Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 20 Мая 2025, 15:05:35 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Передня розпірка Eibach

Колись, дуже давно, я сам зробив комплект розпірок по заводських розмірах BMW E30 - передню, задню та середню (аналог Cabrio).
Свої креслення я виклав на клубному форумі. Багато хто ними вже користувався, - скарг, наче, не надходило :)
Задню та середню, я пофарбував і вже давно встановив, - писав про це раніше.
За час відновлення машини мені вдалося знайти та купити оригінальну алюмінієву передню розпірку Eibach для BMW E30. Як раз в комплект до пружин Eibach. І ось, нарешті, настав час встановити і її. Розпірка ціла, але не в ідеальному стані, - має дрібні, але місцями глибокі подряпини, та сліди від окислу алюмінію.


Подряпини, на жаль, є прямісінько на логотипі... Eibach Kit Nr 2003920


Отже, мені довелось добряче попрацювати, щоб привести її в належний вигляд.
По-перше, відпісочив її, та купив нові болти кріплення.


Вона стала матова та дуже шаршава. Я навіть спочатку подумав, що перестарався! )




З глибокими подряпинами нічого не вдієш. Зшліфовувати такий шар алюмінію не має сенсу. Хіба що, шпаклювати та фарбувати. Але ж вона повинна бути відполірованою, тому так вже і буде.


Для полірування я купив набір спеціальних паст, текстильний полірувальний круг та адаптер для нього.


Перед поліруванням вручну зачистив поверхні наждачним папером 600, щоб прибрати шероховатість. На фото видно різницю.


Тепер можна починати полірування.


Полірував за п'ять підходів всіма пастами по черзі - чорна, сіра, зелена, біла, синя. Це зайняло доволі багато часу та зусиль. Але результат мене цілком влаштовує.


Зразу скажу, що я не ставив собі за ціль, відполірувати алюміній в "дзеркало", так, щоб можна було в нього бритися! )) Я хотів зробити просто трохи блискучу поверхню. Навіть, думав зупинитись після білої пасти. Адже, дзеркального хрому на машині нема, то й тут він не дуже доречний, як на мене. Але, все-одно вийшло доволі блискуче! ))


Болти M8x70 та гайки для кріплення труби я купив нові. Гайки для кріплення фланців давно купив оригінальні (07 11 9 904 295).


Прикручуємо фланці розпірки до шпильок опорних підшипників. Лівий та правий не взаємозамінні.
Лівий


Правий


Встановлюємо та прикручуємо трубу розпірки.


Стала добре, нічого не заважає і ніде не упирається.






Eibach Kit Nr 2003920. Подряпини трохи псують вигляд, але на функціонал не впливають.


На фланці розпірки передбачений виріз для штатного кріплення "маси" моторної проводки до кузова, але в мене нема цього кронштейна, - я забув про нього, коли машина була на кузовних роботах...
Раніше клема "маси" в мене була прикручена разом із саморобною розпіркою до шпильки опорного підшипника. На розпірці Eibach для гайок передбачені спеціальні виштамповки, тому клема туди погано стає.


Отже, довелося перенести кріплення клеми "маси" нижче, на площадку. Там є прямокутна виштамповка з різьбовим отвором, що ідеально для цього підходить. Таке враження, що вона саме для цього і зроблена. Може воно так і є?..


Так навіть краще виглядає, - проводка заховані а під площадкою.

Тепер вже можна їхати на стенд для перевірки та регулювання кутів розвалу та сходження.
Тільки номерні знаки треба прикрутити ;)

 2 
 : 15 Мая 2025, 15:57:08 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Всякі дрібниці

Назбиралося досить багато всяких дрібниць, які я під час збірки машини не доробив по тих, чи інших причинах. То ж, починаю їх поступово дороблювати.
Механізм склоочисника я просто встановив, як він був, без його регулювання. Так же встановив і щітки. Після підключенні всієї проводки і перевірки, виявилось, що щітки починають свій рух не вгору, а вниз! ) Причина в тому, що кривошип прикручений до тяги в не правильному положенні. Регулювання механізму склоочисників добре описано в книзі Етцольда. Суть в наступному:
1. Знімаємо важелі щіток та відкручуємо кривошип від тяги.
2. Вмикаємо та вимикаємо склоочисник, чекаємо поки електропривід стане в своє кінцеве положення.
3. Вручну зміщуємо тяги механізму в бік лівого крила так, щоб тяга та кривошип стали в одну горизонтальну лінію.
4. В цьому положенні прикручуємо кривошип.
5. Прикручуємо важелі щіток так, щоб відстань між ущільнювачем скла та щітками була 6 сантиметрів.
6. Перевіряємо, щітки повинні повернутися в це ж положення.

Я не знаю, як правильно міряти - від краю, чи від центру ущільнювача. Я заміряв від центру, бо від краю виходить занадто високо, як на мене.




Пізніше відрегулював і форсунки омивача лобовго скла. Регулював приблизно, по цій схемі.


Також відрегулював форсунки та щітки омивача фар. Щітки регулюються просто своїм положенням на осі. На відео бачки омивача ще пусті, тому нічого не ллється, хоча насос працює.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1QyngjeXlac" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=1QyngjeXlac</a>



Вияснив чому перестали працювати покажчики поворотів та обігрів заднього скла. Коли я встановлював магнітолу, то злетіли роз'єми з цих двох кнопок. Пофіксив )

До речі, виявив цікаву штуку з реле поворотів для фаркопа - тепер при ввімкненні аварійної сигналізації основні лампи покажчиків поворотів на панелі приладів мигають по черзі із лампою покажчика поворотів для причепа. Красиво. ) А я коли її встановлював, то думав, що ніколи і не побачу, як вона світиться! ))

Наступні дві задачі по електриці, - вияснити чому не гасне лампа гальмівних колодок та лампа контролю стоп-сигналів.

Перед установкою заднього бампера вирішив вирівняти задній фартук BBS, бо по центру від був трохи увігнутий. Зробив додатковій упор з пластини, - щось схоже, по аналогії, до кронштейна M-Technic I.




Стало краще. Хоча, мабуть можна ще трохи більше змістити...


Підготував номерні знаки до установки. Вирішив їх закріпити на штатні кліпси кріплення - саморізами наскрізь. Просвердлив відповідні отвори. Але оригінальні саморізи із кольоровими заглушками закороткі для номерних рамок. Можливо доведеться відмовитися від них. Хоча, вони і клубні. Побачу...
Номерні знаки вже трохи пом'яті, тому мабуть заміню їх на нові, коли буду переоформлювати в документах зміну кольору машини.


 До замовив ще собі кузовні наклейки, яких не вистачало.


До речі, про клубну атрибутику - за разом замовив і клубні наклейки для бажаючих.


В комплекті кузовних наклейок є наклейка для штатного домкрата Bilstein. А в мене інший штатний домкрат. Довелося під наклейку, шукати ще один домкрат, саме Bilstein. )


Випадково ще купив нові дзеркальні елементи з обігрівом - аналог, але кріплення, як на оригінальних дзеркалах. Пізніше поміняю, бо в мене оригінальні трохи подряпані, особливо праве.


Є ще трохи новин по збірці, але мабуть напишу про це наступного разу.

 3 
 : 15 Мая 2025, 15:57:02 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Всякі дрібниці

Назбиралося досить багато всяких дрібниць, які я під час збірки машини не доробив по тих, чи інших причинах. То ж, починаю їх поступово дороблювати.
Механізм склоочисника я просто встановив, як він був, без його регулювання. Так же встановив і щітки. Після підключенні всієї проводки і перевірки, виявилось, що щітки починають свій рух не вгору, а вниз! ) Причина в тому, що кривошип прикручений до тяги в не правильному положенні. Регулювання механізму склоочисників добре описано в книзі Етцольда. Суть в наступному:
1. Знімаємо важелі щіток та відкручуємо кривошип від тяги.
2. Вмикаємо та вимикаємо склоочисник, чекаємо поки електропривід стане в своє кінцеве положення.
3. Вручну зміщуємо тяги механізму в бік лівого крила так, щоб тяга та кривошип стали в одну горизонтальну лінію.
4. В цьому положенні прикручуємо кривошип.
5. Прикручуємо важелі щіток так, щоб відстань між ущільнювачем скла та щітками була 6 сантиметрів.
6. Перевіряємо, щітки повинні повернутися в це ж положення.

Я не знаю, як правильно міряти - від краю, чи від центру ущільнювача. Я заміряв від центру, бо від краю виходить занадто високо, як на мене.




Пізніше відрегулював і форсунки омивача лобовго скла. Регулював приблизно, по цій схемі.


Також відрегулював форсунки та щітки омивача фар. Щітки регулюються просто своїм положенням на осі. На відео бачки омивача ще пусті, тому нічого не ллється, хоча насос працює.
[MEDIA=youtube]1QyngjeXlac[/MEDIA]
View: https://youtube.com/shorts/1QyngjeXlac


Вияснив чому перестали працювати покажчики поворотів та обігрів заднього скла. Коли я встановлював магнітолу, то злетіли роз'єми з цих двох кнопок. Пофіксив )

До речі, виявив цікаву штуку з реле поворотів для фаркопа - тепер при ввімкненні аварійної сигналізації основні лампи покажчиків поворотів на панелі приладів мигають по черзі із лампою покажчика поворотів для причепа. Красиво. ) А я коли її встановлював, то думав, що ніколи і не побачу, як вона світиться! ))

Наступні дві задачі по електриці, - вияснити чому не гасне лампа гальмівних колодок та лампа контролю стоп-сигналів.

Перед установкою заднього бампера вирішив вирівняти задній фартук BBS, бо по центру від був трохи увігнутий. Зробив додатковій упор з пластини, - щось схоже, по аналогії, до кронштейна M-Technic I.




Стало краще. Хоча, мабуть можна ще трохи більше змістити...


Підготував номерні знаки до установки. Вирішив їх закріпити на штатні кліпси кріплення - саморізами наскрізь. Просвердлив відповідні отвори. Але оригінальні саморізи із кольоровими заглушками закороткі для номерних рамок. Можливо доведеться відмовитися від них. Хоча, вони і клубні. Побачу...
Номерні знаки вже трохи пом'яті, тому мабуть заміню їх на нові, коли буду переоформлювати в документах зміну кольору машини.


 До замовив ще собі кузовні наклейки, яких не вистачало.


До речі, про клубну атрибутику - за разом замовив і клубні наклейки для бажаючих.


В комплекті кузовних наклейок є наклейка для штатного домкрата Bilstein. А в мене інший штатний домкрат. Довелося під наклейку, шукати ще один домкрат, саме Bilstein. )


Випадково ще купив нові дзеркальні елементи з обігрівом - аналог, але кріплення, як на оригінальних дзеркалах. Пізніше поміняю, бо в мене оригінальні трохи подряпані, особливо праве.


Є ще трохи новин по збірці, але мабуть напишу про це наступного разу.

 4 
 : 15 Мая 2025, 15:54:49 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Всякі дрібниці

Назбиралося досить багато всяких дрібниць, які я під час збірки машини не доробив по тих, чи інших причинах. То ж, починаю їх поступово дороблювати.
Механізм склоочисника я просто встановив, як він був, без його регулювання. Так же встановив і щітки. Після підключенні всієї проводки і перевірки, виявилось, що щітки починають свій рух не вгору, а вниз! ) Причина в тому, що кривошип прикручений до тяги в не правильному положенні. Регулювання механізму склоочисників добре описано в книзі Етцольда. Суть в наступному:
1. Знімаємо важелі щіток та відкручуємо кривошип від тяги.
2. Вмикаємо та вимикаємо склоочисник, чекаємо поки електропривід стане в своє кінцеве положення.
3. Вручну зміщуємо тяги механізму в бік лівого крила так, щоб тяга та кривошип стали в одну горизонтальну лінію.
4. В цьому положенні прикручуємо кривошип.
5. Прикручуємо важелі щіток так, щоб відстань між ущільнювачем скла та щітками була 6 сантиметрів.
6. Перевіряємо, щітки повинні повернутися в це ж положення.

Я не знаю, як правильно міряти - від краю, чи від центру ущільнювача. Я заміряв від центру, бо від краю виходить занадто високо, як на мене.




Пізніше відрегулював і форсунки омивача лобовго скла. Регулював приблизно, по цій схемі.


Також відрегулював форсунки та щітки омивача фар. Щітки регулюються просто своїм положенням на осі. На відео бачки омивача ще пусті, тому нічого не ллється, хоча насос працює.
[MEDIA=youtube]1QyngjeXlac[/MEDIA]
View: https://youtube.com/shorts/1QyngjeXlac


Вияснив чому перестали працювати покажчики поворотів та обігрів заднього скла. Коли я встановлював магнітолу, то злетіли роз'єми з цих двох кнопок. Пофіксив )

До речі, виявив цікаву штуку з реле поворотів для фаркопа - тепер при ввімкненні аварійної сигналізації основні лампи покажчиків поворотів на панелі приладів мигають по черзі із лампою покажчика поворотів для причепа. Красиво. ) А я коли її встановлював, то думав, що ніколи і не побачу, як вона світиться! ))

Наступні дві задачі по електриці, - вияснити чому не гасне лампа гальмівних колодок та лампа контролю стоп-сигналів.

Перед установкою заднього бампера вирішив вирівняти задній фартук BBS, бо по центру від був трохи увігнутий. Зробив додатковій упор з пластини, - щось схоже, по аналогії, до кронштейна M-Technic I.




Стало краще. Хоча, мабуть можна ще трохи більше змістити...


Підготував номерні знаки до установки. Вирішив їх закріпити на штатні кліпси кріплення - саморізами наскрізь. Просвердлив відповідні отвори. Але оригінальні саморізи із кольоровими заглушками закороткі для номерних рамок. Можливо доведеться відмовитися від них. Хоча, вони і клубні. Побачу...
Номерні знаки вже трохи пом'яті, тому мабуть заміню їх на нові, коли буду переоформлювати в документах зміну кольору машини.


 До замовив ще собі кузовні наклейки, яких не вистачало.


До речі, про клубну атрибутику - за разом замовив і клубні наклейки для бажаючих.


В комплекті кузовних наклейок є наклейка для штатного домкрата Bilstein. А в мене інший штатний домкрат. Довелося під наклейку, шукати ще один домкрат, саме Bilstein. )


Випадково ще купив нові дзеркальні елементи з обігрівом - аналог, але кріплення, як на оригінальних дзеркалах. Пізніше поміняю, бо в мене оригінальні трохи подряпані, особливо праве.


Є ще трохи новин по збірці, але мабуть напишу про це наступного разу.

 5 
 : 15 Мая 2025, 12:17:12 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Фарбування бамперів ч.2 хром

На моїй машині присутня заводська опція "shadow line", тому в мене ніколи не було хромованих бамперів. Раніше вони були пофарбовані в чорний колір, і це виглядало доволі добре. Потім, після ДТП, передній бампер довелося замінити на хромований. Щоб не морочитись із фарбуванням хрому, я тоді його просто заклеїв чорною матовою плівкою. Але по заводу в опції "shadow line" бампери фарбувалися в колір кузова. Тому я вирішив робити, як має бути - фарбувати їх в синій колір. Щоб з економити час та гроші я вирішив пофарбувати самостійно - наче ж нічого складного... (ага, майже так і вийшло! :) )
Спочатку потрібно було зняти плівку.


Знімалась вона не так то і легко, навіть з промисловим теплофеном.


На перший погляд бампер виглядає доволі добре.


Але, якщо уважно придивитися, то стан хрому там вже такий, що його не жалко і пофарбувати! ))




Болти дуже ржаві, довелось їх зрізати.


Раніше я на це навіть не звертав увагу, але мабуть цей бампер вже хтось трохи рівняв - видно дрібні вм'ятинки.


Для того, щоб фарба добре трималася, потрібно з бампера зняти хром, або зробити його поверхню матовою. Це можна зробити за допомогою гальваніки, або піскострую. Для таких великих деталей гальваніка, - це дорого. Тому обрав пісочку. Але потрібна потужна промислова пісочка.
Отже, з двох комплектів бамперів я вибрав найкращі деталі і віддав їх на промислову пісочку.


Кронштейни вирівняв і також відпісочив. На передніх кронштейнах метал дуже міцний, тому довелось їх сильно нагрівати, щоб вирівняти.


Тим часом, разом з пластиком, пофарбував в чорний матовий колір свій старий кривий бампер. І не даремно. )


Після промислового піскоструя




Але навіть потужна пісочка не зняла всю ржавчину на втутрішній поверхні.




За те на задніх бокових частинах, біля кронштейнів кріплення утворилися наскрізні отвори! )) Я їх "зашпаклював" холодною зваркою, - вийшло добре. Ще й кронштейни обмазав, про всяк випадок.




Те ж саме зробив і з зайвими отворами в передньому бампері.


Після цього щітками вичистив всю ржавчину на внутрішніх ребрах, обробив внутрішню поверхню перетворювачем ржавчини та ще раз відпісочив, вже самостійно.




Нарешті, можна приступати до фарбування. Як я вже казав, я вирішив фарбувати самостійно. Бо на підборі фарби мене запевнили, що у них фарба та лак в аерозолі нічим не гірша за звичайне фарбування (ага ж ) - я їм повірив ))
Отже, "економ пропозиція" ))) Кислотний грунт, акриловий двокомпонентний грунт, фарба BMW 253 і лак.


Вже на першому етапі щось пішло не так! )) Кислотний грунт виявився дуже рідким, і я дуже багато його "налив", наробив місцями підтьоків...


З акриловим грунтом було простіше.


Результат, наче, не поганий.




Далі був довгий процес шпаклювання...




Потім ще один шар акрилового грунту.


І тепер саме цікаве - фарба. Добре, що я додумався спробувати на одній маленькій накладці, а не пофарбував все одразу! ))
Два шари фарби, та лак.


Наче ж і не погано? Колір, наче, той же. Але якщо порівняти з фарбою на машині, то різниця стає очевидна!
Це ж якийсь "напів-мат", а не "глянець"! )


І супер шагрінь! )


Отже, замість економії часу та грошей, я отримав дурну трату часу та грошей! )))
Фарба в аерозолі однакова, що на підборі фарби, що в будівельному магазині! Тепер я це знаю! ))

Завершувати малярні роботи, як то кажуть, "всраним доверху" зовсім не хочеться )) Тому я домовився з маляром, що фарбував машину, але там черга, тому це буде не так скоро, як хотілося б. Потрібно було зразу так зробити, то вже бампери були б пофарбовані. )
А поки що, вони залишаються в такому вигляді.




P.S.
Тимчасово встановлю свій старий кривий чорний бампер, щоб було куди прикрутити покажчики поворотів та номерний знак. Тоді можна буде вже їхати на СТО своїм ходом.

 6 
 : 29 Апреля 2025, 21:35:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Нєдвіжимость всєгда в ценє! (С)  )))

 7 
 : 29 Апреля 2025, 18:42:08 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Страхуй як нерухомість:) Жартую)

 8 
 : 29 Апреля 2025, 14:56:11 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
з кондєєм справи будуть, коли я хоча б поставлю передній бампер, щоб було куди прикрутити номер і повороти ) бо так до першого мєнта хіба шо доїду, а не до кондєйщика  )
Ще б і колір в техпаспорті помінять )  і страховку зробить )

 9 
 : 29 Апреля 2025, 13:02:50 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Гарно)
Як з кондеєм справи? 

 10 
 : 29 Апреля 2025, 12:49:31 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Фарбування бамперів ч.1 пластик

Отже, бампери я вирішив фарбувати самостійно - не пропадати ж фарбі, яку я раніше замовляв для "shadow line"! )
Звісно, що по заводу пластик на бамперах був не фарбований, але в моєму випадку його пофарбували ще до мене.  На ньому місцями були потертості та глибокі подряпини. Тому пізніше я фарбував його ще декілька разів. Тому довелось знімати всю стару фарбу, аж до пластику.




Як бачите, я вирішив фарбувати всі накладки, які в мене були, щоб потім вибрати кращі з них. Назбирав їх більше, ніж два комплекти. Деякі були в поганому стані, тому довелось їх склеювати та шпаклювати. Встановлю їх на свою гаражну "тумбочку еЕ30".
На деяких з них було дуже багато шарів старої фарби. Зняти її було не дуже просто.


Потім зашпаклював шпаклівкою для пластику всі подряпини, нерівності, та дірки від саморізів. Підготував гладкі поверхні для фарбування. Доволі трудомісткий процес, на який пішло багато часу та зусиль.


Потім ретельно все помив, знежирив, та наніс праймер для пластику.




І нарешті, пофарбував в чорний мат, як і "shadow line".




Але чомусь поверхня вийшла матовою "текстурною", а не просто матовою гладкою... Чи то така фарба, чи то такий фарбопульт, чи то я такий маляр! ))) Але , в принципі, для пластику це виглядає теж добре! ;)

Після фарбування потрібно було зібрати передні покажчики поворотів, що одночасно є частиною накладок переднього бампера.
Про них я вже писав у відповідній темі про освітлення, тому зараз коротко напишу про їх види та збірку.
Отже, у мене є чотири лівих і два правих ліхтаря.


Три з них були поламані та склеєні.


Хоча, зовні тепер вони всі виглядають нормально.


Тепер про їх відмінності. Ліхтарі для ранніх E30 є трьох виробників - ZKW, ULO та Sidler. Всі вони взаємозамінні між собою.
ZKW та ULO практично нічим не відрізняються.
Sidler відрізняється іншою конструкцією роз'єму. Він має окремий пластиковий корпус з двома контактами. На мою думку така конструкція краща.


Відбивачі відрізняються діаметром вирізу для роз'єму. У Sidler він найбільший, а у ZKW найменший.


Отже, я вибрав з них два найкращих, цілих ліхтаря Sidler.


Відповідно, і скло буває цих трьох виробників, але між собою взаємозамінне, в тому числі і ліве з правим, хоча на деяких є позначка R. В мене є пара Sidler, пара ULO та одне аналог FIFFT, - воно також доволі гарної якості.


Також є ще оригінальне скло ZKW - прозоре та димчасте.


Дивно, що скло ZKW не залежно від його кольору (оранжеве, прозоре, димчасте) має однаковий номер ETK. Не зовсім зрозуміло, як вибрати його колір при замовленні.
Я буду порівнювати їх вже на машині, і скоріше за все, встановлю прозоре скло. Або димчате. А оранжеві будуть про запас. До речі, як і оригінальні оранжеві бічні повторювачі.


Отже, вставляємо відбивач, оранжеву лампу (для прозорого скла), ущільнювач та прикручуємо скло двома саморізами.


Ліхтарі передніх покажчиків поворотів готові до установки.




Решта ліхтарів також зібрана - пара ULO для моєї "тумбочки E30", і Sidler та ZKW буде про запас.


Отже, пластик бамперів готовий до установки.
Зараз займаюся підготовкою до фарбування металевих частин бамперів.
Наступного разу напишу про це.

Страницы: [1] 2 3 ... 10