Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Сегодня в 11:52:01 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Особенно новый жолтый цинк очень нравится..... Сам делаешь гальванику?

 2 
 : Сегодня в 11:51:04 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Красотища..... Как по мне то кл. Крышка и коллектор только в чёрный....

 3 
 : 23 Мая 2024, 15:30:20 
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_
Красота!!!!!!
 (muscle) (muscle) (muscle) (muscle) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

 4 
 : 23 Мая 2024, 13:49:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_133. ЕТК_11_Двигун. Силовий агрегат

Отже, починаю наступний сезон серіалу! :)
Двигун

Незадовго до того, як розібрати машину на реставрацію, я повністю відремонтував двигун. Він в доброму стані, і ніяких нарікань на його роботу не було. Саме тому, повністю розбирати його я не збираюсь. Будуть проведені суто "косметичні" роботи - чистка, мийка, фарбування та збірка, відповідно до каталогу ETK.
Силовий агрегат


Хоч двигун в доброму стані, але зовнішній вигляд у нього не дуже красивий. :)






Перш за все, зняв КПП - про це будуть окремі записи. Потім мийка, чистка та фарбування. Фарбувати вирішив термостійкою фарбою - маю надію, що вона буде триматися краще, ніж звичайна фарба з попереднього ремонту. Також буду використовувати алюмінієву та цинкову фарби.


Після очистки стало добре видно всі номери та маркування. Все відповідає для моделі BMW 325i.


В тому числі і номер двигуна. До речі, з ним була цікава історія ще при купівлі машини. При оформленні документів експерт дуже довго шукав номер двигуна, щось там чистив, витирав, заглядав... але так і не знайшов. І в решті решт, зробив запис - "номер двигуна знищено корозією"! :) Воно й не дивно, - бо шукав він його на великій  верхній площадці, а не внизу! ))) Почистивши нижню маленьку площадку, я, нарешті, тільки зараз узнав номер свого двигуна! :)


Як бачите, номер якийсь не звичний. Номери в такому форматі я знайшов тільки на фото американських E30. Дивно. На європейських машинах, зазвичай, номер двигуна вказаний в такому форматі:
256E
25 - 2,5 літра
6 - 6 циліндрів
E - інжектор

У мене ж просто вказано - 325і, та якісь цифри. Якщо хтось знає, що значать ці цифри - буду вдячний за інформацію.

Трохи похвалюся абсолютно цілим піддоном! :) Це після багатьох років їзди по наших "чудових" дорогах на жорсткій статичній підвісці із заниженням -60...80 мм і без додаткового захисту мотора! ;)


Піддон та головку блоку циліндрів я вирішив не фарбувати, а просто добре вимив та механічно почистив щіткою.

Механічна чистка блока двигуна.


Декілька разів оброблено перетворювачем ржавчини. Мийка та обезжирювання розчинником.


Фарбування в два шари чорною термостійкою фарбою, з гарячою просушкою.


Колір цікавий, але занадто матовий - схоже на грунтівку. Тому, поверх ще шар термостійкого прозорого лаку, з гарячою просушкою.


Все те ж саме і з іншого боку.








Шестерні також почищені та пофарбовані цинковою фарбою, алюмінієва кришка - алюмінієвою фарбою. Як я вже сказав, розбирати їх не бачу сенсу - всі прокладки та сальники були замінені при ремонті двигуна.


Маховик почищений механічно щіткою.


А клапанна кришка поки що не пофарбована.


Я ще не вирішив, залишати її чорною, чи фарбувати в сріблястий колір, чи взагалі, ставити іншу кришку, не фарбовану. А може пофарбувати в колір кузова? як думаєте? :) В будь-якому разі, фарбувати її буду мабуть порошковою фарбою разом із впускним колектором - тоді й з кольором буду вирішувати.







Виглядає гарно, як на мене. ;)






Більшість деталей також вже готові до збірки. Залишилось купити де що з дрібниць - прокладки, гумові кільця, шайби.


Навісні агрегати також практично повністю готові.
Наступного разу напишу про збірку.

 5 
 : 14 Мая 2024, 12:35:27 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_132. ЕТК_03_Дооснащення, аксесуари. Виконання з цінних порід дерева.

Для E30 була доступна опція, яка частіше зустрічається на більш "люксових" 5 та 7 серіях - S435 Виконання з цінних порід дерева. На E30 ця опція зустрічається не так часто. В основному на машинах від ALPINA. Хоча, там іноді встановлювались і "афтемаркет" комплекти дооснащення. Але зараз мова саме про оригінальний комплект дооснащення. Це дійсно справжнє дерево, а не вінілові наклейки! ;)

Це розділ ETK Дооснащення, аксесуари

Виконання з цінних порід дерева




Деталь №1 - комплект накладок торпеди
Деталь №2 - накладка на консоль торпеди
Деталь №3 - комплект накладок на передні дверні обшивки
Деталь №4 - комплект накладок під панель приладів
Деталь №5 - накладка на центральну панель
Деталь №6 - накладка на ящик для дрібниць

Отже, повний комплект складається із семи накладок. В попередніх записах про установку торпеди я вже згадував про деякі із них. На даний час у мене їх тільки дві - накладка на ящик для дрібниць, та накладка на вмикач світла. Накладки вже не доступні до замовлення, зустрічаються дуже рідко, тому зібрати весь комплект доволі складно. Добре, що вони були доступні тільки в одному кольорі - це хоч трохи спрощує пошуки. Як мінімум, я ще хочу встановити накладку під панель приладів, та не передні дверні обшивки. Накладка на центральну панель мені не дуже подобається. А накладка на консоль торпеди, взагалі, виглядає, наче дешева китайська вінілова наклейка. Особливо, при наявності шести кнопок електросклопідйомників. Тому її я не буду встановлювати. Якщо так і не вийде знайти ці накладки, спробую виготовити їх на замовлення.

Окрім цього комплекту, була доступна дерев'яна ручка важеля КПП.

Дооснацення ручкою КПП, дерево




Деталь №1 - дооснацення ручкою КПП, дерево корінь горіха (82 11 9 413 231). Дерев'яна ручка без верхньої вставки.

Після рестайлінгу була доступна ще одна дерев'яна ручка важеля КПП - 25 11 1 434 497. Із верхньою вставкою. Саме така ручка встановлена в моїй машині.


Ну, і для повноти "дерев'яної картини" :) - дерев'яне "афтемаркет" кермо MOMO.
Отже, весь мій комплект дерева.


Всі елементи потребують реставрації, але цим я буду займатися, коли буде зібраний весь комплект. А поки що "маємо те, що маємо". (с)
На кермі просто обновив фарбу.








До речі, у мене вже дуже давно лежить раритетне кермо BBS із вставкою "карбон". Планую переробити вставку в "дерево". В оригіналі там щось схоже на "аквапринт", тож спробую так і зробити. Оригінальна кнопка звукового сигналу відсутня, тож спробую зробити її самостійно - заготовки вже зробив.


А поки що, встановлюю те, що є.
Кермо.


Ручку важеля КПП поки що нема на що встановлювати. :) Але є ще плани по її "апгрейду" підсвіткою.

Накладка на вмикач світла.


Накладка на ящик для дрібниць.


Загальний вигляд.








Повний відреставрований комплект буде виглядати значно краще. ;)

P.S.
Як виявилось, для дизельних машин пластикові накладки в ящику для дрібниць також мають додаткову оригінальну шумоізоляію. Тож для повного ефекту, зняв їх та додав аналогічну шумоізоляцію і туди.






P.P.S.
Якщо хтось уважно дивився фото, то помітив, що відсутня обшивка лівого переднього динаміка, та ручка регулювання фар. Це тому, що я ще не встановив на водійські двері магнітний замок сигналізації. Встановлю його після фарбування разом з іншими деталями. На цьому збірка салону буде повністю завершена.


А далі - новий сезон цього довгого серіалу! :) Підготовка та збірка мотора.
Витягнув його на середину гаража, щоб було зручно зі всіх сторін чистити та мити. Адже, в такому вигляді я його точно не буду ставити! ;)






Далі про мотор.

 6 
 : 13 Мая 2024, 18:48:27 
Автор Anubis - Последний ответ от Anubis
Толково!
А я тільки дійшов до мотора.... )
В12 взагалі топ.
Так у тебе салон тачка зібрана вже. :)

 7 
 : 13 Мая 2024, 13:04:45 
Автор Anubis - Последний ответ от Ray_
Доброго здоровья!
Как человек, собравший свой м42))): щуп от м43 подрезанный, подогнутый, и вверху прихватил его еще ленточным кронштейном, закреплённым на одном из болтов верхней передней крышки.
Впуск от м42 е30 сохраняет аутентичность, и обеспечивает удобство размещения фильтрбокса - по штату (и проще втулить турбину, если захочется это сделать). Но это отказ от дисы. Соглашусь, что пользы от неё не так и много, но всё же...)
А в таком случае можно использовать мозги 1,7 от е30, т.е. без датчиков детонации, что требует использования только качественного высокооктанового бензина.
Рад за постепенное продвижение проекта! (y)

 8 
 : 13 Мая 2024, 11:24:21 
Автор Anubis - Последний ответ от The_Glory
Толково!
А я тільки дійшов до мотора.... )
В12 взагалі топ.

 9 
 : 13 Мая 2024, 09:35:26 
Автор Anubis - Последний ответ от Anubis
Бажаю здоров'я!

Як ви? Давно не писав, трохи підзакинув щоденник е30, але це не означає, що закинув машинку.

Звичайно, що фотографій викладаю менше, але робота йде.

Перешитий задній диван, до кінця травня мають закінчити з передніми сидіннями.

Із свіжачка - повністю зроблений мотор. Тепер чекає поки поставимо його.


Була проведена повна дефектовка, замінено усе, що порахували необхідним. Але це були в основному дрібниці, по типу сальників/прокладок.
Дуже намаялись зі щупом, в все таки блок з е36 значно відрізняється від е30. В основному в дрібницях, але відрізняється.
Також хотілось спробувати лишити систему ременів з е36, так я для е30 нормальних запчастин усе менше, та й клиновидні ремені - архаїзм, на мій погляд.
Також це рішення було прийняте у зв'язку з необхідністю використання навісного для е36 - генератор, компресор кондиціонера, насос гідропідсилювача.
Вважаю це не зовсім колгосп, банальна практичність.


Була відреставрована приборка, проведена профілактика, замінені аккумулятори.

Ну і з самого смачного за останні роки - комплект Bilstein B12 ProKit
Вартість - порядка 830 євро.
Але я давно на нього облизувався, ось і вирішив не відкладати на наступне життя.


Пам'ятаю, як ще за часів своєї першої е30, після встановлення чергових амортів з розборки, ми з друзями в гаражах роздивлялись німецькі каталоги та пускали слину на такий комплект.
Ось і настав час втілити юні фантазії у життя.


Я думаю, що така тачка, як е30, заслуговує на достойну підвіску.
Ніяких поліуретанів. В12 та оригинальна гума в ходовій.


Легендарні аморти.
Зверніть увагу на комплектність. Рівень!


Що класно - зажимна гайка в комплекті.


Всередині присутня змазка.
Кажуть, що при монтажі їх у стійку, потрібно заливати в стійку масло?Почитаю інструкцію...


Ще із рубрики фантастики новина.
Розгрібав коробки з покупками, знайшов нові задні оригінальні ліхтарі для е30.
Я вже й забув, коли їх купив, але знахідка викликала бурю приємних емоцій.
В комплекті дефіцитні нови прокладки!


Ось такі новини по е30.

Стосовно акули - вона зараз у Колі, в Острійках. Те, що спочатку здавалось непоганим кузовом - перетворилось у капітальний ремонт. :)

 10 
 : 10 Мая 2024, 10:13:47 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Спасибо, жду продолжение.....

Страницы: [1] 2 3 ... 10