Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 : 08 Марта 2024, 12:49:17 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Краса виходить)

 22 
 : 07 Марта 2024, 16:13:10 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_114. ЕТК_51_Оснащення кузова. Скління (ч.2)

Я вже давно писав про установку дверного скла, а тепер дійшла черга і до установки лобового та заднього.
Скління


Для Е30 були доступні три види скла:
- звичайне прозоре
- теплоізолююче зелене Gruen (маркування G)
- теплоізолююче коричневе Gold Bronze (маркування B)
Крім цього, лобове скло (№1) могло ще бути із зеленою сонцезахисною смугою у верхній частині. Заднє скло (№5) завжди із обігрівом.
Моє переднє скло було вже не оригінальне, затерте і з тріщиною. Заднє було коричневе затоноване плівкою. Тому я вирішив замінити їх обидва. Отже, у мене тепер повний комплект зеленого скла.
Деталь №1 - лобове скло із зеленою сонцезахисною смугою (51 31 1 884 397). Я купив нове таке скло Pilkington (AB26233A).


Хоча, на етикетці вказані якісь інші коди, але воно таки підійшло.


Зелене скло із зеленою сонцезахисною смугою. Зняв наклейки, помив.


Деталь №5 - заднє скло зелене (51 31 1 884 404). Мені пощастило - купив у товариша оригінальне зелене заднє скло, в доброму стані, без тонування і з працюючим обігрівом.


Хоча, обігрів не весь працює - нижні три нитки обірвані. Спочатку я хотів спробувати їх відремонтувати спеціальним клеєм, але після відгуку одноклубника, передумав. У нього місце ремонту почало нагріватись і світитись до красна, як спіраль електрообігрівача, і скло лопнуло! Така перспектива мене не влаштовувала, тому не став ризикувати, і залишив, як є. Тим більше, що як раз ці три нижні нитки все-одно закриті задніми підголівниками та третім сто-сигналом. Головне, що клеми цілі, почистив їх.




Скло я встановлюю вперше, тому спочатку поцікавився, як це правильно робити. Багато хто радив ставити скло зразу разом з ущільнювачем і "замком" в зборі - "народним" методом, зі шнурком, витягуючи його в салон. Але кажуть, що при цьому часто ущільнювач втрачає свою форму, і починає пропускати воду. То ж, це не наш метод! :)
Вирішив встановлювати, як книжка пише - спочатку ущільнювач, потім скло, потім "замок". Ущільнювачі вже встановлені. Встановлюємо в них скло. Робити це потрібно з помічником - один пластиковою лопаткою випихає ущільнювач із салону, інший вирівнюю його на склі. І так по периметру знизу вгору, в обидві сторони.
Лобове на місці. Хоча, зайшло туго.... я вже думав, що не влізе! :)


Заднє ставили вже із силіконом - зайшло значно легше.


А тепер, саме "цікаве" - установка "замків". Я зробив зі зварювального електрода 3мм щось дуже віддаленно схоже на оригінальний інструмент для установки "замків" скла. :)


Але, чи то "замки" дуже старі і тверді, чи то інструмент вийшов не дуже правильний, але з ним нічого не вийшло! :)
Встановлював пластиковими лопатками для кліпс та плоскою викруткою. На задньому склі "замок" з двох частин. Нижній замок прямий - з нього й почав, як із самого простого.
Тепер вже, з власного досвіду, скажу - потрібно спочатку заправити "замок" в ущільнювач зі сторони скла, а потім лопаткою заправляти його зі сторони кузова. На кутах навпаки, і з силіконом. Спочатку нижній "замок", потім кутові накладки, потім верхній "замок". В принципі, все просто, але це зайняло у мене декілька годин...
Врешті решт, заднє скло встановлено!


Кутові накладки потрібно встановлювати дуже акуратно, щоб не погнути їх.


Верхні кути трохи складніше, ніж прямі ділянки, але із силіконом стали добре.


Оригінальне скло SPLINTEX Green, E6 - Бельгія. До речі, код країни на задньому склі випадково співпав із кодом на дверному склі - теж трохи пощастило! ;)


На лобовому склі чомусь зазор в ущільнювачі був трохи менший, ніж на задньому, особливо на верхніх кутах. Тут було трохи важче, але по-тихеньку, із силіконом все також влізло! Починав знизу від центру вліво і по колу. Теж зайняло години дві...
Переднє скло встановлено!


"Замок" і був трохи коротким, тому залишилась дірка, не закрита накладкою. Я вже замовив ще одну таку накладку - встановлю, коли приїде. Думаю, що це не критично.


Верхні кути, хоча і туго, але стали навіть краще, ніж це було раніше! :)


Pilkington Green, E1 - Німеччина. Тут з кодом країни трохи не співпало... ну то таке. ;)


Нарешті салон повністю закритий і не буде припадати пилом, якого дуже багато в моєму гаражі, через відсутність нормальної підлоги... Можна і сидіння ставити.
Ззаду вже щось схоже на машину! :)


Далі знову про люк.

 23 
 : 07 Марта 2024, 13:37:40 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_113. ЕТК_51_Оснащення кузова. Скління, додаткові елементи

Нарешті, все готово до установки переднього та заднього скла! Спочатку встановлюємо гумові ущільнювачі.
Скління, додаткові елементи


Передній


Задній


Деталь №1 - ущільнювач лобового скла (51 31 1 913 887). Для до рестайлінгових машин. Які відмінності після рестайлінгу я не знаю. Чув, що бувають ущільнювачі з дренажними отворами в нижніх кутах. У мене їх нема. Можливо, в цьому і полягає відмінність...
Деталь №2 - декоративна планка SCHWARZ (51 31 1 968 445). Чорний "замок" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації був хром CHROM (51 31 1 884 402)
Деталь №3 - манжета SCHWARZ (51 31 1 906 604). Чорна накладка на стик "замка" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації була хром CHROM (51 31 1 884 401)
Деталь №4 - ущільнювач заднього скла (51 31 1 913 888). Для до рестайлінгових машин. Які відмінності після рестайлінгу я не знаю.
Деталь №5 - декоративна планка верхня SCHWARZ (51 31 1 940 235). Чорний "замок" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації був хром CHROM (51 31 1 884 409)
Деталь №6 - декоративна планка нижня SCHWARZ (51 31 1 940 275). Чорний "замок" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації був хром CHROM (51 31 1 884 410)
Деталь №7 - манжета SCHWARZ (51 31 1 940 279) - 2 шт. Чорна кутова накладка на стик "замка" ущільнювача, для опції "shadow line". В базовій комплектації була хром CHROM (51 31 1 884 408)

Ущільнювачі цілі, в доброму стані, тому я їх ретельно помив від бруду, почистив від старого герметика та обробив силіконом. Із заводу вони по нижній грані та по верхніх кутах встановлювались на незастигаючий герметик, покритий тонкою плівкою - щоб ущільнювач не прилипав до герметика. Цей герметик та плівка не вказані в ETK, тому я замінив їх підручними матеріалами - аналогічною бутилкаучуковою стрічкою з будівельного магазину, та звичайними одноразовими тонкими пакетами! :)


Бутилкаучукова стрічка товщиною 1x15 мм


Враховуючи, що ущільнювачі та їх "замки" вже не нові, я вирішив "перестрахуватися" - поклеїв стрічку не тільки знизу та в верхніх кутах, а по всьому периметру вікна. Стрічка виявилась тоншою, ніж була заводська стрічка, тому я поклеїв її в два шари. Перший шар - по ребру і загорнув її на обидва боки ребра. Другий шар - на зовнішню поверхню ребра. Незастигаючий герметик стрічки дуже липне до рук, тому краще клеїти її мокрими руками.


Потім ріжемо пакет на вузькі смужки та клеїмо їх поверх бутилкаучукової стрічки.


Пакети брав одноразові, самі тонкі, які були в магазині. На обидва скла вистачило півтора пакетика :) Дуже тонка плівка не дає ущільнювачу прилипнути, і одночасно не заважає деформації герметика для хорошого ущільнення. При цьому, ущільнювач скла легко знімається, при необхідності.

Ставимо та вирівнюємо ущільнювач.


Готово.


"Замок", звісно, буде встановлюватись після установки скла.

Аналогічно спереду.
Але є один нюанс - важливо не заклеїти дренажні отвори в нижніх кутах лобового скла. Саме в цих місцях, через відсутність дренажу, часто кузов дуже сильно ржавіє.








Тепер можна встановлювати скло.

 24 
 : 07 Марта 2024, 11:16:25 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
UPD:
Невеличке доповнення про козирьки.
Поспілкувався з власниками кабріолетів - і таки схоже, що цей козирьок з кабріолета - там була прозора кишенька , в яку була вкладена інструкція зі схемою по користуванню м'яких дахом на кабріолеті. Фото з інету:


На седанах такої кишеньки не було. Але, якщо вже вона там була, то потім спробую її якось відновити. Буде часточка кабріолету в седані! :)

 25 
 : 05 Марта 2024, 22:17:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_112. ЕТК_51_Оснащення кузова. Сонцезахисний козирьок

Щоб вже все завершити з потолком, напишу про сонцезахисні козирьки. В ETK про них чомусь є аж два однакових розділи.
Сонцезахисний козирьок
Сонцезахисний козирьок




Деталь №1 - сонцезахисний козирьок лівий та правий. В ETK багато різних номерів, але наскільки я знаю, основні відмінності були в кольорі:
QUARZ - світло-бежевий, стандартний та для комплектації Edition
ANTHRAZIT - чорний, для комплектації M-Technic та для передньої потолочної панелі.
Також козирьки відрізняються формою для машин з бортовою системою діагностики та без неї. Останні мають виступ, що додатково закриває простір над салонним дзеркалом. На правому пасажирському козирьку з внутрішнього боку є дзеркальце.
В моєму випадку - чорні козирьки для потолочної панелі з бортовою системою діагностики. Я не впевнений, але судячи по сліду від наклейки на водійському козирьку, - то можливо, що вони з кабріолета. Там була наклейка з інструкцією по користуванню складним дахом. На седанах там був просто чистий козирьок, якщо я не помиляюсь.

Деталь №2 - кронштейн ANTHRAZIT (51 16 1 927 473) - 2 шт. Чорний пластиковий кронштейн. Або бежевий (51 16 1 965 779). На пізніх моделях він був чорний із заглушками для саморізів (51 16 8 243 576).
Деталь №3 - саморіз ST4,8X19 (07 11 9 902 483) - 8 шт.

Прикручуємо кронштейни по боках салонного дзеркала, та козирьки по краях передньої потолочної панелі.




Раніше я вже писав про саморобний третій салонний плафон - він чудово стає замість заглушки приводу електролюка. І користі від нього більше, ніж від заглушки.


Хоча, тепер у мене є ще й світильники для читання карт в дзеркалі. Тепер і в передній частині салону світла достатньо.


До речі - видно той слід від наклейки на водійському козирьку. Це таки від кабріолета, чи там повинен бути якийсь карман, чи що?

Якщо помітили, то на фото вже видно скло - далі про нього.

 26 
 : 05 Марта 2024, 20:40:14 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_110. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою (ч.3)

Не раз чув, що при не правильній установці кришки люка, можна її подряпати при закриванні... То ж хоч так підготувався, про всяк випадок! :)




По контуру можна було не обклеювати - там все-одно гумовий ущільнювач. Потім зняв той скотч.
Вручну з обох боків встановлюємо механізм в положення "провітрювання", вирівнюємо водовідвідну планку.


Кладемо обшивку кришки люка.


Закріплюємо її тяги до водовідвідної планки з обох боків - просто защьолкуємо.




Ролик повзуна повинен буде заходити в паз на обшивці.


Але це потрібно буде зробити пізніше. А поки що, засовуємо обшивку в нішу даху, щоб вона не заважала.


Кришка люка прикручується до куліс трьома болтами з кожного боку.


Ставимо кришку та прикручуємо її, не затягуючи болти.




Вручну опускаємо її в положення "закрито". По інструкції кришку люка потрібно виставити так, щоб спереду вона була на 1 мм нижче рівня даху, а ззаду - на 1 мм вище рівня даху. Права сторона виставилась без проблем. А от ліворуч, де кришку варили - фіаско! Або вставку між кріпленням приварили вище, ніж потрібно, або кришку "повело" від зварювання.... Але вона стала дугою... Це видно на фото:


Як я не старався, нормально виставити її не вдалось... Отже, поставив як вийшло... В положення "закрито".

Редуктор має три положення по кінцевику:
"відкрито" - довгий хід шестерні за годинниковою стрілкою
"провітрювання" - короткий хід шестерні проти годинникової стрілки
"закрито" - середнє положення.
Кнопкою встановлюємо його в середнє положення - "закрито". Така собі схемка :)


В цьому положенні прикручуємо редуктор, і перший тест видав такий результат:


На "провітрювання" нормально, а при відкриванні та закриванні кришка своїм "горбом" чіпляє за дах. Добре, що таки заклеїв кришку малярним скотчем! Подряпин нема. Опустив кришку ліворуч максимально вниз - після цього вона перестала чіпляти дах. Але тепер обидва ліві кути значно нижче рівня даху... От така фігня вийшла... :( Не знаю, що робити... мабуть буду шукати іншу цілу кришку... але ж це проблема... Ну таке... Продовжимо!
Витягуємо обшивку з ніші, заводимо її задні пази на ролики повзуна.




Тепер защьолкуємо кліпси на передній грані обшивки.




Закриваємо люк.




"Провітрювання".


Відкриваємо люк.


Редуктор на місці, можна його закривати передньою панеллю, про яку я писав в розділі про обшивку потолка.
По боках вона кріпиться саморізами через нішу люка у спеціальні кронштейни.




Край обшивки панелі притискається передньою притискною планкою, на незастигаючий герметик.


Прикручуємо планку.




WEBASTO - клеймо виробника люків.


По боках краї обшивки панелі заводяться під ущільнювач дверей. Біля лобового скла панель прикручується разом із сонцезахисними козирками. Про них напишу далі.


Нарешті, люк та обшивка потолка встановлені!

 27 
 : 05 Марта 2024, 16:13:20 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_110. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою (ч.2)

Отже, після установки обшивки потолка ніша люка має такий вигляд - трубки тросів виведені, краї обшивки приклеєні, але вони ще повинні бути притиснуті деталями люка.


Для монтажу механізму люка використовується чорний незастигаючий герметик, та спеціальна оригінальна змазка для люків RHF 1 (83 19 2 157 321). Герметика я використав майже третину балона, хоча, мабуть то й занадто - можна було менше. Змазки вистачило двох пакетиків по 20 г. - мастив все теж доволі багато.


Під час чистки та фарбування деталей, зламався один сухарь (54 12 1 843 424) на повзуні - замінив їх обидва. Вони просто туго знімаються і так же ставляться.


На люках після 85 року ці сухарі мають іншу конструкцію - зразу на дві осі, замість круглого ролика.

Перед початком монтажу змащуємо пази рейок, які потім будуть не доступні під дахом. Наносимо незастигаючий герметик на кузов та на пластини і рейки.






Встановлюємо спочатку пластину, притискаючи нею обшивку потолка. А на неї встановлюємо рейку. Рейка заднім торцем повинна зафіксуватись всередині ніші даху. При цьому, переднім торцем стати під трубку для троса. Фіксуємо їх в задній частині саморізом.


Відкручуємо редуктор, та змащуємо місце його посадки на троси.


Змащуємо трос та пази на рейці, вставляємо трос в трубку.


Засовуємо трос в трубку та вставляємо сухарі на кулісі та на повзуні в паз рейки. Місце, де виходить трубка троса покриваємо герметиком.


Щоб герметик не потрапив на трос через отвори у верхній пластині, заклеюємо їх клейкою стрічкою.


Закриваємо трос пластиною та прикручуємо її чотирма саморізами.

Двома гвинтами прикручуємо пластину для положення люка "провітрювання".


Перевіряємо, посунувши повзун вручну.


І тут я згадую, що не встановив водовідвідну планку!! )) Фіаско! Розбираю...


Спочатку вставляємо в паз водовідвідні планку - саме так, як на фото! По ній вода із задньої грані люка відводиться в обидва боки, до дренажу.


А потім вже вставляємо в пази трос, повзун та кулісу, закриваємо верхньою пластиною, як написано вище. Планку засовуємо глибше в нішу, щоб не заважала.


Аналогічно збираємо на іншій стороні.


Встановлюємо на герметик задню притискну планку.


Виставляємо повзуни з обох боків в один рівень. Змащуємо троси для посадки шестерні редуктора.


Механізм люка встановлено, залишилось його відрегулювати та встановити кришку люка.

 28 
 : 05 Марта 2024, 14:39:39 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_110. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою (ч.1)

Отже, починаю монтаж люка з електроприводом. Це два розділи ETK, які потрібно розглядати разом.

Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою




Деталь №1 - плита редуктора електролюка (54 12 1 906 424). Металева пластина з трубками для тросів. Для люка з ручним приводом відрізняється.
Деталь №2 - саморіз ST4,8X9,5 (07 11 9 901 554) - 5 шт. Для кріплення плити №1.
Деталь №3 - листова гайка ST4,8-1 (07 12 9 925 735) - 2 шт. Для кріплення плити №1.

Деталь №4 - саморіз ST3,5X9,5(07 11 9 906 717) - 2 шт. Для кріплення трубок тросів.
Деталь №5 - передня притискна планка, тільки до 85 року.
Деталь №6 - саморіз ST3,5X9,5(54 12 1 932 543) - 26 шт. Для кріплення деталей люка.
Деталь №7 - рейка ліва (54 12 1 933 213) та права (54 12 1 933 214)
Деталь №8 - направляюча ліва (54 12 1 843 485) та права (54 12 1 843 486)
Деталь №9 - планка ліва (54 12 1 843 479) та права (54 12 1 843 480)
Деталь №10 - задня притискна планка (54 12 1 859 819)
Деталь №11...№16 - привідний трос лівий (54 12 1 933 749) та правий (54 12 1 933 749) в зборі з повзунами. До 85 року та після 85 року в цьому вузлі використовуються різні повзуни №13 та ролики №16.

Деталь №17 - шийка ліва (54 12 1 907 253) та права (54 12 1 907 254)
Деталь №18 - гвинт M4X12 (07 11 9 900 692) - 4 шт. Для кріплення шийок.
Деталь №19 - куліса ліва (54 12 1 941 3210 та права (54 12 1 941 322)
Деталь №20 - сухарь (54 12 1 933 550) - 2 шт.
Деталь №21 - болт Torx с шайбою ISA M5X10 (54 12 1 907 282) - 6 шт. Для кріплення кришки люка.
Деталь №22 - шланг L=335MM (54 12 1 904 824) - 1 шт. Для ізоляції лівої трубки троса.
Деталь №23 - поставка (54 12 1 959 856) - 2 шт. Я не знаю, що це таке, не зустрічав такої деталі ні в своєму, ні в донорському комплекті люка. Вже не доступна до замовлення.


Збірка_111. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Керування під.-здв.кр.люка з електропр.

Керування під.-здв.кр.люка з електропр




Деталь №1 - редуктор електопривода люка (54 12 1 874 871)


Деталь №2 - гвинт M5X25 (07 11 9 906 4160 - 3 шт.
Деталь №3 - шайба B5 (07 11 9 932 047) - 3 шт.
Деталь №4 - стяжка L=292MM/B=4,8MM (61 13 1 377 134) - 1 шт.
Деталь №5 - мікровимикач BLAU (61 31 1 369 184). Із заводу приклепаний до корпусу редуктора.
Деталь №6 - аварійний привід електролюка (54 12 7 199 322)

Може я погано шукав, але в інтернеті я не знайшов жодної толкової теми про монтаж люка. Тому буду писати дуже детально, буде багато фото, і мабуть декілька частин.
Я вже казав, що монтаж люка пов'язаний з установкою обшивки потолка. Спочатку потрібно встановити електропривід з трубками для тросів.


Трубки прикручуються саморізами із середини салону. Глухий кінець трубки прикручується до спеціального кронштейна, в вхідна трубка - до ніші люка.


Вхідна трубка повинна вийти на пластину рейки для троса.


Металева площадка прикручується до кузова спереду двома саморізами в закладні деталі, і ззаду трьома саморізами прямо в кузов.


І тут я зрозумів, що прикрутити редуктор штатними болтами у мене не вийде - на двох отворах  не було різьби. Я цього одразу не помітив. Знявши ці деталі та уважно роздивившись, я зрозумів, що пластина та трубки - це одна деталь, яка повинна бути склепана заклепками. Різьбу в двох отворах хтось для чогось розсверлив, і відновити її на тонкій пластині не вийде. Різьбові заклепки будут заважати щільному приляганню пластини. Тому я встановив дві шпильки з болтів. До речі, на фото видно металеву пружну прокладку під шестерню редуктора, яка не вказана в ETK. Важливо не загубити її.


Приклепав пластину до трубок, як було із заводу.


Тепер це одна деталь, до якої прикручується редуктор - як і має бути.


Крім редуктора, на пластину ще встановлюється реле. До речі, реле специфічне.






Кольорове маркування контактів, відповідно до кольору проводу - зручно, вперше таке бачу.


Але під ним є і звичайне маркування контактів.


Ставимо закладну гайку, та прикручуємо реле саморізом.




Прикручуємо редуктор до пластини. В моєму випадку, по центру штатним болтом, а по боках - гайками до встановлених шпильок.


Привід зібраний і готовий до установки на машину.




"Кастомне" кріплення шпильками з болтів - трохи не зручно, але "маємо те, що маємо" - головне, що тримає добре. До речі, між трубками та пластиною приклеїв смужки з "антискрипу", як і було із заводу.


Отже, знову прикручую трубки та плиту з редуктором до кузова.


Ліворуч на саму верхню трубку надівається шланг - мабуть, щоб вона не терлась об кузов.


Прикручуємо саморізами пластину  з редуктором.


Проводку від редуктора до кнопки заправляємо за пластину.


Виводимо проводку на кнопку через спеціпльний виріз у пластині. Підключаємо всі роз'єми редуктора, кінцевика та реле. Клему маси прикручуємо болтом M6 до спеціального кронштейна на кузові.


Тепер потрібно прокласти проводку під торпеду, де вона підключається до проводки електросклопідйомників. Для кріплення проводки електролюка використовуються спеціальні кліпси (61 13 1 370 742) - 9 шт.


Разом з проводкою електролюка закріплюємо і проводку дзеркала із світильниками для читання карт, та проводку саморобної передньої підсвітки салону.


Три кліпси у спеціальні отвори на даху.


Та шість кліпс на передній стійці.


Крім цієї проводки, потрібно прокласти ще проводку бортової системи контролю, але вона фізично ніяк у ці кліпси не поміститься. Тому, як і в лівому порозі, джгути, що не помістились у штатні кліпси, закріпив стяжками.




Закриваємо проводку накладкою стійки.


Електропривід люка та його проводка встановлені - тепер можна закривати їх обшивкою потолка. До цього, не варто встановлювати механізм люка, так як його деталі повинні притискати краї обшивки по периметру люка.

 29 
 : 29 Февраля 2024, 17:45:51 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Да, это предыдущая. И кронштейна нет, и БСК просто как заглушка дырки))))))
Но теперь понятно почему винил по углам подворота в нишу люка рвётся и трещины развиваются(((

 30 
 : 29 Февраля 2024, 17:37:24 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Ну, да... Теперь вижу))))
Опять откровение!))))

) отож! )
це твоя фотка? там і для фіксації блока БСК кронштейна з перемичкою та упорами нема.

Страницы: 1 2 [3] 4 5 ... 10