Український клуб BMW E30
Технічний розділ => Ремонт та обслуговування BMW E30 => Передня і задня підвіска, Гальма, Кермова система, Педальний вузол. => Тема начата: Anticross от 11 Июня 2018, 13:49:32
-
Доброго дня усім. Доки їздив на зимовій гумі 195/60 15" було чутно стукіт в лівому правому колесі при різкому гальмуванні. Якось сильно не звертав на це увагу, так як різко гальмувати доводилося не часто. Нещодавно перевзувся на літо - ті ж 195/60 15" і стало сильно чути циклічні удари (частота яких зі швидкістю збільшується) знову те ж ліве колесо. Віддає на кермо. Після балансування гризик наче об супорт не чіпляє. Сильно відчувається коли повертаєш ліворуч, якщо тримаєш кермо прямо - менше, якщо повіертаєш праворуч - взагалі не гупає. Коли колеса міняли - помітив натерту смужку на лівій стійці. Я розумію що це може бути від того що диск кривий. Гаразд диски прокатаю, але ж питання : чому воно сталов рази помітніше на літній гумі ? І Чи не може це бути сигналом що ступичному підшипнику приходять кранти ? Я звісно б по пацанськи міг би розібратися і поставити проставки на 8 мм. :) але хочеться докопатися до прорблеми і вирішити її по правильному. В кого які ідеї ? Щоб це могло бути ?
-
Привет.Ежай на СТО. Правильное :)
-
Отдомкрать и пошатай колесо в вертикальной горизонтальной плоскости.... может тупо подшипник умер
-
Як виявилося тер таки грузик балансувальний - його повісили на сам обідок внутрішній Ну і підшипник ступиці здох, тому це яскраво виражалося при повороті :)