Український клуб BMW E30

Технічний розділ => Ремонт та обслуговування BMW E30 => Передня і задня підвіска, Гальма, Кермова система, Педальний вузол. => Тема начата: Anticross от 17 Октября 2014, 14:36:39

Название: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 17 Октября 2014, 14:36:39
Всім привіт. Товариші потрібна допомога у виборі передніх амортизаторів. Старі були більштайн б4 в 45-ті колбі відходили трошки більше року і потекли :( . Може просто підробка була ? Брав не в екзісті. Знайшов 51-ші колби, тепер думаю що б в них поставити, більштайни вже стрьомаюсь б4, б6 - поки що не потягну, та і не спорткар, з двохтрубних екзіст видає ще боге турбо, які походу вже зняті з виробництва :( і каяба Excel-G. Що порадите ? Бажано щоб було надійне і не кренило в поворотах.Підвіска сток, тапки 15-ті. Профіль гуми 195/60.
Цитировать
езжу на мажетимарели в51й колбе уже 4йгод полёт нормальный.
А номерка їх немає, а то щось я не можу знайти в списку аналогів ? Доречі, знайшов що наче зараз BOGE Turbo замінили на SACHS Advantage, хтось щодо цього приводу може сказати ?
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: The_Glory от 17 Октября 2014, 15:00:59
Цитировать
не кренило в поворотах.Підвіска сток, тапки 15-ті. Профіль гуми 195/60.
щоб не кренило в поворотах, при таких даних - не реально. Сток підвіска по своїй конструкції не може протистояти кренам в повороті - це нормально для неї.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 17 Октября 2014, 15:31:02
щоб не кренило в поворотах, при таких даних - не реально. Сток підвіска по своїй конструкції не може протистояти кренам в повороті - це нормально для неї.
:) Ну не так щоб зовсім не кренило, просто щоб було збитіша підвіска ніж стандарт. Просто на білях одразу після встановлення ефект сподобався, але ж знову ж таки прожили вони не довго :( Просто хочеться щоб не як в жигулях на 40 в поворот входиш і весь кузов крениться. :) То певна річ що тут треба мабуть стабілізатори ще потовще, профіль понижче і тп, пружини покоротше. Низько садити не збираюсь бо в Харкові доріг практично немає, одні напрями. :)  Хочеться розумний компроміс, готовий пожертвувати комфортом задля кращої керованості. Якби грошей зараз було б не шкода то ставив би біліки б6 або коні спорт, а так шукаю щось на заміну б4, бо в них розчарувався.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: vovich1588 от 17 Октября 2014, 20:12:31
Коняки бери.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Odrik от 18 Октября 2014, 08:02:22
Говно типа профит, оптимал и иже с ними не бери, лучше подкопить денег и взять что то стоящее.
С бильштайнами такая же ситуация была 10 тык и оба потекли, поставил монро, уже год (это тыс 30-40) ездят, пока живые
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: zeny от 18 Октября 2014, 11:42:05
На сколько я знаю, бильшайн б4, сейчас делают румыны. От этого наверное и не надежность)

Ставил где то год назад себе боже турбо, вроде бы пока ничего, но с легка жестковато.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 20 Октября 2014, 16:12:24
На сколько я знаю, бильшайн б4, сейчас делают румыны. От этого наверное и не надежность)

Ставил где то год назад себе боже турбо, вроде бы пока ничего, но с легка жестковато.
А не підкажете номер по каталогу ? Цей 32720F ? Мабуть все таки ставитиму або Boge Turbo або Sachs Advantage.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: zeny от 20 Октября 2014, 16:37:14
А не підкажете номер по каталогу ? Цей 32720F ? Мабуть все таки ставитиму або Boge Turbo або Sachs Advantage.

номер не подскажу. мне их товарищ покупал
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 21 Октября 2014, 13:28:56
Знайшов  в мануалі наступні рядки:
Цитировать
For ins tallation of all except gas  pressu re shock absorb­
ers,  fill  the  strut  housing  with  20  to  25  ml  (%  fl.  oz.)  of
ordinary  engine oil.
CAUTlON-The  strut  housing  must  NOT be  filled  with  oil
when  installing gas-pressure shock  absorber
cartridges.
NOTE .........  I absorber ca rtridges, the oil  helps cool the shock
absorber by  tra nsferri ng  heat  to  th e strut housi ng.
The grade  of en gi ne oil  is  not  critical .
Виникло питання, що тут мається на увазі під "gas-pressure shock  absorber" ? Це мається на увазі як однотрубні газові, так і двотрубні газонаповнені ? Чи тільки однотрубні ? Тобто заливати мастило в колбу треба тільки якщо масляні ?
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: _san4o_ от 21 Октября 2014, 18:40:55
Боже турбо действительно походу сняли с производства https://webcat.zf.com/?SPR=16 ,хотя ещё летом брал себе,цена была 950 передние и 555 задние. Если финансы позволяют,берите коняки
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 23 Октября 2014, 12:48:42
Начитався англомовних форумів, там стверджують що Boge Automatic це те ж саме що і Sachs Super Touring, а Boge Turbo те ж саме що і Sachs Advantage. Тільки начебто Boge зараз виготовляється в Мексиці. Невеличке питання стосовно заміни колб: Може хто в курсі як перекинути ступиці зі старих колб на нові. Знайшов на російському сайті е30 вказівки як це робити але там пишуть що ступиці типу нові треба ставити, а старі стають непригодними до використання. Просто я праву передню ступицю в зборі буквально декілька тижнів тому замінював і ставив не саму дешеву - FAG. Чи дійсно їх не можна переставити ?
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 29 Октября 2014, 08:13:45
Замовив все таки Sachs Advantage, Коняки звісно круто, але поки що не потягну. Поставлю, покатаюся а там видно буде. Заодно замовив нові верхні опори амортизаторів по лемфу(а то права Febi вже просить щоб її замінили), а також нижні і верхні проставки під пружини і всі шайбочки, контргайочки і манжети. Залишилося тільки питання як би ступиці перекинути ну і чи треба доливати мастила в колбу. Всім дякую за відгуки і поради.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 30 Октября 2014, 20:59:29
Сьогодні прийшли амортизатори. Один sachs advantage в синій коробці, а інший чомусь sachs super в червоно-чорній. Замовляв на екзісті, кат номер та і штрих код у них однаковий, недогледів, побачив що коробки різні вже вдома :( ззовні наче однакової форми і довжини. Різняться трохи зменшенням товщини вгорі та внизу. От не знаю тепер що робити. Чи обміняють на однакові.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: yntu от 30 Октября 2014, 21:22:00
Я бы поменял, думаю что они вряд ли одинаковые по работе.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: The_Glory от 30 Октября 2014, 21:26:09
ну я бы хоть попробовал бы поменять....хотя есть не малый шанс услышать что-то типа - "мы продали одинаковые, ничего не знаем и разные обратно не примем"
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 31 Октября 2014, 21:13:03
Був сьогодні в екзісті. Без питань забрали один аморт, вибачилися і зробили знижку і перезамовили. А я вже думав що тупо скажуть що то мої проблеми.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: The_Glory от 31 Октября 2014, 21:22:35
ну знач респект экзисту! )
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 07 Ноября 2014, 08:47:31
Прийшов 2-гий аморт. Тепер - той що треба Sachs Advantage і навіть з шайбою на колбу, перший був без неї. Тепер питання: шайби ж наче там однакові на всіх, а то в мене є стара шайба під 51-шу колбу, її тільки почистити треба від іржі. Просто по каталогу бмв замовляти за 200 грн одну якось немає бажання. А ці наче по довжині однакові, тільки на новій (Sachs) є прямокутні отвори, під ключ походу, а на старій їх немає.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: buzya от 07 Ноября 2014, 11:37:41
Прийшов 2-гий аморт. Тепер - той що треба Sachs Advantage і навіть з шайбою на колбу, перший був без неї. Тепер питання: шайби ж наче там однакові на всіх, а то в мене є стара шайба під 51-шу колбу, її тільки почистити треба від іржі. Просто по каталогу бмв замовляти за 200 грн одну якось немає бажання. А ці наче по довжині однакові, тільки на новій (Sachs) є прямокутні отвори, під ключ походу, а на старій їх немає.
на новой гайке что шлы с амортами -затирает(закусывает пластиковый пыльник,пришлось разбирать обе стойки и спиливать болгаркой за подлицо эти гайки  (devil)  они наверно под резиновый пыльник расчитаны..
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 07 Ноября 2014, 11:49:18
на новой гайке что шлы с амортами -затирает(закусывает пластиковый пыльник,пришлось разбирать обе стойки и спиливать болгаркой за подлицо эти гайки  (devil)  они наверно под резиновый пыльник расчитаны..
На новій, це на Sach-совскій чи оригінальній ?
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: buzya от 07 Ноября 2014, 11:55:02
На новій, це на Sach-совскій чи оригінальній ?
на мажети марели сток
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: Anticross от 22 Мая 2015, 09:43:48
Всім дякую за поради і голосування, тему можна закривати. Встановив собі 51-ші колби і аммортизатори Sachs Advantage. В порівнянні з bilstein b4 - жорсткуватіші, тепер я знаю що таке табуретка :) Зате в поворотах нримає краще і зовсім не клює при гальмуванні. Подивимося скільки вони в мене проходять.
Название: Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
Отправлено: zeny от 22 Мая 2015, 09:56:40
Та зачем закрывать) Другим тоже полезно будит. Может что еще что отпишет. Или ты попозже)