Нижній. Верхній теж норм, але нижній , походу, круче ;) ні і повторює дизайн магнітоли того часуBremen sqr46 просто шикарна, крайню ціну яку у нас бачив кілька місяців тому була 21000+ грн.
Але останні фото мені ще більше навіть сподобались
61
: 28 Января 2024, 00:19:47
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от GeisT | ||
Нижній. Верхній теж норм, але нижній , походу, круче ;) ні і повторює дизайн магнітоли того часуBremen sqr46 просто шикарна, крайню ціну яку у нас бачив кілька місяців тому була 21000+ грн. Але останні фото мені ще більше навіть сподобались |
62
: 26 Января 2024, 16:25:26
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
За "индпошив" надо платить
|
63
: 26 Января 2024, 16:07:28
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Я дивлюсь, що Блаупункт там майже всю свю лінійку 80-90-х проапгрейдив чи шо? )
Класно, але ціна 400-500 Євро зовсім не радує ) |
64
: 26 Января 2024, 15:55:10
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Это вот этот?: Нижній. Верхній теж норм, але нижній , походу, круче ;) ні і повторює дизайн магнітоли того часу |
65
: 26 Января 2024, 15:05:40
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Я в курсі, але то Блаупункт по моєму.Это вот этот?: или такой? |
66
: 26 Января 2024, 15:00:32
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_102. ЕТК_65_Система придушення перешкод радіоприймача.
Вирішив вже закінчити розділ ETK Аудіо, навігація, інформаційні системи Підрозділ Система придушення перешкод радіоприймача Всі деталі з цього підрозділу є у відповідних розділах по електрооснащенню двигуна. Деякі з них я вже встановив, а деякі будуть встановлені пізніше. То ж зараз просто запис для загальної інформації. Всі фото деталей з інету. Деталь №1 - комплект для придушення перешкод (65 31 1 286 070). Вже не доступний до замовлення. В нього входять шини "маси" генератора, та шини "маси" №3. Деталь №2 - конденсатор для придушення перешкод генератора (12 31 1 356 564). Якщо його замовляти по номеру BOSCH 0290800036, то його ціна буде значно нижча. Напишу про нього в розділі про генератор. Деталь №3 - шина "маси" капота (65 31 1 286 068) Вже встановлена разом із капотом. Деталь №3 - шина "маси" клапанної кришки (65 31 1 286 069). Буде встановлена разом із мотором. Деталі №4, №6 та №7 - це якийсь пакет - "спеціальний захист від перешкод". Деталь №4 - конденсатор для придушення перешкод 0,47MF (65 31 1 357 878). Судячи по фото, то це аналог деталі №2 для генератора. Деталь №5 - не використовується. Деталь №6 - фільтр для придушення перешкод (65 31 9 055 974). Вже не доступний до замовлення. Я не знаю куди він встановлюється, до чого, і як підключається. Буду вдячний за цю інформацію. Деталь №7 - шина "маси" 20X400MM (65 31 9 055 973). Можливо, це просто "ремонтна" шина, без клем. Корисне фото з інету - всі шини "маси": Збірка_102. ЕТК_65_Перехідний провід. Наступний підрозділ Перехідний провід Штатно для E30 було доступно дуже багато різних моделей магнітол. Але всі ці магнітоли діляться на два типи - більш ранні моделі з роздільними аудіо роз'ємами старого типу, та більш пізні моделі з новим аудіо роз'ємом на 17 пінів. Відповідно, і заводська аудіо проводка була також двох типів, в залежності від цих роз'ємів. Для того, щоб була можливість встановити в машину будь-яку штатну магнітолу, без заміни всієї аудіо проводки, були розроблені спеціальні адаптери для різних моделей магнітол. Їх дуже багато, з різними номерами, більшість вже не доступна до замовлення. Тому я напишу тільки про свій випадок. Аудіо проводка у мене із 17-піновим роз'ємом, а магнітоли є обох типів. Тому мені потрібен адаптер для переходу із 17-пінового роз'єму, - до роздільних аудіо роз'ємів. Деталь №5 - перехідний провід стереосистеми (65 12 8 350 189). Я зробив його сам. В принципі, будь-який із цих адаптерів доволі легко зробити самому, маючи потрібні штекери та їх розпіновку. 1 - роз'єм на 17 пінів до аудіо проводки 2 - роз'єм задніх динаміків 3 - роз'єм передніх динаміків 4 - роз'єм живлення магнітоли від запалення (+12V та "маса") 5 - роз'єм постійного живлення магнітоли (+12V) 6 - роз'єм підсвітки магнітоли 7 - роз'єм керування живленням електроантени та підсилювача 8 - роз'єм автоматичного керування гучністю магнітоли, в залежності від швидкості руху Для прикладу розпіновка мого адаптера: |
67
: 26 Января 2024, 14:59:17
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Прикольные Мафончики... Альпайн кажется выпустил современную магнитолу в старом стиле, но там ценник космическийЯ в курсі, але то Блаупункт по моєму. |
68
: 26 Января 2024, 10:40:52
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30 | ||
Прикольные Мафончики... Альпайн кажется выпустил современную магнитолу в старом стиле, но там ценник космический
|
69
: 25 Января 2024, 15:52:21
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_101. ЕТК_65_Радіоприймач
Поки "технологічна пауза" по збірці продовжується, напишу про свою скромну колекцію оригінальних радіоприймачів та магнітол! ;) Отже, розділ ETK Аудіо, навігація, інформаційні системи Радіоприймач Деталь №1 - панель для моделей 316 та 318, з центральним розташуванням радіоприймача. Деталь №2 - панель для інших моделей, зі зміщеним ліворуч радіоприймачем, і місцем для годинника або бортового комп'ютера, праворуч. Деталь №3 - накладка радіоприймача (64 11 1 368 515) Встановлюється замість радіоприймача, при його відсутності в комплектації автомобіля. Деталь №4 - заглушка (64 11 1 368 498) Встановлюється замість кнопок, при їх відсутності в комплектації автомобіля. Деталі №5...№16, №18 - деталі самих простих моделей радіоприймачів та магнітол. У мене таких поки що нема... Деталь №17 - рамка (65 12 1 375 737). Для кріплення радіоприймача в панелі. Але деякі моделі магнітол встановлюються без цієї рамки. Деталь №19 - фетрова смужка (65 77 1 377 052) М'яка прокладка для задньої опори радіоприймача. Деталь №20 - подовжувач (65 11 1 372 547) Мабуть це і є та сама задня опора радіоприймача. Деталь №21 - стійка (65 11 1 370 841) Кронштейн, що встановлюється на корпус обігрівача. На нього клеїться м'яка прокладка №19 та обпирається подовжувач №20. Деталі №22, №23 - гайка та шайба для подовжувача. Але по факту вони не використовуються. Радіоприймач Розділ по монтажу самих простих моделей радіоприймачів. У мене їх нема, лише декілька деталей, що для них використовуються. Деталь №1 - рамка (65 12 1 375 737). Для кріплення радіоприймача в панелі. Але деякі моделі магнітол встановлюються без цієї рамки. Деталь №3 - антенний адаптер. Я про них вже писав в розділі про антену. Деталь №8, №9 - перехідний провід. Їх багато типів для різних моделей магнітол, про них напишу пізніше. Тепер про ті моделі радіоприймачів, які в мене вже є. Колекціоную їх, - колись може знайду і решту моделей ;) Хоча в ETK їх дуже багато з різними номерами, в різних розділах... не дуже ясно, тому просто напишу по факту. Радіоприймач Bavaria Mono Digital Деталь №3 - радіоприймач Bavaria Digital II Радіоприймач Bavaria C Деталь №1 - магнітола BMW Reverse Радіоприймач Bavaria C Деталь №3 - магнітола Bavaria C Electronic Радіоприймач Bavaria C Business Деталь №1 - магнітола Bavaria C Business Деталь №2 - магнітола Bavaria C Business RDS Вся моя колекція. Встановлювати буду, скоріше за все, одну з трьох останніх. Або міняти всі по черзі Для повної колекції потрібно ще знайти щось із самих простих моделей. Топовий касетний Becker Mexico Та CD-програвачі Bavaria Electronic CD Або Bavaria Electronic CD II Ще є ідея встановити CD-чейджер, хоча штатно він для E30 не був доступний. Але судячи з усього, таки встановлювався, як афтемаркет чи дилерське дооснащення. Але це в далекій перспективі! ;) |
70
: 24 Января 2024, 14:45:18
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_100. ЕТК_51_Оснащення кузова. Полка за заднім сидінням
По технічних причинах установка дверних обшивок трохи затримується. Тому поки що, я вирішив встановити задню полку. Полка за заднім сидінням Деталь №1 - полка за заднім сидінням. Їх було дуже багато різних видів, з різними номерами ETK, в залежності від року випуску, типу ременів безпеки, аудіоколонок, шторки, стоп-сигналу та кольору салону. Але є три основних типи - я їх всі зібрав Тип 1 - до 85 року - плоска полка, під ремені безпеки раннього типу. Тип 2 - 85-87 роки - плоска полка, під ремені безпеки пізнього типу Тип 3 - після 87 року - полка з виштамповкою, під ремені безпеки пізнього типу Тип 2 та тип 3 взаємозамінні між собою, але не взаємозамінні з типом 1, через різну конструкцію ременів безпеки. Про це далі напишу. Деталь №2 - скоба (51 46 1 915 535) - 1 шт. Для фіксації полки до кузова. Деталь №3 - випускне сопло - 4 шт. Решітки різні для типу 1 і типів 2 та 3. Деталь №4 та №5 - кріплення для середнього ременя безпеки до 84 року. Деталь №6 та №7 - кріплення для середнього ременя безпеки після 84 року. На полці типу 1 встановлюється ліворуч, а на полках типу 2 та 3 - праворуч. Деталь №8 - додаток до полки, використовується тільки для E30 M3. Фото з інету. Полка йде в комплекті з шумоізоляцією. Вставляємо кліпсу №2 та прикручуємо кріплення №6 та №7 для середнього ременя. Вставляємо решітки №3. На фото також є кришки лівого та правого ременів безпеки. Полка готова до установки. Але на фото є ще сонцезахисна шторка. Це додаткова опція для полки. Саме через неї я встановлюю полку типу 3, а не типу 1, як повинно бути для 85 року. Отже, Збірка_100. ЕТК_51_Оснащення кузова. Полка/Сонцезахисна шторка Полка/Сонцезахисна шторка Деталь №1 - полка за заднім сидінням. Полка з вбудованою шторкою була типу 1 (до 85 року), або типу 3 (після 85 року). Фото з інету: Деталь №2 - сонцезахисна штора. Для типу 1 та 3 встановлювалась у спеціальний проріз у полці. На полку типу 2 могла просто прикручуватись зверху. Деталь №3 - гачок лівий (51 46 1 917 381) - 1 шт. Деталь №4 - гачок правий (51 46 1 917 382) - 1 шт. Деталь №5 - кронштейн (51 46 1 905 393) - 2 шт. Відповідна частина для гачків №3 та №4. Встановлюється в кузов. Шторки для полки типу 1 та типу 3 не взаємозамінні. У них зовсім різні гачки та відповідні частини для них. Для шторки типу 1 (до 85 року) гачки (51 46 1 905 393) прикручувались саморізом над заднім склом. А для типу 3 над заднім склом, у спеціальні отвори встановлювались відповідні частини для гачків (51 46 1 905 393). Для порівняння обидва типи гачків - зовсім різні деталі, що встановлюються над заднім склом. Полка зі шторкою готова до установки. На фото вже встановлені задні динаміки - про них я напишу пізніше. Також на фото присутній третій стоп-сигнал. Це ще одна додаткова опція для задньої полки. Була доступна в основному для ринку США. Збірка_100. ЕТК_63_Освітлювальні прилади. Третій ліхтар стоп-сигналу Повертаємось до розділу ETK Освітлювальні прилади Третій ліхтар стоп-сигналу Деталь №1 - ліхтар стоп-сигналу (63 25 1 385 187) Деталь №2 - патрон лампи P21W (63 21 8 355 883) Ліхтарі були також двох різних типів. Для полок типу 1 та 2 ранній ліхтар встановлювався поверх полки, а для полки типу 3 для ринку США пізній ліхтар був вбудований в саму полку, між решітками. Фото з інету. У мене більш ранній ліхтар. Задня кришка ліхтаря відповідала кольору полки. У мене вона також сіра. Прикручуємо кронштейн ліхтаря до полки, та виводимо роз'єм проводки, який я додав у стандартну проводку. Вставляємо блок патрона лампи з герконом контолю лампи в корпус ліхтаря. Защьолкуємо ліхтар на кронштейні та встановлюємо задню кришку так, щоб вона не заважала сонцезахисній шторі. Встановлюємо задню полку в пази під склом та фіксуємо кліпсою. Ліхтар повинен щільно упертись своїми гумовими упорами по кутах у скло. Пряжку середнього ременя вставляємо у його кріплення на полці. А от з бічними ременями є нюанс - в такому випадку, вони затиснуті полкою, і будуть виконувати лише декоративну функцію, оскільки, як я казав раніше - через їх різну конструкцію, полки типу 1 та типу 3 не взаємозамінні! В моєму випадку повинна бути полка типу 1 зі шторкою. Але, свого часу, я знайшов полку зі шторкою типу 3. Задніх ременів у мене тоді взагалі не було, тому тоді я без проблем її і встановив. Отже, полку зараз я встановив тимчасово. По-перше, - її потрібно буде знімати для установки обшивки потолка та заднього скла. Після цього встановлю і відповідні частини для гачків. По-друге, - у мене на неї в перспективі є деякі плани по її "апгрейду". Я вже раніше писав, що для полок типу 1 та типу 2 існують заводські накладні сонцезахисні електрошторки, що прикручуються поверх полки. Знайти їх не просто, хоча й зараз є така нова в продажі, але ціна в 1000$ мене не влаштовує Та й вигляд вони мають не дуже гарний... То ж я хочу встановити в полку електрошторку з більш пізніх моделей BMW. А для цього потрібна саме полка типу 3 - під нею більше місця для розташування електроприводу. Я вже встановив проводку та кнопку - недавно писав про це. Заразом перероблю і отвори для ременів безпеки, як у типі 1, щоб вони були функціональні. Крім цього, є ще плани по "музиці". Звісно, що тоді і колір полки буде чорний. А може, - синій? ;) Для "тренувань" я купив ще одну полку зі шторкою, але займатися цим буду вже після того, як машина буде повністю зібрана. А поки що - маємо те, що маємо! (с) |