Український клуб BMW E30
Технічний розділ => Ремонт та обслуговування BMW E30 => Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску => Тема начата: Anticross от 21 Февраля 2017, 11:57:38
-
Була така ситуація - заправляєшся 50 і більше, бензин починає текти, судячи з усього вгорі бака дірка, там де зварний шов іде. Почав заправлятися не більше 40-ка і все стало норм. Нещодавно, вирішуючи проблему з дриканнням, замінив бензонасос на Walbro, який давить 255л/год. Машина перестала тупити, але почала довго стартувати. Після того як я вперше після заміни насоса заправився на 40 літрів, буквально за 20 км він майже весь витік. Бак однозначно під заміну, але не ясно чому майже все витекло, хоча зі старим насосом було все нормально при 40-ка літрах, і чому запах бензину іде з піфд капоту. Візуально під час швидкого огляду під капотом наче не тече. Дима чорного з вихлопної немає. Порадьте будь ласка куди сконцентрувати увагу.
-
Що то э
дриканнням
?
В першу чергу замiни бак, коли знiматимеш, оглянеш/замiниш шланги на баку i оглянеш паливну магiстраль. Зверни увагу на шланги пiд капотом. Поверхневого огляду маэ бути достатньо, щоб знайти дiрки.
може зути забита "обратка" з двигуна в бак, та все, що завгодно може бути тiльки з паливом я б не шуткував, а поставив машину, поруч вогнегасник i шукав де тече.
-
Що то э ?
Ну була в мене проблема коли газу даєш а машина ледь їде, потім простріли і дрикання. Замінив тоді і свічки і дроти і датчик колінвалу, котушку, лямбду, температурні датчики, трамплер. А після заміни насосу - відпустило і почала їхати як ще ніколи не їхала, але тепер бензин ллється. :( Ще помітив що тепер на заведеній машині з"явився якись дзвін в районі паливної магістралі, таке враження що металевий, це мабуть від того що клапан стравлює зайвий тиск.
-
обычно при заливке под завязку течет по уплотнению погружного насоса (если насос подвесной, то там где датчик-колба)
течь бензина ищи пока на улице холодно, он не так быстро испаряется... у меня, к примеру, текло то ли по уплотнительному колечку форсунки, то ли на входе в рампу, так летом всегда там сухо было и никаких следов кроме запаха - а зимой могло вплоть до лужицы стоять
-
Стосовно ущільнювальних кілець на форсунках: наскільки я розумію ущільнювач є як вгорі(кріплення до рампи) та і в низу(у впускному колекторі). Чи є різниця в розмірах цих кілець, чи вони однакові як вгорі так і внизу ? Двигун m20b20 motronic якщо що.
-
одинаковые колечки
подходят от десяток и прочего хлама, красивые такие, графитом натертые, серебристые, 6 грн/шт
тебе 12 колечек нужно
-
Походу 13, ще одне на регулятор тиску :) Пані та панове таке питання: брати новий польський BLIC 6906000054007P є сенс ? Чи у вживаного якість металу буде краща. Просто оригінал взагалі - космос, а хотілося б замінити на новий обробити його ззовні і забути раз і на завжди.
-
А точно течет не из лючка, в который колба вставляется?
-
А точно течет не из лючка, в который колба вставляется?
Точно. Як говорив залив 40 і майже все витекло з новим насосом. Там давно була дірка на шві, проте якщ заправлятися меньше 40 все було норм, допоки не замінив насоса. А він давить на 100 літрів на годину ільше, от тепер і думаю чи лише в бакові проблема, чи може і дійсно зворотка забита або через ущільнювачі проливається, але бак одозначно під заміну.
-
Понял. Я думал, дырка предполагаемая, а не реальная.
-
Дырка реальная но 30-чника не остановить)
-
Замінив бак. Перестало пахнути і витікати :) Старий добряче підгнив.