Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 303223 раз)

0 Пользователей и 7 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +552/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3974
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #825 : 21 Сентября 2022, 21:34:29 »
  • 0
  • 0

  • уже прям, как сериал смотришь... и ждёшь с нетерпением новых серий)
    Сьогодні ще одна серія )

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #826 : 21 Сентября 2022, 21:34:59 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_24. ЕТК_35_Сцепление

    Щоб закінчити з педалями, треба встановити на них головний циліндр зчеплення. Переходимо до відповідного розділу ЕТК.
    Сцепление

    Перший його підрозділ.
    Сцепление


    Хоч це було вже дуже давно, але диск зчеплення та вижимний підшипник я вже міняв. Нарікань на роботу зчеплення у мене не було, тому лізти туди знову я не планую. Навіть відкручувати КПП від мотора не збираюсь. Тому цей розділ пропускаємо. Якщо ж таки я туди полізу, то потім і напишу про це.

    Другий підрозділ.
    Привод управления сцеплением


    Деталі №6, 11, 20-24 не використовуються. Деталі №20-24 використовуються тільки на праворульних машинах.

    Деталі приводу зчеплення.


    Болти та гайки оцинковані "жовтим цинком".
    Всі інші деталі нові. На фото старий тільки шланг - мені дуже сподобався його синій колір , після того, як я його відмив від бруду - майже в колір машини :) Але він виявився коротким, тому що вакуумний підсилювач гальм змістився вперед, і шланг прийшлося ставити теж новий.
    Але, спочатку я хотів відновити оригінальній головний циліндр зчеплення. Хоча він нормально працював, я розібрав його.




    Почистив, пофарбував корпус і поставив новий ремкомплект Frenkit 419007.


    Зліва старі оригінальні деталі, справа новий ремкомплект.


    На старих оригінальних деталях знайшов їх номери, може комусь знадобляться.
    Манжета


    Пильник




    Вставка для шланга


    Корпус FAG


    По збірці все просто - зняти пильник, зняти стопорне кільце, витягнути шток і пружину. Висмикнути кільце штоку з шарніра, зняти манжети. Зібрати деталі з ремкомплекту в зворотній послідовності. Я все це зробив, а потім купив новий циліндр :)


    Не знаю навіщо... просто робочий циліндр зчеплення я вже дуже давно міняв, ще після покупки машини, тому вирішив краще його поміняти для профілактики. Ну разом і головний циліндр також, щоб вже все було нове, і більше туди не лазити. Обидва циліндри купив ABS. Головний ABS 51718X, робочий ABS 1800.


    Гумові вставки №3 та №9 в моторний щит однакові (21 52 1 156 082), але вже не доступні до замовлення. Хоч вони були майже цілі, вирішив їх замінити на нові по номеру заміни (21 526 863 043) для Е36 та інших більш нових моделей. Пластиковий фланець №7 (21 52 1 151 697) шланга я якось зломав, коли знімав циліндр, тому він також новий.


    Зліва старі, справа нові. Нові вставки, крім установочного пазу мають додатковий "комірець", який зовні щільно прилягає до шумоізоляції моторного щита.


    Скоба №12 (34 34 1 163 565), аналогічна скобам гальмівних трубок. Я вже писав, що всього на машину їх потрібно 10 штук. На передні гальмівні трубки 2 штуки, на задні гальмівні трубки 7 штук, і на трубку зчеплення 1 штука.
    Трубка зчеплення стальна з полімерним покриттям WP, довжиною 260 мм.

    Тепер невеличкий "лайв-хак", який я знайшов в інеті. Якщо уважно подивитись на перше загальне фото деталей, то на ньому ви не побачите шланга з металевою трубкою №19 (21 52 1 153 513). Він доступний до замовлення, але по ціні 75 Євро - занадто, як на мене. Свій старий шланг я просто відрізав, коли знімав, щоб не морочитись з ним. Якби тоді знав його ціну, то може таки б поморочився! :) Хоча, його все одно треба було б міняти, він був з тріщинами. Отже, купуємо звичайний задній гальмівний шланг (34 32 1 159 881), довжиною 200 мм (я купив шланг ATE), та стальну гальмівну трубку WP, довжиною 100 мм.


    З'єднуємо їх, і отримуємо аналогічний шланг, тільки в 10 разів дешевше.


    Порівнюємо із оригінальним шлангом - ніякої різниці. Так навіщо платити більше? :)


    Тепер про збірку. Логічніше і простіше було б встановити головний циліндр зчеплення разом зі шлангом, зразу на педальний вузол, і тоді встановлювати все разом на машину. Але я цього не зробив, і тепер було дуже не зручно його прикручувати і вставляти шланг з пластиковим фланцем. Але ж таки прикрутив.




    Прикручуємо шток циліндра до педалі.


    Корпус циліндра та його шланг виходять через гумові вставки в моторному щиті.




    Зовні гумові вставки щільно прилягають до шумоізоляції своїм "комірцем" - значно краще, ніж старі оригінальні.


    Як я вже казав, старий красивий синій :) шланг тепер виявився коротким, і не діставав до бачка, тому я поставив новий.


    Залишилось прикрутити до циліндра трубку. Робити це також було не зовсім зручно, але прикрутив.


    Далі, ставимо скобу і кріпимо до трубки "саморобний" шланг.


    Робочий циліндр зчеплення поки полежить на полиці до установки КПП. Тоді ж, по місцю, і зігну трубку "саморобного" шланга.
    На цьому з педалями закінчено.
    Далі буде про паливну систему.
    « Последнее редактирование: 21 Сентября 2022, 21:36:34 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #827 : 27 Сентября 2022, 17:19:49 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_25. ЕТК_16_Система подачи топлива

    Далі по плану - паливна система. Вона давно вже потребувала доволі серйозного ремонту, - бак давно протікав по стику і вже був декілька разів, прямо в дорозі, заклеєний "холодною зваркою" (до речі, добре тримається), трубки дуже ржаві, із "ремвставками" з шлангів, шланги з тріщинами, хомути ржаві, деякі деталі були взагалі відсутні. Тому паливна система була майже повністю замінена. Для цього я купив нові оригінальні стальні трубки, оригінальні хомути, всі шланги, пластикові трубки, кріплення, гумові кожухи горловини та насоса, кліпси та інші дрібні деталі.






    Також знайшов у дуже доброму стані бак, горловину з клапаном, металевий та пластиковий щитки в задню праву арку, пластикові щитки на бак, бачки та кріплення паливного насоса. Все було почищено, пофарбовано, та оцинковано.

    Отже, наступний великий розділ ЕТК - ЕТК_16_ Система подачи топлива

    Знову починаємо з кінця розділу. Там є такий цікавий підрозділ:

    Система охлаждения топлива


    Судячи з ЕТК, ця цікава опція була доступна тільки для ринку Австралії - мабуть тому, що там дуже спекотно ;) Я всього один раз бачив цю штуку в продажу на ebay, в тій же Австралії. Купити не встиг, та й доставка коштувала б занадто дорого. Але фото зберіг, бо наврят чи таке побачу у нас тут в живу...
    Фото не мої, - просто для інформації про рідкісну опцію Е30.


    Судячи, з фото, радіатором служить спеціальний шланг кондиціонера з паливними трубками навколо нього. Отже, логічно, що ця опція ставилися тільки разом з кондиціонером.



    Далі трубки зі щитком якось кріпилися на моторному щиті, можливо замість звичайного щитка.



    Потім йшли до зворотньої паливної магістралі.
    От така цікава штука. Може колись потім і куплю! ;)

    Ну, а тепер вже про мою збірку.
    На до рестайлінгових машинах встановлювався зовнішній підвісний паливний насос. Знаходиться він під порогом, перед заднім лівим колесом. Також був варіант з двома насосами - ще з додатковим насосом підкачки у баку. Саме такий варіант на моїй машині. З нього і почнемо.

    Топливный насос



    Деталі підвісного паливного насоса.


    Насос №8 на схемі (16 14 1 179 232) застосовується тільки в парі з насосом підкачки. В оригіналі це насос BOSCH 0 580 464 070.


    Я купував його новим багато років тому, і нарікань на його роботу нема до цих пір. Тому його і залишив. А от його кріплення мене давно цікавило. У мене від кріпився за допомогою гумового кільця №9 - ось так, як на цьому фото:


    Але в ЕТК є ще деталі №10 (16 12 1 178 642), №11 (16 12 1 178 738), №12 (16 12 1 178 668), яких я ніколи не бачив на Е30. В гуглі знайшов їх фото.



    Це гумові кожухи насоса. На вигляд сподобалося, тому замовив, хоча не був впевнений, що вони підійдуть, а комплект коштує більше 100$. На щастя, підійшли. Але, при цьому гумове кільце №9 стає зайвим. Насос кріпиться або через кільце, або через ці кожухи. Разом вони не сумісні.
    Ще мене зацікавили деталі №14 та №20. Я так розумію, що вони потрібні для зменшення пульсації палива від насосів. У мене їх взагалі не було. Не можу сказати, що це якось негативно впливало на роботу паливної системи, але вирішив зібрати все, як повинно було бути з заводу. Знайшов ці бачки, при чому №14 аж в трьох варіантах.


    Перший Wahler


    Другий Bischoff


    Третій Bosch


    Перший і другий просто пусті бачки з наскрізним проходом. Третій під гумовою заглушкою всередині з якоюсь мембраною на пружині. Але не знаю, що з ним робили, бо на ньому сліди зварювання. Тому я вибрав для установки перший варіант.

    Ще хочу звернути увагу на деталі №4 (16 12 1 177 892) та №5 (61 21 1 243 530). Можна використовувати тільки №5. У більшості випадків вони розірвані, але ціна нових оригінальних неадекватна, як на мене. А аналогів по номеру не існує. У мене вони також були розірвані, я пробував щось там придумувати, якийсь колхоз :) Мені пощастило знайти ціле кріплення насоса разом з цілими цими деталями. Але я знайшов і альтернативу - по запиту в гуглі "віброізолятор" знайшов ось https://www.detal-if.com.ua/ru/bolt-bolt-shajba-bbsh.html']це[/URL] Чудовий варіант за смішні гроші, в порівнянні з оригіналом.

    Отже, приступаємо до збірки.
    Всі хомути ставив нові оригінальні з нержавіючої сталі. Як показала практика, вони навіть через 30 років розкручуються на багато краще, ніж нові китайські.


    Для себе робив помітки по збірці, - там вказано розмір, довжина шлангів, та розмір і кількість хомутів. Може комусь стане в пригоді.


    Ставим кожухи на насос - стають дуже щільно. Прикручуємо бачки.




    Клеми тепер більше захищені кожухом.


    Прикручуємо до кузова кронштейн насоса через віброізолятори та хомут шланга.


    До речі, в розділі про заглушки, я писав, що біля паливного насоса в порозі ставляться заглушки. У мене тут ці отвори заварили, коли відновлювали кріплення для насоса. А от з правої сторони ці заглушки залишилися під антикором.


    Потрібно по дві заглушки діаметром 20мм (51 71 1 801 066) на кожну сторону.


    Підвісний паливний насос встановлено.


    Шланг №18 з захисним шлангом №19 встановлюється спочатку на бак, тому про нього пізніше.
    І як потім виявилося, чорний бачок №20 краще ставити вже після установки бака, бо він трохи заважає, і не зручно потім прикручувати до нього шланг №18 від бака. Довелось його знімати.

    Наступний підрозділ ЕТК
    Топливопровод/ элементы крепления


    Спочатку я хотів робити мідні паливні трубки на замовлення по шаблону зі старих трубок. Але потім вирішив все таки замовити вже готові сталеві оригінальні. Добре що вони вже вигнуті і стають ідеально, на відміну від оригінальних гальмівних трубок, які потрібно гнути самому по місцю.


    Всього три трубки - подача палива (16 12 1 179 285), повернення палива (16 12 1 177 372) і вентиляція бака (16 13 1 177 466).




    Діаметр всіх трубок 8мм, довжина вказана в ЕТК.

    Старі та нові.


    Деталі трубок та їх кріплення.


    Для себе робив помітки по збірці, - там вказано розмір, довжина шлангів, та розмір і кількість хомутів. Може комусь стане в пригоді.


    Спочатку під'єднуємо шланги до насоса підкачки та до баку.


    Товстий шланг 12х18мм - це шланг до підвісного насосу, про який я писав у попередньому підрозділі. А тонкий шланг 13Х18мм - це шланг повернення палива. На іншому кінці цієї металевої трубки бака, потрібно під'єднати такий самий шланг, хоча на схемі ЕТК він не показаний.

    Паливні трубки ідеально лягають по формі днища і прикручуються до нього спеціальним кріпленням - деталі № 3, 4, 5, 6. Їх кількість не вказана в ЕТК, але в себе я нарахував шість точок такого кріплення. Трубки подачі та повернення палива кріпляться разом із задньою гальмівною трубкою.
    По оригіналу у мене залишилося тільки одна точка кріплення - перша, на лівому лонжероні. Це приварена до кузова різьбова втулка №6 та нержавіючий гвинт №3.


    На інших точках ржаві різьбові втулки були замінені на звичайні різьбові шпильки М6. При чому, деякі виявились дуже короткими, і було важко прикрутити до них трубки. Невеличкий "колхоз", але не критичний, як на мене. Пластикові кліпси №6 залишив старі, просто почистив, а планки №4 купив нові. Вони з нержавіючої сталі і по номеру 16 12 1 155 064 приходять кожна в комплекті з нержавіючим гвинтом №3.  Хоча гвинти мені не згодилися, - замінив їх на нержавіючі гайки М6 з шайбами. Тільки отвори в планках прийшлося збільшити до 6мм. Кількість додаткових пластикових кліпс №7 також не вказана в ЕТК. Поставив старі, скільки було - 4 чи 5 шт.











    Далі буде про систему вентиляції бака.
    « Последнее редактирование: 27 Сентября 2022, 17:23:51 от The_Glory »
    Записан

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +123/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • Е46 Touring
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #828 : 27 Сентября 2022, 17:30:00 »
  • 0
  • 0

  • Круть)
    Слава, час вже знімати відеоблог)
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)
    Моя колишня Е30 http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/3_series_e30/yntu/

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #829 : 27 Сентября 2022, 19:11:52 »
  • 1
  • 0

  • Круть)
    Слава, час вже знімати відеоблог)
    "эттто не наш метод!" (с)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #830 : 27 Сентября 2022, 22:52:02 »
  • 1
  • 0

  • Наступний підрозділ ЕТК

    Расширит.бачок/трубопроводы


    Але я його не розглядаю, тому що моя машина обладнана системою вентиляції паливної системи з вугільним фільтром., відповідно до екологічних норм того часу "Євро 2". В цю систему, крім трубок вентиляції, входить адсорбер з активованим вугіллям, та клапан для впуску парів бензину у впускний колектор, замість викиду їх у атмосферу.
    Отже розглядаємо саме цей варіант.

    Расширительный бачок/фильтр с акт.углем


    Деталі цієї системи


    Якщо уважно роздивитись схему, то все зрозуміло, крім двох її елементів. Деталь №26 (13 31 1 287 351) - хомут на два шланги, але не зрозуміло куди саме він ставиться. Якщо у когось є фото де він повинен стояти, буду вдячний. Поки поставив його по своєму розумінню, далі покажу, де саме.
    В ЕТК не вказана кількість кліпс №14 (16 13 1 177 490) - я нарахував їх шість штук під днищем і ще чотири над баком, всього десять штук. Вони вже не доступні до замовлення, але по номеру замінника (16 13 1 177 494) приходять точно такі ж самі.


    Хомути всі нові оригінальні, шланги Gates.


    Сталева трубка вентиляції (16 13 1 177 466) нова. Пластикові трубки 6мм та 8мм купив нові для гальмівних систем вантажних автомобілів, але потім випадково знайшов оригінальні у доброму стані. Про відновлення адсорбера я недавно детально писав - замінив у ньому активоване вугілля та пофарбував. Також я вже згадував про металевий щиток шлангів у задній правій арці - пощастило знайти такий, як треба і у чудовому стані. Також і пластиковий щиток під нього. Нагадаю - ці обидва щитки бувають двох типів, хоча мають однакові номери ЕТК. Все почищено, пофарбовано, оцинковано.


    Розширювальний бачок вимив.


    До речі випадково разом з трубками купив бачок для кабріолета - виявляється він там трохи інший.

    Для себе робив помітки по збірці, - там вказано розмір, довжина шлангів, та розмір і кількість хомутів. Може комусь стане в пригоді.


    Спочатку просовуємо товстий шланг 14х20 та пластикові трубки 6мм та 8мм у спеціальний канал кузова. Силіконовий спрей дуже в цьому допомагає.


    Приєднуємо до трубок відповідні шланги по схемі.


    А шланги, в свою чергу, приєднуємо до розширювального бачка та заливної горловини по тій же схемі ЕТК.


    Товстий шланг до горловини. Туди ж тонкий шланг 6х11 і на верхній штуцер бачка. На другий верхній штуцер бачка приєднуємо шланг 8х13, що йде до пластикової  трубки 8мм і далі  до сталевої трубки вентиляції. На нижній штуцер бачка приєднуємо тонкий шланг 6х11, що йде до бака.
    До речі, знайшов дуже хорошу схему по всім цим шлангам та трубкам.


    Ставимо бачок на його кронштейни і прикручуємо саморізом.


    Закриваємо шланг та трубки вентиляції металевим щитком і прикручуємо його чотирма пластиковими гайками (буває варіант кріплення на шість пластикових гайок).




    Шланги та бачок встановлено




    Ставимо кронштейн пластикового щитка.


    У мене зварювальник трохи поміняв місцями його кріплення, але не критично. Тепер щиток до нього прикручуються не саморізом, а пластиковою гайкою. Друге нижнє та верхнє кріплення залишились стокові, на саморізи до кронштейна на кузові.


    На цьому в задній арці все закінчено, переходимо під днище.
    Шланг та трубки з каналу виходять до люку під заднім сидінням, до баку. Туди ж виходить і сталева трубка вентиляції бака.


    Трубку я проклав разом із паливними трубками - її було видно на фото у попередньому розділі. Вона проходить по інший бік лонжерону і кріпиться окремими кліпсами напроти кріплення паливних трубок.




    Далі трубка йде над баком і кріпиться там ща чотирма такими ж кліпсами.


    Під люком сталева трубка з'єднується шлангом з пластиковою трубкою 8мм.


    Пластикова трубка 6мм та шланг виходить у люк під заднім сидінням. Там вони будуть з'єднуватись з баком.


    Тепер передня частина. Сталева трубка огинає лонжерон біля сайлентблоку передньої підвіски, та виходить до паливних трубок.




    На лівий лонжерон встановлюємо кронштейн адсорбера. Разом з ним кріпиться і кронштейн паливного фільтра - він теж на фото.


    Встановлюємо абсорбер, кріпимо його хомутом до кронштейна.


    З'єднуємо трубку з адсорбером вхідним шлангом.


    Приєднуємо до адсорбера вихідний шланг з клапаном.




    Далі від буде приєднаний до дроселя.
    А ось куди я поставив подвійний хомут №26 (13 31 1 287 351) на шланги.


    Інших ідей нема. Після повної збірки ще подивлюся куди його краще поставити.

    PS
    По адсорберу та паливному фільтру в ЕТК є окремі розділи, тому про них детально напишу згодом.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #831 : 29 Сентября 2022, 16:31:37 »
  • 1
  • 0

  • Після того, як всі трубки прокладені, можна встановлювати бак.
    На Е30 всього було три варіанта баків.
    Перший - (16 11 1 176 250) самий рідкісний, ставився лише в перший рік випуску Е30 - до 83 року. В ЕТК вказаний його об'єм 58 літрів, але на фото він виглядає меншим, ніж до рестайлінговий бак на 55 літрів.
    Другий - (16 11 1 177 983) до рестайлінговий бак на 55 літрів, ставився з 83 до 87 року. На дизельні машини такий бак ставився і після рестайлінгу.
    Третій - (16 11 1 180 175) бак на 63 літри, ставився після рестайнінгу, з 87 року.

    Фото з інету - два бака до рестайлінгу. Зліва 83-87 роки, справа до 83 року.

    По фото видно, що в другому варіанті явно збільшили об'єм і додали з'єднувальну трубку між половинками бака.
    В третьому варіанті ще збільшили об'єм, але замість з'єднувальної трубки використали "ежектор", завдяки якому паливо висмоктувалось з однієї половини баку в іншу.




    В моєму випадку був встановлений другий варіант бака на 55 літрів. Отже, переходим до відповідного підрозділу ЕТК.
    Топливный бак/система подачи топлива


    Деталь №7, 8, на схемі, - це датчик рівня палива, який ставиться замість насоса підкачки №10  з датчиком №11 у комплектаціях без насоса підкачки.

    Деталі бака та заливної горловини.


    Хомути нові оригінальні, гумові кільця датчика рівня палива та насоса підкачки нові, гумова прокладка пробки нова. Бак кріпиться в 5 точках, але в ЕТК не правильно вказана кількість болтів та гайок. Насправді потрібно 4 болти та 1 гайка. Болти й гайки, до речі, використовував нержавіючі. Патрубок горловини має різні діаметри на вході і виході, тому замінити його можна тільки на оригінальний. На щастя, мій зберігся в доброму стані. Насос підкачки почистив і пофарбував цинковою фарбою. Заливну горловину відпісочив, покрив антигравієм і пофарбував. Але вона мені не дуже подобалась. І ось чому.
    Всього на Е30 було чотири варіанти заливних горловин. У мене був самий простий - просто труба. Гумова прокладка пробки була не дуже щільною, і на слаломі, з майже повним баком, бензин виливався назовні, на крило. Я чув, що був випадок, коли від цього під час барнауту машина загорілась - добре, що змогли швидко загасити. Тому на всяк випадок, я вирішив, замінити горловину на більш безпечну - з клапаном. Такі горловини ставились на машини, що працювали тільки на не етильованому бензині. Але обидві горловини чомусь мають однаковий номер по ЕТК (16 11 1 180 956). Потім я помітив в ЕТК дві цікаві деталі, одна з яких виявилась тим самим клапаном - №16 (16 11 1 180 157). По ЕТК вона підходить на всі Е30 - замовив.




    Про другу деталь №18 (16 11 1 176 708) напишу трохи далі.

    Ось такий пластиковий клапан.




    Я чомусь вирішив, що він ставиться на стик верхньої широкої частини горловини і нижньої труби. Але як я не старався, клапан туди не ставав. Просто фізично не влазив. Тому я вирішив купити іншу горловину з клапаном. І от порівнявши їх, стало зрозуміло, що той клапан і не може просто так стати в звичайну горловину. Для нього в широку частину горловини, над трубкою вентиляціі, вварено спеціальне посадочне кільце.


    Чому в ЕТК ці обидві горловини йдуть під одним номером, і вказано, що клапан до них обох підходить - не зрозуміло. Хоча зовні і по кріпленню вони дійсно однакові. Але новий клапан виявився зайвим :)


    Ну й ще до слова про типи горловин - у мене є ще горловина для додаткового бака - вона з металевим клапаном.


    Я раніше вже згадував про цей бак, і напишу коротко ще раз у відповідному підрозділі ЕТК.

    І останній тип горловин - пластикова горловина, що поєднує в собі й розширювальний бачок системи вентиляції бака. Я точно не впевнений, але здається, що такі горловини ставились на турінги останніх років випуску.


    Отже другу горловину я також привів у належний вигляд, так само, як і бак. Хоча, бак і так був у відмінному стані.




    До речі, на фото чотири оцинковані кронштейни, що ставляться на місця кріплення баку, - вони чомусь взагалі не показані в ЕТК.
    Всередині бак теж чистий і красивий.


    Встановлюємо на гумові кільця насос підкачки, потім прикручуємо до нього датчик рівня палива, і шланги подачі та повернення палива, про які я писав у попередньому підрозділі. На шланг подачі палива одягаємо захисний шланг і кріпимо його стяжкою, фіксуємо шланг скотчем. Встановлюємо на отвори кріплення баку кронштейни.




    Я зразу прикрутив до бака кронштейни захисного щитка - так зручніше.


    Все готово до установки. Бак краще ставити вдвох. І до речі, на багато зручніше його ставити до установки задньої балки і підвіски. Але в моєму випадку так не вийшло, тому прийшлось трохи повозитись з ним. Починаємо з самого простого. Вставляємо у отвір на правому задньому лонжероні гумову проставку №18 (16 11 1 176 708), про яку я згадував на початку.


    Раніше у мене її не було, а тепер горловина більш захищена від тертя об кузов.


    Далі на горловину в місці кузовного кронштейна також ставиться захисна гумова муфта №17 (16 11 1 176 761)
    Прикручуємо горловину болтом до кузовного кронштейна.


    Тепер бак. Важливий момент - спочатку треба прокласти під днищем проводку до датчика рівня і насоса підкачки, бо після установки бака це буде зробити дуже проблемно. Також слідкувати, щоб не затиснути шланги вентиляції між баком і кузовом.


    Я вже писав, що прийшлося знімати бачок насоса, бо він заважав. Задня балка й підвіска також трохи заважає, але ж ми легких шляхів не шукаємо! :)
    Як показала практика декількох спроб, краще зразу трохи закрутити два задніх болта з великими шайбами, потім пазами вставити бак до цих болтів, і притиснути його назад.




    Тоді закрутити передній центральний болт на тунелі кардану.


    Потім закрутити передню праву гайку, і рівномірно затягувати ці всі чотири кріплення.


    Тільки тоді бак стає на своє місце, після чого біля насоса закручуємо останній передній лівий болт (без кронштейна).


    Прикручуємо шланги подачі та повернення палива до відповідних паливних трубок. Бак на місці.




    З'єднуємо заливну горловину з баком патрубком на хомутах. Також не дуже зручно, але ж зроблено!


    З'єднуємо товстий шланг та пластикову трубку вентиляції 6мм з відповідними штуцерами бака. Підключаємо роз'єми проводки до датчика рівня палива та насоса підкачки.


    Вставляємо чотири кліпси, ставим прокладку.


    Цю прокладку я також вирізав зі сплену, замість оригінальної з паролону. І закриваємо люк кришкою на саморізах.


    Бак встановлено.

    Наступний не великий підрозділ ЕТК.
    Теплоизоляционный экран


    Деталь №2 не використовується. Судячи з усього, це деталь для бака до 83 року, про який я писав вище - на фото справа.


    Деталь №13 вже не доступна до замовлення, але вона хоч і пробивається по ЕТК, але скоріш за все,, вона також застосовується разом з тим баком до 83 року.


    Бо на мій бак її просто фізично нема куди ставити. Мій знайомий встиг її купити, але також так і не знайшов місця для її установки.
    Отже, залишаються два пластикових щитка, що кріпляться до днища трьома пластиковими гайками кожен, та металевий щиток, що прикручується до бака двома кронштейнами. На схемі ЕТК також показані болти кріплення бака.
    Ось ці всі деталі.


    Прикручуємо лівий щиток, що закриває бак та насос, а також притискає паливні трубки.




    Та правий щиток, що закриває бак.




    Кронштейни металевого щитка, прикручуються до бака.


    Потім до цих кронштейнів прикручуємо металевий щиток, що закриває з'єднувальну трубку половинок бака від випускної системи.




    До цього щитка потім буде кріпитись термоекран випускної системи.
    Все встановлено.




    Залишився останній підрозділ ЕТК - перший  :)

    Дополнительный топливный бак


    Ще одна цікава й рідкісна опція в розділі паливної системи - S850 Додатковий бак.
    Я вже писав про неї раніше, тому просто нагадаю. Ця опція була доступна на машинах з мотором М20 до рестайлінгу та на М3. Додатковий бак на 15 літрів встановлювався у багажнику за перегородкою заднього сидіння.


    Мав свою подвійну горловину,


    Свою проводку під додатковий датчик рівня палива та датчик на панелі приладів на дві шкали.


    Вся обшивка багажника також інша.


    У мене є майже все з цього, крім обшивок багажника, але встановлювати цей додатковий бак я не буду. Тому що це той рідкісний випадок, коли оригінальна заводська опція встановлюється не "болт-он", а з використанням зварювальних робіт та свердління кузова - кронштейни потрібно приварити до перегородки багажника по місцю і просвердлити великий отвір у днищі для додаткової заливної горловини. Робити це після фарбування кузова у мене бажання нема. До того ж, і обшивок у мене нема, а без них вигляд буде зовсім не естетичний. Тому буде встановлено тільки електрична частина - проводка, та датчик на панелі приладів. Але це буде пізніше. А там подивимося...може колись знайду обшивки, тоді і встановлю бак. А поки буде лежати як колекційний екземпляр :)


    На цьому великий розділ ЕТК "Система подачі палива" закінчено.
    Хоча буде це два записи по адсорберу та паливному фільтру, але то вже інший розділ.
    « Последнее редактирование: 29 Сентября 2022, 16:37:58 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #832 : 12 Октября 2022, 20:42:26 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_26. ЕТК_51_Оснащение кузова. (ч.2)

    Повертаємось до розділу ЕТК ЕТК_51_Оснащение кузова

    Один з найменших і найпростіших підрозділів ЕТК - Защитная окантовка/накладки порогов


    Мова про дверні ущільнювачі.


    Я вже давно їх помив, обробив силіконовим спреєм і встановив.








    Передні у доброму стані, а задні прийшлося трохи підклеювати. При нагоді, заміню їх, якщо знайду цілі, бо ціна нових зовсім не радує.

    Далі переходимо під днище, щоб встановити все, що там ще не встановлено.

    Теплоизоляция


    Спочатку теплові екрани каталізатора та глушника.


    На моїх екранах хімічна корозія дуже пошкодила отвори для кріплення. Я спочатку пробував їх відновити за допомогою приклепаних накладок з алюмінію, але потім знайшов і купив цілі екрани. Про всяк випадок пофарбував їх алюмінієво-цинковою фарбою, та використав для кріплення нержавіючі гайки та шайби. Це повинно зменшити хімічну корозію між алюмінієм та сталлю.
    Тепловий екран глушника кріпиться на шпильки чотирма нержавіючими гайками М6.


    Тепловий екран каталізатора трохи відрізняється від мого правим переднім кріпленням, але не критично. Мабуть це залежить від рестайлінгу. Кріпиться до тунелю кардана на вісім болтів М8, та до щитка бака двома саморізами з закладними.


    Екран не повністю закріплений, так як його ще потрібно буде знімати для установки кардана. Прикрутив, щоб він не валявся "під ногами" в гаражі.
    Тепловий екран труб випускного колектора та нижній пластиковий захисний щиток моторного відсіку довелось трохи ремонтувати.
    В оригіналі на внутрішньому боці екрану труб випускного колектора був приклеєний якийсь паралон під фольгою. Від бруду та води він перетворився на труху. Крім того, хімічна корозія пошкодила цей екран іще більше. Тому я купив майже цілий екран, але паралон там також був у стані хламу. Можна було замовити новий, але не дуже дешево. Тому я вирішив, що простіше, дешевше і краще буде "проапгрейдити" той, що є - в першу чергу, позбутися паралону, що накопичує вологу.
    Отже, спочатку видаляємо залишки паралону та клею, потім піскоструй.


    Після цього з'явилось багато дрібних дірочок від корозії. Заклеюємо їх алюмінієвою стрічкою.


    З жаростійкого негорючого азбестового полотна вирізаємо смужку потрібного розміру.


    Заклеюємо її по периметру алюмінієвою стрічкою.


    І тією ж стрічкою приклеюємо її до екрану замість паралону.


    Заклеюємо всю внутрішню поверхню екрану алюмінієвою стрічкою.


    Зовнішню поверхню фарбуємо алюмінієво-цинковою фарбою.


    І отримуємо тепловий екран, нічим не гірший від нового. А може, навіть, і кращий.
    В порівнянні з моїм старим екраном. До речі, відрізняється великим отвором. Не знаю для чого він. Може для праворульних машин?..


    Нижній пластиковий захисний щиток моторного відсіку у мене не зовсім правильний - він для рестайлінгу. Але по кріпленню стає і призначений для машин з кондиціонером - з трьома великими отворами. Тому поки що буде такий.


    Довелось трохи запаяти тріщини.


    Ще раніше ось так відновив зломане праве кріплення - за допомогою такого ж кріплення від мого старого щитка, який я відірвав на залізничному переїзді.


    До речі, також довелось зробити виріз для шлангів до рестайлінгового масляного радіатора. На рестайлінгу вони інакше розташовані, і не заважають щитку. Трошки "колхоз", але таке.. )
    Отже, тепловий екран труб випускного колектора та нижній пластиковий захисний щиток моторного відсіку готові до установки.


    Екран кріпиться двома (або трьома в іншому варіанті) пластиковими гайками №6 (51 48 1 923 999), які одночасно кріплять і шумоізоляцію моторного щита, та трьома металевими шайбами №7 (51 48 1 884 110) до днища. На схемі ЕТК є ще деталь №14 (07 14 6 949 380), яка насправді також відноситься до кріплення цього екрану. Шайби №14 у мене були, а №7 я замовив нові, але як з'ясувалося, застосовуються або три шайби №7, або три шайби №14. Може це залежить від року випуску.


    Кріплення пластиковими гайками разом із шумоізоляцією.


    Кріплення на днищі - у моєму випадку до днища були приварені шпильки М6, тому мені більше підійшли шайби №14. А нові №7 залишились не потрібними.




    Нижній пластиковий захисний щиток моторного відсіку кріпиться до кузова чотирма пластиковими гайками №11 (16 13 1 176 747). Але на схемі ще зображено кріплення №12 та №13 - це саморізи та закладні для бокових пластикових щитків. Про них трохи далі.


    Приміряв - стає добре. Звісно, встановлювати буду вже після установки мотора.




    По дві пластикові гайки з кожної сторони. А ось у ці отвори і будуть кріпитися бокові щитки арок.


    Отже, тепер про бокові щитки.
    Воздуховод


    Як я вже сказав, нижній щиток у мене від рестайлінгу, тому і бокові щитки, відповідно, також - деталь №4 на схемі ЕТК.


    Але повітряні канали №2 та №5 для обдува гальм мені не підійдуть, так як передній фартук не має для них отворів, а фартук BBS має їх значно нижче. Отже, буду придумувати щось по місцю після установки фартуків. А поки що купив тайванські аналоги щитків - не так жаль буде їх "колхозить" :)




    На схемі деталі №1 та №3 - щитки та канали обдува для машин 83-85 років випуску, в яких відсутній нижній щиток. Фото з інету.


    Якщо знайду, то із задоволенням куплю правильний для мого випадку нижній щиток - для машин 85-87 років випуску. Він цільній з боковими щитками, і без каналів обдуву. Фото з інету.

    До речі, обдув передбачений під цими щитками. Мені це здається недоліком цього варіанту. Все таки через канали гальма охолоджуються краще - переконався на власному досвіді.
    В ідеальному випадку, мені потрібен для кондиціонера - з отворами внизу. Щоб було зовсім без "колхозу" ;)


    А поки що буде так, як на рестайлінгу, тільки з невеличкими доробками бокових щитків та їх каналів ;)


    Щоб закінчити вже із нижнім захистом моторного відсіку, напишу ще про одну рідкісну опцію, яку я ще не знайшов і не купив. Куплю, якщо в когось є, до речі ;)
    Панель защиты вспом. мех. двигателя Пд


    Металевий захист двигуна для машин до 87 року випуску - 51 71 1 929 451 (фото з інету)


    Металевий захист двигуна для машин після 87 року випуску - 51 71 1 971 001 (фото з інету)



    Не впевнений чи взаємозамінні і сумісні ці варіанти із відповідними пластиковими щитками, але щоб це вияснити, требе знайти хоч якусь ;) Вони обидві доступні до замовлення нові, але ціна 400 та 1100 Євро, відповідно, - мене зовсім не влаштовує...

    Про інші підрозділи буду писати поступово в наступних частинах.
    « Последнее редактирование: 12 Октября 2022, 20:46:10 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #833 : 20 Октября 2022, 16:44:52 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_27. ЕТК_61_Различные дополнит.комплекты проводов.

    Отже, під днищем майже все встановлено. Залишилася тільки задня частина кузовної проводки - на датчик швидкості в редукторі, датчик зносу гальмівних колодок на задньому правому колесі, датчик рівня палива та насос підкачки, і датчик рівня палива на додатковий бак.
    Саме з цього і почнем великий розділ ЕТК Общее э/оборудование автомобиля

    У ньому є два підрозділи з однаковою назвою та схемами. Не розумію навіщо їх розділили, тому на мою думку їх можна розглядати разом.

    Различные дополнит.комплекты проводов

    Различные дополнит.комплекты проводов



    Зараз я буду писати лише про позицію №3, але по ходу збірки машини буду ще повертатися і до інших позицій:
    №1 - проводка освітлення салону (на плафони та "кінцевики" дверей)
    №2 - проводка датчика швидкості, зносу гальмівних колодок (окремим жгутом)
    №3 - проводка датчика швидкості, рівня палива та датчика зносу гальмівних колодок (датчика рівня палива додаткового бака, як опція)
    №4 - проводка автоматичного запобіжника електричних склопідйомників (блокування всіх ЕСП)
    №5 - проводка реле комфорту електричних склопідйомників (робота ЕСП при вимкненому запалюванні і відкритих водійських дверях)
    №6 - проводка денного освітлення (не впевнений, але наче для скандинавських країн була передбачена опція денних ходових вогнів)
    №7 - ремонтна проводка передніх дверей (ліва та права)
    №8 - Діод (не знаю, що це за діод)
    №9 - проводка піропатрона подушки безпеки (для машин з подушкою безпеки)
    №10 - проводка таймера затримки салонного освітлення (вимкнення світла в салоні після закривання дверей із затримкою в декілька секунд)
    №11 - не знайшов, мабуть не використовується

    Отже, позиція №3 - була в різних варіантах. В моєму випадку, її топовий варіант, що включає, крім усього, проводку на датчик рівня палива додаткового бака - 61 12 1 377 789


    Проводку, звичайно, я почистив, "продзвонив" усі контакти, роз'єми обробив контакт-спреєм, замінив майже всю ізоляцію. Для кріплення жгута проводки потрібно шість пластикових хомутів, та три кліпси для кріплення проводки на датчик зносу гальмівних колодок. На фото їх видно.


    Роз'єми на фото зліва направо:
    чорний квадратний - датчик рівня палива додаткового бака
    білий квадратний - основний жгут кузовної проводки
    два чорних плоских - датчик рівня палива та насос підкачки
    чорний круглий - датчик зносу гальмівних колодок на задньому правому колесі
    чорний Т-подібний з гумовим ковпачком - датчик швидкості в редукторі

    Починаємо з датчика швидкості в редукторі.
    Раніше, в розділі про редуктор, я вже писав про дивний металевий захисний ковпачок для роз'єму датчика швидкості (62 16 1 365 817)


    Він, судячи з його фото, прикручується разом з датчиком і притискає роз'єм. Дивне рішення, бо мабуть для того, щоб зняти роз'єм, потрібно буде відкрутити датчик. Інакше, це буде робити дуже не зручно. Може тому він був замінений на гумовий ковпачок? Це лише мої здогадки... але я жодного разу не зустрічав його на машинах, навіть на фото в інеті. Дивна деталь, а враховуючи її неадекватну ціну  в 105$, взагалі не потрібна, як на мене! :)
    Отже, підключаєм датчик швидкості, закриваєм роз'єм гумовим ковпачком. Провід кріпимо до ребра кришки редуктора металевою кліпсою. До речі, в ЕТК її нема, але вона є майже на всіх машинах. Далі, три пластикових хомута на кузовних шпильках під багажником.


    І ще два таких же хомута над задньою балкою.


    Проводи до датчика рівня палива і насоса підкачки фіксуємо скотчем у спеціальну канавку на кузові.


    І проводку потрібно ставити ДО встановлення бака. Бо якщо вони випадуть при встановленні бака, то просунити їх між баком і кузовом буде дуже складно. До речі, мабуть по цій же причині вони у мене і були прокладені в салоні і притискались кришкою під сидінням.
    Проводка виходить в салон через гумову втулку. Роз'єм для стиковки з основною проводкою фіксується ще одним пластиковим хомутом.


    Провід на датчик рівня палива додаткового бака протягується в отвір біля труби вентиляції бака і виходить у багажник.


    Там він підключається до датчика додаткового бака та кріпиться металевими кліпсами до цього бака. У моєму випадку додаткового бака не буде. Поки що. Тому датчик буде просто лежати десь за обшивкою багажника.


    Останній провід до датчика зносу гальмівних колодок кріпиться трьома пластиковими кліпсами до правого тросу ручного гальма.


    Після того, як будуть встановлені гальма, цей роз'єм фіксується спеціальним хомутом на металевій скобі захисного кожуха гальмівного диску. Але він буде в іншому розділі ЕТК, по гальмам.
    Задня частина кузовної проводки встановлена.
    Датчики АБС я також встановив, але про них окремо.


    Отже, під днищем встановлено все, окрім кардана. Також ще не встановлені гальмівні супорти - в процесі реставрації.
    Далі по плану - задня частина та кузовна проводка.
    « Последнее редактирование: 20 Октября 2022, 16:46:29 от The_Glory »
    Записан

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +5/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 175
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #834 : 24 Октября 2022, 13:56:01 »
  • 0
  • 0

  • Красота, бак вообще круть, ты его чистил внутри или такой был изначально. И датчики уровня новые достал?
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #835 : 24 Октября 2022, 15:32:25 »
  • 0
  • 0

  • Бак всередині такий і був. Зі слів продавця, був знятий з машини дуже давно, коли е30 ще були живі ) Він на свою машину чомусь так його і не поставив, тому бак весь час пролежав у сухому гаражі.
    Датчик пісочив і фарбував цинком.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #836 : 11 Ноября 2022, 15:29:03 »
  • 2
  • 0

  • S428 Знак аварійної зупинки  аптечка з вбудованою скринькою для їх розміщення.

    Майже місяць нічого з машиною не робив. Срані рашисти своїми ракетами знов пересрали всім плани та спокій. І мені в тому числі - без світла в гаражі робити нічого, а відключають його часто. Та й взагалі, якось натхнення нема...
    Тому сьогодні напишу про раритети. Війна, війною, а комплектацію, по можливості, треба поповнювати.
    У мене в багажнику вже давно був ящик для штатної аптечки та знаку аварійної зупинки. Але знак був від більш нових БМВ, і тому не вміщався в ящик, а заводської аптечки взагалі не було. І ось якось ще влітку, гортаючи барахолку, випадково знайшов об'яву, в якій це все продавалось в декількох варіантах. Вибрав правильний для Е30 варіант аптечки по її рокам випуску.


    Термін придатності до Червня 1995 року.


    Аптечка в стані нової, - нема навіть жодних подряпин. Її вміст також повністю збережений.




    До речі, вміст дуже відрізняється від наших автомобільних аптечок.


    Є навіть інструкція по наданню першої допомоги при аварії.








    Звісно, що ця аптечка буде просто лише, як оригінальна опція. В машині буде свіжа автомобільна аптечка, укомплектована по вимогам наших правил.

    Знак аварійної зупинки саме для Е30 - його футляр має спеціальну форму з вирізом по розміру ящика.


    Бувають футляри з лого БМВ і без. Я купив без лого (пустий кружечок на кришці над вирізом). З логотипом суттєво дорожче. Інших відмінностей нема. Може потім колись куплю з лого.


    Знак аварійної зупинки також в стані нового.




    Тест у гаражі ) Сподіваюсь, що він мені ніколи не знадобиться в дорозі...


    Тепер опція S428 повністю комплектна. Вигляд її на машині буде пізніше, як дійду до того.
    Дякую продавцю за хорошу ціну і відмінний стан, - виявився ще й колегою по Е30 ;)

    В той же час приїхали ще різні коробки.


    Шланги кондиціонера після гальваніки.


    Та ще деякі деталі.


    Нержавіючі саморізи та закладні для них.


    І чергова партія нових пакетиків.


    По збірці прогрес є, але не великий. Сьогодні гарні новини вже підняли настрій, - з'явиться і натхнення щось робити! :)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +552/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3974
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #837 : 14 Ноября 2022, 13:51:12 »
  • 3
  • 0

  • Паперова ЕТК

    Запис просто так :) Хоча, як на мене, - про цікаву штуку ;)
    У мене є багато книг по ремонту та обслуговуванню Е30 в електронному вигляді, є декілька друкованих книг, також є самостійно роздруковані на папері електронні книги Етцольда та ЕТМ. Але, я ніколи не бачив і не знав, що існує паперовий варіант каталогу оригінальних запчастин BMW -  ЕТК! Але він таки існує! Випадково побачив таку книгу в нашій "барахолці Е30" і купив просто із цікавості :)



    В його складі, доволі широкий модельний ряд.


    Загальна інформація.


    Нажаль, в книзі не вказано видавництво і рік її друку, але судячи з описаного модельного ряду - це 90-ті роки.



    Звісно, що видання не офіційне, але каталог дуже об'ємний та детальний - чиясь дуже кропітка робота, особливо на той час!






    А це, просто подарунок від товариша - регулятор холостого ходу, та до рестайлингові передні ремені безпеки.


    Льоша aleksshark, ще раз дякую ;)
    Тепер у мене і задні, і передні ремені безпеки будуть з однаковими замками, і будуть відповідати року випуску машини До речі, останній місяць їх виробництва - 11.1985


    Скоро приїде чергова посилка, і тоді щось напишу по збірці. ;)

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +123/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • Е46 Touring
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #838 : 14 Ноября 2022, 14:01:41 »
  • 0
  • 0

  • Паперова ЕТК - Круть!
    Слава, покладеш під заднє скло після того, як збереш машину, і атлас автошляхів:) Як в старі часи)
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)
    Моя колишня Е30 http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/3_series_e30/yntu/

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 121
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #839 : 14 Ноября 2022, 14:07:52 »
  • 0
  • 0

  • Посматриваю американские видео-интервью про сохранившиеся маслкары в семье. Там кроме самого автомобиля очень ценится и вся макулатура, сопровождавшая покупку. Прайсы, рекламные буклеты, товарные чеки, даже таблички, с которыми эти машины были выставлены в салоне. Так что, очень нужное приобретение для раритета!
    Записан