Український клуб BMW E30
Технічний розділ => Ремонт та обслуговування BMW E30 => Електрообладнання двигуна, загальне електрообладнання, електропиводи, Панель приладів => Тема начата: nik92 от 02 Августа 2018, 23:45:02
-
Доброго часу доби недавно купив е30 при покупці авто заводилось тільки якщо кинути плюс на акум і глушилось як зняти його або скинути дріт з клапана на карбі мотор м10б18 початково на пірбургу який зняли і поставили солекс чи може бути причиною відключення стандартного карба враховуючи що він завязаний з ебу?
-
в смысле? одеваешь клемму на акум и сразу включается стартер или как??? а как он выключается тогда?
Если не реагирует на ключ, то мне кажется, логично для начала проверить/поменять контактную группу в замке зажигания.
-
в смысле? одеваешь клемму на акум и сразу включается стартер или как??? а как он выключается тогда?
Если не реагирует на ключ, то мне кажется, логично для начала проверить/поменять контактную группу в замке зажигания.
доброго дня не дописав стартер працює з замка нормально немає плюса на бабіні тільки як примусово подати з акамулятора тоді працює до контактної групи дивився ну нічого підгорівшого там немає
-
Может стоит найти обрыв либо пересмотреть контактную группу, на сколько я правильно понял с ключа заводится если подкинуть на прямую плюс от акума? Может он там есть, но что-то пошло не так?