Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 313582 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +556/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3979
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #855 : 04 Февраля 2023, 18:17:44 »
  • 1
  • 0

  • Пластмасски в нишах динамиков - очередное откровение!)))
    Чесно кажучи, я не дуже розумію, їхню роль.... хіба щоб саморізи динаміків не падали в пороги. ) Але, якщо повинні бути, то нехай будуть. ) Тільки з лівою кришкою німці щось не врахували...мені дуже сильно здається, що вона туди не влізе разом з блоком центрального замка...

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #856 : 04 Февраля 2023, 18:18:37 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_36. ЕТК_51_Оснащення кузова. (ч.3) Основа номерного знака

    Повертаємось знову до розділу ЕТК
    Оснащення кузова

    А саме до його підрозділу, що стосується задньої частини машини.
    Основа номерного знака




    Основа номерного знака - це опційний комплект дооснащення №1 на схемі (51 13 9 056 620), що включає в себе пластикову накладку під номерний знак, прокладку під замок багажника, та кліпси для кріплення накладки. Він вже не доступний до замовлення, але окремо ці всі деталі ще можна замовити. Я саме так і зробив.

    Деталь №2 - пластикова накладка (51 13 1 888 450)


    Якщо ви помітили, на моїй накладці знизу посередині присутній отвір. Накладку я купував новою, і цього отвору там не було. Але тут німецькі інженери трохи не врахували один момент. Зазвичай, у багатьох деталей буває декілька варіантів, в залежності від комплектації машини. А в даному випадку, накладка існує тільки в одному варіанті. І цей варіант не враховує установку штатної сигналізації - накладка закриває собою світлодіод сигналізації. Тому довелось просвердлити для нього отвір у накладці.

    Деталь №3 - двосторонній скотч для додаткової фіксації накладки по краях. Не бачу сенсу замовляти оригінальний, приклеїв звичайний з магазину.


    Деталь №4 - прокладка під замок багажника (51 24 1 884 152). Недавно я згадував про неї - вона ставиться замість звичайної прокладки (51 24 1 884 147) і закриває зазор між пластиковою накладкою та замком багажника. Різницю видно на фото.



    Деталь №5 - пластикова вставка ( 51 18 1 916 071) для саморіза. Тут німецькі інженери вже все врахували - для накладки потрібні не звичайні (51 18 1 852 299), а саме ці вставки, - вони притискають накладку до кузова. Хоча, перший раз по номеру 51 18 1 916 071 наш офіційний дилер підсунув мені звичайні вставки 51 18 1 852 299. На фото вище видно різницю - звичайні чорні менші за розміром, і не притискають накладку. Хоч це і не критично, але цього разу я замовив правильні вставки з Німеччини, і вони чудово стали.

    Деталі №6 та №7 - саморізи та шайби.

    Встановлена накладка номерного знака.


    Виглядає красиво. Особливо гарно буде разом зі Startec. ;)
    На відміну від звичайної прокладки, комірець цієї прокладки добре закриває зазор.


    До речі, світлодіод сигналізації теж поставив, інакше він потім не стане - недопрацювання німецьких інженерів! :)

    А щоб було ще красивіше, замовив декоративні ковпачки (№8) на саморізи. Цей раз, мабуть, заради них навіть просвердлю отвори в номерних знаках, і прикручу їх по "олдскулу", - наскрізь, а не просто вставлю в рамку ;)
    Ковпачки бувають трьох кольорів:


    64 11 1 375 497 - синій
    51 18 1 823 474 - чорний
    51 18 1 813 017 - білий

    Купив усіх кольорів, і на обидва номерні знаки - по 4 штуки. Потім подивлюсь, які більше підійдуть по кольору, ті й поставлю. Або буду мінять по черзі. :)

    На схемі ЕТК є ще декілька деталей. Вони присутні на загальному фото.
    Деталь №9 - гумове ущільнююче кільце (64 22 1 922 280) бічних решіток. Часто ці кільця є причиною протікання води в бічні ніші багажника, тому купив їх нові.
    Деталь №10 - бічна вентиляційна решітка (64 22 1 922 738) багажника з гумовим клапаном. Обидві решітки однакові, фіксуються защьолками в кузов через гумове кільце. Гумовий клапан-шторка пропускає повітря назовні (особливо це помітно при закриванні дверей чи багажника), та перешкоджає потраплянню повітря та води в середину машини.
    Ліва сторона


    Решітки мають спеціальні фітинги для приєднання задніх водовідвідних шлангів люка. В передній частині решітки шланг фіксується на фітінг затискачем №11 (54 12 1 922 721), а задній фітінг закривається заглушкою №13 (64 22 1 922 652).


    На відміну від передніх, задні шланги люка з заводу, через ці решітки, виведені назовні, - під задній бампер. Добре, що не в багажник, як передні у пороги! ))
    Аналогічно, права сторона.
    Тільки є один нюанс - у мене на правій стороні на передній частині решітки був ще додатковий гумовий ущільнювач.


    Можливо це №12 на схемі, але по ЕТК ця деталь не використовується, і її номер я не знайшов. І другий такий ущільнювач також не знайшов. Хоча, мабуть, сенс в ньому є - додатково перешкоджає потраплянню води з під колеса до решітки.
    Зсередини теж аналогічно - затискач і заглушка.


    Деталі №14 та №15 не використовуються. Не знаю що це таке, але візуально по схемі, схоже на кронштейн, що стоїть всередині передніх дверей. Але не зрозуміло до чого він тут...

    На цьому, поки що все.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 122
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #857 : 04 Февраля 2023, 19:15:59 »
  • 0
  • 0

  • Т.е. по заводу светодиод, предупреждающий, что автомобиль находится под охраной, устанавливается снаружи под задним номерным знаком? Интересно - это заводское решение или в Германии были нормативы по этому поводу? Просто, естественно, что я об этом даже не подозревал))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #858 : 04 Февраля 2023, 20:00:34 »
  • 2
  • 0

  • Саме так. При чому, там два діоди - один на магнітному замку сигналізації на водійських дверях, а другий ззаду під номером. Це заводське рішення, описане в оригінальній інструкції по установці сигналізації (ЕВА). Про нормативи не знаю, але так було на Е23, Е28 і Е30. Тільки на Е23 і Е28 ззаду був не просто діод, а ще один дублюючий магнвтний замок з діодом.
    Я недавно тут писав про це, коли ставив цю сигналізацію - 6 років тому )) Навіть відео зняв з такого приводу ) 
    Можу нагадати ;)
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=LyveS8qmx34" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=LyveS8qmx34</a>
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=vQHqyZiRz34" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vQHqyZiRz34</a>

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #859 : 09 Февраля 2023, 17:14:23 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_37. ЕТК_41_Кузов (центральний замок)

    Продовжуємо розділ ЕТК_41 Кузов

    Не знаю за якою логікою, але електроприводи центрального замка чомусь відносяться до кузова.
    Центральний замок


    Також не знаю за якою логікою я їх розкладав на столі для фото - якось хаотично вийшло, переплутав майже всі :) Тому виправляв у фотошопі :)


    Приводи різні на кожні двері:
    №1 - Червоний корпус, біла кришка - передній лівий (водійський)
    №1 - Червоний корпус, червона кришка - передній правий (пасажирський)
    №2 - Білий корпус, біла кришка - лючок бака.
    №3 - Червоний корпус, біла кришка з синім ковпачком - багажник (має два положення штока)
    №27 - Білий корпус, червона кришка - задній лівий та/або задній правий (однакові)

    Про тяги дверних приводів все зрозуміло по фото - коротші (№5 та №6) на перед, довші (№28) на зад. Тяга на багажник №7 коротка з прямим гачком. До речі, на фото нема однієї деталі  - №22. Це пластикова втулка в замок багажника для цієї тяги. Я її не виймав, щоб не зламати. Ось вона в замку, і в неї вже вставлена тяга:

    Встановлений привід багажника


    Деталі №14-16 - кінцевики дверних замків. Встановлюються разом із замками, тому про них детальніше там і напишу.


    Деталі №17-20 - блок керування центральним замком з кронштейном.


    До цього ж кронштейну кріпиться і реле затримки салонного світла та обігріву водійського замка. Тому його також буду встановлювати пізніше разом з проводкою.


    До речі, про проводку центрального замка я вже писав раніше - вона йде в "електропакеті".
    Минулого разу я ще писав про пластикові кришки в ніші передніх динаміків. Так от я перевірив - ліва кришка точно не стане при наявності блока центрального замка. Даремно замовив її.

    Привід лючка бака кріпиться на спеціальний кронштейн №8.


    На кронштейн ставиться скоба для фіксації проводки.


    Кронштейн кріпиться двома саморізами до ребра арки, та одним болтом з гумовою прокладкою до кузова. У мене отвір для болта вже був заварений - мабуть він і був причиною корозії в тому місці. Свердлити отвір я не захотів, тому болт служить просто упором. Хоча, й без нього проблем з приводом раніше не було.


    Деталі №12, №13, №23 - направляючі для штока привода лючка бака. Кріпиться в отвори під лючком.


    Положення штока "відкрито"


    Положення штока "закрито"


    Закрито.


    Дверні приводи кріпляться двома саморізами до дверей, тому окремо писати про це не бачу сенсу - напишу наступного разу разом із кріпленням замків та ручок.
    До речі, на рестайлінгових машинах приводи центрального замка кріпились не до дверей, а до механізму дверних замків.

    Деталі №30-32 не використовуються.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #860 : 13 Февраля 2023, 13:56:44 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_38. ЕТК_41_Кузов (замки передніх дверей)

    Продовжуємо розділ ЕТК_41 Кузов

    Я замінив всі четверо дверей. Мої старі двері так і стоять в зборі під стіною в гаражі. Тепер потрібно з них все переставити на нові двері.
    Починаю з передніх дверей.
    Сердечники замків ще треба переробити під один ключ, зовнішні ручки пофарбувати - тому про це трохи пізніше. А поки що про петлі, обмежувачі, замки та внутрішні ручки.
    Двері Пд, петлі/обмежувач дверей




    Передні двері (№1) бувають двох типів - до 88 року, та після 88 року виробництва. Основна відмінність в петлях (№3 та №11). До 85 року петлі не розбірні, й приварені до кузова. Тому при їх зношенні є певні складності з їх ремонтом. Після 85 року петлі розбірні, і до них можна замовити ремкомплект №18 (41 51 1 922 737).
    Але без петель, самі двері взаємозамінні між собою. Мій кузов 84 року з привареними петлями, але двері після 88 року стають на них без жодних проблем. Для регулювання дверей по глибині посадки використовуються пластини №6 та №14, товщиною 0,5мм та 1мм. Останні з прорізом зручніші - їх можна підкласти, не знімаючи повністю двері з петлі. До речі, раніше я вже згадував про отвори в дверних стійках кузова - через них також зручно регулювати двері в закритому положенні. А взагалі то, петлі після 85 року на багато зручніші для регулювання. Але, маємо те, що мємо. Двері кріпляться самоконтрящимися гайками М8 (№7) по 4 штуки на кожні двері. В дверях для кріплення передбачені не зйомні закладні пластини (№19) з шпильками М8 (№20).
    Деталь №2 - двері для кабріолета, - вони зовсім інші.
    Друга вагома відмінність дверей у кріплення склопідйомників. На двері до 88 року встановлювались тільки тросикові підйомники. На двері після 88 року встановлювалися тросикові або важільні підйомники, тому на них передбачені отвори для кріплення обох типів підйомників. В залежності від типу підйомників, відрізняються й направляючі скла та саме скло. Але про це напишу у відповідних розділах.
    Деталь №4 - обмежувач відкривання дверей. Мої були зношені, тому замінив їх всі. Передній однаковий на ліву та праву сторону, але відрізняється від обмежувача задніх дверей. Кріпиться до дверей двома болтами М6 (№5). На кузові фіксується у спеціальну петлю штифтом №8 та скобою №9. З'єднання закривається гумовим ущільнювачем №10.


    Після фінального регулювання дверей по зазорах, гайки планую зафарбувати, як було з заводу.
    Деталь №12 - гумова вставка для проводки електродзеркал.


    Деталь №13 - я не зовсім розумію що це таке... можливо знову помилка в ЕТК. Десь було написано, що це деталь для кабріолета, але я не впевнений в цьому. Хоча, на седанах я її не зустрічав. Отже і у мене її нема.
    Деталь №15 - ребро жорсткості в нижній частині передніх дверей.


    Воно приклепане до дверей двома заклепками №17, через ущільнювач №16. Знімати його не було сенсу.



    Привід дверей/замок дверей Пд




    На фото показані деталі на праві передні двері. На ліві - аналогічно.
    Деталь №9 - внутрішні ручки дверей (№1 та №2) відрізняються на ліву та праву сторони. На перед та зад по одній стороні однакові.
    Деталь №3 - декоративна рамка ручки. Ставиться поверх дверної обшивки. Тому їх буду ставити пізніше.
    Деталь №4 - тяга, що з'єднує ручку із дверним замком. Однакові на обидві сторони.
    Деталь №5 - наконечник тяги. Вставляється в отвори для тяги в ручці та замку. Я їх не виймав, щоб не зламати, бо вони досить крихкі.


    Деталь №6 та №7 - саморіз та закладна пластина. По два на кожну ручку.
    Деталь №8 - анти скрипна прокладка під корпус ручки.
    Деталь №10 - кліпса тяги. По одній на кожну сторону.

    Замок дверей Пд




    Деталь №1 - дверний замок відрізняються на ліву та праву сторони. Кріпиться до дверей трьома спеціальними болтами М6 (№3).
    Деталь №7 - наконечник тяги. Вставляється в отвори для тяги в замку. По три штуки на кожен замок. Хоча, на замках по 4 отвори для тяг, але один не використовується.
    Деталь №15 - тяга, що з'єднує дверну кнопку блокування замка із замком. Відрізняються на ліву та праву сторони.
    Деталь №6 - декоративна кнопка тяги.
    Деталь №2 - фіксатор дверного замка. Відрізняється до рестайлінгу та після рестайлінгу. Але взаємо замінні між собою. Я собі замінив на рестайлінгові. Мені здається, що вони краще фіксують замок. Вони на всі двері однакові. При великому їх зносі, можна переставити місцями ліві та праві. Кріпиться до кузова двома спеціальними болтами М8 (№4). Для кріплення в стійки кузова ставляться спеціальні закладні деталі №11.
    Деталь №13 - ущільнююча шайба з тонкої гуми.
    Деталь №14 - пластина товщиною 0,5мм для регулювання положення фіксатора.
    Деталі №5, №8-10, №№12 не використовуються.

    Отже починаємо все складати. Окрім тяги дверної кнопки №15, до замка потрібно приєднати ще тягу привода центрального замка. Я про це писав минулого разу.


    Потім приєднуємо тягу внутрішньої ручки до іншого важеля замка.


    Верхній важіль замка з наконечником для тяги не використовується.
    Добре змащуємо весь замок мастилом для дверних замків, і замок готовий до установки.
    До речі, важливо всі тяги необхідно приєднувати саме так, як показано на фото вище. Інакше вони будуть заважати одна одній, або чіплятися за двері.
    На лівому (водійському) замку це можна зробити тільки відкривши спеціальну застібку на пластиковій кришці. Відкрили, приєднали тяги.


    Закрили застібку.


    Ставим замок в двері і прикручуємо.


    Далі приєднуємо привід центрального замка до його тяги, та прикручуємо його до дверей. Дверною кнопкою замка перевіряємо чи вільно привід рухається до своїх крайніх положень, регулюємо його та фіксуємо в цьому положенні.
    Далі, приєднуємо до тяги внутрішню дверну ручку, та прикручуємо її через прокладку до дверей. Також перевіряємо чи вільно вона рухається до своїх крайніх положень, регулюємо її та фіксуємо в цьому положенні.


    Тяга ручки додатково фіксується до дверей кліпсою. До речі, нові кліпси білі, а не чорні, і мають кращу конструкцію, ніж старі.


    Замки встановлені.


    Фіксатори замків теж встановлені.


    Двері тепер закриваються, але потрібно ще краще і точніше їх відрегулювати по замках та зазорах. Це вже я буду робити, коли двері будуть повністю зібрані - зі склом, електропідйомниками, молдингами та ін. А поки, ще потрібно привести до ладу всі молдинги "shadow line", пофарбувати зовнішні ручки, перебрати сердечники замків, почистити ущільнювачі, та зняти тонування зі скла. Багато роботи...

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #861 : 13 Февраля 2023, 15:53:30 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_39. ЕТК_41_Кузов (замки задніх дверей)

    Продовжуємо розділ ЕТК_41 Кузов

    Тепер задні двері.

    Задні двері — петля/обмежувач дверей




    Задні двері (№1) бувають двох типів - до 88 року, та після 88 року виробництва. Основна відмінність в петлях (№2 та №3). До 85 року петлі не розбірні, й приварені до кузова. Тому при їх зношенні є певні складності з їх ремонтом. Після 85 року петлі розбірні, і до них можна замовити ремкомплект (41 51 1 922 737).
    Але без петель, самі двері взаємозамінні між собою. Мій кузов 84 року з привареними петлями, але двері після 88 року стають на них без жодних проблем. Для регулювання дверей по глибині посадки використовуються пластини №5 та №7, товщиною 0,5мм та 1мм. Останні з прорізом зручніші - їх можна підкласти, не знімаючи повністю двері з петлі. До речі, раніше я вже згадував про отвори в дверних стійках кузова - через них також зручно регулювати двері в закритому положенні. А взагалі то, петлі після 85 року на багато зручніші для регулювання. Але, маємо те, що мємо. Задні двері кріпляться на верхній петлі звичайними гайками М8 (№6), а на нижній петлі - самоконтрящимися гайками М8 (№8) по 2 штуки кожних, на кожні двері. Мабуть це пов'язано з різною конструкцією верхніх та нижніх петель. В дверях для кріплення передбачені не зйомні закладні пластини (№15) з шпильками М8 (№16).

    Про відмінність задніх дверей у кріплення склопідйомників я точно не впевнений, але за логікою вона повинна бути аналогічно переднім... Поправте мене, хто знає точно. Але в ЕТК є також два типи задніх електропідйомників. В залежності від типу підйомників, відрізняються й направляючі скла та саме скло. Але про це напишу у відповідних розділах.
    Деталь №4 - обмежувач відкривання дверей. Мої були зношені, тому замінив їх всі. Задній однаковий на ліву та праву сторону, але відрізняється від обмежувача передніх дверей. На задньому обмежувачі вибите маркуванні "H" (від німецького "hintere"). Важливо не переплутати їх місцями, інакше вони будуть чіплятись за край отвору в кузові, й поступово розривати його. Це з власного досвіду - у мене раніше спереду стояв задній, як виявилось... Кріпиться до дверей двома болтами М6 (№9). На кузові фіксується у спеціальну петлю штифтом №10 та скобою №11. З'єднання закривається гумовим ущільнювачем №12.


    Після фінального регулювання дверей по зазорах, гайки планую зафарбувати, як було з заводу.
    Після установки, його треба змастити із середини., для більш м'якої роботи. Нижня петля з пазами -  з самоконтрящимися гайками.


    Деталь №13 та №14 - заглушки. Вони дублюються в іншому розділі, тому пізніше там про них і напишу.

    Система замків задніх дверей




    На фото показані деталі на праві передні двері. На ліві - аналогічно.
    Деталь №10 - внутрішні ручки дверей відрізняються на ліву та праву сторони. На перед та зад по одній стороні однакові.
    Деталь №9 - декоративна рамка ручки. Ставиться поверх дверної обшивки. Тому їх буду ставити пізніше. Всі чотири однакові.
    Деталь №7 - тяга, що з'єднує ручку із дверним замком. Однакові на обидві сторони.
    Деталь №8 - наконечник тяги. Вставляється в отвори для тяги в ручці та замку. Я їх не виймав, щоб не зламати, бо вони досить крихкі.


    Деталь №12 та №11 - саморіз та закладна пластина. По два на кожну ручку.
    Деталь №13 - анти скрипна прокладка під корпус ручки.
    Деталь №14 - кліпса тяги. По одній на кожну сторону.

    Деталі №1-6 - механізм зовнішньої ручки. Буде встановлений трохи пізніше, після фарбування ручок.

    Система замків задніх дверей




    Деталь №1 - дверний замок відрізняються на ліву та праву сторони. Кріпиться до дверей трьома спеціальними болтами М6 (№2).
    Деталь №7 - наконечник тяги. Вставляється в отвори для тяги в замку. По три штуки на кожен замок.
    Деталь №13, №14 - тяги, що з'єднують дверну кнопку блокування замка із замком. №13 відрізняються на ліву та праву сторони, №14 однакові.
    Деталь №11 - декоративна кнопка тяги.
    Деталь №6 - важіль тяг, відрізняються на ліву та праву сторони.
    Деталь №9 та №10 - спеціальний болт та закладна гайка для кріплення важеля №11.
    Деталь №8 - кліпса тяги. По одній на кожну сторону.
    Деталь №3 - фіксатор дверного замка. Відрізняється до рестайлінгу та після рестайлінгу. Але взаємо замінні між собою. Я собі замінив на рестайлінгові. Мені здається, що вони краще фіксують замок. Вони на всі двері однакові. При великому їх зносі, можна переставити місцями ліві та праві. Кріпиться до кузова двома спеціальними болтами М8 (№4). Для кріплення в задніх арках кузова передбачені спеціальні закладні деталі.
    Деталь №5 - ущільнююча шайба з тонкої гуми.
    Деталь №12 - пластина товщиною 2мм для регулювання положення фіксатора.

    Отже починаємо все складати.


    До замка потрібно приєднати тягу привода центрального замка. Я про це писав минулого разу.


    Приєднуємо тяги до важеля - саме так, як показано на фото. На іншу сторону симетрично. На тягу кнопки я надів захисну трубку, про всяк випадок, щоб не дряпала фарбу. До замка поки що їх не приєднуємо, бо вони будуть заважати його установці.


    Потім приєднуємо тягу внутрішньої ручки до іншого важеля замка.


    Добре змащуємо весь замок мастилом для дверних замків, і замок готовий до установки.
    До речі, важливо всі тяги необхідно приєднувати саме так, як показано на фото вище. Інакше вони будуть заважати одна одній, або чіплятися за двері.

    Ставим замок в двері і прикручуємо.


    Потім вставляємо закладну гайку в двері та прикручуємо важіль з тягами. Тягу вставляємо в отвір і прямим гачком фіксуємо у замку.


    Тяги повинні бути розташовані саме так.


    Спочатку я таки зміг поставити їх не правильно, :) Але воно то не влазило, то чіпляло за двері. Тож ставить треба саме так, і ніяк інакше.
    Далі приєднуємо привід центрального замка до його тяги, та прикручуємо його до дверей.


    Дверною кнопкою замка перевіряємо чи вільно привід рухається до своїх крайніх положень, регулюємо його та фіксуємо в цьому положенні.


    Далі, приєднуємо до тяги внутрішню дверну ручку, та прикручуємо її через прокладку до дверей. Також перевіряємо чи вільно вона рухається до своїх крайніх положень, регулюємо її та фіксуємо в цьому положенні.


    Тяга ручки та тяга кнопки додатково фіксуються кожна до дверей кліпсою.


    Замки встановлені.
    Перевіряємо чи правильно вони працюють. Не забуваємо про важіль блокування задніх внутрішніх дверних ручок - "дитячий замок".
    Розташований на торці дверей над замком.


    Фіксатори замків теж встановлені.


    Двері тепер закриваються, але потрібно ще краще і точніше їх відрегулювати по замках та зазорах.


    Це вже я буду робити, коли двері будуть повністю зібрані - зі склом, електропідйомниками, молдингами та ін. А поки, ще потрібно привести до ладу всі молдинги "shadow line", пофарбувати зовнішні ручки, почистити ущільнювачі, та зняти тонування зі скла. Багато роботи...
    « Последнее редактирование: 13 Февраля 2023, 16:04:06 от The_Glory »
    Записан

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +123/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • Е46 Touring
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #862 : 15 Февраля 2023, 08:53:11 »
  • 0
  • 0

  • Слава, як завжди круто, енциклопедично і інформативно :)
    Ти замки не розбирав?
    Я у своїй розбирав, чистив і змазував водійський (висверлив заклепки, поставив м4 гвинтик з гайкою). Замок став як новий і перестав підмерзати взимку.
     
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)
    Моя колишня Е30 http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/3_series_e30/yntu/

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #863 : 15 Февраля 2023, 10:51:20 »
  • 1
  • 0

  • Ні, не розбирав. Хотів, але ті заклепки мене зупинили ) Та й претензій до їх роботи не було й до цього. Тому  водійський для профілактики замінив на новіший. Всі замки промив керхером з хімією, потом ще уайтспірітом з компресора. Вся срань повимивалась. Перед установкою в усі дирки позадував з балона мастило для дверних замків. Стало дуже м'яко праіювать. Думаю буде норм.

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +5/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 176
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #864 : 15 Февраля 2023, 11:23:03 »
  • 0
  • 0

  • Слава привет, хорошая работа... Скажи пож. перед. Замки реально снять без снятия стёкол?
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #865 : 15 Февраля 2023, 11:57:22 »
  • 0
  • 0

  • Привіт
    Правий можна, а лівий має більший пластиковий козирьок , який не пролазить між дверима та тросом есп. Заважає не скло, а сам підйомник. Хоча, ящо погратися покрутить, то може й пролізе, але у мене водійський був новіший  тому старий заишив у дверях, і вийняв тільки от зараз, вже як зняв есп.
    Може з ножницями воно й не буде заважать...

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +5/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 176
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #866 : 15 Февраля 2023, 19:19:02 »
  • 0
  • 0

  • У меня ножницы... Начал снимать замок, рука практически не пролазит ... А дверь полностью БАРАХОЛИТЬ конечно и не хочется... Буду пробовать, спасибо...
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #867 : 20 Февраля 2023, 15:35:11 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_40. ЕТК_51_Обшивка багажного відділення

    Щоб завершити збірку дверей, мені потрібно дочекатись свого замовлення з кліпсами, забрати з гальваніки механізми зовнішніх ручок, пофарбувати накладки "shadow line". Тому, щоб не гаяти часу, повертаюсь до задньої частини.
    Оснащення кузова

     А саме:
    Обшивка багажного відділення


    У мене бічні обшивки багажника були самі "раритетні" - перших років випуску - карпет з картонними підкладками в деяких місцях. В нормальному стані, але в низу вони були дуже забруднені антикором. Крім того, права обшивка була від 316, а не від 325. Відмінність у тому, що для 325 вона не закриває нижню нішу, де стоїть акумулятор, та має спеціальну виштамповку вздовж колісної арки для пропуску кабелю акумулятора. Отже, я вирішив замінити їх обидві на більш нові - карпет на жорсткій пластиковій основі. Стан добрий, хоча, довелось їх в декількох місцях трохи склеїти та добряче почистити з хімією. Колір у всіх обшивок однаковий - це полегшує пошук заміни.
    До речі, до рестайлінгу і після рестайлінгу обшивки також відрізняються - вирізами під задні ліхтарі, та місцем для кріплення балонного ключа та буксирувальної проушини. Але про це напишу пізніше.

    Всі деталі разом не поміщаються на столі, тому фото по частинам.

    Ліва сторона.
    Деталь №1 - ліва обшивка.


    На схемі з лівого боку присутня ще деталь №20. Ця обшивка використовується на машинах з АКПП з електронним управлінням. Фото з інету.



    До речі, недавно я тут писав про кронштейн, що ставиться на ліве заднє крило.


    Я думав, що він для штатного телефону. Виявилось, що я помилявся - на ньому кріпиться саме ЕБУ автоматичної коробки.
    А обшивка №20 закриває цей кронштейн разом з ЕБУ автоматичної коробки, що кріпиться на крилі.


    Дякую автору цього фото за надану інформацію про цей кронштейн.
    Фото встановленої обшивки №20 я так і не знайшов. Цікаво було б подивитись.

    Отже, мені цей кронштейн точно не пригодиться.


    Хоча, я так і не зрозумів, яким чином він встановлюється.... Мабуть потрібно свердлити отвори у водостоці біля ущільнювача багажника, та в самому кронштейні. Сумнівне рішення, із розряду злива води з люка у пороги :)


    Права сторона.
    Деталь №2 - права обшивка. Як видно - нижня її частина підрізана вище рівня ніші для акумулятора.


    Деталь №10 - кришка акумулятора (51 47 1 884 346). Після рестайлінгу кришка відрізняється бортиком на задній частині (51 47 1 971 556). У мене саме для до рестайлінгу - з плавним заднім краєм. Моя кришка була дуже подряпана, тому вирішив її почистити та пофарбувати. До речі, й протестував куплений "торнадор" та "хімію".



    Очікував кращого результату.... мабуть ним краще чистити килими та сидіння. Тому кришки легенько відпісочив. Тепер результатом задоволений.


    Фарбував спеціальним праймером та текстурною фарбою для пластику. Результат також сподобався.

    Деталь №11 - кріплення кришки (51 47 1 923 983) для машин до 1986 року, - потрібно не два, а три штуки - помилка в ЕТК. Прийшлось до замовляти.
    Деталі №12 та №13 - аналогічне кріплення, але для машин після 1986 року. Мабуть там більші отвори, тому використовується пластикова вставка в отвір.
    Тобто використовується або №11, або №12+№13.
    Деталь №14 - пластиковий захисний щиток клеми акумулятора - запобігає випадковому замиканню ключем на кузов при закручуванні "плюсової" клеми акумулятора.
    Деталь №15 - кліпса кріплення щитка до ребра колісної арки. До речі, щиток ще кріпиться разом з кожухом кабелю акумулятора пластиковою гайкою до шпильки на кузові. Ця гайка в ЕТК зовсім не показана.
    Деталь №16 - обшивка правої ніші багажника. Знову не точність в ЕТК - ця деталь використовується на машинах без акумулятора в багажнику. Інакше вона заважає встановити піддон акумулятора. Принаймі, у мене так.
    Деталі №17 та №18 - не зрозуміло що це таке і навіщо воно треба. №17 вже не доступна, а №18 (51 47 1 872 821) я купив, але так і не зрозумів для чого вона. Якісь дивні гачки. Мабуть також помилка в ЕТК. Але якщо у когось вони встановлені, розкажіть будь-ласка.


    Деталь №19 - цікава деталь, про яку я вже згадував, коли писав про акумулятор - проставка (51 42 8 129 390)


    Це звичайний щільний пінопласт розміром 90х35х50мм з двустороннім скотчем знизу. Як я вже раніше казав - служить опорою для піддона акумулятора, й запобігає розриву отвору для кріплення піддона, під вагою акумулятора. От таке, до смішного, просте заводське рішення! :)  Просто клеїться на дно ніші.


    Ставимо захисний щиток, фіксуємо кліпсою, та пластиковою гайкою разом з кожухом кабелю.


    Ставим акумулятор, та накриваємо його кришкою. Кришку фіксуємо двома кліпсами знизу та однією на ребрі арки.


    Тепер не велике доповнення. Існує спеціальна заводська опція - S428 Знак аварійної зупинки / аптечка з вбудованою скринькою для їх розміщення. Але чомусь деталі цієї опції відсутні в ЕТК. Оскільки, вона встановлюється на кришку акумулятора, то тут про неї і напишу. Вище на фото було видно ще одну коробку, яку я також фарбував. Це і є та сама "скринька" - 72 60 1 929 409. Кліпсу для кріплення та вставку в отвір просто підібрав по розміру.



    Хоча, ЕТК такого номера не знаходить...
    А ось ця опція в зборі - оригінальна аптечка та знак аварійної зупинки. Про них я вже раніше задував.


    Коробка ставиться на кришку акумулятора, та фіксується однією кліпсою.



    Як бачите, бокові обшивки я ще не встановлював, так як за ними потрібно ще буде прокласти проводку. Тоді вже їх і встановлю, а поки просто лежать у багажнику. Так же як і аптечка та знак аварійної зупинки.

    Задня панель.


    Деталь №3 - задня обшивка. Просто щільно вставляється між ліхтарями та пластиковою верхньою планкою.
    Деталь №8 - захисна пластикова планка.
    Деталь №9 - кліпса планки (51 48 1 905 599), потрібно 4 штуки. Мабуть це самі дивні кліпси, що я зустрічав. Їх потрібно забивати, наче цвяхи кувалдою! :) І як мені здалося, краще спочатку відламати штифт від кліпси, вставити його знову у отвір кліпси, і лише тоді сильно його забивати. Боявся, що зламаю, але забив... Кріплення на віки! :)


    Перегородка багажника.


    Деталь №4 - обшивка перегородки багажника. Буває звичайна, з вирізом для лижного чохла та для додаткового бака. До речі, однією з причин, чому я відмовився від установки додаткового бака - відсутність цієї обшивки. А без неї вигляд буде не дуже естетичний. У моїй обшивці було багато зайвих отворів від саморізів - колись попереднім власником там була закріплена "музика" та саморобний сабвуфер. Пізніше я все це викинув, отвір для сабвуфера підрізав, і встановив чехол для лиж.


    Прибрав зайві отвори, і просвердлив два додаткові :) Справа в тому, що по ЕТК ця обшивка кріпиться шістьма кліпсами №21 (51 48 1 884 779), а в ній з заводу було тільки чотири отвори для кліпс. І на фото в інеті в усіх також чотири. Але на кузові передбачено шість отворів. Отже, я вирішив поставити шість кліпс, тому зробив ще два отвори знизу біля люка для чохла.


    Деталь №5 - мабуть це велика металева заглушка отвору для лижного чохла, в машинах, де він не встановлений.
    Деталі №6 та №7 не використовуються.

    Далі буде про нижню та верхні обшивки.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #868 : 27 Февраля 2023, 16:02:55 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_41. ЕТК_41_Кузов (передня частина)

    З верхньою обшивкою багажника виникли деякі непередбачені складності, тому про неї напишу трохи пізніше. А поки що, повернусь до розділу ЕТК_41 Кузов

    Цього разу почну з початку розділу. :)

    Каркас кузова


    Ось такий красивий каркас кузова 4-дверного седана з люком (41 00 1 942 099), після його фарбування.


    Облицювання передка




    Деталі №1-6, 12, 17 - це передня рама кузова.
    Деталь №7 - планка переднього фартука (41 33 1 884 353), що для машин до 85 року є окремою деталлю, і кріпиться саморізами з закладними пластинами до фартука.
    Деталь №8 - передній фартук для машин до 85 року (41 33 1 916 986). Його ще називають "косий", через характерний нахил, як на більш старих "акулах".
    Для машин 85-87 року передній фартук та його планка є однією деталлю, (41 33 1 933 770), або с додатковими прорізами для кондиціонеру та для дизельних машин (41 33 1 933 772). Цей фартук називають "прямий", через більш вертикальний його вигляд у профіль.
    Для машин після рестайлінгу у 87 році фартук зовсім інший (41 33 1 961 225), або с додатковими прорізами для кондиціонеру (41 33 1 961 227)
    У моєму випадку "прямий" фартук для 325i 85-87 року, з прорізами для кондиціонера (41 33 1 933 772).
    Деталі №9-11 - кріплення фартука - саморізи та закладні пластини.


    По два саморізи на вертикальних стійках передньої рами, та два на нижній її частині. Ще по два по краях у місці стиковки крила та планки фартука.
    Фартук встановлений тимчасово, потрібно ще буде регулювати всі зазори, а потім буде вже закріплений.


    Деталі №13-15 - кріплення для кондиціонера. Тому про них буду писати в розділі про кондиціонер.
    Деталь №16 - гумові ущільнювачі для буксирувальних петель. Лівий (51 71 1 916 185) та правий (51 71 1 916 186).



    Щільно вставляються між фартуком та лонжероном.




    Деталі №18 та №19 - не використовуються, - це буксирувальна петля тільки для Е30 М3.

    Наступні розділ:
    Деталі передка кузова

    Як бачимо, це повністю вся передня частина кузова. Також тут показані дифузори для обдува радіатора та кліпси для їх кріплення.
    Деталі №2 та №3 не використовуються.
    Деталь №5 - для машин без кондиціонера, та кліпси №4 для її кріплення.
    Деталь №6 та №7 - для машин з кондиціонером, та кліпси №8 для її кріплення.
    У мене є поки що тільки кліпси №8 (51 48 1 915 964). Потрібно 4 штуки, а прийшла ціла пачка. :) Щитки треба купити. Але про них буду писати в розділі про кондиціонер.


    Деталі №9 та №10 - тільки для М3.

    Наступний розділ - по суті, та ж передня частина кузова, але по-детально. Деякі з деталей ще доступні до замовлення.
    Колісна ніша/лонжерон


    Все в зборі.



    Розділ по дрібним деталям та кронштейнам.
    Деталі щитка передка




    Оскільки всі ці деталі приварені до кузова, то окремо нема сенсу про них говорити - вони всі на своїх місцях.


    А про заглушки варто написати.
    Деталь №19 - заглушка (51 71 1 911 299) D=6.9MM.


    Дві заглушки в отвори на площадці для акумулятора. Ставляться тільки на машини з акумулятором у багажнику, замість пластикової проставки (61 21 1 350 825), що служить додатковим упором при установці акумулятора під капотом.


    Деталь №20 - про неї я вже згадував раніше. Заглушка у моторному щиті. Мабуть це чергова помилка в ЕТК - там вказана заглушка D=35MM, а по факту, там отвір 20мм. Тому я туди поставив таку ж заглушку, як ставиться у багажнику - 51 71 1 801 066.


    Деталь №21 - овальна заглушка (51 71 1 872 829) 30X36MM, що використовується тільки на машинах з автоматичною трансмісією. Дві таких заглушки ставляться в отвори замість шлангів циліндра зчеплення. В даному випадку не використовується.
    Деталь №22 - заглушка (51 71 1 972 464) D=52MM. Тут з діаметром все вірно - це великий отвір над площадкою для акумулятора (на фото вище), через який проходить моторна проводка. Не розумію для чого там заглушка. В даному випадку не використовується. Отвір під клемою акумулятора:


    Ще один розділ по дрібним деталям та кронштейнам.
    Кронштейн передка


    Ці деталі також знаходяться на своїх місцях. Крім деталей №10-13. Це розпорка рульової колонки для машин з подушкою безпеки. Скоріше за все, я не буду ставити цю опцію на свою машину, тому поки що вона не буде використовуватись. А якщо ж таки вирішу ставити, то напишу про це у відповідному розділі.


    P.S.
    Приїхало декілька нових пакетиків для подальшої збірки.



    А декілька пакетиків поїхало на гальваніку


    Також чекаю з фарбування всі елементи "shadow line". Сам фарбувати не ризикнув, бо як показала практика, маляр з мене не дуже хороший :) Колір вибрав на підборі фарб - чорний напів-мат. Повинно бути красиво, - як в оригіналі. ;)
    « Последнее редактирование: 27 Февраля 2023, 16:08:43 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +556/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3979
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #869 : 02 Марта 2023, 15:51:42 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_42. ЕТК_51_Оснащення кузова. Звукоізоляція

    Щоб продовжити збірку передньої частини кузова, а саме капот, необхідно спочатку встановити на нього де-які інші елементи.

    Почну із звукоізоляції.

    Оснащення кузова

    Про один розділ по звукоізоляції я вже писав раніше. Сьогодні розглянемо другий розділ по звукоізоляції

    Звукоизоляция


    Деталі №1-4 - звукоізоляція капоту. На старому капоті у мене її чомусь зовсім не було. На новому, вона, як і у більшості, була в стані мотлоху. Тому я відірвав її залишки, а клей від неї залишився. Не було часу його змивати, потрібно було везти капот на кузовні роботи. Потім я про той клей забув, і віддав машину на фарбування. Там капот так і пофарбували, разом із клеєм...


    Дурня вийшла, звісно. :) Але маємо те, що маємо.
    Поверх старого клею звукоізоляція не буде триматись, отже, треба тепер цей клей з фарбою якось видалити. Купив спеціальний гумовий круг.


    Скажу зразу - після першої спроби я зрозумів, що для таких цілей він не дуже підходить. Тому вирішив діяти по-етапно. Перший етап - теплофен та шпатель. Другий етап - гумовий круг. Третій етап - розчинник та ганчірки. Четвертий етап - фарбування в колір кузова.


    Витратив на це весь день. Це просто жах якийсь, а не клей!
    1 етап


    2 етап (як я вже казав - результат після гумового круга сумнівний)


    3 етап


    4 етап


    Якщо я фарбував навіть днище, то капот теж має бути синім! :) Але через світлий грунт, яким я вкрив подряпини, вийшло плямами - я ж казав, що маляр з мене не дуже хороший! :)


    Але не критично - все одно воно закриється звукоізоляцією.

    Тепер сама ізоляція. Вона доступна до замовлення (51 48 8 103 798), але ціна 60 Євро мені не дуже сподобалась. Тому я купив за 5 Євро 1 метр аналогічного матеріалу, по старому капоту зробив шаблони і вирізав її.




    Може не так ідеально, як в оригіналі, але функціонал такий же самий.


    Тим більше, що все одно вона буде закрита демпферною прокладкою (№5). Така прокладка встановлювалась на дизельні машини, на де-які 325i та на М3. Моя була дуже брудна і в де-кількох місцях протерлася. Тому вимив її з хімією та трохи підклеїв її з внутрішнього боку.


    Та пофарбував чорною матовою фарбою.


    Для кріплення потрібно 18 кліпс №6 (51 48 1 938 725 або 51 48 1 915 964).


    Раніше у мене були якісь інші кліпси, тому ця обшивка трималась не щільно до капоту, може тому й протерлася місцями.
    В ЕТК є декілька різних номерів цієї прокладки. У моєму випадку це 51 48 1 922 449, для машин 84-87 року - те, що треба.


    До речі, на фото, кліпси 51 48 1 938 725 - виглядають красивіше, ніж 51 48 1 915 964.

    Вся звукоізоляція капота встановлена.


    Але в даному підрозділі присутні ще й інші деталі.



    Деталь №7 - звукоізоляція порогу передня ліва (51 48 1 911 387) та права (51 48 1 911 388)
    Деталь №8 - звукоізоляція порогу задня ліва (51 48 1 911 389) та права (51 48 1 911 390)
    Ці деталі я також вирізав з аналогічного матеріалу по шаблону зі своїх старих деталей. Матеріал схожий на будівельну гідроізоляцію.
    Деталь №9 - звукоізоляція відділення для дрібних речей (51 48 1 913 064). Паролонова вставка, що кладеться навколо важеля коробки передач.



    Деталь №10 - звукоізоляція перегородки багажного відділення (51 48 1 911 852). Накидка з войлоку. Просто виправ свою.  В ручну, і дуже обережно, бо легко рветься.


    Деталь №11 - звукоізоляція задньої полиці (51 46 1 929 488). Тут з номером я не впевнений. У мене вона складається з трьох окремих частин. Ліву та праву частини "меломани" трохи порізали, коли ставили більші динаміки.


    Зверху це було накрито ще однією накладкою. Не впевнений що так і має бути, але нехай буде, як є.



    Отже, по звукоізоляції залишилась тільки ізоляція підлоги. Але спочатку треба прокласти всю проводку.

    P.S.
    Може комусь знадобляться мої шаблони вібро та звукоізоляції.


    Перший файл в масштабі 1:1 для друку шаблонів в натуральну величину на плотері.
    https://drive.google.com/file/d/1oZwGiHdJKw-HOdbOV_TAMqAdu_Xasbtx/view?usp=share_link

    Другий файл в масштабі 1:5 для друку креслень шаблонів на принтері.
    https://drive.google.com/file/d/1C9K6W-aDgJmvGpJ99KN3EgfO2hKGDefu/view?usp=share_link