Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.  (Прочитано 11245 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Всім привіт. Виникла така дивна річ - намагаюся завести авто, інколи, дуже довго крутити стартером доводиться і навіть дроселювати іноді. Іншим разом буває нормально з першого оберта схоплює. А вчора взагалі дивна річ була - довго крутив стартером а потім, як завелася - не показував тахометр, хоча їхала нормально, через деякий час тахометр почав працювати але стрілка ходила плавно. Сьогодні зранку завелася нормально, але через деякий час почали падати холості і врешті-решт заглохла, і я вже не зміг завести. Проблеми  зі стартом уже колись були - тоді змінив датчик на колінвалі(поставили з газелі) - грішу на нього. Спробую звісно поставити новий, фебяшний, але питання в тому чи лише в датчику тут проблема. Хто знає підкажіть. Одразу скажу що свічкам не більше ніж пів-року, кришка трамблера і бігунець, а також високовольтні дроти зовсім нові.(буквально місяць як встановив).

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Датчик колінвала замінили - ніяких змін :(

zeny

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +146/-69
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2623
  • Місто (Home): Киев, Голосеево
  • 063 490 90 19
    • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)

может не заводиться по не многим причинам. один вопрос, я так понимаю по году выпуска у тебя мотроник?

проверь есть ли искра, работает ли бензонасос. замкни его на прямую, проводком. Если 3 релюшки стоят под крышкой на крыле, снимаешь крышку выдергиваешь центральное реле, номера лапок не помню, но если стоит все по заводу, замыкаешь левый и который ближе к тебе.

от этого и отталкиваться. чего то одного не будит) наверное)
Записан

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +552/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3974
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle


. замкни его на прямую, проводком. Если 3 релюшки стоят под крышкой на крыле, снимаешь крышку выдергиваешь центральное реле, номера лапок не помню,



насколько я помню - 30 и 87

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

может не заводиться по не многим причинам. один вопрос, я так понимаю по году выпуска у тебя мотроник?

проверь есть ли искра, работает ли бензонасос. замкни его на прямую, проводком. Если 3 релюшки стоят под крышкой на крыле, снимаешь крышку выдергиваешь центральное реле, номера лапок не помню, но если стоит все по заводу, замыкаешь левый и который ближе к тебе.

от этого и отталкиваться. чего то одного не будит) наверное)

Саме так, в мене мотронік. Дякую за пораду, сам підозрюю тепер що скоріш за все бензонасос. Тестонути зараз не маю змоги бо ще вчора приятель відтягнув машинку на сервіс, а я тим часом, їхав громадським транспортом і запізнювався на роботу. Ще одне питання - датчик положення дроселя ж тут ні до чого ? Бо він в мене, як і у більшості періодично змащується мастилом.

zeny

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +146/-69
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2623
  • Місто (Home): Киев, Голосеево
  • 063 490 90 19
    • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)

не он не причем. от только на холостой и расход может повлиять
Записан

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Всім дякую за допомогу. Проблемою був поганий контакт на роз"ємі, що йшов до бензонасоса. Хоча, це звісно не пояснює те що в мене коїлося з тахометром. Але я думаю проводку треба або самому всю перебрати, або до гарного майстра відвезти. А то всі роблять аби як.

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Не довго я радів :( Машина то наче почала їздити, але стала стабільно заводитися з 2-3 разу, допомагає підгазовування, і інколи чути простріли в вихлопну при прогазовуванні десь до 5 тис. Під час їзди - все нормально. Але варто тільки заглушити двигун на деякий час, потім знову заводится не з першого разу. Не може ж бензонасос при їзді нормально качати, на холостих нормально, а під час старту - погано ? В кого які думки ?

zeny

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +146/-69
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2623
  • Місто (Home): Киев, Голосеево
  • 063 490 90 19
    • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)

если стреляет, это или зажигание, или не верная смесь. может форсунки льют
Записан

canon

  • ****
  • Рейтинг +21/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 299
  • Місто (Home): Харьков
    • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86

. сори провтыкал, удалил
Записан

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

если стреляет, это или зажигание, или не верная смесь. может форсунки льют
Стріляло тільки при старті, коли прогазовуєш і не завжди. Просто по запаленню все нове ставилося, крім катушки. Думаю треба спробувати паливний фільтр замінити, на всяк випадок. Треба буде ще підсоси мабудь пошукати і перевірити регулятор тиску на рампі. Може і справді форси ллють ? Типу поки стоїть накапало в циліндри і суміш збагачена. Ну і ще ж росходомір може що завгодно викидати - він же старий і мабудь постиралися доріжки. Ще й пломби на гвинту регулювання СО не було з моменту покупки машини.

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan
Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
« Ответ #11 : 28 Сентября 2015, 11:07:47 »
  • 0
  • 0

  • Пройшло вже багато часу, фільтр так і не замінив :) Хоча вже лежить придбаний чекаю н а паливні шланги, щоб одразу і їх замінити. Такі спостереження - дрикається в основному коли машина прогрілась, іноді тяги під гору зовсім немає. Заводиться зараз з 1-шого разу, мабудь тому що вже не літо :) Замінив вакумний шланг що йде на регулятор тиску в паливній рампі - набагато краще стало, я вже було думав що проблема зникла але ні, все таки іноді буває, проте набагато рідше. Ще одне спостереження - став сильно грітися двигун(особливо в заторах певна річ), схоже що це після того як він потупить/постріляє в вихлопну. Одразу скажу що муфта оригінал - нова, крильчатка на 11 лопастів топран - нова, дифузор на радіаторі є, теж новий. Термостат - робочий. Дочекаюся паливнрих шланг - заміню тоді і фільтр паливний. Заодно помию коробку під повітряний фільтр і сам фільтр теж заміню. Виникла одна здогадка - на випускному колекторі в мене прокладка зовсім паршива, та ще й без термо екрану, може таке бути що просто дроти свічні нагріваються і від цього пропуски ? Думаю все таки треба прокладку з екраном поставити.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #12 : 29 Сентября 2015, 09:49:43 »
  • 0
  • 0

  • Провода на сопротивление проверял?
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #13 : 29 Сентября 2015, 12:29:18 »
  • 0
  • 0

  • Провода на сопротивление проверял?
    Мультиметр накрився, нажаль зараз нічим, але вони не так давно нові куплялися. Тесла з мідною жилою.

    Boris_Britva

    • *****
    • Рейтинг +57/-22
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 571
    • I ĐON'T LIKĒ YOŪR RĀP
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #14 : 29 Сентября 2015, 20:15:59 »
  • 0
  • 0

  • Стреляет пердит и не заводится: inspection сбросить надо.
    А вообще на сколько я помню: тахометр чёрный провод на приборке. Он идёт с1) катушки 2)мозги.
    Катушку проверял? Может ей торба уже. У меня на 2.0 она как то кончилась.... И искру пускала раз через раз.
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #15 : 04 Октября 2015, 07:52:59 »
  • 0
  • 0

  • З"їздив відрегулював клапани, відповідно і прокладку клапанної кришки замінили. А також просив щоб натягнули ремінь ГРМ та замінили датчик температури на мозок(той що синій, на корпусі термостата)ю Працювати стала помітно тихіше, але шелестить все одно, по ходу форсунки. Набирати швидкість стала краще, але проблема не зникла все одно тупить і постріли. Прийшли нарешті паливні шланги і тепер я вже замінив фільтр і шланги. Бензин навіть після вільтру тік рудуватого кольору, тобто з іржею. Результат - радує, але все ще проблема є. Сильніше всього відчувається коли з повним дроселем їдеш під гору, з гори та на рівному місці не тупить. Першу хвилину після старта інколи тупить при розгоні. Якщо відпускаєш газ - то пострілів не чути. Судячи з усього, як і говорив Boris_Britva, це таки котушка. Думаю взяти якого небудь очисника паливної системи, так як після того як старий фільтр було знято і я побачив таку картину, я думаю систему трошки прогнати не завадить.

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #16 : 10 Октября 2015, 12:04:33 »
  • 0
  • 0

  • Замінив повітряний фільтр і почистив коробку для фільтра. Залив очисника паливної системи, той що довгограючий від лікві. По ходу таки щось дає - форсунки стали тихіше шелестіти після того як я проїхався близько 20 км. Придбав нарешті котушку bosch. Замінив. Скинув клему акума хвили на 10. Заводу - одразу один такий постріл, потім наче нормально. Сьогодні зранку якось туго завелася, але все ж таки з першого разу. Врубив першу почав їхати - таке враження що слон на багажнику сидить. За відчуттями ще гірше стало. Ботім, наче віддуплилося і попрело, але так як і раніше - тупить іноді і постріли, коли газуєш під час того як тупить. Скидав фішку з росходоміра, не вплинуло наче. Не знаю куди рити, залишилася лише лямбда та регулятор тиску.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #17 : 10 Октября 2015, 14:17:35 »
  • 0
  • 0

  • Блин, я уже забыл, и влом перечитывать))) Ты свечи выкручивал? Давление в топливной рамке мерял?
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #18 : 11 Октября 2015, 15:15:01 »
  • 0
  • 0

  • Свічки викрутив. Наче не сильно закидані, проте є такий коричнюватий наліт, ізолятор наче цілий. Проте я ж говорив що замінював їх не так вже і давно.
    https://www.dropbox.com/s/ylxftg6jz3s8gwy/DSC_2126.jpg?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/4gdaa5czt78k8mf/DSC_2128.jpg?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/096uja92x31tua4/DSC_2132.jpg?dl=0

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #19 : 11 Октября 2015, 15:29:19 »
  • 0
  • 0

  • если новое не означает что хорошое и прослужит сто лет. цвет если коричневый, это нормальная работа свечи. если все такого цвета. если нет, смотри провода, прозвони на сопротивление. Сними распределительную лапу, там глять на нагар и износ. если нет, сними переднюю крышку ремня грм, и сверяй метки. Может конечно быть еще и расходомер выделуется. при заводке может клапан холостого залипать.
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #20 : 12 Октября 2015, 12:41:27 »
  • 0
  • 0

  • Підсумую, раз все розкидано по темі:
    1) Свічки викручував, всі з коричневим осадом, фотки можна глянути тут:
    https://www.dropbox.com/s/ylxftg6jz3s8gwy/DSC_2126.jpg?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/4gdaa5czt78k8mf/DSC_2128.jpg?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/096uja92x31tua4/DSC_2132.jpg?dl=0

    2) Котушка була встановлена нова Bosch, декілька днів тому
    3) Повітряний фільтр замінено, 2 дні тому
    4) Паливний фільтр замінено тиждень тому, разом з паливними шлангами
    5) Клапани відрегульовані тиждень тому, відповідно замінена прокладка кришки
    6) Натягнений ремінь грм(відповідно мітки теж перевірені) тиждень тому, сам ремінь і ролик пройшли трохи більше 5 тис. км.
    7) Замінено датчик температури на мозок на новий тиждень тому
    8) ВВ дроти нові тесла встановлювалися приблизно 5 місяців тому. Дроти з мідною жилою, не резестивні. Опір не перевіряв, мультиметр ніде взяти мультиметр.
    9) Кришка розподілювача та бігунець ставилися нові фірми Beru теж пів року тому, тому фізичних ознак пошкоджень немає.
    10) Замінено вакуумний шланг зі впускного колектора на регулятор тиску, десь може з місяць тому.
    11) Замінено датчик положення роспредвалу тиждень тому.

    Із того що не замінювалося залишилося: регулятор тиску, лямбда зонд, датчик положення дроселя, росходомір, бензонасос, сам мозок motronic, форсунки. Було б непогано знати що можна відкинути з усього цього, бо бюджет не гумовий. На скільки я розумію запалення відпадає, так як все нове.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #21 : 12 Октября 2015, 13:24:51 »
  • 0
  • 0

  • ну думаю пока мозг и датчик положения дроселя можно пока откинуть. хотя может и мозг.

    проверяй давление в топливной рамке. и какой у тебя регулятор давления, на сколько бар? на 2.0 долен быть 2.5 бара. проверяй давление, сразу проверишь насос, клапан давления и форсунки. давление не должно падать после того как заглушиш. какого цвета форсунки? хотя лучше их все равно помыть и проверить не текут ли. еще заменить на них резиночки.

    как проверять расходомер хер его знает. это не подскажу
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #22 : 13 Октября 2015, 09:09:04 »
  • 0
  • 0

  • Панове, а не може таке бути через забитий каталізатор ? Прийшла така думка в голову. Так як місяць-два тому сильно грівся двигун, хоча система охолодження в порядку, зараз не гріється бо температура на вулиці близько 0. А ще постійно вихлопні труби на глушаку в сажі, скільки не відмивай, а інколи і вода тече(хоча, вода скоріш за все просто конденсат).

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #23 : 13 Октября 2015, 12:27:39 »
  • 0
  • 0

  • вода это конденсат. сажа скорее всего не сгоревший бенз.

    ты точно уверен что у тебя кат? я слышал что из-за забитого ката может душиться машина, но стрелять врятли.
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #24 : 13 Октября 2015, 13:12:37 »
  • 0
  • 0

  • вода это конденсат. сажа скорее всего не сгоревший бенз.

    ты точно уверен что у тебя кат? я слышал что из-за забитого ката может душиться машина, но стрелять врятли.
    За каталізатор не впевнений. Лямбда одна. Але машина по тп 90 року, тобто 2-гий перехід з м20 і мотроніком, а по всім каталогам наче як вони з каталізатором йшли. Я просто і гадки не маю як воно виглядає. Але до самої банки ще якась фігня є, а не дві прямі труби.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #25 : 13 Октября 2015, 13:17:51 »
  • 0
  • 0

  • как он выглядит, так не обьяснить. в 2.0 однотрубный выхлоп. лямбда у м20 тоже одна.

    за столько лет, там могло поменяться что угодно)
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #26 : 13 Октября 2015, 13:24:56 »
  • 0
  • 0

  • как он выглядит, так не обьяснить. в 2.0 однотрубный выхлоп. лямбда у м20 тоже одна.

    за столько лет, там могло поменяться что угодно)

    Прикол у тім що в мене 2-ох трубний випуск :) І по каталогу наче теж, після випускного колектора в одній трубі стоїть лямбда, далі йде невідома мені річ, яка блискуча і тягнеться майже до ніг зандніх пасажирів, потім знову дві труби, і далі банка 2 входи, 2 виходи. Хоча кінцева банка, походу - самопал. Бо залізна і важка.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #27 : 13 Октября 2015, 13:57:50 »
  • 0
  • 0

  • Прикол у тім що в мене 2-ох трубний випуск :) І по каталогу наче теж, після випускного колектора в одній трубі стоїть лямбда, далі йде невідома мені річ, яка блискуча і тягнеться майже до ніг зандніх пасажирів, потім знову дві труби, і далі банка 2 входи, 2 виходи. Хоча кінцева банка, походу - самопал. Бо залізна і важка.


    я не знаю, що там за невідома річ, аж до ніг задніх пасажирів (!)  (think), а каталізатор на М20 віглядає от так:

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #28 : 13 Октября 2015, 15:10:35 »
  • 0
  • 0

  • я не знаю, що там за невідома річ, аж до ніг задніх пасажирів (!)  (think), а каталізатор на М20 віглядає от так:
    Ну от у мене дуже схоже, тільки входить 2 труби і виходить теж 2 труби. Як буде змога залізу під машину і сфоткаю. От знайшов стару фотку на телефоні, проте там тільки частина видно:
    https://www.dropbox.com/s/1uplq3tirk70bwo/DSC_1071.jpg?dl=0
    « Последнее редактирование: 13 Октября 2015, 15:16:41 от Anticross »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #29 : 13 Октября 2015, 15:37:58 »
  • 0
  • 0

  • ну это и есть катализатор! просто я чет думал , что на В20 одна труба....а оказывается у тебя как на В25 )

    P.S.
    если вдруг надумаешь его вырезать - не выкидывай его и не оставляй сварщикам!!! его можно сдать за 100$  :)

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #30 : 13 Октября 2015, 15:47:38 »
  • 0
  • 0

  • если лямбда стоит на одной трубе из двух. это уже не правель. если 2 трубы лямбда должна стоять между трубами. и считывать с двух данные.
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #31 : 14 Октября 2015, 09:42:57 »
  • 0
  • 0

  • если лямбда стоит на одной трубе из двух. это уже не правель. если 2 трубы лямбда должна стоять между трубами. и считывать с двух данные.
    Ну так воно з заводу стоїть по ідеї, з розрахунком що суміш приблизно однакова в обох групах по 3 циліндра. Ідеально звічно Х-пайп і лямбда яка стоїть в ньому, проте тоді вона буде росташована далі і корекція буде трохи з запізненням.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #32 : 14 Октября 2015, 13:01:16 »
  • 0
  • 0

  • На сколько я знаю двух трубный выхлоп ставили начиная с 2.3. на 2.0 не было такого. Какой нафиг завод.

    Не может смесь считываться с одной трубы. Если стоит в одной трубе лямбда, то во второй тоже должна стоять. Но это уже на более новых моторах.

    На двух трубном м20 выхлопе лямбда должна стоять на штанах, после родной гофры, на одной трубе, вварена МЕЖДУ трубами, ни каких икспайпов с завода не стояло.
    ВОТ!!!
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #33 : 14 Октября 2015, 14:49:09 »
  • 0
  • 0

  • На сколько я знаю двух трубный выхлоп ставили начиная с 2.3. на 2.0 не было такого. Какой нафиг завод.

    Не может смесь считываться с одной трубы. Если стоит в одной трубе лямбда, то во второй тоже должна стоять. Но это уже на более новых моторах.

    На двух трубном м20 выхлопе лямбда должна стоять на штанах, после родной гофры, на одной трубе, вварена МЕЖДУ трубами, ни каких икспайпов с завода не стояло.
    ВОТ!!!



    Нічого стверджувати не буду але по каталогу другий перехід 2 літри в мене видає 2-о трубний випуск. Ікспайпів звісно не стояло. Як воно було з заводу я не знаю, але в мене стоїть в одній трубі, і дві труби до каталізатора нічим не з"єднані. І труби я б не сказав що самопал, схожі на заводські, зайвих зварних швів не спостерігаю. P.S. Таки між двома трубами лямбда стоїть, щойно подивився. :)
    « Последнее редактирование: 14 Октября 2015, 15:19:57 от Anticross »
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
    « Ответ #34 : 27 Февраля 2017, 09:53:58 »
  • 0
  • 0

  • Проблема була нарешті вирішена. Заміна лямбди на картину сильно не вплинула, справа була в бензонасосі. Поставив walbro на 255 л/год і машинка поїхала. Всім дякую за поради і допомогу. Стосовно лямбди і труб - дійсно вона стоїть між двома перед каталізатором, просто з того ракурсу що я дивився - здавалося що наче в одній.

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Тепер з"явилася нова проблема. Після того як трохи поїздиш і заглушиш двигун. Машина не заводиться взагалі. Стартер крутить але двигун не схоплює. Одного разу так крутив поки аккумулятор повністю не розрядив, а після 2 ох годин завелася. І коли заводиться інколи білий дим валить з труби, а інколи постріли дуже сильні. Проте під час руху тепер норм. І ще тепер на холостих інколи від 1000 до 2000 само підгазовує. Заміінено майже все крім датчику дроселя, росходоміру і форсунок. Підкиньте ідей.

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Трошки поїздив і помітив наступне:
    1) Стартонути з місця без підгазовки не виходить - глохне як починаєш щеплення відпускати, хоча розганяється норм, і на нейтралці не глохне
    2) При відкритті дроселя з"явилася якась секундна затримка. Тобто, натискаєш газульку - думає, а потім реакція двигуна.
    3) Звук двигуна при натисканні газульки якийсь дивний, як на якомусь харлі девідсоні низький рокіт з захльобуванням. Важко описати, типу як спочатку оберти падають а потім так пир-пир-джинь.
    4) Сажа на фихлопній, певна річ що таке бува з часом, але якось швидко забруднилася і аж чорна.
    Я прямо в здогадках: чи то до електрика їхати чи то до моториста.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
  • 0
  • 0

  • у тебя скорее всего смесь бедная. дофига бенза. вот и захлебывается. проверь регулятор топлевный. может он не работает и давит все в форсунки
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
  • 0
  • 0

  • у тебя скорее всего смесь бедная. дофига бенза.
    скорее богатая смесь
    Записан

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
  • 0
  • 0

  • скорее богатая смесь
    ну да)
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • скорее богатая смесь
    Це перше що спадало на думку. Але всі говорили про чорний дим і все таке. Щось не спостерігаю. Проте, сажа на вихлопній є і наче відчувається запах бенза(хоча може то мені вже здається). Регулятор тиску купляв вживаний коли ще насоса паливного не міняв, за словами продавця - робочий. Спробую назад свій старий поставити. А для того щоб тиск поміряти в рампі і роботу регулятора що треба ?

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
  • 0
  • 0

  • тройник, манометр и два кусочка шланга
    это дело устанавливается в подающую топливную магистраль
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Який манометр хоч треба, той що тиск в колесах міряти ж навряд підійде ? Киньте пліз посилання на варіанти. На вихідних спробував підкинути свій старий регулятор палива. Коли знімав регулятор зі звротоки наче нічого не текло, тільки з того отвору який у рампу був вставлений. Результат той же самий. Після деякого часу катання - не схоплює, погано заводиться. Холості інколи до 2 тис. стрибають, а ще помітив що вони не рівні. Ще що привернуло увагу - коли намагаєшся завести лампа масла миготить з кожною спробою стартера крутнути. Так же воно і повинно бути ? Ще десь читав про регулювання CO на розходомірі. В мене там пломби немає, може вже хтось і крутив до цього. Це якось може вплинути на такі симптоми ?
    « Последнее редактирование: 13 Апреля 2017, 13:23:31 от Anticross »
    Записан

    canon

    • ****
    • Рейтинг +21/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 299
    • Місто (Home): Харьков
      • e30m40b16/4door/12/88 e30m42b18/4door/05/86
  • 0
  • 0

  • обычный манометр базарный для жидкости, атмосфер на 6
    у меня гдето валяется
    цена на базаре около 100 грн
    Записан