Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 : 12 Ноября 2024, 13:48:28 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_174_ЕТК_13_Клапани, трубопроводи системи впуску

Щоб, нарешті, завершити зборку двигуна, потрібно встановити паливні форсунки.
Отже, повертаємось до розділу ETK
Підготовка та регулювання робочої суміші

Останній підрозділ
Клапани, трубопроводи системи впуску




Деталь №1 - розподільча магістраль (13 53 1 717 073) - 1 шт.
Деталь №2 - болт M6X12 (07 11 9 913 442) - 4 шт. Кріплення розподільчої магістралі.
Деталь №3 - форсунка BOSCH (13 64 1 734 776) - 6 шт. Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.
Деталь №4 - кільце круглого перерізу 7,52X3,53 (13 64 1 730 767) - 13 шт. Я використовую гумові кільця BOSCH 1 280 210 752. По 2 шт. на кожну форсунку і 1 шт. на регулятор тиску палива.
Деталь №5 - скоба (13 53 1 274 729) - 6 шт. Для фіксації форсунок в розподільчій магістралі.

Деталь №6 - регулятор тиску 3,0BAR (13 53 1 711 541) - 1 шт.

Деталь №7 - болт з шайбою M6X12 (07 11 9 915 033) - 2 шт. Кріплення регулятора тиску палива.
Деталь №8 - вакуумний шланг Schwarz 3,5X1,8 (11 72 7 545 323) - 1 шт.
Деталь №9 - паливний шланг 32MM-210MM (13 31 1 288 284) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
Деталь №10 - з'єднувальний елемент (13 31 1 713 470) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.
Деталь №11 (№14) - амортизатор пульсації палива, не використовується. Встановлювався тільки на Jetronic. На Motronic їх почали встановлювати біля паливного насосу, - я про них писав у відповідному розділі. Замість нього і встановлюється деталь №10.
Деталь №12 - паливний шланг 561MM-920MM (13 31 1 722 565) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
Деталь №13 (№15) - аналогічний паливний шланг, але він чомусь не вказаний в ETK.
Деталь №16 - хомут (07 12 9 952 104) - 4 шт. Якщо використовувати штатні з'єднувальні елементи, то потрібно 10 таких хомутів. Як я вже казав, - не бачу в цьому сенсу. Тому в мене іх тільки чотири, а два з них вже встановлені раніше разом з паливними шлангами подачі та обратки.
Деталь №17 - тримач провода (61 13 8 380 213) - 1 шт.

Деталь №18 - кронштейн паливного шланга (13 31 1 714 455) - 1 шт. Аналогічний до №17, але з металевим кронштейном для кріплення.
Деталь №19 - корпус роз'єма 2-POL (12 52 1 706 121) - 6 шт. Роз'єм паливних форсунок, сірого кольору на 2 піна. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
Деталь №20 - захисний ковпачок L=12,5MM (61 13 1 358 330) - 6 шт. Гумовий захисний ковпачок для роз'ємів паливних форсунок. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
Деталь №21 - з'єднувальна деталь (13 31 1 709 577) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.

Отже, почнемо з форсунок. Вони декілька років лежали в коробці, тому перед установкою їх потрібно було перевірити та почистити.


Спочатку зовні.




А потім на спеціальному стенді для промивки форсунок. Для цього я купив ремкомплект форсунок. В нього входять гумові кільця, пластикові шайби, накінечники та фільтри. Гумові кільця BOSCH 1 280 210 752 купив раніше, окремо.


Номер ремкомплекту на фото.


Після заміни фільтрів, промивки, та заміни ремкомплекту форсунки готові до установки.






Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.




Форсунки щільно вставляються в розподільчу магістраль та фіксуються скобою. Скоба стає в нижній паз на корпусі форсунки. Верхні пази, можливо, використовуються на якихось інших автомобілях.


Перед установкою потрібно змастити гумові кільця.


Форсунки встановлені на магістраль.




Фіксація форсунок скобами.




Читав в інтерненті, що для того, щоб встановити розподільчу магістраль з форсунками, то потрібно знімати впускний колектор, клапанну кришку, або щось там підпилювати на них... Мене така перспектива лякала до усрачки! ))) Але, дурня все це!
Для установки магістралі з форсунками достатньо зняти кронштейн впускного колектора та шланг вентиляції картера. Потім заводимо магістраль з передньої частини під колектор, та акуратно просовуємо її назад. При цьому, форсунки повинні бути розташовані горизонтально в бік лівого крила. Коли магістраль повністю зайшла під колектор повертаємо її на 90 градусів і встановлюємо форсунки в отвори колектора. Також не забуваємо перед усановкою змастити гумові кільця. Не дуже зручно, але все нормально стало на своє місце.


Прикручуємо магістраль чотирма болтами до колектора.




Підключаємо моторну проводку до форсунок, відповідно до довжини проводів. До речі, в більш пізніх варіантах проводка та роз'єми форсунок змонтовані в одну пластикову планку, і є окремою частиною моторної проводки.


В мене це окремі роз'єми на кожну форсунку.


Прикручуємо назад кронштейн впускного коектора та шланг вентиляції картера.


Прикручуємо до магістралі регулятор тиску палива, та підключаємо його шланг до колектора.




З іншого боку підключаємо до регулятора паливний шланг обратки.


Фіксуємо шланг тримачем (№17) до корпусу повітряного фільтра - не впевнений, що так було із заводу, але іншого місця для нього я не знайшов.


Аналогічним тримачем, але з металевим кронштейном (№18) фіксуємо шланг подачі палива до кріплення головного циліндру гальм. Я його встановив раніше, разом з вакуумним підсилювачем гальм.


Там же шланги подачі та обратки з'єднав між собою спеціальним хомутом - я про це вже писав недавно.
Шланг подачі підключаємо на вхід розподільчої магістралі.


Як я вже казав - замість декількох окремих оригінальних шлангів, я використовував цільні шланги, без додаткових з'єднань - я думаю, що так буде надійніше і безпечніше для паливної системи.


Паливні форсунки встановлені та підключені.


Ну що ж, тепер двигун повністю зібраний і готовий до пробного запуску.












Майже готовий. Потрібно ще замінити мастило, та залити антифриз. Ну і встановити вихлопну систему.

 12 
 : 08 Ноября 2024, 10:33:47 
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30
Да всё правильно... Это я так... Я думал там не всё так печально, но увы... На драйве как-то читал про этот коллектор, так там проблема была только возле икс пайпа.... Может конечно там был другой коллектор

 13 
 : 08 Ноября 2024, 07:50:02 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....
Щоб його туди запхнуть, то треба там все порізать переварить заново, - робота буде коштувать більше, ніж той колектор. А в результаті вийде якийсь франкенштейн весь в зварних швах - така собі красота ) хіба що термобинтом тоді замотать ))
Коротше, я так вирішив, що воно того не варто.
Тим більше, що ориг Себрінг, круче ніж китай )) І стає добре, тільки треба його підмарафетить трохи )
А в Одесу я і просто так би з'їздив би із задоволенням! ) Але ж... але...

 14 
 : 07 Ноября 2024, 21:11:58 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
BABYJ ARCHIVE KIDS XXX
 
WEBSITE: OPEN IN AN ANONYMOUS BROWSER (the link does not work in other browsers) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
МАГНЕТ ССЫЛКА 218ГБ ВИДЕО ДЛЯ ТОРРЕНТ КЛИЕНТА: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

 15 
 : 07 Ноября 2024, 21:11:22 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
9yo GIRLS CLOUD MAIL YWM PICS
 
WEBSITE: OPEN IN AN ANONYMOUS BROWSER (the link does not work in other browsers) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
LINK 218GB VIDEOS FOR TORRENT CLIENT: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

 16 
 : 07 Ноября 2024, 21:10:54 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
CHILDREN DARK WEB 15year GIRL Falkovideo
 
WEBSITE: OPEN IN AN ANONYMOUS BROWSER (the link does not work in other browsers) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
LINK 218GB VIDEOS FOR TORRENT CLIENT: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

 17 
 : 07 Ноября 2024, 21:10:21 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
9yo GIRLS MEGA LINKS BABYJ MAGNET LINKS
 
ВЕБСАЙТ: ОТКРЫВАЙТЕ ТОЛЬКО В АНОНИМНОМ ТОР БРАУЗЕРЕ (В ДРУГИХ БРАУЗЕРАХ ССЫЛКА НЕ РАБОТАЕТ) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
LINK 218GB VIDEOS FOR TORRENT CLIENT: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

 18 
 : 07 Ноября 2024, 21:09:42 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
10year FACECAST TG STICKAM TELEGRAM
 
ВЕБСАЙТ: ОТКРЫВАЙТЕ ТОЛЬКО В АНОНИМНОМ ТОР БРАУЗЕРЕ (В ДРУГИХ БРАУЗЕРАХ ССЫЛКА НЕ РАБОТАЕТ) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
МАГНЕТ ССЫЛКА 218ГБ ВИДЕО ДЛЯ ТОРРЕНТ КЛИЕНТА: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

 19 
 : 07 Ноября 2024, 21:09:04 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
8yo FACECAST CLOUD BURATINO MKV
 
ВЕБСАЙТ: ОТКРЫВАЙТЕ ТОЛЬКО В АНОНИМНОМ ТОР БРАУЗЕРЕ (В ДРУГИХ БРАУЗЕРАХ ССЫЛКА НЕ РАБОТАЕТ) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
LINK 218GB VIDEOS FOR TORRENT CLIENT: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

 20 
 : 07 Ноября 2024, 21:08:26 
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa
6year GIRLS NATURE LSMODELS PAID
 
WEBSITE: OPEN IN AN ANONYMOUS BROWSER (the link does not work in other browsers) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
 
МАГНЕТ ССЫЛКА 218ГБ ВИДЕО ДЛЯ ТОРРЕНТ КЛИЕНТА: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415

Страницы: 1 [2] 3 4 ... 10