BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30

BMW E30 Тень Интеллигенции

<< < (241/253) > >>

The_Glory:
Збірка_169_Установка обвісу BBS (ч.2) - накладки на двері

Повертаємося, до кузовних зазорів. Як я вже казав, - після примірки накладок на двері, стало зрозуміло, що при відкривання всіх дверей, накладки будуть тертись об двері та крила. Що ж, - потрібно заново виставляти всі зазори, та трохи їх збільшити. Але спочатку потрібно встановити накладки на двері. Вони приклеюються на кузовний поліуретановий герметик. Я використовував герметик APP PU50. Вистачило одного балона.
Комплект дверних накладок BBS.


Чотири штуки на двері.
Передні.




Задні.




Дві на передні крила.




Дві на задні арки.




Отже, суть проблеми виявилась не стільки в малих зазорах, стільки в тому, що накладки упиралися в декоративні молдинги, і не щільно прилягали до дверей. Тому довелось знімати всі молдинги.


Після цього накладки ставали на своє місце і не затирали. Обезжирюємо двері і клеїмо накладку. Важливо, при цьому не заклеїти дренажні канали накладок. Фіксуємо малярною стрічкою.








Готово.








Але зазори, про всяк випадок, ми збільшили десь на 0,5-1мм.




Передні крила, також змістили на 0,5-1мм вперед. До речі, тут видно різницю у формі ребра крил. Хоча по ЕТК вони всі під одним номером.


Крила встановлюємо по верху на герметик.




Виставляємо рівні зазори, та фіксуємо на сім саморізів кожне.


Пізніше потрібно ще буде нанести герметик на стик крила біля лобового скла.
В передній частині з'єднуємо крило з фартуком під фарою та під бампером біля колісної арки.


Ребро крила прикручуємо з внутрішнього боку двома саморізами до кузовних кронштейнів біля дверних петель.
Зверху.


І знизу


Низ крила прикручуємо двома саморізами.


Тепер сюди виходить передній дренаж люка - це логічніше, ніж в поріг, як було по заводу.


Заново виставляємо капот, і отримуємо практично однакові та рівні зазори по кузову.
Ліва сторона.








Права сторона.








Цього разу день кропіткої праці пройшов не даремно! :)
Може не всі зазори по кузову ідеальні, але в цілому вийшло досить пристойно, як на мене.


Всі двері відкриваються нормально, нічого не затирає.
Але не може бути все так просто! :)) Тепер молдинги не стають, бо краєм упираються в приклеєні накладки! Здуріти можна! ))) Але, то вже таке, - щось придумаю! ;)

Далі, про накладки порогів.

The_Glory:
Збірка_170_Система автоматичного доливу мастила Oil Level Matic

З кріпленням накладок порогів є де-яка затримка, тому щоб потім знов до них не повертатись, напишу про них трохи пізніше.

А зараз, оскільки крила вже встановлені, то можна встановити одну цікаву штуку. Це "афтемаркет" опція для BMW E23, E28 та E30 - система автоматичного доливу мастила Oil Level Matic. Була доступна переважно у Франції та Австрії. Для кожного кузова відрізнялась формою бачка. Була двох типів - для машин без бортової системи контролю, та для машин з бортовою системою контролю. В першому варіанті система має спеціальний масляний щуп з вбудованим датчиком рівня мастила. В другому варіанті система використовує штатний датчик рівня мастила системи бортового контролю.
Отже, у мене комплект для E30 із системою бортового контролю.


В комплект входить пластиковий бачок на три літри мастила, насос, шланг, спеціальний масляний щуп, ЕБУ та проводка.
Бачок з кришкою та щупом рівня мастила в ньому.






Насос, шланг та щуп.


ЕБУ з проводкою.


Проводка була розрахована на машини з Jetronic, де котушка запалювання знаходиться біля повітряного фільтра, ще й була відрізана, тому мені довелось зробити подовжувач з роз'ємом.


Бачок прикручується разом з лівим крилом. Крила вже встановлені. Закриваємо стик крила з кузовом кузовним герметиком (пізніше мабуть ще пофарбую його, як було із заводу). Важливо закрити герметиком стик ребра кузова та крила, щоб вона не потрапляла під капот.


Встановлюємо бічні ущільнювачі. Лівий ущільнювач потрібно розрізати в місцях кріплення бачка.


Те ж саме з правого боку.




Все готово до установки Oil Level Matic. Починаю з підключення проводки. Я намалював схему прямо на схемі ETM.


Живлення підключаємо до контакту "+15" котушки запалювання.


Прокладаємо проводку разом із моторною проводкою по моторному щиту, та лівому крилу до датчика рівня мастила. Я зробив додатковий роз'єм на моторній проводці від провода "динамічного" рівня.


Підключаємо його, та фіксуємо проводку в кліпси. Для цього довелось зняти корпус повітряного фільтра.



 Клему маси прикручуємо за лівою фарою в точці G104 та підключаємо проводку до ЕБУ.


ЕБУ защьолкується у спеціальну нішу на дні бачка. По низу бачка я поклеїв смужки антискрипу.


Бачок прикручується двома саморізами разом із крилом.


Встановлюємо насос, (аналогічно, як і в бачок омивача), підключаємо до нього проводку та шланг.


Замінюємо стандартний масляний щуп на спеціальний.


Мітки рівня мастила на них співпадають (мастило я ще не замінив).


Підключаємо шланг до щупу.


Фіксуємо його стрічкою з "липучкою" до інших шлангів.


Система автоматичного доливу мастила Oil Level Matic встановлена.


Коротко про принцип його роботи.
Бачок містить три літри мастила. Коли рівень мастила в двигуні знижується до критичної відмітки, то на штатній панелі бортової системи контролю (БСК) загорається лампа рівня мастила. Таймер ЕБУ Oil Level Matic починає відлік часу, і якщо лампа не гасне деякий час, то ЕБУ вмикає насос, і також по таймеру, впродовж 10-15 секунд доливає мастило через трубку масляного щупа. Після чого вимикається. Тобто, система працює і під час руху автомобіля.
Перший тип цієї системи працює від власного датчика на щупі, і вимірює рівень мастила тільки після зупинки автомобіля та вимкнення запалення. Очевидно, що другий тип має перевагу, бо може працювати постійно, під час руху.
Але є один нюанс. Штатний датчик рівня мастила, в силу своїх конструктивних особливостей, має певну "інерційність". Тобто, лампа гасне не одразу після відновлення рівня мастила - датчику потрібен певний час, щоб виміряти рівень мастила. А при відключенні акумулятора на довгий проміжок часу, ця лампа загорається в будь-якому випадку, - не залежно від реального рівня мастила. Тому в такому випадку Oil Level Matic доллє вам ще один рівень мастила зверху! :) У мене таке було вже два рази - доводилось потім зливати зайве мастило! :)) То ж, при відключенні акумулятора, краще зразу відключати і насос Oil Level Matic ;) А після підключення акумулятора зачекати, поки погасне лампа рівня мастила, і тільки тоді підключати насос. Отакеот ;)

The_Glory:
Я не знаю, як так виходить, але цікаво :) Минулого разу одна моя машина була на виборах "машина тижня", а інша, в цей же час, потрапила на вибори "машина дня".

Цього разу я здивувався ще більше! Спочатку побачив, що мій ікс на виборах, потім листаю список вниз, і бачу свою тридцятку!



 Думав, то глюк, навіть обновив сторінку, - таки не глюк! Обидві мої машини в один день на виборах! )) Не знаю за яким принципом тут вибирають кандидатів, але такого в мене ще не було! ))



Ну, тридцятка, звісно , ікса перемогла, відібравши в нього частину голосів! )) Перше, та сьоме місце, відповідно.



Вдячний всім за підтримку.


Цікаво, який буде результат цього разу на виборах тижня...



;)


P.S.

Невеличкий анонс по ніштякам! :)


Ray_:

--- Цитата: The_Glory от 29 Октября 2024, 12:22:39 ---Збірка_170_Система автоматичного доливу мастила Oil Level Matic

--- Конец цитаты ---

Слава, прости, но напомнило старый анекдот:
"Новый авиалайнер. Входит стюардесса в пассажирский салон:
— Вы находитесь на нашем новом авиалайнере, в носовой части самолета у нас находится кинозал, в хвостовой — зал игровых автоматов, на нижней палубе
— бассейн, на верхней — сауна. А теперь, уважаемые господа, пристегните ремни, и со всей этой хреновиной мы попробуем взлететь" (rofl)

Поздравляю с очередной победой на драйвертопе!

The_Glory:
Дякую )
Та якось взлетим! )))

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии