (ручка). Но он открывался только вверх. (как потом выяснилось, была какая-то жопа с тросами) А когда переделывал на электро, то поскольку люк невозможно было задвинуть в крышу, пришлось варварски выломать кронштейн на одном полозье. Благо на замену был весь комплект. Поэтому опыта люка на ручке тоже практически нет))))))

Машинка обретает суперовский внешний вид! (y)

 10 
 : 12 Марта 2024, 11:49:30 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_115. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Обтічник

Отже, повертаємось до люка, щоб закінчити з ним.
Для люка був передбачений вітрозахисний щиток, чи обтічник. До вересня 85 року у вигляді плексигласового щитка, а після вересня 85 року - у вигляді механічного щитка, що відкривався разом з механізмом люку.
Обтічник


Обтічник з плексигласу був доступний, як окремий комплект дооснащення, у відповідному розділі ETK:
Комплект дооснащення вітровідбивача


Окрім оригінального щитка був доступний і афтемаркет щиток від виробника Clim Air. Спочатку у мене був встановлений саме він. Потім я купив оригінальний щиток BMW. Тепер у мене їх два.



Деталь №1 - ремкомплект люка з ручним приводом ( 54 12 9 056 596) та з електроприводом ( 54 12 9 056 597). Вже не доступно до замовлення.
Деталь №2 (№1) - комплект дооснащення вітровідбивача (82 11 9 401 098). Вже не доступно до замовлення. Хоча, окремі деталі кріплення ще доступні.
Деталь №3 - ущільнююча прокладка (72 60 1 857 053)
Деталь №4 - гвинт (72 60 1 852 660) - 2 шт.
Деталь №5 - кронштейн (72 60 1 852 659) - 2 шт.
Деталь №6 - пластикова гайка (72 60 1 852 661) - 2 шт.


Деталь №7 (№8...№13) - механічний щиток, що відкривається разом з механізмом люку. Встановлювався замість передньої притискної планки, разом з механізмом люку. Для цього на кузові в ніші люка передбачені спеціальні металеві кронштейни. На машинах виробництва до вересня 85 року цих кронштейнів нема, тому без зварювальних робіт, такий щиток встановити не можливо.
Відповідно, у мене встановлено плексигласовий щиток - він має навіть більш "олдскульний" вигляд! ;)
Спочатку потрібно було привести щитки в належний вигляд - відполірувати.
Почав з оригінального щитка BMW.




Полірував вручну, наждачним папером 1000, 1500, 2500 з водою, потім два рази пройшов поліроллю.


Результат:




Затемнення не дуже сильне, хоча по краю помітно, що воно "вигоріло" на сонці за роки.


Те ж саме і зі щитком Clim Air.




Результат:




На цьому щитку затемнення сильніше, або воно менше "вигоріло" на сонці за роки.


Щитки трохи відрізняються за розміром та формою. Оригінальний BMW трохи ширший та має передні кути з меншим радіусом закруглення. Кріплення однакове і підходить до обох щитків.
Раніше у мене був встановлений щиток Clim Air.




Тепер я вирішив встановити оригінальний щиток BMW.
В передніх кутах ніші люка передбачені спеціальні зазори для установки в них кронштейнів щитка. Вони просто щільно вставляються своїми гачками.




Встановлюємо на дах щиток з ущільнювачем, вирівнюємо та прикручуємо до кронштейнів гвинтами з пластиковими гайками. Все.


Вигляд із салону:


Зовнішній вигляд:










На цьому монтаж люку закінчено.

Але в ETK залишився ще один підрозділ по люку:
Управління ручною під.-здв. кришкою люка


Хоча, по VIN-коду в моїй машині був люк з ручним приводом, але мені вона дісталася вже з електролюком. Тому про ручний люк я нічого не буду писати, бо ніколи не користувався ним, і толком нічого не знаю про нього... Знаю тільки, що майже у всіх зламана його ручка :)

Тепер буду закінчувати збірку салону. Наступного разу напишу про дуже раритетну штуку! ;)

Страницы: [1] 2 3 ... 10