Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 : 19 Января 2024, 09:53:09 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Понял, буду внимательно следить... Очень интересно и познавательно, спасибо

 92 
 : 18 Января 2024, 17:29:46 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Мій мабуть під R12... але це я вже буду вияснять безпосередньо з кондєйщиками, перед заправкою та запуском... може прийдеться на R134 переходить... я хз... з цим ще сам толком не розібрався...

 93 
 : 18 Января 2024, 16:29:54 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
А под какой газ твой комплект. Я знаю там было два типа насосов

 94 
 : 17 Января 2024, 11:52:52 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Той, що був у комплекті - знищений фізично ) Купив ще два - стан хз ) По факту вже буду дивитись, на машині...

 95 
 : 17 Января 2024, 11:27:47 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Спасибо.. Интересно.... Давай дальше. А что у тебя с насосом кондея?

 96 
 : 16 Января 2024, 11:38:59 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_99. ЕТК_51_Оснащення кузова. Оббивка на метри

Отже, можна продовжувати збірку салону. А саме - установку дверних обшивок. Почну із шумоізоляції. Ці матеріали по ETK замовляються погонними метрами.

Оббивка на метри


Тут багато номерів в одній позиції, тому напишу коротко, по факту.
Деталь №1 - звукоізоцяція, може бути шириною B=1450MM (51 95 8 101 124), або B=1050MM (51 95 8 103 058). Мабуть, це на передні та задні двері, відповідно. Не доступна до замовлення. Встановлюється на внутрішню сторону дверних обшивок. Буває двох видів - паралон на м'якій сірій основі, або на більш жорсткій сірій основі. Перша більш якісна, на ній паралон зберігся в доброму стані. Але частіше зустрічається друга, на якій паралон від старості майже весь обсипався і лишилась тільки сама основа.


Деталь №1 - шумоізолююче покриття 1160X700MM ( 51 48 8 165 271) Це лист віброізоляції, що приклеєна на двері. У мене на всіх дверях вона в доброму стані, тому я її так і залишив.


Деталь №1 - оббивка зі штучної шкіри. В моєму випадку, це чорні дверні обшивки SCHWARZ (51 92 1 932 925). На моїх передніх обшивках були вирізані дірки для динаміків, тому я давно вже купив інший цілий комплект такого ж кольору. Почистив обидва.


Деталь №2 - обтяжна плівка B=1520MM (51 95 1 924 961). Доступна до замовлення, але ціну 55 Євро за метр вважаю недоречною. Тому купив таку ж саму щільні плівку у будівельному магазині по 2 Євро за метр , та двосторонній скотч! :) Спочатку я вирізав по шаблону зі звукоізоляції.




До речі, плівка має два шари, тому виходять викройки зразу на двоє дверей - зручно.


Але, примірявши плівку до дверей, стало зрозуміло, що вона замала - потрібно вирізати по контуру обшивки, а не по контуру звукоізоляції. Друга спроба - те, що треба..


По периметру та по ребрам дверей клеїмо двосторонній скотч.


Та приклеюємо плівку на двері, так, щоб закрити усі отвори.




Двері готові до встановлення обшивок.
До речі, попередньо я виставив зазори по всіх дверях, та замки. Доволі кропітка робота, що потребує багато часу та терпіння! І обов'язково потрібен помічник. Фото я не робив - там все, як по TIS. Починаємо із задніх дверей, - рівняємо їх по заднім крилам, використовуючи заводські прокладки під петлі товщиною 0,5мм та 1мм. Потім передні двері рівняємо по заднім дверям. Потім передні крила та капот рівняємо по переднім дверям. Хоча, передні крила та капот буду виставляти вже після установки мотора. Скоби дверних замків краще відкрутити від кузова, і встановлювати їх після того, як двері повністю виставлені. Потім просто підрегулювати замок. До речі, заводські технологічні отвори в кузові напроти гайок дверних петель для їх регулювання я не використовував - якось це дуже не зручно робити.

Тепер звукоізоляція. На моїх обшивках, окрім двох, вона вся обсипалась. Тому я на шроті набрав купу цих сірих листів основи, почистив їх та вирішив поклеїти на них замість паралону - войлок. Такий же, як і під заднім сидінням, на середніх стійках та під торпедою. Мені здалось, що так буде краще... Купив листи войлоку і почав вирізати та клеїти.


Ліворуч заводський паралон, праворуч войлок.



Вийшло доволі не погано на вигляд.


Приклеював поліуретановим клеєм - тримає добре.


Але виявилось не все так добре. Войлок значно товщий, ніж заводський паралон, тому обшивка погано защьолкувалась на кліпси, а рамка дверної ручки взагалі ніяк не влазила. Потрібно було зразу приміряти, а не клеїти всі чотири обшивки...
Ну що вже зробиш - зідрав той войлок з обшивок. Купив у будівельному магазині самий тонкий паралон 5мм і почав вирізати з нього.


Знову ж таки - на вигляд вийшло добре.


Але цього разу я вирішив зразу приміряти одну обшивку :) Різниця у товщині заводського та нового паралону.


І що ви думаєте? Кліпси защьолкнулись, а рамка дверної ручки все-одно не влазить! Я промучився весь вечір, зламав при цьому дві дверних ручки, а вона не тримається! Фіаско! Хотілось, як краще, а вийшло, - як завжди... :) Даремно потрачений час та гроші...
Плюнув я на цю затію і пішов шукати на барахолках цілу заводську звукоізоляію. Знайшов, почистив. Весь комплект.


На фото одна передня заклеєна, але потім знайшов цілу.


До речі, поки шукав, вияснив, що дверна звукоізоляція буває не тільки на сірій основі, а ще і на білій, або чорній. Пізніше потрібно буде ще знайти комплект на мої сині обшивки.
Тепер, нарешті, можна встановлювати дверні обшивки.

 97 
 : 12 Января 2024, 15:48:52 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_98. ЕТК_64_Опалення та кондиціонування. (ч.10) Перегородка системи опалення

Залишилось встановити кришку ніши обігрівача.

Перегородка системи опалення




Деталь №1 - перегородка системи опалення (51 71 1 913 799)

Для різних моторів відрізняється кількістю шпильок для кріплення моторної проводки.

Деталь №2 - розпірна гайка ST 3.9 (51 71 1 874 203) - 4 шт.

Деталь №3 - ущільнююча прокладка (51 71 1 825 972) Я її замінив ущільнюючою стрічкою.
Деталь №4 - саморіз ST3,9X16-C-Z2 (07 11 9 916 808) - 4 шт.
Деталь №5 - шланг (51 73 1 911 369) Для відведення води з ніші обігрівача.

Вставляємо пластикові кліпси №2 в отвори в кузові. Надіваємо шланг №5 на спеціальні ребра на кузові.


Насправді, це досить важлива деталь - вона запобігає потраплянню води під шумоізоляцію моторного щита та корозії кузова під нею.

Клеїмо ущільнюючу стрічку та прикручуємо кришку саморізами.


Пізніше до неї буде кріпитися моторна та інша підкапотна проводка.

На цьому по кондиціонеру поки що все.

Повертаємось до збірки салону.

 98 
 : 12 Января 2024, 15:05:42 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_97. ЕТК_64_Опалення та кондиціонування. (ч.9) Бачок осушувача/пневмоперемикачі/ дрібні деталі. Трубопроводи

Бачок осушувача/пневмоперемикачі/ дрібні деталі




Деталь №1 - ізолююча стрічка (64 50 1 352 059) Вже не доступна, тому я замінив її звичайною термоізолюючою стрічкою з будівельного магазину.
Деталь №2 - гумова втулка (64 53 1 372 609)
Деталь №3 - розпірна гайка ST 6.3 (64 12 1 379 221) - 5 шт.
Деталь №4 - хомут D=10/6,4 (12 14 1 305 0280 - 2 шт.
Деталь №5 - хомут D=16/6,4 (12 42 7 840 4060 - 1 шт.
Деталь №6, №7, №10 - саморіз 4,9X19 (64 50 1 380 494) - 5 шт.
Деталь №8 - кронштейн (64 50 1 372 610)
Деталь №9 - листова гайка (16 11 1 152 613) - 1 шт.
Деталь №11 - гайка M6 (07 12 9 922 705) - 1 шт.
Деталь №12 - хомут (64 53 1 372 613) - 1 шт.
Деталь №13 - прокладочна шайба 6.4 (07 11 9 931 044) - 1 шт.
Деталь №14 - пружинне кільце B6 (07 11 9 933 082) - 1 шт.

Деталь №15 - прокладка (17 11 1 150 1700
Деталь №16 - хомут D=22/6,4 (64 53 1 357 128) - 1 шт.
Деталь №17 - саморіз 4,9X40 (64 50 1 380 496) - 1 шт.

Деталь №18 - бачок осушувача (64 53 8 391 025) В моєму випадку це Knecht-Mahle (AD123000S)

З датчиками я ще не зовсім розібрався, тому купив декілька:
Деталь №19 - запобіжний пневмоперемикач (64 53 1 390 070) новий для E30, E32, E34 на 4 контакти
Деталь №20 - запобіжний пневмоперемикач (64 53 8 390 971) для E30 на 2 контакти
(64 53 8 390 536) - для Е23 на 4 контакти

Деталь №21 - ущільнююче кільце. Я купив універсальний набір кілець різних розмірів - так простіше і дешевше.
Деталь №22...№25 - використовуються для кріплення ранніх радіаторів для M20. В моєму випадку не використовуються.
Деталь №26, №27 -  не використовуються.
Деталь №28 - ковпачок (64 53 1 363 569) - 2 шт.

Отже, все кріплення нове, дрібні деталі готові, - можна встановлювати трубопроводи.

Трубопроводи


Виглядали вони не дуже гарно.


Тому, спочатку піскоструйна очистка.


Потім гальваніка.


В різні роки номери шлангів відрізняються, також є різниця по типу фреону. З цим мабуть буду розбиратися вже безпосередньо при заправці кондиціонера. А поки просто те, що є у мене по факту.

Деталь №1, №2 - не використовується
Деталь №3 - напорний трубопровід компресор-конденсатор
Деталь №4 - напорний трубопровід конденсатор-осушувач
Деталь №5 - напорний трубопровід осушувач-подвійні трубки
Деталь №6 - напорний трубопровід подвійні трубки-випарювач
Деталь №7 - всмоктуючий трубопровід випарювач-компресор
Деталь №8 - всмоктуючий трубопровід випарювач-компресор

Установку трубопроводів починаємо з установки гумової вставки у спеціальний отвір в кузові. Отвір був закритий металевою заглушкою - я її вибив ще при розбиранні машини. Тож вставляємо гумову вставку та обробляємо її восковим герметиком. Просовуємо в неї трубки №6 та №7.


Прикручуємо ці трубки в салоні до клапана випарювача. В кожен стик трубок ставиться відповідне по розміру гумове кільце.


Встановлюємо кронштейн для кріплення трубки №8.




До трубок №6 та №7 прикручуємо відповідно трубки №5 та №8.


Прокладаємо їх по правому крилу та закріплюємо хомутами.




Два хомути біля скоби капоту.


Та один хомут біля амортизатора капоту.


Захисна гофра на трубці №8 була розірвана, тому я її замінив. Але довелось брати термогофру більшого діаметра, щоб вона налізла через велику гайку. Тому на кінцях гофру закріпив металевими стяжками. Трубку фіксуємо хомутом до кронштейна.


Осушувач встановлюємо у спеціальний отвір в кузові. Отвір був закритий металевою заглушкою - я її вибив ще при розбиранні машини. В залежності від виробника осушувач може кріпитися на два, або на три саморізи. В моєму випадку на два.




Встановлюємо проставку та хомут для трубки №3.


На даному етапі, поки що це все. Трубки №3 та №4 будуть встановлюватись разом із компресором та конденсатором. Тоді ж буде підключатись і осушувач та датчики. Але це буде після установки мотора.

 99 
 : 12 Января 2024, 11:09:42 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Я над цим працюю )  На е30,де , - то вже хіба шо фінальний результат!...  )

 100 
 : 12 Января 2024, 09:32:40 
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu
Вітаю)
Слава, треба ще на інші мови перекладати твій бортовик) На https://e30.de/ закинемо)

 

Страницы: 1 ... 8 9 [10]