Колись, дуже давно, я сам зробив комплект розпірок по заводських розмірах BMW E30 - передню, задню та середню (аналог Cabrio).
Свої креслення я виклав на клубному форумі. Багато хто ними вже користувався, - скарг, наче, не надходило

Задню та середню, я пофарбував і вже давно встановив, - писав про це раніше.
За час відновлення машини мені вдалося знайти та купити оригінальну алюмінієву передню розпірку Eibach для BMW E30. Як раз в комплект до пружин Eibach. І ось, нарешті, настав час встановити і її. Розпірка ціла, але не в ідеальному стані, - має дрібні, але місцями глибокі подряпини, та сліди від окислу алюмінію.

Подряпини, на жаль, є прямісінько на логотипі... Eibach Kit Nr 2003920

Отже, мені довелось добряче попрацювати, щоб привести її в належний вигляд.
По-перше, відпісочив її, та купив нові болти кріплення.

Вона стала матова та дуже шаршава. Я навіть спочатку подумав, що перестарався! )


З глибокими подряпинами нічого не вдієш. Зшліфовувати такий шар алюмінію не має сенсу. Хіба що, шпаклювати та фарбувати. Але ж вона повинна бути відполірованою, тому так вже і буде.

Для полірування я купив набір спеціальних паст, текстильний полірувальний круг та адаптер для нього.

Перед поліруванням вручну зачистив поверхні наждачним папером 600, щоб прибрати шероховатість. На фото видно різницю.

Тепер можна починати полірування.

Полірував за п'ять підходів всіма пастами по черзі - чорна, сіра, зелена, біла, синя. Це зайняло доволі багато часу та зусиль. Але результат мене цілком влаштовує.

Зразу скажу, що я не ставив собі за ціль, відполірувати алюміній в "дзеркало", так, щоб можна було в нього бритися! )) Я хотів зробити просто трохи блискучу поверхню. Навіть, думав зупинитись після білої пасти. Адже, дзеркального хрому на машині нема, то й тут він не дуже доречний, як на мене. Але, все-одно вийшло доволі блискуче! ))

Болти M8x70 та гайки для кріплення труби я купив нові. Гайки для кріплення фланців давно купив оригінальні (07 11 9 904 295).

Прикручуємо фланці розпірки до шпильок опорних підшипників. Лівий та правий не взаємозамінні.
Лівий

Правий

Встановлюємо та прикручуємо трубу розпірки.

Стала добре, нічого не заважає і ніде не упирається.



Eibach Kit Nr 2003920. Подряпини трохи псують вигляд, але на функціонал не впливають.

На фланці розпірки передбачений виріз для штатного кріплення "маси" моторної проводки до кузова, але в мене нема цього кронштейна, - я забув про нього, коли машина була на кузовних роботах...
Раніше клема "маси" в мене була прикручена разом із саморобною розпіркою до шпильки опорного підшипника. На розпірці Eibach для гайок передбачені спеціальні виштамповки, тому клема туди погано стає.

Отже, довелося перенести кріплення клеми "маси" нижче, на площадку. Там є прямокутна виштамповка з різьбовим отвором, що ідеально для цього підходить. Таке враження, що вона саме для цього і зроблена. Може воно так і є?..

Так навіть краще виглядає, - проводка заховані а під площадкою.
Тепер вже можна їхати на стенд для перевірки та регулювання кутів розвалу та сходження.
Тільки номерні знаки треба прикрутити ;)