Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 : 10 Апреля 2024, 10:09:22 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Перекуп!  :D
і тойго...
Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна охолоджуючої рідини.

 12 
 : 09 Апреля 2024, 20:49:58 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Так понимаю шестерни абсолютно новые?
Я согласен, что оригинальные рассыпались спустя 30-35 лет, но материал всё равно не внушает доверия :^)
Абсолютно цілі, але не нові ))
Продають нові  3D, але відгуки на них різні... 50/50.
Побачимо на скільки цих вистачить...

 13 
 : 09 Апреля 2024, 17:48:25 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Так понимаю шестерни абсолютно новые?
Я согласен, что оригинальные рассыпались спустя 30-35 лет, но материал всё равно не внушает доверия :^)

 14 
 : 09 Апреля 2024, 15:32:09 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_126. ЕТК_62_Контрольні прилади. Контрольні прилади

Отже, розділ
Контрольні прилади

Підрозділ
Контрольні прилади


Я зняв з плати панелі приладів лише спідометр, так як потрібно було замінити у ньому шестерні одометра. Інші прилади знімати не було потреби.


Деталь №1 - спідометр (62 12 1 381 706). Бувають зі шкалою в км/год або в милях/год (для США). Шкала розмічена до 220 км/год, або до 240 км/год.
Деталь №2 (№3) - тахометр (62 13 1 374 877). Для різних моделей двигунів мають різну шкалу "червоної зони". Для  4-циліндрових моделей був доступний, як додаткова опція, і встановлювався замість годинника. Для "старших" моделей годинник в панелі приладів був не доступний.
Деталь №4 - тахометр без економетра. В даному випадку не використовується.
Деталь №5 - індикатор витрати палива (62 13 1 376 717). Економетр, був доступний тільки разом з тахометром. Іноді зустрічається годинник зі шкалою економетра.
Деталь №6 - паливний витратомір (62 13 1 374 824) Базовий прилад має шкалу в літрах - 55л до рестайлінгу, або 60л після рестайлінгу. В даному випадку не використовується.
Деталь №7 паливний витратомір для машин з додатковим баком (62 13 1 381 323). Раніше я вже писав про додатковий бак. Сам бак я вирішив поки що не встановлювати,  але проводка та прилад для нього встановлено.  Прилад має дві шкали в "долях об'єму" - основний бак та додатковий.
Деталь №8 - дистанційний термометр (62 13 1 374 816). Показник температури двигуна.

Всі прилади можуть бути двох виробників - VDO, або Motometer. В моєму випадку це Motometer.

Останні декілька місяців я їздив із непрацюючим одометром. Часто від старості його шестерні виходять з ладу. Отже, відкручуємо чотири саморізи та знімаємо спідометр з плати.
Motometer




А ось і причина - маленька ведуча шестерня без зубців.


На наступній коричневій шестерні також не вистачає зубців.


Для доступу до шестерень знімаємо верхню прозору кришку.
При спробі зняти шестерню, вона взагалі тріснула! Хоча, знімаються вони дуже легко.


Наступна зелена шестерня мала такий вигляд, ніби вона взагалі "розплавилась"... І вона також розламалась на частини.


Нижні чорні шестерні цілі.


Маленьку ведучу шестерню довелось просто зішкрябувати з осі по частинах.




Отже, потрібно замінити шестерні. На них вказано кількість зубців.
Коричнева 44/17, зелена 38/23.


Чорні 31/11 та 33/26.


Маленька ведуча шестерня 12.



Шестерні просто вільно надіваються на вісь. Маленька ведуча шестерня надівається на вісь туго, щоб не прокручувалась.
Після заміни шестерень у мене виникла ідея "обнулити" пробіг... скажете - кримінал! :)
Панель приладів точно не від цієї машини, і пробіг на ній все одно не відповідає дійсності.


241359км - насправді, він значно більший, тому тут "втрачати нічого"! ;)
Спочатку я спробував крутити одометр назад вручну.... але при 241359км на це пішло б декілька днів! :) Потім я спробував крутити механічно електричним дремелем - значно швидше, але зубці на шестерні дуже швидко почали стиратись і їх би вистачило максимум на декілька тисяч кілометрів :) Довелось міняти ще і одну чорну шестерню...


Але потім, завдяки пораді одноклубника, я зрозумів, як це зробити простіше і швидше!
Відкручуємо другу прозору кришку та котушку.


Відгинаємо кронштейн котушки так, щоб вісь білих шестерень одометра не упиралась в нього.


З іншого боку вісь розвальцована. Довелось її трохи обточити дремелем, щоб вона вийшла з отвору.


Виймаємо вісь та відхиляємо її так, щоб білі шестерні вийшли із зчеплення з одометром.


Тепер вільно виставляємо на одометрі всі "нулі", та вирівнюємо всі білі шестерні.


Вставляємо вісь на її місце, прикручуємо котушку та прозорі кришки. Розвальцовувати її не потрібно - вона упирається в кронштейн котушки і не зможе сама випасти із отвору.
Нижній лічильник обнуляємо натиснувши на важіль. Тепер одометр знову працює і на ньому "нульовий" пробіг! ;)


Нове життя - новий відлік! ;)


Чи це не законно?... :)

 15 
 : 04 Апреля 2024, 14:53:37 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Тепер у мене в E30 кнопок більше, ніж на піаніно! :)...

Теперь как в самолёте)))))))))))

 16 
 : 04 Апреля 2024, 13:46:10 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_125. ЕТК_51_Оснащення кузова. Центральна консоль

Встановлюємо центральну консоль.
Центральна консоль




Деталь №1 - консоль для касет ANTHRAZIT (51 16 1 913 843).  На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких консоль була обтягнута натуральною шкірою. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з "карманом" для дрібниць, або з вирізом для касетниці, та з вирізами для кнопок підігріву сидінь, електрошторки та регулятора режимів АКПП. В моєму варіанті - з вирізом для касетниці та з вирізами для кнопок підігріву сидінь, і електрошторки.
Деталь №2 - не використовується.
Деталь №3 - проставка (51 16 1 943 121) - 1 шт.
Деталь №4 - пластикова гайка M6 (16 13 1 176 747) - 1 шт.
Деталь №5 - попільничка задня (51 16 1 904 809). Складається з коробу та кришки. В моєму випадку вона не використовується по своєму прямому призначенню, - так як нікому, ніколи не дозволю курити в моїй машині! :) Тому в кришку попільнички я встановив дві кнопки підігріву задніх сидінь. ;)
Деталь №6 - патрон лампи підсвітки (64 11 1 366 170) - 1 шт.

Установка проста. Встановлюємо та підключаємо кнопки підігріву сидінь та електрошторки, лампу підсвітки попільнички. Вставляємо гачки центральної консолі в отвори на консолі торпеди, надіваємо консоль на важіль ручного гальма, притискаємо до килима та фіксуємо пластиковою гайкою, через проставку до шпильки на кузові. Вставляємо задню попільничку. В моєму випадку, ще встановлюємо та підключаємо кнопки підігріву задніх сидінь.


Тепер можна встановити і чохол важеля ручного гальма, про який я давно вже писав. Просто защьолкується скобами в консоль.


У мене є декілька різних оригінальних касетниць, але на її місці у мене встановлено телефон. А про касетниці напишу пізніше, окремий запис. Підключаємо та встановлюємо телефон.


Всі деталі торпеди встановлені та підключені. Окрім панелі приладів.


Тепер у мене в E30 кнопок більше, ніж на піаніно! :)

Далі встановлюю панель приладів та передні сидіння і переходжу на наступний рівень - мотор! ;) А може BBS...

 17 
 : 04 Апреля 2024, 12:34:32 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_124. ЕТК_51_Оснащення кузова. Відділ для дрібних речей

Встановлюємо консоль торпеди.
Відділ для дрібних речей




Деталь №1 - відділ для дрібних речей (51 16 1 941 830). На більшості машин чорного кольору. Були ексклюзивні комплектації, в яких консоль була обтягнута натуральною шкірою. В комплектації Edition може бути сірого SILBER, або синього INDIGO кольору. Також відрізняється в залежності від комплектації машини - з вирізами для кнопок електросклопідйомників передніх та / або задніх. Також  відрізняється розташуванням цих кнопок для до рестайлінгу та після рестайлінгу. Для дизельних машин має додаткову шумоізоляцію. В моєму варіанті - з вирізами для передніх та задніх електросклопідйомників, і з додатковою "дизельною" шумоізоляцією.
В мою консоль був вмонтований амперметр, але після установки кондиціонера, за консоллю не залишилось місця для нього, і він упирався в кондиціонер. Тому довелось міняти консоль. Пощастило знайти її в ідеальному стані, але для рестайлінгу.


Довелось вирізати в ній отвори для всіх кнопок. Добре, що на внутрішній частині є заводські виштамповки по яких потрібно різати.


Ліворуч консоль після рестайлінгу - на ній передбачені місця для всіх шести кнопок електросклопідйомників, включно з кнопкою автоматичного запобіжника. Праворуч консоль до рестайлінгу - на ній передбачені місця тільки для п'яти кнопок електросклопідйомників, але без кнопки автоматичного запобіжника. Вона встановлюється над магнітолою праворуч.


Помітно, що на фото ліворуч, кнопки більше зміщені назад.


Але це ще не все. При наявності телефону із системою "handsfree", по заводській інструкції EBA, мікрофон встановлюється на місце кнопки кондиціонера. Але при наявності ще і кондиціонера, є "план B" - мікрофон врізається в консоль по шаблону з інструкції. Отже, ріжемо далі! :)






Всі отвори вирізані, мікрофон встановлено, по місцях стикування з торпедою, та центральною консоллю проклеєні смужки "антискроипу".




Так як на торпеді та на підрульовому кожусі у мене встановлена додаткова оригінальна "дизельна" шумоізоляція, то і консоль перетворюємо в "дизельну"! ;)




Деталь №2 (№3+№4) - попільничка передня ANTHRAZIT (51 16 1 904 808). Були ексклюзивні комплектації, в яких попільничка була обтягнута натуральною шкірою чорного, сірого або коричневого кольору.
Деталь №3 - попільничка передня (51 16 1 911 696). Складається з декількох деталей - короб, кришка, металеві вставки та світловоди для підсвітки.

В зборі. На металевій вставці лишились сліди корозії, мабуть заклею їх "антискрипом" чи якоюсь тканиною - все-одно курити в машині я нікому не дозволю! :) Або куплю "карман" (№14).

Деталь №4 - рамка попільнички передньої (51 16 1 906 887).
Деталь №5 - саморіз B3,9X16MM (51 13 1 879 479) - 2 шт. Для кріплення рамки.
Деталь №6 - пластикова гайка M6 (16 13 1 176 747) - 1 шт. Для кріплення консолі до кузова.
Деталь №7 - кронштейн (51 16 1 904 785). Для кріплення консолі до кузова.
Деталь №8 (№11) - саморіз ST4,2X13 ( 07 11 9 907 939) - 2 шт. Для кріплення кронштейна до консолі.

Деталь №9 - запірна кліпса (51 16 1 932 255) - 2 шт. Для кріплення консолі до корпусу обігрівача по боках.
Деталь №10 - кронштейн (51 16 1 916 508). Для кріплення консолі до торпеди.
Деталь №11 (№8) - саморіз ST4,2X13 ( 07 11 9 907 939) - 1 шт. Для кріплення кронштейна до консолі.
Деталь №12 - листова гайка ST4,8-1 (07 12 9 925 735) - 1 шт. Для кріплення консолі до торпеди.
Деталь №13 - саморіз ST4,8X16 (07 11 9 901 299) - 1 шт. Для кріплення консолі до торпеди.

Деталь №14 - відділення для дрібних речей (72 60 1 942 786). Встановлюється замість попільнички. Такий собі "пакет для не курячих" ;) Ще доступний до замовлення. Може потім замовлю собі для колекції :) Фото з інету:


Отже, прикручуємо кронштейни.




Встановлюємо рамку з прикурювачем та попільничкою.


Підключаємо мікрофон, прикурювач та підсвітку попільнички, встановлюємо консоль під торпеду. Підключаємо та встановлюємо всі кнопки електросклопідйомників. Фіксуємо консоль пластиковою гайкою до шпильки на кузові.


На фото видно роз'єм ламп заднього ходу, та доданий роз'єм для підсвітки ручки КПП - про це буде окремий запис.
Прикручуємо консоль до нижнього кронштейна торпеди.


Фіксуємо кліпсами по боках консоль до корпусу кондиціонера. Праворуч ця кліпса одночасно фіксує і пластиковий щиток торпеди.


Консоль встановлена.


Відповідно до року випуску машини, у мене кнопка автоматичного запобіжника електросклопідйомників повинна бути встановлена над магнітолою праворуч. Але, по-перше, у мене там вже нема для неї місця, а по-друге, мені не вдалося знайти консоль в доброму стані для до рестайлінгу. Тому ця кнопка у мене встановлена, як на рестайлінгу - в консолі, разом з іншими кнопками склопідйомників. Це навіть, зручніше, логічнеше, і красивіше, як на мене.
Я вже дуже давно писав про шумоізоляцію КПП (51 48 1 913 064) у відповідному розділі.


Нарешті, її можна встановити на місце.


Ну і рамку з чохлом важеля КПП також встановив, але про неї напишу пізніше.


Далі встановлюю центральну консоль.

 18 
 : 04 Апреля 2024, 12:33:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Как всегда - на высоте!
Наконец увидел эту пресловутую центральную клипсу))))
Когда увидел крупную фотку боковой накладки, вспомнил, что на торпедо как раз скобы-крючки, которые надо завести под эти накладки, поэтому их надо ставить позже торпедо. Потом прочёл, что ты так и сделал)
По поводу пластика на рулевой - может у меня там всё уже разъ....., но верхнюю часть пластика при установленном торпедо снять сложно, но можно. По-моему, достаточно отпустить левые боковые болты, и тот что на рулевом кронштейне.
Ту кліпсу було б значно простіше защьолкувать до установки лобового скла )
З накладками стійок, думав шо вийде на***ть судьбу, але не вийшло - довелось їх знімать ! ))
Я коли перший раз торпеду ставив, то навпаки спец не ставив ті щитки, щоб не заважали... А коли торпеда вся була зібрана і підключена почав їх ставить.... і дуже розстроївся, коли поняв, шо хрєн я їх так поставлю!... ))) Відкручував торпеду і припіднімав її , шоб засунуть той клятий кожух! Пів ночі продовбався! )) Але запам'ятав! )))

 19 
 : 03 Апреля 2024, 11:52:20 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Как обычно, круть....

 20 
 : 02 Апреля 2024, 18:37:00 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Как всегда - на высоте!
Наконец увидел эту пресловутую центральную клипсу))))
Когда увидел крупную фотку боковой накладки, вспомнил, что на торпедо как раз скобы-крючки, которые надо завести под эти накладки, поэтому их надо ставить позже торпедо. Потом прочёл, что ты так и сделал)
По поводу пластика на рулевой - может у меня там всё уже разъ....., но верхнюю часть пластика при установленном торпедо снять сложно, но можно. По-моему, достаточно отпустить левые боковые болты, и тот что на рулевом кронштейне.

Страницы: 1 [2] 3 4 ... 10