Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 : 05 Марта 2024, 16:13:20 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_110. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою (ч.2)

Отже, після установки обшивки потолка ніша люка має такий вигляд - трубки тросів виведені, краї обшивки приклеєні, але вони ще повинні бути притиснуті деталями люка.


Для монтажу механізму люка використовується чорний незастигаючий герметик, та спеціальна оригінальна змазка для люків RHF 1 (83 19 2 157 321). Герметика я використав майже третину балона, хоча, мабуть то й занадто - можна було менше. Змазки вистачило двох пакетиків по 20 г. - мастив все теж доволі багато.


Під час чистки та фарбування деталей, зламався один сухарь (54 12 1 843 424) на повзуні - замінив їх обидва. Вони просто туго знімаються і так же ставляться.


На люках після 85 року ці сухарі мають іншу конструкцію - зразу на дві осі, замість круглого ролика.

Перед початком монтажу змащуємо пази рейок, які потім будуть не доступні під дахом. Наносимо незастигаючий герметик на кузов та на пластини і рейки.






Встановлюємо спочатку пластину, притискаючи нею обшивку потолка. А на неї встановлюємо рейку. Рейка заднім торцем повинна зафіксуватись всередині ніші даху. При цьому, переднім торцем стати під трубку для троса. Фіксуємо їх в задній частині саморізом.


Відкручуємо редуктор, та змащуємо місце його посадки на троси.


Змащуємо трос та пази на рейці, вставляємо трос в трубку.


Засовуємо трос в трубку та вставляємо сухарі на кулісі та на повзуні в паз рейки. Місце, де виходить трубка троса покриваємо герметиком.


Щоб герметик не потрапив на трос через отвори у верхній пластині, заклеюємо їх клейкою стрічкою.


Закриваємо трос пластиною та прикручуємо її чотирма саморізами.

Двома гвинтами прикручуємо пластину для положення люка "провітрювання".


Перевіряємо, посунувши повзун вручну.


І тут я згадую, що не встановив водовідвідну планку!! )) Фіаско! Розбираю...


Спочатку вставляємо в паз водовідвідні планку - саме так, як на фото! По ній вода із задньої грані люка відводиться в обидва боки, до дренажу.


А потім вже вставляємо в пази трос, повзун та кулісу, закриваємо верхньою пластиною, як написано вище. Планку засовуємо глибше в нішу, щоб не заважала.


Аналогічно збираємо на іншій стороні.


Встановлюємо на герметик задню притискну планку.


Виставляємо повзуни з обох боків в один рівень. Змащуємо троси для посадки шестерні редуктора.


Механізм люка встановлено, залишилось його відрегулювати та встановити кришку люка.

 42 
 : 05 Марта 2024, 14:39:39 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_110. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою (ч.1)

Отже, починаю монтаж люка з електроприводом. Це два розділи ETK, які потрібно розглядати разом.

Деталі люка з підйомно-здвижною кришкою




Деталь №1 - плита редуктора електролюка (54 12 1 906 424). Металева пластина з трубками для тросів. Для люка з ручним приводом відрізняється.
Деталь №2 - саморіз ST4,8X9,5 (07 11 9 901 554) - 5 шт. Для кріплення плити №1.
Деталь №3 - листова гайка ST4,8-1 (07 12 9 925 735) - 2 шт. Для кріплення плити №1.

Деталь №4 - саморіз ST3,5X9,5(07 11 9 906 717) - 2 шт. Для кріплення трубок тросів.
Деталь №5 - передня притискна планка, тільки до 85 року.
Деталь №6 - саморіз ST3,5X9,5(54 12 1 932 543) - 26 шт. Для кріплення деталей люка.
Деталь №7 - рейка ліва (54 12 1 933 213) та права (54 12 1 933 214)
Деталь №8 - направляюча ліва (54 12 1 843 485) та права (54 12 1 843 486)
Деталь №9 - планка ліва (54 12 1 843 479) та права (54 12 1 843 480)
Деталь №10 - задня притискна планка (54 12 1 859 819)
Деталь №11...№16 - привідний трос лівий (54 12 1 933 749) та правий (54 12 1 933 749) в зборі з повзунами. До 85 року та після 85 року в цьому вузлі використовуються різні повзуни №13 та ролики №16.

Деталь №17 - шийка ліва (54 12 1 907 253) та права (54 12 1 907 254)
Деталь №18 - гвинт M4X12 (07 11 9 900 692) - 4 шт. Для кріплення шийок.
Деталь №19 - куліса ліва (54 12 1 941 3210 та права (54 12 1 941 322)
Деталь №20 - сухарь (54 12 1 933 550) - 2 шт.
Деталь №21 - болт Torx с шайбою ISA M5X10 (54 12 1 907 282) - 6 шт. Для кріплення кришки люка.
Деталь №22 - шланг L=335MM (54 12 1 904 824) - 1 шт. Для ізоляції лівої трубки троса.
Деталь №23 - поставка (54 12 1 959 856) - 2 шт. Я не знаю, що це таке, не зустрічав такої деталі ні в своєму, ні в донорському комплекті люка. Вже не доступна до замовлення.


Збірка_111. ЕТК_54_Люк з під.-здв. кришкою и скл. верх. Керування під.-здв.кр.люка з електропр.

Керування під.-здв.кр.люка з електропр




Деталь №1 - редуктор електопривода люка (54 12 1 874 871)


Деталь №2 - гвинт M5X25 (07 11 9 906 4160 - 3 шт.
Деталь №3 - шайба B5 (07 11 9 932 047) - 3 шт.
Деталь №4 - стяжка L=292MM/B=4,8MM (61 13 1 377 134) - 1 шт.
Деталь №5 - мікровимикач BLAU (61 31 1 369 184). Із заводу приклепаний до корпусу редуктора.
Деталь №6 - аварійний привід електролюка (54 12 7 199 322)

Може я погано шукав, але в інтернеті я не знайшов жодної толкової теми про монтаж люка. Тому буду писати дуже детально, буде багато фото, і мабуть декілька частин.
Я вже казав, що монтаж люка пов'язаний з установкою обшивки потолка. Спочатку потрібно встановити електропривід з трубками для тросів.


Трубки прикручуються саморізами із середини салону. Глухий кінець трубки прикручується до спеціального кронштейна, в вхідна трубка - до ніші люка.


Вхідна трубка повинна вийти на пластину рейки для троса.


Металева площадка прикручується до кузова спереду двома саморізами в закладні деталі, і ззаду трьома саморізами прямо в кузов.


І тут я зрозумів, що прикрутити редуктор штатними болтами у мене не вийде - на двох отворах  не було різьби. Я цього одразу не помітив. Знявши ці деталі та уважно роздивившись, я зрозумів, що пластина та трубки - це одна деталь, яка повинна бути склепана заклепками. Різьбу в двох отворах хтось для чогось розсверлив, і відновити її на тонкій пластині не вийде. Різьбові заклепки будут заважати щільному приляганню пластини. Тому я встановив дві шпильки з болтів. До речі, на фото видно металеву пружну прокладку під шестерню редуктора, яка не вказана в ETK. Важливо не загубити її.


Приклепав пластину до трубок, як було із заводу.


Тепер це одна деталь, до якої прикручується редуктор - як і має бути.


Крім редуктора, на пластину ще встановлюється реле. До речі, реле специфічне.






Кольорове маркування контактів, відповідно до кольору проводу - зручно, вперше таке бачу.


Але під ним є і звичайне маркування контактів.


Ставимо закладну гайку, та прикручуємо реле саморізом.




Прикручуємо редуктор до пластини. В моєму випадку, по центру штатним болтом, а по боках - гайками до встановлених шпильок.


Привід зібраний і готовий до установки на машину.




"Кастомне" кріплення шпильками з болтів - трохи не зручно, але "маємо те, що маємо" - головне, що тримає добре. До речі, між трубками та пластиною приклеїв смужки з "антискрипу", як і було із заводу.


Отже, знову прикручую трубки та плиту з редуктором до кузова.


Ліворуч на саму верхню трубку надівається шланг - мабуть, щоб вона не терлась об кузов.


Прикручуємо саморізами пластину  з редуктором.


Проводку від редуктора до кнопки заправляємо за пластину.


Виводимо проводку на кнопку через спеціпльний виріз у пластині. Підключаємо всі роз'єми редуктора, кінцевика та реле. Клему маси прикручуємо болтом M6 до спеціального кронштейна на кузові.


Тепер потрібно прокласти проводку під торпеду, де вона підключається до проводки електросклопідйомників. Для кріплення проводки електролюка використовуються спеціальні кліпси (61 13 1 370 742) - 9 шт.


Разом з проводкою електролюка закріплюємо і проводку дзеркала із світильниками для читання карт, та проводку саморобної передньої підсвітки салону.


Три кліпси у спеціальні отвори на даху.


Та шість кліпс на передній стійці.


Крім цієї проводки, потрібно прокласти ще проводку бортової системи контролю, але вона фізично ніяк у ці кліпси не поміститься. Тому, як і в лівому порозі, джгути, що не помістились у штатні кліпси, закріпив стяжками.




Закриваємо проводку накладкою стійки.


Електропривід люка та його проводка встановлені - тепер можна закривати їх обшивкою потолка. До цього, не варто встановлювати механізм люка, так як його деталі повинні притискати краї обшивки по периметру люка.

 43 
 : 29 Февраля 2024, 17:45:51 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Да, это предыдущая. И кронштейна нет, и БСК просто как заглушка дырки))))))
Но теперь понятно почему винил по углам подворота в нишу люка рвётся и трещины развиваются(((

 44 
 : 29 Февраля 2024, 17:37:24 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Ну, да... Теперь вижу))))
Опять откровение!))))

) отож! )
це твоя фотка? там і для фіксації блока БСК кронштейна з перемичкою та упорами нема.

 45 
 : 29 Февраля 2024, 17:31:39 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Ну, да... Теперь вижу))))
Опять откровение!))))

 46 
 : 29 Февраля 2024, 16:30:51 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
А в мене без обох!!!!!!!!
Причем и на той, с которой брал машину, а потом и на другой - заколхоженной под электорлюк - таких креплений нет. Они всегда должны быть и как ими крепить к кузову?

Шо і слідів від них нема? Вони тільки для машин з люком - кріпиться саморізами зверху - там де в ніші люка передня планка притискає кромку накладки, по краях є отвори для них.
Хоча вони в більшості відломані.

 47 
 : 29 Февраля 2024, 16:02:48 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_


Деталь №1 - накладка потолка передня (51 44 1 884 197). Буває для машин без люка, з ручним люком та з електро люком. Крім того, ще для машин з блоком бортової системи контролю та без нього. То ж варіантів комбінацій багато.
У мене топовий варіант - для електро люка, та з блоком бортової системи контролю. В нормальному стані, але без одного бокового кріплення.
...

А в мене без обох!!!!!!!!
Причем и на той, с которой брал машину, а потом и на другой - заколхоженной под электорлюк - таких креплений нет. Они всегда должны быть и как ими крепить к кузову?

 48 
 : 29 Февраля 2024, 14:54:46 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_109. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання даху, панель потолка, поручень (ч.2)

Тепер про саму установку обшивки потолка.
Отже, обшивка пошита по лекалах із моєї старої обшивки, але трохи із запасом по периметру - про всяк випадок! ;) Тим більше, що я це роблю вперше. Зазвичай, кажуть, що потрібен помічник, щоб натягувати обшивку з двох сторін одночасно, але я впорався і сам. Виявилось, що це не так вже й складно, як здається! ;)
Для установки потрібен клей для тканини та декілька тонких пензлів. Я купив клей Mastek EUROFIX 122 - дуже ним задоволений - швидко застигає і міцно тримає. Але майже не лишає шансів на помилку - відклеїти буде проблемно... :) Тканина з паралоновою підкладкою, тому мастив клей в два шари. Вистачило половини банки.
Також потрібні канцелярські біндери, - штук 25-30 мінімум, гострі ножиці та маркер.


Так як я роблю це вперше, то почав з найпростішого - обшивка рами люка. Кладемо раму на заготовку з тканини, вирівнюємо, загортаємо краї тканини, підрізаємо при необхідності, та приклеюємо - все просто! :) Спочатку середні ребра, потім перед та зад, потім боковини. На кутах потрібно робити по два розрізи - так зручніше заклеювати зовнішні кути.


Тепер можна приклепати тяги водовідвідної планки - я про це писав раніше.


Важливо не переплутати ліву та праву тяги та правильно їх встановити. Саме так:




Обшивка рами люка готова до установки. Але встановлюватися буде разом із механізмом люка.


Нарешті, починаємо встановлювати обшивку потолка. Вставляємо проволочні дуги в обшивку, та встановлюємо передню дугу в гумові наконечники.




"Підвішуємо" обшивку, та вирівнюємо по центру салону.


По місцю робимо два прорізи в обшивці напроти металевих скоб. Надіваємо обшивку на скоби разом із дугою, та притискаємо скобами до кузова.




Задня дуга складається із двох частин - дуга та наконечник.


Чому так зроблено - я не дуже розумію. Мабуть простіше було б зробити просто дугу, як і передня.
З одного боку вставляємо дугу в наконечник.


З іншого боку надіваємо металевий наконечник на дугу та вставляємо в гумовий наконечник.


Рівняємо дугу, щоб вона попала в паз на шумоізоляціі, вирівнюємо обшивку по центру салону.


Розтягуємо обшивку по даху, вирівнюємо її по периметру, та закріплюємо біндерами.




Клеїти починаємо із заднього скла - верх та боковини.


Потім задні двері - з одного боку фіксуємо обшивку біндерами, а з іншого боку натягуємо, підрізаємо та приклеюємо, притискаючи біндерами.




Клей застигає доволі швидко, тому через 5-7 хвилин біндери можна знімати і притиснути обшивку ущільнювачем.


Тепер з протилежного боку натягуємо, підрізаємо та приклеюємо, притискаючи біндерами.


Далі натягуємо задню частину люка. Внутрішні кути заклеїти важче, ніж зовнішні кути на обшивці кришки, - залишаються щілини між розрізами. Тому, щоб не було видно жовту шумоізоляцію, я на кути приклеїв чорні смужки антискрипу. До речі для фіксації обшивки на цих кутах потрібно ще декілька дуже великих біндерів.


Натягуємо та приклеюємо. В таких місцях біндери треба швидко знімати, або взагалі їх не використовувати - щоб від них не лишилось слідів на видимій поверхні тканини.


Тепер натягуємо обшивку на передніх дверях, аналогічно заднім.


Потім приклеюємо по верху лобового скла. Після цього натягуємо боковини люка та його кути. Кути - сама важка частина, - потрібно так натягнути, щоб закрити видиму частину, і при цьому не розірвати тканину по її розрізу. Дуже акуратно.


Готово!


Залишились дрібниці. Підрізаємо залишки на задньому та лобовому склі.




Встановлюємо все, що ставиться поверх обшивки. Тут головне - не промахнутися з прорізом! :)
Прикручуємо передній поручень.


Прикручуємо задні поручні та встановлюємо плафони салонного світла. Прорізи краще робити H-подібної форми. Попередньо сто разів перевіривши! :)


Прикручуємо задні ремені безпеки.


Встановлюємо гачки для сонцезахисної штори. Прорізи краще робити H-подібної форми. Попередньо сто разів перевіривши! :)


Задня полка знову на своєму місці, штора тепер піднімається.




Останній розріз, - для салонного дзеркала, але тут вже не так критично - він закривається передньою накладкою потолка.


До речі, накладка може бути встановлена тільки після установки та регулювання механізму приводу та тросів люка, тому її поки ще не встановлював.

В цілому, як на мене, то вийшло доволі добре. Тим більше, для першого разу! :)




Разом з обшивкою кришки - поки що просто поклав її зверху.


Отже, обшивку потолка встановлено. Тепер можна встановлювати механізм люка та лобове і заднє скло. Наступного разу напишу про люк.

 49 
 : 29 Февраля 2024, 13:10:54 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_109. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання даху, панель потолка, поручень (ч.1)

Щоб продовжити установку механізму люка, потрібно спочатку встановити обшивку потолка, тому що вона по периметру люка притискається його деталями.
Але площадку приводу та направляючі трубки тросів, звісно що, потрібно встановити до установки обшивки. Тому вона вже є на фото, але напишу про неї наступного разу. По факту, як я вже казав, люк та потолок встановлюється разом.
Але зараз мова буде лише про обшивку потолка.
Оснащення кузова

Облицювання даху, панель потолка, поручень




Деталь №1 - накладка потолка передня (51 44 1 884 197). Буває для машин без люка, з ручним люком та з електро люком. Крім того, ще для машин з блоком бортової системи контролю та без нього. То ж варіантів комбінацій багато.
У мене топовий варіант - для електро люка, та з блоком бортової системи контролю. В нормальному стані, але без одного бокового кріплення.


Ці пластикові кронштейни не вказані в ETK і йдуть разом з накладкою. Тому довелось їх друкувати на 3D-принтері та приклеювати.


Заразом підклеїв і тріщини в накладці, та підсилив ці місця склосіткою.


Деталь №2 - кришка електроприводу люка ANTHRAZIT (51 44 1 864 536). Чорна пластикова заглушка, тільки для електро люка. В мою хтось вклеїв додатковий плафон підсвітки.




Було не погано, але я замінив цю заглушку на третій салонний плафон - стає ідеально. Покажу після установки.

Деталь №3 - щиток (51 44 1 900 133). Гумова вставка для салонного дзеркала. Вона має лише один номер, я купив нову, але вона фізично не налазить на товсту ніжку дзеркала з індивідуальними світильниками для читання карт. Не розумію як її встановити... хіба, що розрізати. Якщо у когось є таке дзеркало - там звичайна ця вставка, чи може якась специфічна?


Деталь №4 - додаткова обшивка, використовується тільки для E30 M3. В інших не використовується.
Деталь №5 - обшивка потолка з люком. Може бути трьох кольорів:
GRAU - сіра
QUARZ - світло-бежева, для комплектації Edition
ANTHRAZIT - чорна, для комплектації M-Technic
Я свою сіру обшивку почистив, але не все відмилось, тому вирішив пофарбувати її в чорний колір. Спочатку було добре, але після того, як вона так лежала декілька років, колір частково втратився, з'явились якісь плями, і вигляд став ще гіршим, ніж вона була до цього. :)


Деталь №6 - чорна тканина для обшивки потолка. Вже не доступна до замовлення. Тому я підібрав схожу по текстурі чорну тканину і замовив нову обшивку по лекалах зі своєї старої обшивки.


Для порівняння кольору :)


Деталь №7 - проволочна дуга для люка (54 12 1 904 657) - 1 шт. Для машин без люка (51 44 1 888 167) - 3 шт.
Деталь №8 - проволочна дуга задня (51 44 1 916 040) - 1 шт. Складається з двох частин - дуга та наконечник.

Деталь №9 - наконечник (51 44 1 913 099) - 2 шт. Гумова вставка. Для машин без люка - 6 шт.
Деталь №10 - наконечник (51 44 1 916 081) - 2 шт. Гумова вставка. По факту - абсолютно аналогічна №9.
Деталь №11 - не використовується.
Деталь №12 - поручень (51 16 1 888 099) - 3 шт. Встановлюються на пасажирських місцях. Задні мають гачок для речей. Але він не вказаний в ETK. Кожен поручень має по дві декоративні кришки, які також не вказані в ETK.
Деталь №13 - саморіз ST4,8X25 (07 11 9 907 750) - 8 шт. Для задніх поручнів.
Деталь №13 - саморіз ST4,8X19 (07 11 9 907 790) - 4 шт. Для переднього пасажирського поручня.
Деталь №14 - прокладка (51 16 1 807 239) - 2 шт. Чорні тонкі проставки для переднього пасажирського поручня.
Деталь №14 - прокладка (51 16 1 911 179) - 4 шт. Білі товсті проставки для задніх поручнів.
Деталь №15 - саморіз ST3,9X28 (07 11 9 907 931) - 2 шт. Для кріплення накладки потолка (№1)
Деталь №16 - листова гайка ST3,9X28 (51 13 1 914 097) - 2 шт. Для кріплення накладки потолка (№1)

Встановлюємо проставки для поручнів - вони просто защьолкуються в отвори в кузові.
Чорні тонкі для переднього поручня


Білі товсті для задніх поручнів. Також ззаду вставляємо гумові вставки для проволочних дуг.


Можна починати встановлювати обшивку потолка.
Але є ще одне доповнення. Про установку шумоізоляції люка я писав дуже давно. Так от, за цей час вона трохи провисла, тому я вирішив її зняти і трохи посилити місця кріплень та заклеїти тріщини в ній полімерним клеєм із склосіткою. Додатково приклеїв по периметру двосторонній скотч.


Встановив - тепер вона тримається значно краще, і не буде провисати ти створювати посторонні звуки при їзді.


Тепер точно все готово до установки обшивки потолка.

 50 
 : 27 Февраля 2024, 21:03:25 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_108. ЕТК_54_Люк с под.-сдв. кришкою и скл. верх. Підйомно-здвижна кришка люка/Рама люка

Отже, починаю збирати люк та обшивку потолка. Вони пов'язані між собою, тому має бути певна послідовність у їх збірці.
Про установку шумоізоляції та водовідвідних шлангів люка я вже писав раніше. Продовжу про сам люк.
Люк с под.-сдв. кришкою и скл. верх

Спочатку потрібно підготувати кришку люка та її рамку.
Підйомно-здвижна кришка люка/Рама люка




Деталь №1 - кришка (54 12 1 906 710) Кришки дуже часто ржавіють в місці кріплення та по контуру під ущільнювачем. Моя кришка, порівняно, добре збереглась. Хоча я купив іншу кришку, але моя виявилась в кращому стані. Тому просто частину ребра з донорської кришки вварили між бічними кріпленнями в мою кришку. Шумоізоляція теж збереглась в нормальному стані - так її і залишив.


Деталь №2 - ущільнювач по периметру люка L=2580MM (54 12 1 903 725) Може бути встановлений або ущільнювач №2, або ущільнювачі з двох частин №3 та №4. Від чого це залежить, не зрозуміло, можливо просто від наявності на складі. В моєму випадку ущільнювач з двох частин.
Деталь №3 - ущільнювач кришки люка передній L=930MM (54 12 8 106 928)
Деталь №4 - ущільнювач кришки люка задній L=1650MM ( 54 12 1 906 999)


Ущільнювач просто надівається на ребро по периметру кришки. Він має "бархатну" поверхню, але вона майже вся вже стерлась. Можна замовити новий, але він коштує не мало. І навіть новий ущільнювач не буде герметичним. Та й не повинен бути - він просто закриває щілину між люком та дахом, і в будь-якому разі пропускає воду. Саме тому в кузові і передбачена дренажна система люка. Отже, мій ущільнювач в нормальному стані, то ж залишив його. Але додатково місце його посадки обробив восковим герметиком, щоб в подальшому зберегти кришку від корозії.
Кришка готова до установки, але буде встановлена, звісно, після установки механізму люка.

Тепер підготуємо раму люка з обшивкою.


Деталь №5 - рама люка (54 12 1 906 686)
Деталь №6 - чомусь не вказана в ETK, але судячи з усього, це обшивка кришки люка. Може бути трьох кольорів:
GRAU - сіра
QUARZ - світло-бежева, для комплектації Edition
ANTHRAZIT - чорна, для комплектації M-Technic
Деталь №7 (№5+№6) - потолочна рама з тканевою обшивкою.
Моя була сіра, але я її пофарбував у чорний колір.


Спочатку було добре, але потім вона частково втратила колір. Тому обшивка буде нова, але про неї пізніше.
Деталь №8 - скоба (54 12 1 848 635) - 6 шт. Для кріплення рами до кришки люка. На моїй кришці були ще антискрипні прокладки на скоби, які не вказані в ETK.

Деталь №9 - з'єднувальний елемент лівий (54 12 1 857 141) та правий (54 12 1 857 142). Для кріплення водовідводної планки до рами.
Деталь №10 - пустотіла заклепка A3X0,5X6-ST (07 11 9 949 614) - 2 шт. Вже не доступна до замовлення. Замінив їх звичайними заклепками 3,2x6.

Деталь №11 - сухарь (54 12 1 933 905) - 2 шт.
Деталь №12 - планка водовідвідна (54 12 1 837 094)
Деталь №13 - пустотіла заклепка A3X0,5X4-ST (07 11 9 949 613) - 2 шт. Вже не доступна до замовлення.
Планка в зборі з приклепаними сухарями (№11+№12+№13).

Деталь №14 - опорний кронштейн (54 12 1 934 933) - 2 шт.




Опорні кронштейни надіваються на планку.


Саме таким чином:


До них приєднуються тяги №9 та №10. Але спочатку потрібно приклепати їх до рами. В свою чергу, це можна робити тільки після встановлення обшивки. Саме така послідовність.
Встановлюємо скоби з прокладками в раму.


Ще нюанси про саму раму. На фото видно три гумових деталі, які не вказані в ETK - вони йдуть однією деталлю разом з рамою. Перед фарбуванням я їх зняв, то ж приклеюю на місце.
В задній частині зверху - круглий гумовий шнур.




В передній та задній частині знизу - гумові накладки.


Отже, рама готова до установки обшивки.

Страницы: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10