BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30

BMW E30 Тень Интеллигенции

<< < (240/253) > >>

The_Glory:
Збірка_166. ЕТК_63_Фари. Установка фар та збірка передньої частини.

Отже, нарешті, можна встановлювати фари.
Спочатку укладаємо всі джгути проводки та фіксуємо їх хомутами під лівою фарою. Перевіряємо всі клеми "маси" G104 за лівою фарою. Перевіряємо роз'єми підключення проводки очисника фар, та електровентилятора.
Прикручуємо фару трьома саморізами.


Підключаємо всі роз'єми до фари.
Синій - габаритні вогні.
Жовтий - ближнє світло.
Білий - дальнє світло.
Вставляємо трубку гідрокоректора в штуцер на приводі. Хоча, поки що він працювати не буде.
Підключаємо роз'єм електропривода очисника фар, та через спеціальний отвір в рамці фар протягуємо шланг форсунки омивача фар.




Роз'єм протитуманної фари буде підключений після установки переднього фартука BBS разом з протитуманними фарами.

Надіваємо щиток на гофру повітряного фільтра, та встановлюємо пластиковий захисний щиток фар. Фіксуємо його двома кліпсами.


Ліва сторона готова.

Переходимо до правої сторони.
Протягуємо перед вентилятором та укладаємо всі джгути проводки та шланги. Фіксуємо їх хомутами під правою фарою. Я використовував ще декілька тримачів для проводки. Підключаємо правий звуковий сигнал.


До речі, кронштейни для роз'ємів очисника фар не згодились. Не знаю чому, але для них не знайшлось підходячих отворів в кузові, та й роз'єми не дістають до них. Може вони для рестайлінгу...

Встановлюємо бачок для омиваючої рідини та підключаємо ЕБУ і три насоси. Шланг омивача фар підключений до тильного насосу. Два інших шланги, виходять із капоту, тому будуть підключені після його установки.




Укладаємо проводку по лонжерону та фіксуємо її. Проводка до компресора кондиціонера буде підключена після його установки.


Прикручуємо фару трьома саморізами.


Всі роз'єми та шланги правої фари підключаємо аналогічно лівій фарі.


Пластиковий захисний щиток фар потрібно підрізати, бо він упирається в шланг і осушувач кондиціонера. На щитку для цього є заводські мітки.
Виріз для шланга омивача фар.


Виріз для осушувача кондиціонера.


Виріз для шланга кондиціонера.


Цікаво, що з лицевої сторони щитка теж є заводські аналогічні мітки, але їх контур більший. Може це для різних комплектацій...
Виріз для шланга омивача фар.


Виріз для осушувача кондиціонера.


Виріз для шланга кондиціонера.


Я вирізав по меншому контуру на внутрішній стороні щитка. На фото видно різницю із контуром на лицевій стороні.


Під осушувач потім довелось ще трохи підрізати, бо упирався. Мабуть аналог трохи більший за розмірами, ніж був оригінал.

Встановлюємо пластиковий захисний щиток фар. Фіксуємо його двома кліпсами.


Праворуч все встановлено.




Про установку переднього фартука я писав вже давно у відповідному розділі. Але, повторю, оскільки фартук знімався для зручності.


Вставляємо закладні пластини в спеціальні отвори в кузові - під кріпленням фар та під буксирувальними петлями.


Прикручуємо фартук двома саморізами з кожного боку.




Фартук встановлено. Через спеціальні отвори протягуємо проводку з роз'ємами покажчиків поворотів.




Вставляємо гумові накладки на буксирувальні петлі.


Джгути проводки та шланги щільно фіксуємо хомутами по всьому фартуку. На фото видно для чого в фартуці зроблені додаткові вирізи для кондиціонера - з ними обдув конденсатора та радіатора значно кращий.


В моєму випадку проводки багато, тому джгути проходять дуже близько до вентилятора - потрібно добре їх там закріпити, щоб не терлись об крильчатку.


Передній фартук встановлений.


Тепер можна встановлювати крила, капот, та виставляти зазори по ним.

P.S.
А поки що, просто з цікавості, накинув решітки та ніздрі - наче все більш-менш рівно! ;)





Симпатична мордаха! :)

yntu:
Нарешті

ОО=[]`[]=ОО

The_Glory:
Та, да ) не втримався, і хоч так просто накинув )

The_Glory:
Збірка_167_ Збірка передньої частини (перша спроба)

Отже, встановлюю передні крила і капот. Звучить все просто, а по факту - майже цілий день роботи вдвох з кузовщиком! Передні двері довелось виставляти заново. Капець, який же це гемор!
Але в результаті - всі зазори рівні і мінімальні по ширині, наскільки це було можливо.













Закінчили, все було добре... Але тільки до тих пір, поки я вирішив приміряти на двері накладку BBS! Приміряли, - і при повному відкриванні дверей, накладка терла об крило! А задня накладка терла об передні двері. І так на всіх чотирьох дверях! Фіаско!
Зазори занадто малі, - потрібно їх збільшувати - все заново! ))) У кузовщика від цього аж голова запаморочилася! ))) День кропіткої роботи - в дупу! ))
Потрібно було ті накладки із самого початку встановити... Ну, ми ж легких шляхів не шукаємо! ))) Хоча, забігаючи наперед, скажу, що проблема була не лише в малих зазорах.
Пороги та накладки BBS я збирався встановлювати в останню чергу, але, як показала практика, потрібно з цього починати!
Отже, далі про установку порогів та накладок BBS.

P.S.
Є і хороші новини - нарешті, приїхав радіатор, чекаю ще на його кріплення та щитки.
За цей час трохи зайнявся випускною системою - там також виявилось все не так просто, як би хотілося! ) Але про це пізніше.

The_Glory:
Збірка_168_Установка обвісу BBS (ч.1) - задній фартук

Отже, - установка боді-кіта BBS.
Це дуже рідкісний комплект для до рестайлінгових E30. Я почав збирати його по частинах ще задовго до початку кузовних робіт. Весь комплект шукав приблизно десь років вісім. Спойлер, до речі, я так і не знайшов, хоча він мені і не треба. Хіба що куплю, просто для комплекту.
І ось, нарешті, настав час його встановити! :)
Почну знову ззаду! :) Задній фартук займав багато місця в гаражі, тому щоб він не заважав, та щоб не подряпати його, я встановив його ще на самому початку зборки машини. Мабуть ви вже помічали його на фото. Також я вже писав, що для кріплення фартуків та накладок на пороги я перед фарбування машини встановив різьбові заклепки з нержавіючої сталі. Тому, для кріплення буду використовувати болти М4 з шайбами з нержавіючої сталі та універсальний гумовий ущільнювач.


Нержавіюча різьбова заклепка в кузові.


Приклеїв гумовий ущільнювач по контуру фартука.


Вставляємо в отвори нержавіючі болти М4 з шайбами.


Шість болтів на задній панелі та по два болти по боках в задніх крилах.


Прикручуємо фартук.


Готово.


Але без саморізів обійтись не вдалося! :) Торці колісних арок дуже вузькі, тому туди не поміщаються ні стальні, ні пластикові заклепки. До речі, виробник BBS передбачає кріплення свого боді-кіта саме на саморізи. Дешево, та сердито! :)
В задніх арках фіксуємо фартук двома саморізами.


Потім замінив їх на чорні, щоб було не помітно ;)


Саморізи із середини закрив незастигаючою бітумно-каучуковою стрічкою. Зимою машина їздити не буде, тому думаю корозія там з'явиться не дуже скоро... ;)

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии