Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
 51 
 : 23 Февраля 2024, 10:02:08 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Красотища какая....

 52 
 : 15 Февраля 2024, 21:08:18 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Нє, ну я тож акуратно саморіз вставляю, але наче норм попадає - по дверному пройому рівняєш просто і усьо )

 53 
 : 15 Февраля 2024, 18:02:47 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Когда прикручиваю боковые панели, каждый раз переживаю, что саморезом проткну динамик. Никакой чёткой центровки панели по отверстию нет, снизу отжимает ковёр, спереди слева жгут проводов, поэтому...
Та же самая проблема с попаданием винтов для ручки капота)))
Понятно, что руки из....))))))))))))))

 54 
 : 15 Февраля 2024, 15:28:44 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_107. ЕТК_51_Оснащення кузова. Бічна обшивка простору для ніг

Отже, по боках залишилось встановити тільки пластикові обшивки передніх динаміків. Тут все дуже просто, але в ETK цьому присвячено чомусь аж два практично однакових підрозділи.
Бічна обшивка простору для ніг
Бічна обшивка простору для ніг




Деталь №1 - бічна обшивка передня ANTHRAZIT ліва (51 43 1 942 971) та права (51 43 1 942 972). Чорна пластикова обшивка. Бувають різних кольорів.
Деталь №2 - саморіз ST4,2X16 (07 11 9 906 749) - 2 шт.
Деталь №3 - розпірна гайка ST 4.8 WEISS (63 17 1 367 868) - 2 шт. Пластикова закладна гайка. В моєму випадку не використовуються - замість них металеві листові гайки..

До 85 року ці обшивки були зроблені із такої ж тканини, як і килим на підлозі, і просто приклеювались до кузова. При цьому, передні динаміки ставилися поверх обшивки і закривались такими ж сітками, як і задні. Для кріплення динаміків, замість пластикових розпірних гайок,  використовувались металеві листові гайки. Фото з інету, для прикладу:






Так як у мене машина в оригіналі 84 року, а в збірці я притримуюсь комплектації 85 року, то кріплення динаміків та обшивок у мене передбачене на металевих листових гайках, а не на пластикових розпірних гайках (№3). А самі обшивки вже зразка 85 року - чорні пластикові накладки, що одночасно служать і сітками динаміків.


Обшивка кріпиться разом з динаміком, але лише на один нижній передній саморіз.


Почистив та приклеїв войлочну шумоізоляцію на них. Знімаємо ущільнювач дверей, ставимо та прикручуємо обшивку, потім притискаєм її по контуру дверей дверним ущільнювачем.


Ліворуч аналогічно, але потрібно ще попередньо зняти ручку відкривання капота, встановити обшивку, та прикрутити ручку на місце.

Отже, двері повністю зібрані, всі бічні накладки встановлені.


Чекаю на новий потолок, почав встановлювати люк.

 55 
 : 15 Февраля 2024, 12:43:48 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_106. ЕТК_51_Оснащення кузова. Обшивка дверей задніх

Двері вже заклеєні плівкою.
Встановлюємо обшивки задніх дверей.

Обшивка дверей задніх




Деталь №1 - Обшивка дверей задніх, ліва, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 42 1 967 179) - чорна "гусяча лапка".
Деталь №1 - Обшивка дверей задніх, права, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 42 1 967 180) - чорна "гусяча лапка".

Дана обшивка була доступна з 85 по 87 рік для машин з 6-циліндровими двигунами - це повністю відповідає моїй нинішній комплектації. На мою думку, тканина "гусяча лапка" - це одна з найкращих обшивок для E30. Хоча, було дуже багато різних варіантів та комбінацій текстур та кольорів.

Деталі обшивки дверей




Деталь №1, №2 - кліпса з двох частин. Зручніше і дешевше використовувати кліпси №3.
Деталь №3 - кліпса (51 41 1 870 718) - по 10 шт. на кожні задні двері.
Деталь №4 - втулка D=11MM (51 41 1 911 964) - по 1 шт. на кожні задні двері. Декоративна втулка кнопки замка.
Деталь №5 - ковпачок SCHWARZ (51 41 1 869 871) - по 1 шт. на кожні задні двері. Чорна заглушка в отвір склопідйомника - використовується для електросклопідйомників. Буває різних кольорів. Заглушки різних кольорів в ETK мають різні номери, але по факту на чорній заглушці вказаний номер (51 41 1 869 870), якого взагалі нема в ETK. Не розумію чому так...
До речі, про заглушки. На передніх дверях вони у мене були і раніше, тому там я їх просто поставив на їх місця. На задніх дверях у мене раніше були ручні склопідйомники, і виявилось, що заглушка не влазить у ці отвори. Ліворуч - передня обшивка, праворуч - задня.


Для установки заглушки потрібно збільшити отвір в обшивці по контуру з маленьких отворів. Чому не зробили заглушку по розміру заводського отвору? Тому, що тоді вона буде упиратися в корпус електроприводу. А так вона стає навколо нього.




Хоча, мабуть, це актуально тільки для "тросикових" електросклопідйомників.
Я вже давно купив пару заглушок для задніх обшивок, але, як виявилось, це не оригінальні заглушки. Зовні вони однакові, але для них потрібно робити ще більші отвори.




Тому довелось купувати ще одну пару оригінальних заглушок. Вирізаємо отвір та встановлюємо.






До речі, для кнопки склопідйомника також потрібно вирізати в обшивці прямокутний отвір по заводській розмітці.

Я вже писав, що спочатку приклєїв шумоізоляцію із войлоку, але вона виявилась занадто товстою, тому довелось замінити її на оригінальну шумоізоляцію із тонкого паралону.
До речі, я її закріпив скобами, без клею - так простіше.


Підлокітник задній




Деталь №1 - підлокітник задній SCHWARZ лівий (51 42 1 916 545) та правий (51 42 1 916 546) Чорна дверна ручка. Буває різних кольорів.
Деталь №2 - саморіз ST4,8X45 (07 11 9 906 771) - по 2 шт. на кожні задні двері. Кріплення підлокітника.
Деталь №3 - прокладочна шайба (07 11 9 931 044) - по 2 шт. на кожні задні двері.
Деталь №4 - гайка (51 41 1 873 255) - по 2 шт. на кожні задні двері. Пластикова вставка в двері.
Деталь №5 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - по 1 шт. на кожні задні двері.
Деталь №6 - прокладочна шайба (51 41 1 805 353) - по 1 шт. на кожні задні двері.

До обшивки прикріплюємо шумоізоляцію. Прикручуємо одним саморізом підлокітник до обшивки. Вставляємо декоративну втулку кнопки замка та заглушку склопідйомника. З внутрішньої сторони вставляємо по 10 кліпс в отвори в обшивці.


Защьолкуємо пластикові вставки №4 у спеціальні отвори в дверях. Краще це зробити до поклейки плівки на двері. Вставляємо обшивку в затискачі внутрішньої накладки з ущільнювачем скла так, щоб тяга замка вийшла з отвору декоративної вставки. Витягаємо роз'єм кнопки склопідйомника через отвір в обшивці, вирівнюємо обшивку та защьолкуємо всі кліпси по її периметру. Підключаємо кнопку та встановлюємо її в отвір. Вирівнюємо та прикручуємо підлокітник двома саморізами. Вставляємо в пази декоративну рамку ручки відкривання дверей, та зміщаємо її до упору назад. Накручуємо кнопку на тягу замка (зроблю це пізніше після установки однієї цікавої штуки ;) ).






Ліворуч аналогічно.
Обшивки задніх дверей встановлено.
По боках залишилось встановити тільки пластикові обшивки передніх динаміків.

 56 
 : 13 Февраля 2024, 17:38:18 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_105. ЕТК_51_Оснащення кузова. Обшивка дверей передніх

Отже, тепер можна продовжувати збірку салону.
Оснащення кузова

А саме - установку дверних обшивок. Двері вже заклеєні плівкою.
Встановлюємо обшивки передніх дверей.

Обшивка дверей передніх




Деталь №1 - Обшивка дверей передніх, ліва, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 41 1 967 155) - чорна "гусяча лапка".
Деталь №1 - Обшивка дверей передніх, права, тканина 0211 ANTHRAZIT (51 41 1 967 156) - чорна "гусяча лапка".

Дана обшивка була доступна з 85 по 87 рік для машин з 6-циліндровими двигунами - це повністю відповідає моїй нинішній комплектації. На мою думку, тканина "гусяча лапка" - це одна з найкращих обшивок для E30. Хоча, було дуже багато різних варіантів та комбінацій текстур та кольорів.

Був навіть варіант із захистом нижньої частини - для спеціальних автомобілів. У мене такого нема - просто для інформації.
Обшивка дверей передніх


Це металева накладка, що кріпиться поверх обшивки. Вже не доступна для замовлення. Фото з інету.




Деталь №1 - Захист нижньої частини обшивки дверей передніх, лівий (51 41 1 952 005)
Деталь №1 - Захист нижньої частини обшивки дверей передніх, правий (51 41 1 952 006)

Дверний карман




Деталь №1 - карман на двері SCHWARZ, лівий (51 41 1 911 191) та правий (51 41 1 911 192) - чорного кольору. Я вже раніше писав, що кармани різних кольорів в ETK мають різні номери, але по факту на всіх карманах, не залежно від їх кольору, вказаний номер для карманів чорного кольору. Не розумію чому так...
Деталь №2 - кліпса (51 41 1 870 718) - по 9 шт. на кожні передні двері.
Деиаль №3, №4 - кліпса з двох частин. Зручніше і дешевше використовувати кліпси №2.
Деталь №5 - гвинт M4X12-Z3 (07 11 9 906 813) - по 2 шт. на кожні передні двері. В деяких випадках замість гвинтів можуть використовуватись саморізи.
Деталь №6 - прокладочна шайба (51 41 1 805 353) - по 2 шт. на кожні передні двері.
Деталь №7 - втулка D=11MM (51 41 1 911 964) - по 1 шт. на кожні передні двері. Декоративна втулка кнопки замка.
Деталь №8 - ковпачок SCHWARZ (51 41 1 869 871) - по 1 шт. на кожні передні двері. Чорна заглушка в отвір склопідйомника - використовується для електросклопідйомників. Буває різних кольорів.
Деталь №9 - монетниця SCHWARZ (51 41 8 110 033) Чорна монетниця, вставляється в карман. Буває різних кольорів. У мене поки що її нема.

До обшивки прикріплюємо шумоізоляцію. Вставляємо карман в пази на обшивці та прикручуємо його до обшивки. Вставляємо декоративну втулку кнопки замка та заглушку склопідйомника. З внутрішньої сторони вставляємо по 9 кліпс в отвори в обшивці.


Я вже писав, що спочатку приклєїв шумоізоляцію із войлоку, але вона виявилась занадто товстою, тому довелось замінити її на оригінальну шумоізоляцію із тонкого паралону.


До речі, я її закріпив скобами, без клею - так простіше.


Підлокітник передній


Деталь №1 - підлокітник передній SCHWARZ лівий (51 41 1 911 181) та правий (51 41 1 911 182) Чорна дверна ручка. Буває різних кольорів.

Деталі підлокітника




Деталь №1 - саморіз ST4,8X45 (07 11 9 906 771) - по 2 шт. на кожні передні двері. Нижнє кріплення підлокотника.
Деталь №2 - прокладочна шайба (07 11 9 936 439) - по 2 шт. на кожні передні двері.
Деталь №3 - гайка (51 41 1 873 255) - по 3 шт. на кожні передні двері. Пластикова вставка в двері.
Деталь №4 - саморіз ST4,8X25  (07 11 9 907 750) - по 1 шт. на кожні передні двері. Верхнє кріплення підлокотника.
Деталь №5 - накладка SCHWARZ (51 41 1 903 734) - 1 шт. тільки на пасажирські передні двері. Чорна заглушка в підлокотник. Буває різних кольорів.

Защьолкуємо пластикові вставки №3 у спеціальні отвори в дверях. Краще це зробити до поклейки плівки на двері. Вставляємо обшивку в затискачі внутрішньої накладки з ущільнювачем скла так, щоб тяга замка вийшла з отвору декоративної вставки. Вирівнюємо обшивку та защьолкуємо всі кліпси по її периметру. Вставляємо підлокотник в паз на кармані, та зміщаємо його назад так, щоб у верхній частині він своїм гачком зайшов за корпус дверей. Прикручуємо підлокотник трьома саморізами, та вставляємо праворуч заглушку, а ліворуч кнопку регулювання дзеркал. Вставляємо в пази декоративну рамку ручки відкривання дверей, та зміщаємо її до упору назад. Накручуємо кнопку на тягу замка.






Ліворуч аналогічно.
Вставляємо в лівий (або в правий) карман монетницю, якщо вона є ;)
Обшивки передніх дверей встановлено. Переходимо до задніх.

 57 
 : 13 Февраля 2024, 14:10:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_104. ЕТК_65_Деталі аудіосистеми (ч.2)

В розділах про укладання проводки я вже писав про проводку SOUND SYSTEM - вона повністю прокладена разом з іншою проводкою, всі її роз'єми виведені на свої місця. Отже, в другій частині продовжу про установку та підключення її компонентів.

Деталі аудіосистеми




Деталь №1 - аудіоситема SOUND SYSTEM. У мене вона не в "стандартній" комплектації, а з деякими змінами по акустиці.
Деталь №2 - регулятор фейдера. Використовувався до 89 року для більш ранніх моделей магнітол. В моєму випадку, проводка більш нова, з турінга, - тому він не використовується.
Деталь №3 - перехідний провід, для різних моделей магнітол - я вже писав про нього в попередніх записах.
Деталь №4 - джгут проводки SOUND SYSTEM. У моєму випадку він з турінга, тому має деякі відмінності.
Деталь №5 - джгут проводки для твітерів. Входить в джгут проводки "електропакету" - я про це писав у відповідному розділі. Але можна її купити і окремо (61 12 1 375 798) разом з корпусом роз'єму дверної проводки.
Деталь №6, №7 - в моєму випадку, це саморобні адаптери для паралельного підключення твітерів до контактів передніх динаміків.

Деталь №8 - передній динамік, 2 шт. В моєму випадку це не штатні динаміки SOUND SYSTEM для E30, а динаміки з подвійними контактами з E38. для підключення до них системи "hands-free" телефону (4Ом/4Ом 40W)

Деталь №9 - саморізи ST4,8X16 (07 11 9 907 789) для кріплення задніх  динаміків
Деталь №10 - саморізи ST4,2X16 (07 11 9 906 749) для кріплення передніх  динаміків
Деталь №11 - розпірна гайка ST 4.8 WEISS (63 17 1 367 868) для кріплення передніх динаміків. Мабуть на ранніх машинах використовувались не пластикові розпірні гайки, а металеві закладні. Принаймні у мене так, тому я використовував металеві закладні пластини.
Деталь №12 твітер SOUND SYSTEM 8 Ом лівий (65 13 1 377 687)
Деталь №13 твітер SOUND SYSTEM 8 Ом правий (65 13 1 377 688)
Деталь №14 - стійка ( 65 11 1 370 841). Опорний кронштейн для магнітоли, встановлюється на корпус обігрівача.
Деталь №15 - фетрова смужка 40X70X0,8MM (65 77 1 377 052). Я використав смужку з каучукової шумоізоляції.
Деталь №16...№19 - задній динамік SOUND SYSTEM. Поки що у мене нема оригінальних задніх колонок SOUND SYSTEM, тому тимчасово залишив свої динаміки Clarion. Але, так як на проводці для турінга E30 специфічні роз'єми для задніх динаміків, то довелось зробити для них адаптери/подовжувачі. Динаміки кріпляться через проставки, довгими гвинтами з гайками.

Деталь №20 - підсилювач (65 12 1 375 983)

Деталь №21 - кронштейн (65 12 1 380 166) Оригінальний знайти окремо не вдалось, тому я замовив у одноклубника точну його копію. Потім гальваніка - і в результаті, кронштейн нічим не гірший від оригінального.

Деталь №22 - листова гайка (07 12 9 925 737) - 3 шт. Для кріплення підсилювача.
Деталь №23 - болт M6X12 (07 11 9 915 033) - 1 шт. Для кріплення підсилювача.

Магнітолу я буду встановлювати разом із торпедою, то ж зараз, встановлюємо тільки акустику.
Я почав із передніх динаміків. Як я вже казав, у мене в кузові нема отворів для пластикових закладних, а передбачені місця для металевих листових гайок. Встановлюємо їх по чотири штуки з кожного боку. В ніші динаміка знаходимо синій та білий одно-пінові роз'єми, що йдуть у двері до твітерів. До синього підключаємо відповідний синій роз'єм проводки, а до білого підключаємо адаптер. До двох контактів адаптера підключаємо "+" на передній динамік і твітер. Контакт "-" проводки підключаємо до відповідного контакту динаміка. Передній динамік і твітер підключені паралельно.
До другої пари контактів динаміка підключаємо відповідні клеми проводки "hands-free" телефону.


Укладаємо проводку в нішу, фіксуємо хомутом та прикручуємо динамік саморізами. Передній нижній саморіз закручуємо вже після установки пластикових накладок. Аналогічно ліворуч.


Тепер встановлюємо твітери - замість заглушок дзеркал. Але тут мене спіткала невдача! ) Мабуть вже від старості виламався один контакт...


Я вже думав, що доведеться замінити твітери на якісь сучасні, але одноклубник запропонував відновити їх. Тож я їх відправив йому і став чекати результату. І результат перевершив мої сподівання! ) Окрім відновлених контактів, були замінені конденсатори, нові паралонові прокладки під сіткою, відновлені на 3D-принтері шпильки кріплення, проклеєні динаміки та корпус. Дуже вдячний Дімі за це.


Для установки твітерів довелось знімати внутрішню накладку з ущільнювачем скла. Проводку довелось трохи більше підтягнути назовні, щоб було зручно її підключати. Підключаємо відповідні клеми, вставляємо шпильки у відповідні пластикові фіксатори на дверях, та щільно їх притискаємо так, щоб защьолкнулась металева скоба.


Встановлюємо внутрішню накладку з ущільнювачем скла, додатково притискаючи нею корпус твітера. Аналогічно ліворуч.


Передня акустика встановлена та підключена.

Задня акустика кріпиться на задню полку. У мене полка із заводськими овальними вирізами для колонок SOUND SYSTEM та закладними пластинами для їх кріплення.




Видно навіть по слідах, що такі колонки там колись були встановлені... але, нажаль, до мене вони не дійшли... Тому, поки що встановлю звичайні динаміки Clarion, з якими я колись і купив цю полку. На щастя, їх встановили через проставки, тому полка залишилась не пошкодженою, окрім чотирьох отворів для кріплення цих динаміків. Але і це не критично - вони закриються корпусами колонок SOUND SYSTEM. Залишилось тільки їх знайти по адекватній ціні! ;)
Ну, а поки що - "маємо те, що маємо!" (с)


Підключаємо адаптери/подовжувачі до проводки та виводимо їх під полку.




Підключаємо до відповідних клем динаміків та встановлюємо полку.


Я вже казав, що на полку у мене є певні плани по її "апгрейду". Це також стосується і акустики - можливо, це буде акустика SOUND SYSTEM, а можливо, це буде аналог топової системи SOUNDBOARD...


...але це не точно! :)

Отже, вся акустика встановлена та підключена. Залишилось встановити та підключити підсилювач. Для цього довелось зняти електроантену, бо вона заважала.
Прикручуємо болтом до підсилювача кронштейн. До кронштейна саморізами прикручуємо блок контролю ламп задніх ліхтарів (при його наявності), та підключаємо їх роз'єми.




Вставляємо підсилювач в нішу заднього крила та прикручуємо саморізами кронштейн на місце установки блоку контролю ламп задніх ліхтарів.




З протилежного боку підсилювач повинен кріпитися ще одним саморізом, але на моєму кузові чомусь там  не передбачено отвору для нього. Не знаю чому, - можливо, на ранніх машинах його не було. Хотів просвердлити отвір, але туди немає доступу, - заважає кронштейн петлі кришки багажника - то ж буде вже без цього кріплення - він і так добре тримається.
Встановлюємо на місце електроантену.




Нарешті, в багажнику все встановлено (окрім запасного колеса), - то ж можна встановити і ліву обшивку. Про це я писав значно раніше, але допишу вже тут.
Встановлюємо обшивку, ставимо на місце домкрат, колісний упор, вставляємо в обшивку кліпсу для колісного ключа, та фіксуємо його там.


Нагадаю - на моєму кузові передбачено більш раннє кріплення ключа - на стінку лівого карману. То ж тепер я можу закріпити навіть два колісних ключа! :) Ті кліпси я також залишив, хоча зручніше, як на фото - не дарма його туди перенесли.


Ліворуч все готово.


Праворуч не вистачало тільки нового акумулятора. Тепер він також вже на своєму місці - EXIDE Premium 72 Ah




Аптечка, знак аварійної зупинки та ліхтар також вже на своєму місці.






Отже, акустика встановлена, в багажнику все зібрано - повертаємось до збірки салону.

 58 
 : 04 Февраля 2024, 09:40:37 
Автор KSV - Последний ответ от KSV
1) Вакуумна трубка від впускного колектора до датчика температури в салоні.



2) Захисна колба бензонасоса (або її частина відмічена красним). Якщо такої на Е30 не існує - напишіть - видалю!


 59 
 : 30 Января 2024, 10:43:42 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Да Слава, это те магнитолы... Конечно Блаупункт, это я перепутал названия

 60 
 : 29 Января 2024, 17:02:11 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_103. ЕТК_65_Деталі стереосистеми

Продовжимо про "музику".

Деталі стереосистеми


Раніше аудіо проводка у мене була напів-саморобна, з різних частин оригінальних проводок :) Передня частина з якоїсь більш нової проводки, до якої додані додаткові контакти для твітерів, джгут живлення об'єднаний з нею в 17-піновий роз'єм, а задня частина оригінальна е30. Такий собі "кастом", але ж воно таки нормально працювало. :)


Хоча, штатно проводка стереосистеми E30 повинна виглядати трохи інакше - я її купив з відрізаними клемами динаміків, - може колись відновлю її повністю. Встановлювати я її не буду, тому напишу про неї коротко, - просто для інформації.


Деталь №1 - проводка живлення магнітоли від роз'єма C302

Деталь №2 - проводка для самих простих моно магнітол. У мене такої нема.
Деталь №3 - регулятор фейдера, буває з різними контактами, в залежності від року випуску. На більш пізній проводці він відсутній, як і у мене. Хоча, кнопка регулятора у мене є.
Деталь №4 - перехідний провід, різний для кожної моделі магнітоли - про них я писав минулого разу.
Деталь №5 - передня частина проводки
Деталь №6 - задня частина проводки

Деталь №7 - запобіжник магнітоли
Деталь №8 - перехідний провід живлення, різний для кожної моделі магнітоли - про них я писав минулого разу.
Деталь №9 - динамік 4 OHM 15/20W або 8 OHM/18/20W - 4 шт.
Деталь №10 - проводка автоматичної регулювання гучності (на фото вище)

1- роз'єм магнітоли
2 - зелений роз'єм панелі приладів
Фото з інету - може бути в додатковій ізоляції.


Деталь №11 - зелений роз'єм панелі приладів (на фото вище). Встановлюється на спеціальні контакти в панелі приладів.
Деталь №12 - декоративна сітка динаміка. На ранніх машинах ставилась на всі чотири динаміки, а після 85 року, - тільки на задні.
Деталі №13...17 - деталі кріплення динаміків.
Деталь №18 - твітер, встановлювалися замість заглушок дзеркал, як додаткова опція до стереосистеми.

А встановлювати я буду топову аудіо систему E30 - SOUND SYSTEM. Про це напишу наступного разу.

Страницы: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10