Всякі дрібниціПродовжую дороблювати всякі дрібниці.
Пластикова накладка задніх лівих дверей не фіксувалася кліпсами і весь час випадала. Причина в тому, що ніша для проводки фізично не вміщає всі джгути. Вони випирають вище площини отворів для кліпс.

Мабуть німецькі інженери не передбачили одночасну установку всіх електроопцій!

Але з 85 року вони таки трохи виправили цю ситуацію, і зробили на задньому кінці накладки додаткове кріплення до кузова. В мене саме такі накладки - з отворами для кліпс на кінці. Я вже раніше писав про це у відповідному розділі. Але в кузові отворів нема, то ж кліпси ставити нікуди. Просвердлити отвори заважають ті самі джгути проводки, а праворуч заважає металева труба для шлангів вентиляції бака. Та й свердлити не дуже хотілося. Тому я знайшов підходячу пластину, і зробив такий "адаптер".

Через цей "адаптер" зафіксував накладку штатним саморізом, що фіксує спинку сидіння. Трохи колхоз, але практичний.


Передній край накладки вставив під накладку середньої стійки та защьолкнув її кліпси в поріг. Накладка все одно стала не рівно, а дугою, через велику кількість джгутів проводки під нею. Нічого не поробиш...

Хоч і не зовсім рівно, за те накладка тепер нормально тримається і не випадає при кожному відкриванні дверей.

З правого боку проводки дуже мало, тому ця накладка нормально тримається на кліпсах, тому так і залишив.
Заразом встановив заглушки на болти кріплення замків задніх ременів безпеки, про які раніше весь час забував.


Поки перекладав там джгути проводки, знайшовся поганий контакт в скрутці проводів на третій стоп-сигнал. Пофіксив, тепер лампа контроля гасне після натискання педалі гальм, як і має бути.
Також знайшов причину, чому не гасла лампа контролю гальмівних колодок. Поки я ставив кріплення для роз'єму та фіксував його, порвався провод, - біля самого роз'єму датчика колодок заднього правого колеса. Все-таки проводці 40+ років.... Пофіксив, - тепер всі контрольні лампи нормально працюють.

Вирішив все-таки нормально закріпити глушник. Без підйомника чи смотрової ями це було дуже не зручно і дуже не просто. Але я таки це зробив, лежачи під глушником, уткнувшись в нього носом! )))
Прикрутив кронштейн до задньої балки та підвісив глушник на нього оригінальним гумовим кільцем. Підняв його максимально вгору.


Праве гумове кільце, біля ніши запасного колеса стало практично без проблем.

А з лівим гумовим кільцем я мучився доволі довго. Кронштейн приварили трохи не точно, тому кільце ніяк не хотіло ставати на своє місце. Але врешті решт, таки стало. Довелось трохи відгинати кронштейн на глушнику, надівати кільце, а потім знов вирівнювати кронштейн.

Я боявся, що через це глушник буде перекошений на правий бік, але вийшло, наче, доволі рівно.

У відповідному розділі я вже писав, що купив штатні хомути для глушника, але виявилось, що вони для M20B20, - і на глушник M20B25 замалі по діаметру. Тому поки що залишив приварені кріплення до глушника. Можливо пізніше перероблю всю випускну систему.... а може і ні.... ))
Труби максимально підняті вгору, до кузова.

Зовні, теж, наче, більш-менш рівно.



На цьому, поки що, все.