Український клуб BMW E30
Технічний розділ => Ремонт та обслуговування BMW E30 => Електрообладнання двигуна, загальне електрообладнання, електропиводи, Панель приладів => Тема начата: mozgov.net от 12 Июня 2016, 19:46:19
-
всім доброго дня.
стояв у мене м10 безлямбдовий.
0280000318 мозги
0280202050 росходомір
і стандртна проводка інжекторна з одним реле 5wk2221
придбав собі під лямбду
ебу 0280000328
росходомір 0280202039
і проводку.
річ ось у чому
колодка для зєднання салонної і моторної проводки була відрізана.(но це непроблема)
дана проводка під електронне управління холостих з ЕРХХ.
є деякі неясності в схемі
-
сколько видел джетовской проводки, вся возле блока предохранителей соединялась
просто разъемы были как кпрямоугольные, у тех что постарее, так и круглые, у более новых
-
по номеру найшов 12 51 1706464
http://www.bmw-etk.info/teile/prd/BMW/ST/P/E30/2-T/318i/USA/L/A/1985/06/47302/12/12_1522/12511706464 (http://www.bmw-etk.info/teile/prd/BMW/ST/P/E30/2-T/318i/USA/L/A/1985/06/47302/12/12_1522/12511706464)
Serie: E30
Modell: BMW 318i
Aufbau: 2-T
Region: USA
Lenkung: L
Getriebe: A
Jahr/Monat: 1985/06
хто їздить на м10, погляньте, а раптом в когось така ж
-
ничего толком не понял по картинке, не вижу особых отличий
хотя, может у тебя с праворульки проводка?
кстати, то что на фото у тебя - это, насколько я понимаю, реле топливного насоса и подогрева лямбды - должно сидеть на левом брызговике под крышечкой
-
у мене 3 реле на лівому крилі кріпляться.
1.1286727- 5wk2221
2.1708511 siemens 5wk2244
3.1286062 898223
по номеру проводки 12 51 1706464
бється що вона для штатів.
зараз не можу закинути фото своєї проводки, кардрідер глючить
на другому фото вона
-
вичерпано
-
ось ще взнав
в даній проводці повинен бути датчик тиску (я так зрозумів ДАД)
http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E30-4-doors/USA/318i-M10/L-M/browse/fuel_preparation_system/control_unit_l_jetronic (http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E30-4-doors/USA/318i-M10/L-M/browse/fuel_preparation_system/control_unit_l_jetronic)
-
(sweat) (sweat)
прошу вибачення, тепер лишень побачив що колодка була відрізана разом з дротами під корінь.
добрався до проводів, а там 5 проводів зелених з жовтим.
їх всіх зєднувати між собою?
питання лишається що це за розєм?
-
датчик давления похоже это для высокогорных районов
а колодка о которой ты говоришь, это похоже вот то самое реле стабилизации холостого хода
вообще не уверен что тебе эта проводка подойдет - может быть слишком много различий
5 зелено-желтых проводов - хз что это такое, в районе разъема их там вроде быть не должно
-
Розжував для себе дану тему.
Є ще декілька неясностей.
найшов схему проводки
питання на фото,
-
Агов, підскажіть
-
Агов, підскажіть
разобрался?
-
майже.
проблема знайти реле регуляції холостих оборотів, який під дану проводку.(знаходився біля ЕБУ)
на ібеї є, але ціна космічна.
і ЭРХХ від м10 нереально найти.
думаю від м20 мав би підійти.
зараз на машині стоїть проводка від 318 мозгів і росходомір 050.
мозги правда джетронік 328.
так і їзжу.
-
ЭБУ системы регулировки холостого хода 1707224
13 41 1 707 224
Старая деталь 13 41 1 286 132
-
а разве там не термоэлемент в РХХ?
-
Дана проводка з автоматичною електронною стабілізацією холостого. як на новіших м20 і тд.
фото не моє, з нету, але фішки такі ж самі
-
знайшов ЄБУ холостих, клапан в пошуку.
потрібна підсказка.
на схемі термовиключатель (22).
він комбінований. датчик температури на приборку і термовиключатель.
якщо я правильно зрозумів, то:
на трамблері в мене вакуум для пізнього і раншого запалювання.
до прогрівки мотора ел.магнітний клапан(23) відкриває вакуум для пізнього запалювання, а припрогрівці переключається на раннє.
я правильно зрозумів? поправте мене якщо помиляюсь
п.с. на форумі є спеціалісти по м10?
-
раньше писал об устройстве всей этой фигни на всероссийском форуме, но сейчас не нашел
в первую очередь, я бы порекомендовал качнуть ETM, вроде 85 год подходит, и посмотреть на различия ранней и поздней схем джетрона
основное различие в управлении холостым ходом, там в одной все завязано около idle speed stabilization relay, во втором вокруг idle speed control unit (могу путать точные названия, пишу по памяти).
Насчет термодатчиков: понятно, что один из них, самый большой - термовременное реле для пусковой форсунки.Один - сигнал температуры на приборку, еще один - температура на мозг. Тот что сочлененный - кроме показаний температуры, дает сигнал "прогрева" двигателя. Опять же, насколько помню - по сигналу прогрева накрепко закрывается прогревочный клапан. А вот насчет клапана управления зажиганием - не уверен. И да, насчет опережения. Вакуумная трубка одна, поэтому там только опережение.
-
ЕТМ штудіював, порівнював.
ел клапан(7) переключає вакуум для трамблера ( чи ні?)
тут походу обидва --idle speed control unit і idle speed stabilization relay завязані.
в проводці я не найшов виводів на прогрівочний клапан, і я так зрозумів цей комбінований термовимикач на 45С градусів дає сигнал на
idle speed stabilization relay щоб прикрити, чи відкрити ЄРХХ або електроклапан вакуума для трамблера.( тут алгоритм не ясний)
цей дотчик 45С має бути на замикання чи розмикання?
в мене ось такий трамблер
http://www.elcats.ru/bmw/Parts.aspx?MdlId=4e60e252-c916-4bb7-ad97-a60398526463&UnitId=74900007&T=%D0%A0%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AC+%D0%97%D0%90%D0%96%D0%98%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%AF (http://www.elcats.ru/bmw/Parts.aspx?MdlId=4e60e252-c916-4bb7-ad97-a60398526463&UnitId=74900007&T=%D0%A0%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AC+%D0%97%D0%90%D0%96%D0%98%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%AF)
коли створюю розрідження ротом в одній трубці то бігунок рухається на раннє, і відповідно в іншій на пізнє.
десь читав, шо в мороз мотор завлдиться і прогрівається краще на пізньому запалюванні.(поправте якщо помиляюсь).
для чого тоді інженери робили запізнє?
-
у тебя часом трамблер не для м20?
на родном десятом трамблере на мембране только один вход
ел клапан(7) переключає вакуум для трамблера
да, в зависимости от режима, либо соединяет трамблер с атмосферой, либо с задроссельным пространством
-
не з м20, в м20 6 циліндрів.
в мого знайомого на м10 точно такий же трамблер як у мене.
в мене ще є окремо вакуум від м20, так там тяга довща і вакуум не стає на трамблер м10.
мені помилково відправили.
за датчик 45С взнав, він на розмикання.
коли мотор прогріваєть до 45С, ел. клапан відкриває вакуум для випередження.
від чого можна взяти такий термоперемикач? не обовязково спарений, можна окремий
-
надо глянуть, есть ли такая штука на карбе, и если есть - у мен ягде-то валялся карбовый тройник с датчиками