Збірка_183. ЕТК_83_Технічні та допоміжні матеріали
Отже, розділ ETK
Технічні та допоміжні матеріали
В ньому всього один підрозділ
Трансмісійне мастило
Деталь №1, №2 - не використовується.
Деталь №3 - мастило для МКПП SAE 80 1000ML, TU (81 22 9 401 225).
Деталь №4 - мастило для МКПП SAE 80 1000ML, TU (81 22 9 401 220).
Як бачите, там також є варіант з мастилом для АКПП. В розділі про МКПП я вже писав, що для МКПП також може використовуватися мастило для АКПП Dexron II. На таких МКПП присутня помаранчева наклейка з написом "ATF Oil". Але, це переважно на більш пізніх моделях. На моїй МКПП такої наклейки ніколи не було, тому я, хоча і замислювався над тим, щоб перейти на ATF, але все ж таки вирішив не експерементувати, і залишив звичайне трансмісійне мастило, яке завжди заливав.
Комплект технічних рідин для E30 M20B25 з МКПП.
Як бачите, об'єм рідин не маленький! І це ще тут нема фреону для кондиціонера.
Хоча, всі рідини я купував, звісно, із не великим запасом.
Охолоджуюча рідина - синій антифриз HEPU G11, 5л х 3.
Моторне мастило - Q8 10W40, 4л х 2.
Трансмісійне мастило для МКПП - Q8 80W90, 1л х 2.
Мастило для гідропідсилювача керма - Q8 ATF Dexron III, 1л х 2.
Мастило для редуктора з блокуванням - Castrol LSD 75W140, 1л х 2.
Гальмівна рідина - TEXTAR DOT 4, 1л х 2.
Концентрат для склоомивача - LIQUI MOLY 1:100, 0,25л.
Вода дистильована для склоомивача, 5л.
Бензин А-95 EVRO, 20л.
Отже, мастило в редуктор я залив ще перед його установкою. А от в МКПП чомусь не залив. Мабуть з дуру! ) Тепер, на машині це робити дуже не зручно, особливо без підйомника. Тому довелось шукати "special tool".
Але й з ним, лежачи під машиною, було дуже не зручно. Тому, довелось ще шукати на нього шланг, та помічника, і таким чином заливати мастило в коробку передач.
Потім замінив мастило в двигуні, залив антифриз та бензин. Тепер вже абсолютно все готово для тестового запуску двигуна! ;)
Гальмівну рідину та мастило для гідропідсилювача буду заливати після установки гальмівних супортів та насоса. А омивач, то вже перед самим виїздом з гаража ;)
P.S.
Об'єми всіх технічних рідин я взяв із заводської інструкції для BMW E30 325i. Якщо в когось її нема, то може бути корисно.
Паливний бак (до 87 року, або для дизеля) - 55л
Паливний бак (після 87 року, крім дизеля) - 63л
Бачок склоомивача - 3л
Бачок інтенсивної очистки скла (опція) - 1л
Бачок заднього склоомивача (touring) - 2,5л
Система охолодження - 10,5л
Система охолодження з кондиціонером (опція) - 11л
Мастило моторне (з фільтром) - 4,75л
Мастило моторне (без фільтра) - 4,5л
Бачок автоматичного доливу моторного мастила (афтемаркет опція) - 3л
Мастило МКПП - 1,25л
Мастило АКПП - 3л
Мастило роздаточної коробки (325ix) - 0,5л
Мастило редуктора переднього (325ix) - 0,7л
Мастило редуктора заднього (188 тип) - 1,7л
Мастило гідропідсилювача керма - 1,2л
Гальмівна рідина - 1,2л
Фреон кондиціонера 850-900г
- 10 Декабря 2024, 20:47:15
- Добро пожаловать, Гость
Новости:
Слава Україні!
Ми в соціальних мережах:
https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/
https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/
Спілкування:
https://t.me/bmwe30clubua
Купівля - продаж:
https://t.me/e30shopua
1
: Сегодня в 14:25:57
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
2
: 08 Декабря 2024, 19:57:00
|
||
Автор KSV - Последний ответ от KSV | ||
Продайте ключик!!!
|
3
: 03 Декабря 2024, 12:26:22
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Держу кулаки! И верю в тебя!
|
4
: 03 Декабря 2024, 11:44:45
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_182. ЕТК_3_Блок запасних ламп
Я давно вже писав про деталі освітлення. В ETK є блок запасних ламп (72 60 8 361 986) - деталь №19 на схемі. В ETK він також є в розділі Дооснащення, аксесуари Блок запасних ламп Деталь №1 - блок запасних ламп Він вже давно не доступний до замовлення, тому знайти його складно (фото з інету). Є ще більш пізні варіанти, але вони також вже не доступні, або продаються на ібеї по 50-150$ - дуже дорого, як на мене. Наприклад такий блок. Але недавно, колега по клубу запропонував мені за символічні гроші новий блок ламп, який візуально дуже схожий на оригінальний. Я купив, про всяк випадок - і на оригінальну опцію схоже, і по прямому призначенню може згодитись! ;) Лампи не зовсім ті, що треба. Тому я перекомплектував блок потрібними запасними лампами та запобіжниками. Буде лежати в багажнику про всяк випадок. ;) P.S. Сьогодні забираю своє замовлення з усіма необхідними технічними рідинами та мастилами, заливаю, і буду пробувати заводити. Бензину ще трохи треба заїхати купити, бо так точно не заведеться! |
5
: 28 Ноября 2024, 11:41:54
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_181. ЕТК_41_Кузов (Переднє крило) продовження
Я ще на початку зборки писав про розділ ETK Переднє крило Також писав про його деталі. Тоді я тимчасово встановлював крила. А зараз, нарешті, вони встановлені остаточно, на герметик. Верхнє кріплення на сім саморізів. Нижнє кріплення на два самрізи. Заднє кріплення на два саморізи. Переднє кріплення на один саморіз під фарою, та на один саморіз під бампером, біля колісної арки. Зверху стик крила з кузовом, та стик ребра моторного щита обов'язково потрібно закрити кузовним герметиком. Інакше вода буде потрапляти під капот. Пізніше я пофарбую герметик в колір кузова, як було із заводу. Встановлюємо ущільнювач капоту та ущільнювачі на крила. Для BMW E30 M3 Evo III на крила приклеювалися додаткові гумові ущільнювачі, що закривали зазор між крилом та капотом. Лівий ущільнювач (51 71 2 233 121) та правий ущільнювач (51 71 2 233 122). Коштують вони невиправдано дорого - по 60 Євро за штуку, тому можливо колись я підберу щось аналогічне - вигляд з ними кращий. Тепер можна встановити і захисні підкрилки. Кріплення для них. Пластикові кліпси вставляються в спеціальні квадратні отвори на кузові. Під час зварювальних робіт майстру здалося простіше приварити шпильку, ніж робити квадратний отвір . Тому у мене внизу замість кліпси та саморізу, буде шпилька та пластикова гайка, - як і на верхньому кріплення. Думаю, це не критично. Верхні дві шпильки. Передні дві закладних пластини для саморізів. Саморізи, якими закріплений обвіс BBS, із середини я закрив каучуковим герметиком. Встановлюємо пластиковий щиток, прикручуємо внизу пластиковою гайкою та саморізом в кліпсу. Зверху прикручуємо дві пластикові гайки. Спереді прикручуємо одним саморізом. Другий саморіз та отвір у щитку - для кріплення нижнього пластикового щитка. Він буде встановлений пізніше, так як спочатку мені потрібно буде встановити ще компресор кондиціонера та насос гідропідсилювача керма. Ліворуч все аналогічно. Протитуманні фари вже встановлені та підключені. Потрібно була якось закріпити датчик зовнішньої температури для бортового комп'ютера. Так як у мене відсутній штатний передній спойлер та штатні рестайлінгові повітроводи, то місця для установки датчика нема. У фартуці BBS місця для його установки також не передбачено. Отже, довелося придумувати щось по місцю. Для датчика чудово підійшов отвір у передньому фартуці для кріплення штатного спойлера. З іншого боку я надів на датчик гумове кільце (13 64 1 730 767) для паливних форсунок - підійшло ідеально і зафіксувало датчик у отворі. Вийшло чудове розташування датчика. Пізніше це все ще закриється нижнім пластиковим щитком. |
6
: 26 Ноября 2024, 23:07:39
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Цікаво.... по ету балка однакова для всіх моделей, окрім м3, але для 4 циліндрових кріплення до балки не передбачено....
|
7
: 26 Ноября 2024, 18:51:30
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Фотографии моей и из инета. Чётко видно, что если бы даже спилили ухо, к которому прикручивается крепление, то хоть какие-то следы остались бы.
И между верхними отверстиями крепления редуктора нет выемки... Может балка не от е30?))) |
8
: 26 Ноября 2024, 16:32:46
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
дивно, що нема кріплення на балці...
Та я взагалі не уявляю, як ті резинки натягнули на сто тоді ще! Я пам'ятаю, що я насилу їх зняв, коли розбирав машину! А тепер як їх надіти, - я хз... ще й той щиток заважає... Самому лежачи на підлозі - не реально... мож вдвох на ямі чи підйомнику і вийде.... побачимо... |
9
: 26 Ноября 2024, 15:46:05
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Ура! Уже скоро
Может я не разобрался, но по ЕТК задние балки одинаковые, но крепления под глушитель, например, на моей нет вообще. Некуда прикручивать Резинки для банки смотрю у тебя они оригинальные. И внешне они отличаются от современных аналогов. Я так и не смог напялить резинку. Может если бы я прикрутил к кузову сначала хомут, а потом к хомуту глушитель, то получилось бы. Но болты хомута уже заржавели и расковыривать не хотелось. Повесить в сборе так и не удалось. И это у меня нет термозащиты над банкой! Повесил на подобранные резиновые кольца Fa1 от чего-то - не знаю. Они эластичнее. |
10
: 26 Ноября 2024, 15:13:19
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_180_ЕТК_18_Вихлопна система з каталізатором. Задня частина
Вихлопна система задня Деталь №1 - задній додатковий глушник (18 10 1 705 783) - 1 шт. У мене встановлено польський аналог Polmostrov. Деталь №2 - гумове кільце (18 21 1 105 635) - 1 шт. Я використовую аналог BOSAL 255766 Деталь №3 - кронштейн приймальної труби (18 21 1 712 511) - 1 шт. Деталь №4 - болт з шайбою M8X16 (07 11 9 913 214) - 1 шт. Кріплення кронштейна до задньої балки. Деталь №5 - скоба (18 20 1 707 925) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника. Деталь №6 - скоба (18 20 1 178 132) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника. Деталь №7 - скоба (18 21 1 176 029) - 2 шт. Хомут для кріплення глушника. Деталь №8 - гайка з буртиком M8 (07 11 9 927 022) - 4 шт. Деталь №9 - гумове кільце (18 21 1 712 838) - 2 шт. Деталь №10 - насадка на вихлопну трубу 60 MM, хром (82 11 9 401 456), або чорна (82 11 9 401 457) - 2 шт. Насадки я поки що вирішив не купувати, так як ще не зовсім розумію якою буде вихлопна система після її заміни. Якщо буду встановлювати насадки, то чорні, - в загальному стилі "shadow line". На фото є хомути для кріплення глушника, але є нюанс. Як виявилось, для вихлопної системи без каталізатора, вони трохи менші, тому що глушник там вужчий. Конструктивно також є відмінності - один з них складається з трьох частин, а другий, - з двох. Через свою неуважність, я купив саме такі хомути. Вихлопна система без каталізатора Деталь №4 - хомут (118 21 1 707 923) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника. Деталь №5 - хомут (18 21 1 176 713) - 2 шт. Хомут для кріплення глушника. Деталь №6 - кронштейн заднього глушника (18 21 1 176 033) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника. Деталь №7 - гайка з буртиком M8 (07 11 9 927 022) - 4 шт. Деталь №9 - хомут (18 21 1 176 712) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника. Глушник для вихлопної системи з каталізатором ширший, тому хомути стають не зовсім добре. Я не впевнений, чи вийде їх встановити. Тому поки що, тимчасово встановлю глушник на старе кріплення, що приварене прямо до глушника. Спробую знайти потрібні хомути для вихлопної системи з каталізатором, і при заміні їх встановлю. Але, щоб підвісити глушник на ті гумові кільця, потрібен помічник і підйомник. Бо самому, лежачи на підлозі, у мене не вийшло це зробити, як я не старався... Тому знову - тимчасове кріплення... Отже, вихлопна система встановлена тимчасово, на тимчасове кріплення, - щоб машина змогла доїхати своїм ходом до автосервісу по вихлопних системах, де все буду перероблено. Сподіваюсь, що це буде, як найшвидше, після виїзду машини. Тепер все готово до першого тестового запуску двигуна. Заллю нове мастило, антифриз, і скоро буду пробувати... |